Yoquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:34 schreef gazylady2 het volgende:
haaaaai
neequote:Op zaterdag 10 april 2004 20:49 schreef sosaman het volgende:
heel leuk deze naam![]()
![]()
nog meer mensen naar stratum?
Whehehehequote:Op zaterdag 10 april 2004 20:49 schreef sosaman het volgende:
heel leuk deze naam![]()
![]()
nog meer mensen naar stratum?
quote:Op zondag 11 april 2004 04:25 schreef r8ality het volgende:.
.
Ik loop naar mijn auto () op de Dorint-parkingplatz. Lopen er uitgerekend net 2 sletjes naar hun Kadett, die naast mijn auto staat. Dus ik stap in, start em, geef een dot gas en rij weg. En die sletjes kijken. Kijken. Bwehehe. Heerlijk. Mijn autootje
.
Ze keken waarschijnlijk omdat ze verwachtten dat ie uit elkaar zou vallenquote:Op zondag 11 april 2004 04:25 schreef r8ality het volgende:.
.
Ik loop naar mijn auto () op de Dorint-parkingplatz. Lopen er uitgerekend net 2 sletjes naar hun Kadett, die naast mijn auto staat. Dus ik stap in, start em, geef een dot gas en rij weg. En die sletjes kijken. Kijken. Bwehehe. Heerlijk. Mijn autootje
.
Bhahaha ... ik lees dat ... mannen trekken en wassen???quote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef Mariechjen het volgende:
Uhh, 7 uur op, paard trainen/ wassen, kar poetsen, 2 pony's manen trekken en wassen, schoonmaken en opruimen, ik ben GVD NET BINNEN!!!
Dat weet je nu al?quote:Op zondag 11 april 2004 20:33 schreef ArTiC het volgende:
damn..ik heb morgen een kater
Jajajajajajajajajajajaja............... Jajajajajjajajajajaja!quote:Op zondag 11 april 2004 21:45 schreef MrWilliams het volgende:
aaaaight
![]()
subtielquote:Op zondag 11 april 2004 21:52 schreef MrWilliams het volgende:
zijn er nog nieuwe geile slettebakken bijgekomen hiero?
whehehe... neequote:Op zondag 11 april 2004 21:54 schreef MrWilliams het volgende:
ow mooi
wel sharen met je heaumies hè
Mss zie ik je daar nogquote:Op zondag 11 april 2004 22:00 schreef MrWilliams het volgende:
ben naar de stad, jullie ook veel plezier vanavond en tot ziens
ja was openquote:Op maandag 12 april 2004 11:37 schreef amaranta het volgende:
was de thomas open
op internet stond namelijk zondag gesloten
hmm niet dusquote:Op zondag 11 april 2004 20:33 schreef ArTiC het volgende:
damn..ik heb morgen een kater
toen ik dat typte was ik al wastedquote:Op zondag 11 april 2004 21:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat weet je nu al?
bookmarkenquote:Op maandag 12 april 2004 18:33 schreef Juup© het volgende:
trugvintposd
heaumeauquote:Op maandag 12 april 2004 18:33 schreef Juup© het volgende:
trugvintposd
Ik had gisteren helemaal niks gedronken hoorquote:Op maandag 12 april 2004 13:57 schreef gazylady2 het volgende:
stelletje zuipschuiten toch allemaal he.....![]()
![]()
Ik heb er vandaag gelukkig nog geen last van gehad...quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:39 schreef FlowDesign het volgende:
Groeten uit Lieshout
ik heb gelukkig geen hooikoorts![]()
Check ook wat daar achter die hekken staatquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:23 schreef daNpy het volgende:
Nice
Als je dat van te voren zegt volgende keer zal ik dat doenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:12 schreef daNpy het volgende:
Had je niet ff een reportage kunnen maken voor AutoFans, als je er toch was
Bij dezequote:Op dinsdag 13 april 2004 14:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je dat van te voren zegt volgende keer zal ik dat doen.
Zal ik ook een digicam fixen.
Kzal het onthouwen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:20 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij deze
En ik zie het niet eens aan het beeldquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:33 schreef daNpy het volgende:
Ja, belachelijk.
Costa stond kei lange rij dus toen zijn we naar de bar 2 alex gweest en daar zijn we blijven hangen, toen nog ff 10 min crazy en nog ff naar die kut schoenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:18 schreef sosaman het volgende:
ben heel ff in de crazy geweest, verder ben ik nog in de playerZ geweest, costa en de basta
en toen zei jij:quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:42 schreef amaranta het volgende:
ja heel suf
k heb net naar frankrijk gebeld en toen zei hetmeisje
in het frans aub
so true...quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:17 schreef daNpy het volgende:
F U Blondie
botjequote:Op dinsdag 13 april 2004 14:20 schreef blieblie het volgende:
voor de mensen met geduld:
Photoshoot (DSL WARNING!!..ja..zo groot is die :) )
Is dat nu een mooie vrouw of niet?
Ze heeft imho wel wat...
wil je dood ofzo?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kzal het onthouwen.
Eigenlijk wil ik ook een keer opt circuit daar. Lijkt me wel errug gaaf.
Natuurlijk wel gewoon rustig aan, keb er een paar goed eruit zien gaan met hun auto.
Neej.... man! Dan nog eerder met de Viperquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil je dood ofzo?
pak dan de ringtaxi
rustig rijden op de ring is als te voet de A2 over steken...levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej.... man! Dan nog eerder met de Viper.
Maar zelf rijden is toch vetter.
Zolang je rustig aan doet moet dat wel lukken.
Zolang je je aan de regels houdt EN niet 2de paasdag gaat moet het wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig rijden op de ring is als te voet de A2 over steken...levensgevaarlijk
Niet iedereen die hard gaat daar is een malloot...het is een circuit geen zondagtoerritje...mensen verwachten geen auto voor zich die maar op half vermogen rijdt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zolang je je aan de regels houdt EN niet 2de paasdag gaat moet het wel meevallen.
Voor iedereen is er een eerste keer, en de malloten die gelijk vol hard gaan gaan ook per definitie vol van de baan.
www.8200rpm.comquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:24 schreef ArTiC het volgende:
http://maddock.uzipp.com/ns/vids/
De mensen die de baan uit hun duimpje kennen en erg hard rijden rijden niet als een malloot, de mensen die voor de eerste keer al vol vermogen op de baan rijden gaan er gewoon geheid vanaf.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet iedereen die hard gaat daar is een malloot...het is een circuit geen zondagtoerritje...mensen verwachten geen auto voor zich die maar op half vermogen rijdt.
de mensen die de baan op hun duimpje kennen zijn op 2 handen te tellenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
De mensen die de baan uit hun duimpje kennen en erg hard rijden rijden niet als een malloot, de mensen die voor de eerste keer al vol vermogen op de baan rijden gaan er gewoon geheid vanaf.
Zo kan je wel door blijven gaanquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de mensen die de baan op hun duimpje kennen zijn op 2 handen te tellen
tis zo..of je gaat volgas of je blijft er weg.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zo kan je wel door blijven gaan.
Ja je hebt gelijk.
Je jaagt alleen zo met een rotvaart berg op terwijl je niet weet dat er vlak achter een S bocht ligtquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tis zo..of je gaat volgas of je blijft er weg.
er is niks mis met daar volgas gaan..zolang je je rempunten maar niet mist![]()
idd, en als je roekeloos een heuvel over knalt zonder te weten dat er een bocht achter ligt (en die kom je wel eens tegen op de ringquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:24 schreef FlowDesign het volgende:
gewoon gas op die krukas en niet mieten
je kunt rijden of je kunt het niet
GPL opstartquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:35 schreef blieblie het volgende:
Artic, ik neem graag de uitdaging aan, wedstrijdje op de Nurburgring.
ik win tochquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:35 schreef blieblie het volgende:
Artic, ik neem graag de uitdaging aan, wedstrijdje op de Nurburgring.
Ben blij dat we dat na 1 project achterwege konden laten zegquote:Op woensdag 14 april 2004 10:46 schreef blieblie het volgende:
Iemand enig idee wat er in een PvA moet?
Kmoet er één maken voor stage.
Voor je stage mag je weer vrolijk een PvA maken hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 11:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ben blij dat we dat na 1 project achterwege konden laten zeg
Ik mag de komende weken bedrijven gaan onderzoeken hoe ze omgaan met het MVO gebeuren, en daar ook een profiel en al die shit bij maken...![]()
komt er een partybaby?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:15 schreef Partygurl het volgende:
Gestampte muisjes
misschien een opleiding kiezen die je WEL leuk vind??quote:Op woensdag 14 april 2004 14:37 schreef blieblie het volgende:
soooow, wat is stage lopen suf.
en dit is pas mijn eerste dag.
dan schakel ik net over naar de 4e versnellingquote:Op woensdag 14 april 2004 18:18 schreef Partygurl het volgende:
Ja hoor, bij de 150 valt ie net nie uit elkaar
Jah dusquote:Op woensdag 14 april 2004 18:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan schakel ik net over naar de 4e versnelling
of je oud wordt? je bent al aardig seniel...R&B luisterenquote:Op woensdag 14 april 2004 18:48 schreef daNpy het volgende:
Was ik relaxed R&B aan het luisteren thuis, krijg je dit:
[afbeelding]
Toen snel maar DJ Paul's MegaMix opgezet
Kan me nu best voorstellen dat mn ouders dat vroeger herrie vonden
Word ik oud?
quote:Op woensdag 14 april 2004 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je oud wordt? je bent al aardig seniel...R&B luisteren
voor of na de correctie?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:14 schreef Partygurl het volgende:
mwahhhhh gertje![]()
![]()
![]()
ik ben al blut en dan heb ik ook nog een bekeuring, grrrrrrrrr
14km te hard![]()
eigen schuld maar toch
Naquote:Op woensdag 14 april 2004 20:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
voor of na de correctie?
wat moet je anders als je er maar 4 hebtquote:Op woensdag 14 april 2004 18:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan schakel ik net over naar de 4e versnelling
hoor ik daar een "Dankuwel oh zo wijze Floris voor uw goede raad.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:59 schreef daNpy het volgende:
PCtje loopt weer als een zonnetje *D
(Nieuwe S-ATA drive installed)
het is geen peug 205 GTIquote:Op woensdag 14 april 2004 20:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
wat moet je anders als je er maar 4 hebt
nee precies! want die heeft 5 versnellingenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is geen peug 205 GTI
4 vooruit en 1 achteruitquote:Op woensdag 14 april 2004 20:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
nee precies! want die heeft 5 versnellingen
Pfff zo heeft zelfs mijn Lambo er 7quote:Op woensdag 14 april 2004 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
4 vooruit en 1 achteruit
Het was toch al míjn idee was om gewoon die inf en sys files op flop te zetten en te kijken of dat werkte, maar ik denk mss is er toch ergens een bestandje waarmee je zeker een goede diskette kan maken... (Zoals bij alle P4 borden)quote:Op woensdag 14 april 2004 20:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hoor ik daar een "Dankuwel oh zo wijze Floris voor uw goede raad." ?
Jou Lambo? Foto's.quote:Op woensdag 14 april 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pfff zo heeft zelfs mijn Lambo er 7![]()
lezen is moeilijk he blieblie?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jou Lambo? Foto's.
Waarom zou ik aan elk verzoek moeten voldoen?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he blieblie?![]()
Je mag helemaal niet met je tengels aan de database van de RDW komenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:30 schreef daNpy het volgende:
F U Bliepert.
Je bent een verwend ventje maar je krijgt de Volvo (komop, V.o.l.v.o., zo'n grafbak als r8al)) niet eens mee
niet bij de D begonnen?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Waarom zou ik aan elk verzoek moeten voldoen?![]()
daNpy, FJ-63-YS. Mijn 360 Modena heeft by the way FZ-87-FV.
Lijken oude nummerborden, maar van de week zijn ze met de nieuwe serie begonnen.
Schijnbaar nietquote:Op woensdag 14 april 2004 22:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet bij de D begonnen?
jah, en daarom moest ik jou vertellen dat je gewoon tóch dat zip-bestand van 4,37 MB moest downloaden en daarmee een bootflop maken én (ook niet geheel onbelangrijk) je SATA chip weer activeren met die jumper op je mobo?quote:Op woensdag 14 april 2004 21:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het was toch al míjn idee was om gewoon die inf en sys files op flop te zetten en te kijken of dat werkte, maar ik denk mss is er toch ergens een bestandje waarmee je zeker een goede diskette kan maken... (Zoals bij alle P4 borden)
Wiens idee?
Míjn idee
Ojaquote:Op woensdag 14 april 2004 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
jah, en daarom moest ik jou vertellen dat je gewoon tóch dat zip-bestand van 4,37 MB moest downloaden en daarmee een bootflop maken én (ook niet geheel onbelangrijk) je SATA chip weer activeren met die jumper op je mobo?
I rest my casequote:Op woensdag 14 april 2004 22:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Oja
Die ken ik ja, met geluid zelfs.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:04 schreef FlowDesign het volgende:
hoe krijg je in godesnaam heel zo'n animatie in 65 KB gepropt?
Waar zou het mee gemaakt zijn?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die ken ik ja, met geluid zelfs.
Echt erg goed!
had je dinsdag maar naar de planning moeten komenquote:Op donderdag 15 april 2004 09:59 schreef blieblie het volgende:
Mogguh.
En ik had schijnbaar ProKwa vanmorgen.
Ik dacht vanmiddag pas.
Tjaah, nu kan ik nog maar max 9,5 halen.
Ik kan nu alleen nergens het rooster vinden zodat ik op kan zoeken of ik niet perongeluk nog een vak heb vandaag..
Daar ben ik geweest doewdquote:Op donderdag 15 april 2004 11:11 schreef omegaproject het volgende:
[..]
had je dinsdag maar naar de planning moeten komen
dan ben je gewoon stom dat je geen rooster hebt meegenomenquote:Op donderdag 15 april 2004 11:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar ben ik geweest doewd.
jaaaa, ga je mee terrasje pakken zometeen?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:37 schreef Partygurl het volgende:
woee terrasweerrrrrrr
Neequote:Op donderdag 15 april 2004 11:38 schreef omegaproject het volgende:
[..]
jaaaa, ga je mee terrasje pakken zometeen?
Jaaa goed plan..quote:Op donderdag 15 april 2004 11:37 schreef Partygurl het volgende:
woee terrasweerrrrrrr
Werksequote:Op donderdag 15 april 2004 11:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jaaa goed plan..
dadelijk werken
jij ruim ze, sport ze, zonnebank ze en douche zequote:Op donderdag 15 april 2004 11:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Werkse
Pff wat een druk leven heb ik tochquote:Op donderdag 15 april 2004 11:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
jij ruim ze, sport ze, zonnebank ze en douche ze
mja... nogal...quote:Op donderdag 15 april 2004 11:55 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Pff wat een druk leven heb ik toch
ghehehe...quote:Op donderdag 15 april 2004 12:01 schreef Partygurl het volgende:
neeh, ze vroeg alleenwaar ken jij roel van
Ikke, van internettttttt
Kijkt ze je zo schaapieachtig aan
I rest my casequote:Zo hadden we enige tijd geleden een VW Golf op het oog waarvan de bestuurder een kleine flitser boven de kentekenplaat had aangebracht. Deze reageerde op de flits van de controle-apparatuur waardoor het kenteken overbelicht werd. Uiteindelijk hebben we een onopvallende surveillance in de buurt van de flitspaal neergezet en toen de Golf passeerde, heeft men de achtervolging ingezet. De bestuurder heeft voor een vermogen aan boetes moeten betalen want hij bleek tientallen keren te zijn geflitst.
Moet je 2 van die kleine mandjes op je kamer zettenquote:Op donderdag 15 april 2004 12:44 schreef Partygurl het volgende:
pfoee ik ga nooit meer al mn kleren op de grond gooien, halfuur bezig geweest met alleen mn kleren opruimen
jah daag, de kamer waarin de wasmachine staat, is de deur open doen en de hoek omquote:Op donderdag 15 april 2004 12:48 schreef Blueman het volgende:
[..]
Moet je 2 van die kleine mandjes op je kamer zetten
1 voor de witte was
1 voor de bonte was
kun je die omkiepen in de andere wasmand of zo tillen naar de wasmachine
Vrouwelijk trekje volgens mijquote:Op donderdag 15 april 2004 12:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
jah daag, de kamer waarin de wasmachine staat, is de deur open doen en de hoek om
Maar tis zaterdagavond geweest en omdat cest moi dan niet weet wat ze aanwil trekt ze 30shirtjes uit de kast om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik nieuwe kleren moet hebben
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
jah daag, de kamer waarin de wasmachine staat, is de deur open doen en de hoek om
Maar tis zaterdagavond geweest en omdat cest moi dan niet weet wat ze aanwil trekt ze 30shirtjes uit de kast om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik nieuwe kleren moet hebben
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:51 schreef amaranta het volgende:
Zow, net ff een toetsje in elkaar geflanst
-----------------------------------------------------------------------
Toets C17 – C18 Naam:
1. Gekocht op de veiling 500 kilo van ¤ 0,50 per kilo. Verkocht voor 0,30 eurocent per halve kilo. Winst ¤ 10 ct/kilo
2. Een weg va 12 meter wordt van het begin tot het eind aan weerszijden beplant met bomen; de bomen staan 4 meter van elkaar. Hoeveel bomen zijn er nodig.
8
Dat staat er.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
winst is 50 euro
10 bedoel je.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
neej 8 was goedquote:Op donderdag 15 april 2004 16:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
10 bedoel je.
1-1-1-1-1
- = 4 meter
1 = boom
oh ja... dom.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
neej 8 was goed
1 - 1 - 1 -1
en dat maal twee
kunnen een pooltje maken op hoeveel kids 6 gaan zeggen?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
neej 8 was goed
1 - 1 - 1 -1
en dat maal twee
toets is morgenquote:Op donderdag 15 april 2004 18:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kunnen een pooltje maken op hoeveel kids 6 gaan zeggen?
(12/4)*2=6
ik denk dat 70% vergeet dat er op 0 meter ook een boom moet staan
hoeveel kiddo's heb je in je klas?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
toets is morgen
dan post ik hier de uitslag
oh dan zeg ik 40%quote:Op donderdag 15 april 2004 18:37 schreef amaranta het volgende:
ze zouden dan trouwens goed stom zijn
want ik heb precies deze vraag al eens behandeld
en heb toen precies uitgelegd hoe het in elkaar zat
dus dit zou iedereen goed moeten hebben
maar ja............kids............
ik zet in op 10 kids die deze vraag fout gaan hebbenquote:Op donderdag 15 april 2004 18:39 schreef amaranta het volgende:
24 kinderen
waarvan er ong 4 van zijn waarvan ik nu al weet dat ze de vraag niet eens snappen
dus sowieso de vraag fout beantwoorden
Altijd leuk op de basisschoolquote:Op donderdag 15 april 2004 18:39 schreef amaranta het volgende:
24 kinderen
waarvan er ong 4 van zijn waarvan ik nu al weet dat ze de vraag niet eens snappen
dus sowieso de vraag fout beantwoorden
zo ken ik er ook een paar jaquote:Op donderdag 15 april 2004 20:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Altijd leuk op de basisschool.
Ik had toen een meisje.... Suzanne Janssen heette ze.... in de klas.
Ze had bij dictee 23 fouten.
En dat in 20 woorden![]()
![]()
http://www.boudewijns-schoenen.nl/quote:Op donderdag 15 april 2004 22:28 schreef febster het volgende:
Hey Flow/Artic, laatst posten een van jullie 2 een site van een sneakerwinkel in son, zou 1 van jullie die die link nog een keer willen posten aub, moet namelijk schoenen hebben en hier in ehv hebben ze alleen maar babymaten(ik heb maat 47/48)
hmmm...tux en Tony Loc....quote:Op vrijdag 16 april 2004 03:37 schreef wimmel_1 het volgende:
'k zt net een stuk "Tony Loc" op..................WILD THING.........:)
ik?quote:Op vrijdag 16 april 2004 07:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm...tux en Tony Loc....
BB?
gehehhee kinky!quote:Op donderdag 15 april 2004 20:35 schreef blieblie het volgende:
http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/kay_o_ulukais_guraskola.WMV![]()
![]()
Pulp Fiction intro op je gitaar
heeft ze het iq van een stoeptegel?quote:Op donderdag 15 april 2004 21:33 schreef daNpy het volgende:
Suzanne Janssen
Die woont hier achter eentje!
Is dit topic nou nog niet vol!
tussen de 70 en de 130 euro.quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:41 schreef daNpy het volgende:
wat kosten die bakkies ookweer
Alstublieftquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:40 schreef febster het volgende:
Tnx Artic voor de link (en BB voor het mailtje)![]()
En Joost: Ik volg die serie al een tijdje (maand ofzo) maar ze zijn sinds vorige week weer met de herhalingen begonnen dus de meesten die nu komen heb ik wel gezien... maar zeker wel leuke serie ook veel "24" personages (Doc, en het lekkere vrouwtje van 2 dagen geleden enzo).. snap alleen niet waarom in mijn ogen zo'n leuke serie midden in de nacht uitgezonden dient te worden
Ooh en dat nr van Royal Gigolos is idd gaaf je moet alleen niet de clubversie hebben maar de extended mix, maar stiekum is de radio edit van ID&T Radio al t beste (daar draaiden ze hem al een maand geleden)
quote:Op donderdag 15 april 2004 13:51 schreef amaranta het volgende:
Zow, net ff een toetsje in elkaar geflanst
-----------------------------------------------------------------------
Toets C17 – C18 Naam:Roel Blueman
1. ¤50,00
2. 8 bomen
3. 13,25 liter
4. 36 liter
5. 220
6. 4/5e deel
7. 45 kinderen
8. 8,25 m2
9. ¤35,00 meer dan Jaap
10. ¤ 212,50
11. 2
12. 2500 sparren
gelukkigquote:Op vrijdag 16 april 2004 16:25 schreef amaranta het volgende:
een 10
Haar vader is Indo...quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
heeft ze het iq van een stoeptegel?
dan hebben we het over dezelfde.
Briljantquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:45 schreef Blueman het volgende:
http://bart.tvreclames.nl/chatlog.txt
quote:Op donderdag 15 april 2004 20:35 schreef blieblie het volgende:
http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/kay_o_ulukais_guraskola.WMV![]()
![]()
Pulp Fiction intro op je gitaar
quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:02 schreef amaranta het volgende:
75 procent dus
de antwoorden varieerden van 3 tot 35
klopt, er liep daar een overkill aan nerds rond met pc'tjes onder hun armquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:27 schreef r8ality het volgende:
wHOOO, nu live @ Farcry the Party in het Beursgebouw
*nerd modus aan*
Schijtziek wordt ik der laatste weken van, slaat totaal nergens opquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:44 schreef blieblie het volgende:
MSN....
kga wel tv kijkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:54 schreef febster het volgende:
[..]
Schijtziek wordt ik der laatste weken van, slaat totaal nergens op
Hier nog steeds nietquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:44 schreef blieblie het volgende:
lache man, als ze nu zeggen: jaaaaah wij maken der een tering zooi van, heb ff geduld en probeer morgen weer.
Dan gaat het nog ergens over. Neeej, ik moet mijn instellingen nakijken.
Hey! MSN gaat na 4 keer proberen online.
wat is MSN?quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:44 schreef blieblie het volgende:
lache man, als ze nu zeggen: jaaaaah wij maken der een tering zooi van, heb ff geduld en probeer morgen weer.
Dan gaat het nog ergens over. Neeej, ik moet mijn instellingen nakijken.
Hey! MSN gaat na 4 keer proberen online.
Dat medium wat zonet nog bij je werkte...quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat is MSN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |