quote:SC HEERENVEEN-FC UTRECHT 4-0
Het duel had ook Sibon-FC Utrecht kunnen heten.
De spits zette Heerenveen binnen zeven minuten met een hattrick op 3-0 en hij
gaf een prachtige assist voor de 4-0. Utrecht geloofde het wel en richt zich
nu op de bekerfinale.Heerenveen is al elf wedstrijden op rij ongeslagen,
wat een evenaring van het clubrecord is.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:50 schreef Inquistor87 het volgende:
Zo kom ik ook aan records als je 6 posts met vol gaat plaatsen.
Dit heeft een andere betekenis.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:50 schreef Inquistor87 het volgende:
Herrezen? Ik dacht dat Utrecht heel diep ging.
Defineer 'grappig' 'normaal' en 'leuk'.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:50 schreef Eilanden het volgende:
Kan je nou niet een leuke, grappige, normale titel kiezen?
doorposten dan, open jij er morgen tijdens de wedstrijd eentje?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:51 schreef mat_herben het volgende:
had je niet een mooie titel voor de topper van morgen kunnen verzinnen. om wat mensen op stang te jagen.![]()
dan ben ik bij de kuip.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
doorposten dan, open jij er morgen tijdens de wedstrijd eentje?
Ciao.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:51 schreef pascalheister het volgende:
Mensen nog een fijne avond ik ga een dvdtje kijken
Dat kan ik niet zien.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:52 schreef mat_herben het volgende:
[..]
dan ben ik bij de kuip.
The Eagles?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:51 schreef pascalheister het volgende:
Mensen nog een fijne avond ik ga een dvdtje kijken
quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Defineer 'grappig' 'normaal' en 'leuk'.
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om dit ding weg te halen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:52 schreef Inquistor87 het volgende:
Lego hou je hoofd met al die posts. Of neem een andere avatar want een Utrecht avatar kan vanavond niet
.
Slowchat en inhoud?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
kan je ook posts met enige inhoud plaatsen?
Waar? En waar kan ik de recensie vinden?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou van herrezen hools
Avond
Ik was idd ff met golfer... eehhh....
eten
nee Sleepersquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:53 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
The Eagles?
En, was het lekker?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou van herrezen hools
Avond
Ik was idd ff met golfer... eehhh....
eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |