nou ja... iemand moet het doen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef stormbeest het volgende:
Dagelijks? Halfdagelijks? Tweedagelijks? Driedagelijks? Ik ververs ze gemiddeld 1 keer per week.
Be-la-che-lijk!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef stormbeest het volgende:
Ik ververs ze gemiddeld 1 keer per week.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
1 x per week?
iedere dag een schone
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:12 schreef Lucille het volgende:
Elke dag een schone. En als ik in mijn broek gescheten heb vaker.
Ik doe de was maar 1x per week als je dat bedoelt?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef stormbeest het volgende:
Dagelijks? Halfdagelijks? Tweedagelijks? Driedagelijks? Ik ververs ze gemiddeld 1 keer per week.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
1 x per week?
iedere dag een schone
Too much information!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:12 schreef Lucille het volgende:
En als ik in mijn broek gescheten heb vaker.
1 of 2 keer per jaar een remspoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:13 schreef Georges het volgende:
[..]
schijt je nog in je broek dan?
Nee, ik bedoel: hoe vaak doe je een verse (gewassen) onderbroek aan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:13 schreef vicz het volgende:
[..]
Ik doe de was maar 1x per week als je dat bedoelt?
ik wel vakerquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
1 of 2 keer per jaar een remspoor.
En wat vinden je collega's van die hobby?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:12 schreef Lucille het volgende:
En als ik in mijn broek gescheten heb vaker.
Dat is toch dezelfde vraag in een ander jasje?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:15 schreef stormbeest het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: hoe vaak doe je een verse (gewassen) onderbroek aan?
Precies, en dat doe jij 1 keer per week.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:15 schreef stormbeest het volgende:
[..]
ach je kunt hem natuurlijk wel binnenste buiten aandoenquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:17 schreef kibber het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde vraag in een ander jasje?
Je doet toch niet je onderbroek van 2 dagen terug weer aan?
Na 2 dagen gaat het gewoon broeien en meuren daar door het opgebouwde zweet en strontrecidu! Je krijgt je kont nooit 100% goed schoon met wc papier en als je gaat zweten dan...najaquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:20 schreef Natalie het volgende:
Sjeej! één keer in de week? OMG
Is dat niet een beetje uhmmm onhygiënisch enzo?
Ik trek iedere dag een schone aan. Soms wel vaker als ik bijv. twee keer ga douchen in de zomer oid.
TMI.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:22 schreef xman het volgende:
[..]
Na 2 dagen gaat het gewoon broeien en meuren daar door het opgebouwde zweet en strontrecidu! Je krijgt je kont nooit 100% goed schoon met wc papier en als je gaat zweten dan...naja
ja, ik snap wat je bedoelt; dan gaat dat zo glijden en schuren tegelijk tussen je reet, dat je er wijdbeens van moet lopen bijnaquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:22 schreef xman het volgende:
[..]
Na 2 dagen gaat het gewoon broeien en meuren daar door het opgebouwde zweet en strontrecidu! Je krijgt je kont nooit 100% goed schoon met wc papier en als je gaat zweten dan...naja
tijdverlies en weggegooid geldquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:45 schreef El_Pinjo het volgende:
WTF is een onderbroek dan ?![]()
ik niet, vaak als ik heb gesport of bijvoorbeeld smiddags of savonds heb gedoucht doe ik gewoon een schone aanquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:48 schreef amaranta het volgende:
1 keer per dag
2 keer per dag vind ik echt onzin
Dat doe ik alleen als ik savonds onder de douche ben geweestquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:48 schreef amaranta het volgende:
2 keer per dag vind ik echt onzin
Nou dat "beest" in je username klopt dus wel...gadverdamme.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef stormbeest het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 02:00 schreef Nature het volgende:
[..]
Nou dat "beest" in je username klopt dus wel...gadverdamme.
Da's wel makkelijk hoor, eens per week.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef stormbeest het volgende:
iiieeuwww, dus na een nachtje zweten doe je hem de volgende dag stijf van het zweet weer aan....quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:39 schreef zwahiel het volgende:
hmm beetje vaag bij mij...
als ik naar bed ga heb ik altijd een andere onderbroek aan, hier doe ik zeg maar 2 nachten mee en dan trek ik weer een schone aan, overdag precies 't zelfde, zeg maar 2 dagen per onderbroek maar dan wel alleen overdag.
Waarom ik dat zo doe? Geen idee eigenlijk, maar zo heb ik 't altijd al gedaan...
Meestal omdat ik 's nachts ontzettend veel zweet trouwens ook in de winter.
's zomers doe ik trouwens elke dag een andere onderbroek aan overdag en 's avond 't zelfde ritme, maar wel 2x per dag doesje, ook waarom? Gewoon altijd al gedaan
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:08 schreef stormbeest het volgende:
Ik ververs ze gemiddeld 1 keer per week.
bah, dus jij doet 1 onderbroek soms 2weken dragen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:15 schreef stormbeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2004 00:26 schreef Leatherneck het volgende:
1 keer per dag en ander om de 2 dagen, ligt eraan wat ik die dag gedaan heb.
lolquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:39 schreef Inquistor87 het volgende:
3x op 1 dag. Staat er ook mooi op. Maandag ochtend, maandag middag enz.
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:17 schreef kibber het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde vraag in een ander jasje?
Je doet toch niet je onderbroek van 2 dagen terug weer aan?
ik heb wel schonequote:Op maandag 12 april 2004 20:30 schreef godard_k het volgende:
elke dag, en na elke inspanning
Geldt alleen voor hem niet voor jouquote:Op zondag 11 april 2004 14:15 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Elke dag, hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |