quote:Op donderdag 22 april 2004 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind alleen zijn pak erg mooi
Edit:
En zijn haar, en zijn stem.
Maar ik blijf fan vanEric
hoor
En jij? Inmiddels ook overgestapt, of ook nog fan vanquote:Op donderdag 22 april 2004 19:43 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Nog steeds dikke Eric fanquote:Op donderdag 22 april 2004 19:47 schreef Christine het volgende:
[..]
En jij? Inmiddels ook overgestapt, of ook nog fan vanEric
?
Dat zou een lachertje zijn... een finale tussen een R&B-nicht en een Hockeytrutje... en wederom staan we voor l*l bij World Idol. Al betwijfel ik of dat doorgaat.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:02 schreef schatje het volgende:
Boris gaat eruit deze zaterdag.
Ow sorry, zal ik nooit meer doenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:28 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wil je dat woord aub niet bebruiken,
![]()
Desalniettemin ..![]()
Die anderen niet?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:01 schreef flugeltje het volgende:
Boris zingt zaterdag DRIE liedjes....
Het is een Boristopic. Boeie wat die andere twee zingenquote:Op donderdag 22 april 2004 22:03 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die anderen niet?
Eh...heeft de productie een beetje verkeerd gelezen toen ze de fok!-suggesties voor 'Angie Stone' lazen?quote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Angie - The Rolling Stones
Hmm.. niet echt verkeerd, maar toch hoop ik dat je het verkeerd hebtquote:Op donderdag 22 april 2004 22:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde dat het om twee liedjes gaat die gekozen zijn door het publiek en één liedje wat door de jury is uitgezocht.
Als ik de juiste info heb gekregen zingt Boris zaterdag:
Respect - Aretha Franklin (of Otis Redding)
Beat it - Michael Jackson
Angie - The Rolling Stones
quote:Hoor es
*boom chakka chakka*
Boris ruimt op Joris
Pas maar op want anders
breek hier uit...
*boom chakka chakka*
de plooris!
borig? is die nieuw?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:48 schreef APK het volgende:
OMG, Borig gaat 'Beat it' zingen?![]()
Dat was al zielig toen Michael Jackson het deed en nu gaat Boris het met zijn poepgezicht het nog even dunnetjes over doen.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:15 schreef -MYRA- het volgende:
[..]
borig? is die nieuw?
Nok nou es op.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:48 schreef APK het volgende:
OMG, Borig gaat 'Beat it' zingen?![]()
Dat was al zielig toen Michael Jackson het deed en nu gaat Boris het met zijn poepgezicht het nog even dunnetjes over doen.
Mee eens. Voor een deel. Op zo'n CD zie je niks van iemand's persoonlijkheid. Máár...quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:37 schreef TamaraB het volgende:
Grappig dat veel mensen het belangrijker vinden dat iemand aardig is dan hoe iemand zingt.
(...)
Ik vind zang wel belangrijk bij een zanger(es), want dat zijn ze in eerste instantie: zang idool.
Ja, dat heb ik al in het "live wraak"-topic gezegd... Misschien iets in de trand van "De jury is stom, ze kunnen geen talent herkennen en Jerney heeft lelijke tieten"quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Boris al weten wat ie gaat zeggen als ie volgende week tot Idol 2004 wordt gekroond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |