Als ik een vrouw was zou ik liever een man met een Calvin Klein luchtje neuken dan een loser die het woord 'dude' gebruikt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:25 schreef maikeru het volgende:
Dude jij denkt dus serieus dat een chickie zal denken juust die dude heeft CK nu ga ik wat met hem beginnen ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort domme serieuze reacties vind ik altijd nog leuker als de topicstartquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:25 schreef maikeru het volgende:
Dude jij denkt dus serieus dat een chickie zal denken juust die dude heeft CK nu ga ik wat met hem beginnen ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
denk je?? ik las dat het de meidenn een soort rose bril opzet en het de liefdeshormonen triggered!! Bij axe ruiken de meiden toch dat het een goedkoop luchtje is, bij ck denken ze er ook bij dat ik knaken heb!quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:40 schreef mhr-zip het volgende:
Jou kansen verdubbelen nu!
onderschat de charmes van BHFH niet he..quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:58 schreef sj44k het volgende:
tot ze weer bij positieven komen, en blijkt dat je droog brood eet omdat je CK hebt gekocht
ahhh farenheit.. loop altijd als een loopse hond achter een kerel aan die farenheit op heeft.. nee grapje maar dat is inderdaad een heerlijk geurtje voor mannenquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:23 schreef Logitik het volgende:
Dure geurtjes zijn geen garandering voor succes bij de meiden.. lijkt me logisch.. Ikzelf heb ook een geurtje van 6 euro ofzo (Amando), en das nog steeds mijn favo-geurtje(Al moet ik zeggen dat farenheit ook heel lekker is)
* miss_dynastie is het daar mee eens!quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:21 schreef Redux het volgende:
Het is het totaal pakket wat het tot een succes maakt.
Bij jou maakt het niet uit omdat je een ..... bent.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-calvin klein eternity- maak ik nu meer kans bij de meiden?? ik hoorde dat de neus heel belangrijk was voor de meiden, dus daarom heb ik deze investering gedaan, denken jullie dat het kan werken??
Eigenlijk is het hetzelfde.. Mja, ze hopen op mensen die kiezen voor een leuke naamquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
is het trouwens normaal dat het precies hetzelfde ruikt als axeik ruik geen enkel verschil.. :s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |