maison de bonneterie???quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:50 schreef blublub het volgende:
die laatste wil ik hebben! maar die kun je nergens kopen
Normale ja, mijn Tommy rugby was 80 euro, (niet zon oude lullenmodel neequote:Op zondag 11 april 2004 00:48 schreef the_Napster het volgende:
de normale polo's van tommy zijn maar €50,- bij de bijenkorf
eerst waren ze €70,-
quote:Op zondag 11 april 2004 17:08 schreef Georgi het volgende:
**FF off topic**
Is de topic titel al gewijzigd?
Krijg je die knul dr gratis bij?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:46 schreef Adelante het volgende:
wat is een polo-tpoci zonder plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje standaard he? Volgens mij is er geen meisje die die gast niet leuk vindt en dat 1001 x vertelt :pquote:Op zondag 11 april 2004 17:43 schreef karoltje het volgende:
[..]
Krijg je die knul dr gratis bij?![]()
hahah, gelijk heb je, ieder meisje vindt die gast leukquote:Op zondag 11 april 2004 17:45 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Beetje standaard he? Volgens mij is er geen meisje die die gast niet leuk vindt en dat 1001 x vertelt :p
...quote:Op maandag 12 april 2004 10:32 schreef karoltje het volgende:
Sja, ineens ben ik wat minder anti-polo.
TH verkleurt anders erg snel hoor... ik heb een blauwe en die is nu al erg vaal, slijtend bij de kraag en de boorden van de mouwen.quote:Op maandag 12 april 2004 11:32 schreef Jack_Flash het volgende:
Vroeger had ik altijd merk-polo's, Lacoste, RL en TH om maar wat te noemen. Vooral RL wordt erg snel lelijk en vaal, Lacoste ook een beetje. TH heeft prima spul, maar die hebben maar één model en dat hangt bij mij tot over mijn kont(brede schouders...).
Maar de polo's van de H&M zitten bij mij prima! Ze houden hun kleur langer en het model staat me een stuk beter dan welke andere polo dan ook! En voor de prijs hoef je het ook niet te laten, het kost echt geen knoop daar. Er staat alleen geen merkje op maar dat boeit me niet.
Oh, misschien komt dat omdat ik hem weinig draag in vergelijking met mijn andere polo's. Weer vanwege dat model trouwens.quote:Op maandag 12 april 2004 11:42 schreef Karrakas het volgende:
[..]
TH verkleurt anders erg snel hoor... ik heb een blauwe en die is nu al erg vaal, slijtend bij de kraag en de boorden van de mouwen.
Verschilt nog al, bij de shop zijn ze duurder dan bij bijvoorbeeld Intersport (provinciale sportwinkel)quote:Op maandag 12 april 2004 14:32 schreef Can_I_kick_it het volgende:
lacoste kost 69¤ geloof ik. tis aardig prijzig, maar de stof is dan ook erg goed.
Ja... dit is vooral bij het kraagje te merken na het wassen. Ook de stof zelf is vaak van dunnere en minder mooie kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:03 schreef Juke het volgende:
Ik ben (nog) geen polo draagster, maar ik ga golfen dus ik zal eraan moeten
is er veel (kwaliteits) verschil tussen een merk polo en een merkloze van bv. de plaatselijke sportzaak of the Sting (kledingwinkel)?
Voel je jezelf wel helemaal goed, ga gewoon bij Push of Zwart-wit spelenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:03 schreef Juke het volgende:
is er veel (kwaliteits) verschil tussen een merk polo en een merkloze van bv. de plaatselijke sportzaak of the Sting (kledingwinkel)?
Bij mijn TH polo is het ook te merken aan het kraagje anders...quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:06 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ja... dit is vooral bij het kraagje te merken na het wassen. Ook de stof zelf is vaak van dunnere en minder mooie kwaliteit.
Dat is ook de gedachte achter de strategie van Polo; het doel van een reclamecampagne is meestal dat 'het' zoveel mogelijk mensen aanspreekt, of het nu die jongen is of de poloquote:Op zondag 11 april 2004 17:45 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Beetje standaard he? Volgens mij is er geen meisje die die gast niet leuk vindt en dat 1001 x vertelt :p
Ik voel me zeer vereerdquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:32 schreef janssen15 het volgende:
[..]
Dat is ook de gedachte achter de strategie van Polo; het doel van een reclamecampagne is meestal dat 'het' zoveel mogelijk mensen aanspreekt, of het nu die jongen is of de polo. Bekende merken die een grote afzetmarkt hebben zoals Polo moet ook een campagne hebben die niet te excentriek of té gewaagd is. De keuze is dan simpel; volgens mij speel je inderdaad op zeker als ze dit model kiezen.
Ik vond je opmerking zo leuk; vandaar dat ik dacht ik moet even reageren![]()
je bedoelt Silhouet en polotje?quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:32 schreef salvadio het volgende:
Een Mickey Mouse polo, das pas cool... Dus in plaats van zo'n RL poloetje erop, of een krokodilletje van La Coste een klein shilouetje van Mickey... vet hip
die kan je laten maken op Polo.com , weet niet of je hem dan naar nederland kan laten verschepen, maar als je hem echt zou willen moet dat mogenlijk zijn, en als je dat gedaan hebt, wel even fototje posten hequote:Op zaterdag 10 april 2004 13:50 schreef blublub het volgende:
Kan niet...quote:Op woensdag 14 april 2004 14:08 schreef Pretzel het volgende:
[..]
die kan je laten maken op Polo.com , weet niet of je hem dan naar nederland kan laten verschepen, maar als je hem echt zou willen moet dat mogenlijk zijn, en als je dat gedaan hebt, wel even fototje posten he
quote:Op woensdag 14 april 2004 15:20 schreef carfreak het volgende:
[..]
Kan niet...
Anders had ik dat allang gedaan!!![]()
Ik vind trouwens Lacoste verreweg t beste. RL wordt bij mij vrij snel vaal en TH ook....
Lacoste dus voor mij!!![]()
ok dan is die vraag ook beantwoordtquote:Op woensdag 14 april 2004 15:20 schreef carfreak het volgende:
[..]
Kan niet...
Ik vind trouwens Lacoste verreweg t beste. RL wordt bij mij vrij snel vaal en TH ook....
Johquote:Voel je jezelf wel helemaal goed, ga gewoon bij Push of Zwart-wit spelen. Daar zijn de echte vrouwen. Nu ben je totaal verkeerd bezig
.
misschien kun je hem bestellen bij de RL shop in den haagquote:Op woensdag 14 april 2004 15:20 schreef carfreak het volgende:
[..]
Kan niet...
Ralph Lauren Shop in Den Haag?? Die is al een paar jaar dichtquote:Op woensdag 14 april 2004 18:04 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
misschien kun je hem bestellen bij de RL shop in den haag
Ik heb vorige week bij de AT in Utrecht nog Fred Perry zien hangen!!quote:Op woensdag 14 april 2004 19:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ik weet niet meer wie het zei, maar ik ben bij de America Today geweest in R'dam en mooi niet dat ze Fred Perry verkopen!
Ik weet niet wat t kost, maar ga gewoon es kijken. De AT zit in de voorstraat (in Utrecht dan he) Je moet wel ff goed zoeken, want ze hebben best veel... Bijenkorf kun je trouwens ook kijken, daar hebben ze ook wel es Fred Perry kan ik me herinneren, en die heb je ook in Rotterdam...quote:Op woensdag 14 april 2004 20:13 schreef Witchfynder het volgende:
Bij AT in de Passage hebben ze anders alleen maar van die Chris Zeegers-kleding met enorme debiele prints er op.
Weet je wat het kost daar?
RL shop in Den haag zit in de Bonneterriequote:Op woensdag 14 april 2004 19:47 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ralph Lauren Shop in Den Haag?? Die is al een paar jaar dicht![]()
Zit er alleen één in de pc. Zou je daar es moeten vragen...
Ik denk het wel, het staat zelfs op de Nederlandse website van lacostequote:Op woensdag 14 april 2004 20:11 schreef carfreak het volgende:
Ik zag net op de website van Lacoste een nieuwe polo staan: de "stretch piqué polo".
Dit is dus niet de gewone polo, maar een soort stretchvariant. Weet iemand of deze ook in Nederland te krijgen zijn?? Googelen levert geen Nederlandstalige resultaten op....
die zijn mooi hequote:Op woensdag 14 april 2004 20:11 schreef carfreak het volgende:
Ik zag net op de website van Lacoste een nieuwe polo staan: de "stretch piqué polo".
Dit is dus niet de gewone polo, maar een soort stretchvariant. Weet iemand of deze ook in Nederland te krijgen zijn?? Googelen levert geen Nederlandstalige resultaten op....
Je bedoelt Donaldson denk ikquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:32 schreef salvadio het volgende:
Een Mickey Mouse polo, das pas cool... Dus in plaats van zo'n RL poloetje erop, of een krokodilletje van La Coste een klein shilouetje van Mickey... vet hip
Lekker buiten, wind door je haren, totale ontspanning en heerlijke frustratie als dat balletje niet komt waar je 'em hebben wilt! Aanrader!quote:Waarom ga je dan golfen?
Ja, maar waarom niet hockeyen bij zwart-wit of push?quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:57 schreef Juke het volgende:
[..]
Lekker buiten, wind door je haren, totale ontspanning en heerlijke frustratie als dat balletje niet komt waar je 'em hebben wilt! Aanrader!
jeps, je hebt oko gewoon custom fit RL overhemden in de bijenkorfquote:Op donderdag 15 april 2004 08:01 schreef arj1o1 het volgende:
bonneterie in den haag: rl custom fit?
in den bosch niet, en ik wil geen voerhemd alleen poloquote:Op vrijdag 16 april 2004 15:29 schreef the_Napster het volgende:
[..]
jeps, je hebt oko gewoon custom fit RL overhemden in de bijenkorf
Die zijn mooi ja. Zo'n polo wilde ik ook gaan kopen bij de Lacoste shop in Den Bosch. Kom ik daar, is die winkel gesloten en helemaal leegquote:
Aha! Bedankt! Hebben ze daar wel hetzelfde assortiment?quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:49 schreef arj1o1 het volgende:
op de deur in den bosch staat dat je moet kijken in de sportwinkel die er recht onder zit dus met de roltrap naar beneden in de arena
En dit is een polo? Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:50 schreef Setambre het volgende:
Een zeer mooie aankoop
[afbeelding]
Fine Two-Ply 100's. Een van de beste kwaliteit katoen.
Voor elke vierkante cm is 100 meter garen gebruikt
Ga daar maar niet heen, want toen ik daar was hadden ze echt bijna niks meer, alleen nog een roze polo en wat kinder spul, en wat jasjes.quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:24 schreef Renegade het volgende:
[..]
Aha! Bedankt! Hebben ze daar wel hetzelfde assortiment?
Damn, dan moet ik binnenkort dus naar Amsterdam...quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:19 schreef MentalMatthew het volgende:
[..]
Ga daar maar niet heen, want toen ik daar was hadden ze echt bijna niks meer, alleen nog een roze polo en wat kinder spul, en wat jasjes.
Hoeft dus helemaal niet, ik golf ook en vrijwel alleen mannen lopen in polo's bij mijn club.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:03 schreef Juke het volgende:
100 meter garen per vierkante cm?quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:50 schreef Setambre het volgende:
Een zeer mooie aankoop
[afbeelding]
Fine Two-Ply 100's. Een van de beste kwaliteit katoen.
Voor elke vierkante cm is 100 meter garen gebruikt
strijkenquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:42 schreef Karrakas het volgende:
Hoe kun je de kraagjes trouwens goed recht houden? Die van mijn RL polo's krullen de kraagjes heel snel om. Hoe kun je dit makkelijk voorkomen of weer recht maken?
Kwaliteit is ook heel erg goed...quote:Op zondag 18 april 2004 20:35 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
100 meter garen per vierkante cm?
ot: polo's van de zara doen
goede pasvorm, lekker stofje en zijn maar 15 euro
niks mis mee, als ik er op uitgekeken ben flikker ik hem zo weer weg
Ja, inderdaad maar als inwoner van Prinsenbeek ben ik natuurlijk een HCP fan!quote:Ja, maar waarom niet hockeyen bij zwart-wit of push?Ik vind deze club aanraders als club in Breda.
Kan ik die ook ergens online kopen?quote:Op donderdag 15 april 2004 02:30 schreef Avani het volgende:
[..]
Je bedoelt Donaldson denk ik
ergens gekocht (waar danquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:44 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Tjaquote:Op woensdag 21 april 2004 11:39 schreef Juke het volgende:
[..]
Ja, inderdaad maar als inwoner van Prinsenbeek ben ik natuurlijk een HCP fan!
online besteld via www.abercrombie.com (gele streep) en de burberryquote:Op woensdag 21 april 2004 12:50 schreef arj1o1 het volgende:
ergens gekocht (waar dan)of vind je ze gewoon mooi
Je kan ze op de site van RL zelf in elkaar klussen en bestellen, $65, dus ook nog eens veel goedkoper dan in NL. Verzendkosten niet meegerekend trouwens..quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:50 schreef blublub het volgende:
style="font-size: 10px;">quote:
Verzenden niet naar Nederland...quote:Op woensdag 21 april 2004 16:09 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Je kan ze op de site van RL zelf in elkaar klussen en bestellen, $65, dus ook nog eens veel goedkoper dan in NL. Verzendkosten niet meegerekend trouwens..
http://www.polo.com/cgi-b(...)-16705&prod_id=14068
[..]
![]()
Ik wil toch graag eventjes commentaar leveren op die wzjmb.nl. De Burberry polo's die ik heb besteld zijn nep. NepperdienepnepNEP. Ze worden verstuurd vanuit een Canadees adre, dus de eigenaar van wzjmb is slechts iemand die ze doorverkoopt. Ik zal straks aantal fotootjes maken van mijn polo's.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
online besteld via www.abercrombie.com (gele streep) en de burberry
via www.waaromzoujemeerbetalen.nl
Als ze in hun verkoopvoorwaarden zeggen dat die polo's 100 & gegarandeerd echt zijn, en ze zijn nep....dan kun je ze toch gewoon aanklagen en een schadevergoeding eisen....quote:Op woensdag 21 april 2004 20:05 schreef Webdevel het volgende:
[..]
Ik wil toch graag eventjes commentaar leveren op die wzjmb.nl. De Burberry polo's die ik heb besteld zijn nep. NepperdienepnepNEP. Ze worden verstuurd vanuit een Canadees adre, dus de eigenaar van wzjmb is slechts iemand die ze doorverkoopt. Ik zal straks aantal fotootjes maken van mijn polo's.
PS: als er nog mensen zijn die zin hebben om eens een mooie terugnaai-actie in elkaar te steken omwille van deze 100% gegarandeerd echte polo's, mogen ze mij altijd contacteren. Ik ga sowieso wel iets doen, want namaakspullen verkopen mag naar mijn mening niet. En indien nodig kan ik ook nog altijd claimen dat niet aan de verkoopsvoorwaarden is voldaan (100% gegarandeerd echt).
ik bedoelde het meer in de zin van dat je nooit 100 meter garen in een cm2 krijgt gepropt:Dquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:39 schreef Setambre het volgende:
[..]
Kwaliteit is ook heel erg goed...
Overhemd was ook wel aan de prijs 125 euro
dankjewel vor je reactiequote:Op woensdag 21 april 2004 20:05 schreef Webdevel het volgende:
Ik wil toch graag eventjes commentaar leveren op die wzjmb.nl. De Burberry polo's die ik heb besteld zijn nep. NepperdienepnepNEP. Ze worden verstuurd vanuit een Canadees adre, dus de eigenaar van wzjmb is slechts iemand die ze doorverkoopt. Ik zal straks aantal fotootjes maken van mijn polo's.
PS: als er nog mensen zijn die zin hebben om eens een mooie terugnaai-actie in elkaar te steken omwille van deze 100% gegarandeerd echte polo's, mogen ze mij altijd contacteren. Ik ga sowieso wel iets doen, want namaakspullen verkopen mag naar mijn mening niet. En indien nodig kan ik ook nog altijd claimen dat niet aan de verkoopsvoorwaarden is voldaan (100% gegarandeerd echt).
Ik ben vandaag wezen kijken in de PC en heb ze gevonden (2 kleuren volgens mij). Alleen zijn ze in ons fijne Holland 100 euro....quote:Op woensdag 14 april 2004 20:11 schreef carfreak het volgende:
In je broek is juist fout...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:34 schreef devels het volgende:
Hoe dragen jullie RL polo's? De achterkant van deze polo's zijn langer. Is het fout als je ze niet in je broek doet?
Ik vind over de broek ook veel mooier maar volgens mij is het bij de RL polos zo dat ze in de broek moeten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:00 schreef Exhale_02 het volgende:
[..]
In je broek is juist fout...
Ze zijn vaak te lang om ze over je broek heen te hangen, anders lijkt t net of je een rokje aan hebtquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:19 schreef devels het volgende:
[..]
Ik vind over de broek ook veel mooier maar volgens mij is het bij de RL polos zo dat ze in de broek moeten.
Ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar waar je het online kan kopen heb ik niet gevonden.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kan ik die ook ergens online kopen?
Woon natuurlijk weer te ver van de winkels in NL af....
die abercrombie , hoe is die maat? Ik wil er ook bestellen maar komen die maten beetje overéén met wat je hier hebt?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:44 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
het is muscle-fit, zoals er beschreven staat op het label...quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:56 schreef Thermo het volgende:
die abercrombie , hoe is die maat? Ik wil er ook bestellen maar komen die maten beetje overéén met wat je hier hebt?
Ik heb namelijk normaal altijd maat M in polo's ..
quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:44 schreef Adelante het volgende:
Bij het outlet-centrum hier in de buurt, zijn ze altijd een stuk goedkoper!quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:01 schreef carfreak het volgende:
Voor de mensen die nog goedkope RL-polo's willen: bij Perry hebben ze ze liggen voor 39 eurootjes!!![]()
*wil wel meedoen !quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:16 schreef postman het volgende:
hmm inkoopactietje bij abercrombie doen ? verzendkosten zijn 25 dollar dus wel de moeite waard...
hm strak vind ik niet ergquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is muscle-fit, zoals er beschreven staat op het label...
ik zou als ik jou was dus maar een "L" bestellen, "M" zit
denk ik vrij strak...
Hmm, dat is minder. Heb namelijk er twee polo's besteld en geld al overgemaakt. Gelukkig kun je de kleding nog retourneren, mits de verpakking niet geopend is... Ik zou die foto's wel eens willen zien. En waaraan heb je kunnen zien dat ze nep zijn trouwens?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:05 schreef Webdevel het volgende:
[..]
Ik wil opzich ook wel meedoen?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:16 schreef postman het volgende:
hmm inkoopactietje bij abercrombie doen ? verzendkosten zijn 25 dollar dus wel de moeite waard...
Wit, zwart, donkergroen, rood...geloof ik. Iig geen fel geel, oranje, blauw etc.etc.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef TKD het volgende:
Welke kleuren zijn er van RL polo's bij Perry Sport weet iemand dat toevallig?
welke perry???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:22 schreef TKD het volgende:
Welke kleuren zijn er van RL polo's bij Perry Sport weet iemand dat toevallig?
Neem aan van wel; stond een advertentie in de Metro gister (of eergister?)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:11 schreef the_Napster het volgende:
[..]
welke perry???
ook in denhaag???![]()
???
Ik wil ook de geel met witte strepenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:16 schreef postman het volgende:
Plaatje?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:44 schreef Ickeane het volgende:
Vandaag bestelling binnegekregen...
Zag er keurig uitmooie shirts (geen polo mara gewone shirts besteld 3x) enne.. razendsnel geleverd... 5e besteld.. 7 e in huis echt zwaar relaxed!!
Gelukkig heeft de douane me pakket niet aangehouden, volgens de tracking was het pakket na 1 minuut door dus dat mooigeen invoerkosten en shit
Waar ???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Bij het outlet-centrum hier in de buurt, zijn ze altijd een stuk goedkoper!
aha ok, das wel lekker, hoe meer mensen hoe voordeligerquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:11 schreef maertz het volgende:
ik wil ZEKER meedoen met een inkoopactie
Same here!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:10 schreef arco_corleone het volgende:
ik zoek ook nog een paar polootjes dus als de inkoopactie doorgaat wil ik ook wel meedoen
mag jij aanmakenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:29 schreef maertz het volgende:
Abercrombie & Fitch inkoopactie
ok, dan moeten we even een lijstje opstellen met namen:
postman
webdeve
cLau-l
arj1o1
Spider_NL
the_Napster
super-muffin
JAY-T
maertz
arco_corleone
Joran-Joran
Verder misschien een goed idee hier een appart topicje voor te openen?
Zoals?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:34 schreef super-muffin het volgende:
er zijn wel Fok!kers die in Amerika wonen, maar ik heb geen familie in Amerika
helemaal mee eens! (heb dezelfde nu aan )quote:Op vrijdag 7 mei 2004 00:50 schreef Miss_mini het volgende:
ik vind deze owk wel heel mooi van RL:
[afbeelding]
* cs-Blade @ polo-n00b...quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:28 schreef Adelante het volgende:
ik ben voor, die met gele streep heb ik al,
maar dit model is ook wel aardig
[afbeelding]
[afbeelding]
Roermond. Scheelt toch wel weer wat tientjes hoor!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:54 schreef Groarrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar ???
Roermond, Batavia-Stad, Maasmechelen Village ???
![]()
Ben er afgelopen week geweest, was toen van 70 euro voor 45 euro. Niet echt spectaculair, Perry zou dan goedkoper zijn.quote:Op maandag 10 mei 2004 09:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Roermond. Scheelt toch wel weer wat tientjes hoor!
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe (en of) je kunt zien of ze echt zijn. Vandaar dat ik dit soort dingen dan ook nooit via internet koop maar gewoon bij de bonneterie of de bijenkorf of een andere winkel. Dan weet je zeker wat je hebt...quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:05 schreef Brennie het volgende:
Post geplaatst door: dave_jay - maandag 10 mei 2004 @ 17:11
Via marktplaats.nl ben ik in contact gekomen met iemand die beweerd authentieke RL polo's te verkopen van 35 E inclusief verzendkosten. Heb er ff 1 besteld, maar nu rijst bij mij de vraag....hoe kan ik checken of ik niet met een fake ding te maken heb? Iemand tips?
$ 39,-... maar om ze hier in NL te krijgenquote:Op maandag 10 mei 2004 08:35 schreef cs-Blade het volgende:
* Adelante @ polo-n00b...
wat kostten die dingen nou eigenlijk?
Zo één heb ik er ook:quote:Op donderdag 13 mei 2004 11:07 schreef 44PJ3 het volgende:
mijn polo:
[afbeelding]
ik heb er wel meer maar die staan niet meer op de website.
wij hebben ook zo'n muisquote:Op donderdag 13 mei 2004 22:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo één heb ik er ook:
[afbeelding]
Beetje onduidelijk, maar het is een zwarte polo met witte randjes en een witte leeuw aan de linkerkant van de kraag.
Ik heb laatst ook nog een grijs/blauwe polo gekocht van Forecast, was niet zo duur en staat wel oké bij mijn khaki broek
Die linksonder? Da's niet mijn muis. Ik heb een Logitech MX-700quote:Op vrijdag 14 mei 2004 09:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
wij hebben ook zo'n muis
patsertquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:22 schreef Elegy het volgende:
Die linksonder? Da's niet mijn muis. Ik heb een Logitech MX-700
en ik ookquote:Op vrijdag 14 mei 2004 12:39 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik besteld bij de Inkoop actie hier op het forum!
wow.....wat is dat oor een giga oversized computerkast?quote:Op donderdag 13 mei 2004 22:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo één heb ik er ook:
[afbeelding]
Beetje onduidelijk, maar het is een zwarte polo met witte randjes en een witte leeuw aan de linkerkant van de kraag.
Ik heb laatst ook nog een grijs/blauwe polo gekocht van Forecast, was niet zo duur en staat wel oké bij mijn khaki broek
Chieftec Matrix Silverline full-towerquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:58 schreef halleekes het volgende:
[..]
wow.....wat is dat voor een giga oversized computerkast?
wat dacht je van: bovenste knoopje(s) open en geen shirt eronder?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Optopic: Bovenste knoopje open? En een shirt er onder? Of knoopje dicht en geen shirt er onder?
Mijn Tommy zakt helemaal in als ik alle knoopjes open heb...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:47 schreef Adelante het volgende:
met dit weer lekker longsleeve eronder en bovenste knoopje open
met warmer dan 25 graden alleen polo met alle knoopjes open
en niemand loopt met reply wou je zeggen?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:14 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
Ik heb sinds een tijdje een replay polo, die had ik liever dan lacoste, want daar loopt tegenwoordig ook jan en alleman in. Is tevens ook 20 euro duurder dan mijn polo
Binnenste buiten, Lacoste meestal op 30 graden, met andere gelijksoortige kleuren...quote:Op zondag 16 mei 2004 13:18 schreef Ace1 het volgende:
Hoe kan ik mijn lacoste polo het beste wassen?
Wees zelf een beetje creatiever, is mijn devies!quote:Op zondag 16 mei 2004 15:51 schreef HotFudge het volgende:
Ik wil The Official Preppy Handbook![]()
netjes hoor welk merk? lacoste~?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:46 schreef Josias het volgende:
[afbeelding]
Die bovenste en die gele heb ik gehaald. Hele mooie polo's
nou nou nou, wat een lifestijl blad, not.quote:Op zondag 16 mei 2004 15:22 schreef MadGuy het volgende:
Ik wist dat er een naam voor was: http://www.adversus.nl/mode/trends/zomer2004/preppylook.html
Altijd leuk om te lezen! Het is een satirisch boek... Een beetje zelfspot kan geen kwaad...quote:Op zondag 16 mei 2004 16:03 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Wees zelf een beetje creatiever, is mijn devies!
Scapa is inderdaad ook een goeie polo jammer dat de verkrijgbaarheid daarvan niet altijd optimaal is en ik ben niet zo'n fan van die fratsen en dat rugnummerquote:Op zaterdag 15 mei 2004 22:35 schreef Chillmeister het volgende:
opzich maakt het mij niet uit hoeveel mensen het dragen, maar lacoste polo vinden ik wel langer mooi blijven dan bijv RL
Mijn scapa polo is heel mooi, maar stof is wel redelijk dik en dus niet altijd handig als het warm is
Aan het kraagje en het aantal knoopjes te zien THquote:Op zondag 16 mei 2004 16:06 schreef gimeone het volgende:
[..]
netjes hoor welk merk? lacoste~?
Ik ben ook erg tevreden over mijn McG kleding!quote:Op zondag 16 mei 2004 18:07 schreef sony_vaio het volgende:
Kennen jullie niets anders dan Ralph Lauren, Tommy Hilfiger of La Coste?
Ik bedoel ik hoorde maar een paar keeer McGregor vallen.
En als je even kijkt naar RL TH LaCoste en McG dan heeft McG kwalitatief absoluut de beste polo's! Dat kan ik garanderen.
Daarnaast heb je natuurlijk ook nog GANT en daarvan is de kwaliteit ook uitstekend. Hoewel die lijkt op TH is ook gauw vaal en heeft een groot merknaampje erop,...
la coste rl en th komen er bij mij niet in
Ok een McG polotje is wat duurder misschien (90 eur) maar de kwaliteit is perfect...
th voor 45 heb je dereen voor 3 maanden
rl is geloof ik ook zoiets
ik geloof dat la coste op 60 eur zit?
gant geloof ook zelfde als tommy
Maar jongens, ga nou voor McGregor probeer het eens
McGregor heeft voor mij het nadeel dat ze groot vallen, net als Gant overigens. Die kan ik dus niet aan (tenzij ik in een hobbezak wil lopen). Verder vind ik ze ook niet echt vernieuwend en tja, het imago is toch ook vrij ouwbollig....quote:Op zondag 16 mei 2004 18:07 schreef sony_vaio het volgende:
Kennen jullie niets anders dan Ralph Lauren, Tommy Hilfiger of La Coste?
Ik bedoel ik hoorde maar een paar keeer McGregor vallen.
En als je even kijkt naar RL TH LaCoste en McG dan heeft McG kwalitatief absoluut de beste polo's! Dat kan ik garanderen.
Daarnaast heb je natuurlijk ook nog GANT en daarvan is de kwaliteit ook uitstekend. Hoewel die lijkt op TH is ook gauw vaal en heeft een groot merknaampje erop,...
la coste rl en th komen er bij mij niet in
Ok een McG polotje is wat duurder misschien (90 eur) maar de kwaliteit is perfect...
th voor 45 heb je dereen voor 3 maanden
rl is geloof ik ook zoiets
ik geloof dat la coste op 60 eur zit?
gant geloof ook zelfde als tommy
Maar jongens, ga nou voor McGregor probeer het eens
Bijenkorf in Arnhem heeft wel een aantal kleurenquote:Op maandag 17 mei 2004 13:01 schreef Brennie het volgende:
Post geplaatst door: sten - maandag 17 mei 2004 @ 09:48
Weet iemand toevallig waar Lacoste in Arnhem wordt verkocht? Moet nog twee getailleeerde polo's hebben, maar weinig zin om er voor naar een lacoste shop te moeten rijden.
Getailleerd? Bedoel je dan die (nieuwe) stretchpolo's of de normale??quote:Op maandag 17 mei 2004 13:01 schreef Brennie het volgende:
Post geplaatst door: sten - maandag 17 mei 2004 @ 09:48
Weet iemand toevallig waar Lacoste in Arnhem wordt verkocht? Moet nog twee getailleeerde polo's hebben, maar weinig zin om er voor naar een lacoste shop te moeten rijden.
Ik heb ook een mc gregor, idd perfecte kwaliteitquote:Op zondag 16 mei 2004 19:07 schreef carfreak het volgende:
[..]
McGregor heeft voor mij het nadeel dat ze groot vallen, net als Gant overigens. Die kan ik dus niet aan (tenzij ik in een hobbezak wil lopen). Verder vind ik ze ook niet echt vernieuwend en tja, het imago is toch ook vrij ouwbollig....
De prijs valt trouwens wel mee hoor; eurootje of 60 denk ik
RL is 70 euro, net als lacoste en TH zit tegenwoordig op 50, voor de prijs kun je dus best een McGregor kopen, maar zoals ik al zei; voor mij zijn ze te groot...
Er zijn toch maar twee soorten lacoste polo's (getailleerd en het "standaard" model) ? Die stretchpolo lijkt mij wel wat. Zal eens bij bijenkort en hendriksen kijken dan.quote:Op maandag 17 mei 2004 13:42 schreef carfreak het volgende:
[..]
Getailleerd? Bedoel je dan die (nieuwe) stretchpolo's of de normale??
Die stretch zijn er in de pc maar in twee kleuren (en 100 euro!!). In Arnhem hebben ze die helemaal niet denk ik dan.
De gewone heb idd bij de bijenkorf maar ook tegenover de bijenkorf in zo'n oudelullenzaak. Daar hebben ze wel meer kleuren volgens mij
Die hebben allebei die stretchpolo niet...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:05 schreef sten het volgende:
[..]
Er zijn toch maar twee soorten lacoste polo's (getailleerd en het "standaard" model) ? Die stretchpolo lijkt mij wel wat. Zal eens bij bijenkort en hendriksen kijken dan.
Eerst maar eens een RL, of niet david? Je hebt zelfs je avatar van polo.com!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:22 schreef --Davidoff-- het volgende:
oakley polo's ? foto a.u.b.
www.classisbasics.nl (o.a. ralph lauren)quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Mijn calvin polo
Weet iemand een site waar ik snel save en simpel polo,s kan bestellen van welk merk dan ook?
Wel in nederland. En prijs maakt me niks uit.
Site bestaat nietquote:
Ik had al veel geprobeerd. Maar dat nog nietquote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:38 schreef --Davidoff-- het volgende:
http://www.classicbasics.com/
Gek, ook-gek,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had al veel geprobeerd. Maar dat nog niet
Dank u wel![]()
Offtopic:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:07 schreef carfreak het volgende:
[..]
Gek, ook-gek,bij mij doet ie t namelijk wel gewoon! (www.classicbasics.nl)
![]()
Waar? En welke kleuren waren er?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:55 schreef sten het volgende:
Heb vorige week een getailleerde Lacoste polo gekocht (100 euri). Zit perfect
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:04 schreef Weopj het volgende:
[..]
Offtopic:
Jij hebt n audi TT in je avatar staan!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze in Amsterdam in de PC gezien, in hun eigen winkel, daar hadden ze volgens mij 2 kleuren: zwart en een blauwigequote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:03 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Waar? En welke kleuren waren er?
mijn polo's zijn nooit wijder geworden. het enige wat bij mij opvalt is dat bij RL polo's de kraag snel verkleurt/oud uit zietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:12 schreef RLpolo77 het volgende:
Laatst drie polo's van lacoste laten uitwassen (een oranje, een groene en een witte)
De oranje is iets wijder geworden maar niet gekrompen. De groene is nagenoeg perfect gebleven.
De witte daarentegen is helemaal gekrompen (val L naar S) en zo wijd geworden dat je er bijna met z'n tweeen in kan
Nu zag ik dat het fabrikaat verschilde (de witte had als fabrikant BASI SA) en de andere DEVANLAY. Alle drie zijn het echte, dus geen Turkse rommel. Zit er nou zo veel verschil tussen de fabrikant? Ieder jaar nieuwe polo's kopen heb ik echt geen zin in. Dit is trouwens al mijn vierde in de witte kleur die ik versleten heb.
Hebben meer mensen ervaring met slechte kwaliteit polo's???
Hey dude, dit is onzin niet.quote:Op zondag 11 april 2004 17:43 schreef karoltje het volgende:
[..]
Krijg je die knul dr gratis bij?![]()
Ik zei toch dat je een kakker bentquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:38 schreef Speth het volgende:
Net even een nieuwe Tommy gehaald: groen met lichtblauwe rand om de kraag. Was ook maar 50 euro ofzo. Normaal vind ik Tommy niet zo'n goed merk, verkleuren vrij snel, en de trui die ik er van heb was na een paar maanden al compleet wasted.
Weet iemand trouwens hoe 't mogelijk is om Ralph Lauren spul in Nederland te bestellen? www.polo.com shipt alleen binnen de vs, moet ik dan de winkel op de pc hooftstraat bellen, of is er misschien nog een Nederlandse site die hun kleren shipt?
voor een lapje stof? ik vind je gewoon een enorme kakkerquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:55 schreef Speth het volgende:
Kakker en geld hebben zijn 2 verschillende dingen
En 50 IS gewoon niet veel....
Ik irriteer me gewoon mateloos aan mensen als jou, beetje rondlopen in dure merkkleding en neerkijken op "arbeiders" etc. je bent gewoon een super onzeker figuurtje die aanzien tracht te krijgen door dure kleding en erbij wilt horen. je bent niet je werk, je bent niet je kleren die je draagt en je bent niet je bankrekeningquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:09 schreef Speth het volgende:
Ik ga niet eens meer op je in gastGa maar lekker de avro gids lezen op de camping, misschien komt lingo er wel op. Stel voor dat een mod deze reacties gewoon verwijdert, en niet de topic sluit... dan blijf je aan de gang met 'thedudeness'. Hij doet het erom
En dat zeg jij? je reakties in mijn topic ben je zeker gemakshalve vergeten of nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:16 schreef Speth het volgende:
Jij bent diegene die mij een kakker noemt. Ik ben dat helemaal niet. Je zit dingen uit te schelden die je niet begrijpt. Vind je 't gek dat ik je dan een beetje belachelijk vind?
Gewoon met je luie reet uit je bureaustoel klimmen en naar de winkel huppelenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:38 schreef Speth het volgende:
Weet iemand trouwens hoe 't mogelijk is om Ralph Lauren spul in Nederland te bestellen? www.polo.com shipt alleen binnen de vs, moet ik dan de winkel op de pc hooftstraat bellen, of is er misschien nog een Nederlandse site die hun kleren shipt?
Zie editquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:28 schreef Speth het volgende:
Ik woon nou niet bepaald dicht bij Amsterdam, en de bewuste polo is in de lokale winkels niet te krijgen.
nee je bent een suffe reclame op 538quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:13 schreef Thedudeness het volgende:
[..]
je bent niet je werk, je bent niet je kleren die je draagt en je bent niet je bankrekening
Nou ja, ik woon in Groningen en ken daar de weg niet, ik kom eigenlijk alleen in de randstad als ik op schiphol moet zijn. Maar bedankt voor de tip, ik zal ze wel bellenquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:31 schreef Zoefff het volgende:
[..]
Zie edit
Trouwens, de Ralph Lauren distributeur van nl zit volgens mij in Den Haag, misschien moet je die eens bellen met de vraag of er ergens winkels zijn die binnen nl versturen, of dat zij dat wellicht willen doen.
Maar zo'n grote moeite is het toch niet om even naar Amsterdam heen en weer te gaan?
waar heb je het over, ik heb die catchy line uit fight clubquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:05 schreef postman het volgende:
[..]
nee je bent een suffe reclame op 538![]()
Ligt aan 't model... Zie ze van 70 tot 90 euro liggen, maar de wat exclusievere modellen zijn wel duurder, en moeilijker te krijgen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:34 schreef Slasher het volgende:
Wat kost een RL polo nou tegenwoordig in NL?
Pauper, je weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:59 schreef Thedudeness het volgende:
zielige merkjes jongen
Echt belachelijk duur, je kunt ze beter via internet bestellen. Ik heb hier op Fok! een inkoopactie georganiseerd van Abercrombie polo's en overhemden, de prijs incl btw en verzendkosten, kwam ongeveer op 46 euro per polo. Zeer goed te doen, ik koop alleen nog maar via internet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:04 schreef Speth het volgende:
[..]
Ligt aan 't model... Zie ze van 70 tot 90 euro liggen, maar de wat exclusievere modellen zijn wel duurder, en moeilijker te krijgen.
Ah, maar hoe/waar dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Echt belachelijk duur, je kunt ze beter via internet bestellen.
Je moet ook geen RL kopen. Dat heeft iedereen al.quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:09 schreef Speth het volgende:
[..]
Ah, maar hoe/waar dan?Ik wil namelijk een specifieke polo van polo.com bestellen, maar die shippen niet internationaal, en heb geen nederlandse site gevonden
Je link doet het niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:12 schreef Speth het volgende:
mwoah, weet ik, maar dat maakt mij niet zoveel uit hoorHeb van alle merken wel wat, gewoon wat mooi is.
http://www.polo.com/produ(...)hn&parentPage=family En deze vind ik wel ernstig ok
Dat lieg je.quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je link doet het niet.
Hij doet het.quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je link doet het niet.
Laat je vooral niet tegenhouden door mijn mening.quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:25 schreef Speth het volgende:
Hm, vind dat patroon rondom de kraag wel wat hebben. Bovendien staat mij zoiets wel denk ik
Enig idee wat de betalingsvoorwaarden en verzendkosten zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:12 schreef Speth het volgende:
mwoah, weet ik, maar dat maakt mij niet zoveel uit hoorHeb van alle merken wel wat, gewoon wat mooi is.
http://www.polo.com/produ(...)hn&parentPage=family En deze vind ik wel ernstig ok
Ze verzenden dus niet naar Nederlandquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:23 schreef Stone_Island het volgende:
[..]
Enig idee wat de betalingsvoorwaarden en verzendkosten zijn?
haha sorry, ik quotte de verkeerde. Deze bedoelde ik dus, weet iemand hiervan de verzendkosten en betalingsvoorwaarden?quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:22 schreef Steijn het volgende:
Hier kun je heel goedkoop RL's halen, ze versturen naar Nederland en de polo's zijn echt.
http://www.andale.com/sto(...)re=null&parentCatId=
Heb 'm bij Globe gekocht. Die stretch hebben ze in twee kleuren (blauw en zwart). De normale polo's in alle kleuren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:03 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Waar? En welke kleuren waren er?
Volgens Steijn wel : Hier kun je heel goedkoop RL's halen, ze versturen naar Nederland en de polo's zijn echt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:33 schreef TKD het volgende:
Wie heeft weleens wat besteld bij http://www.andale.com ? Ik wil namelijk zelf ook wat polo's bestellen. Zijn dit echte RL polo's ?
Globe?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef sten het volgende:
[..]
Heb 'm bij Globe gekocht. Die stretch hebben ze in twee kleuren (blauw en zwart). De normale polo's in alle kleuren.
Ik heb geen ervaring maar user Solaritas wel, hij heeft al diverse keren bij die club besteld.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:39 schreef Whissie het volgende:
Volgens Steijn wel : Hier kun je heel goedkoop RL's halen, ze versturen naar Nederland en de polo's zijn echt.
Ik hoop dat hij ervaring heeft met die shop, heb er al eerder gekeken (stond in een ander oud topic) ze hebben idd mooi spul tegen een goede prijs
Ja, die stretches zijn 100 euri, de normale 70 volgens mij.quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:14 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Globe?En gewoon 100 euro?
Wat/waar is Globe?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:59 schreef sten het volgende:
[..]
Heb 'm bij Globe gekocht. Die stretch hebben ze in twee kleuren (blauw en zwart). De normale polo's in alle kleuren.
Ik ga daar 14 polo's bestellen. Solaritas: ff voor de zekerheid, ze zijn 100% echt?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:24 schreef Exhale_02 het volgende:
Bij www.andale.com moeten die RL spullen toch fake zijn? Aangezien het voor zo weinig wordt verkocht...
in normale winkels zijn lacoste en ralph lauren overal 70 dollar, alleen bij een outlet winkel van RL heb ik ze voor 35 dollar zien liggenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik ga daar 14 polo's bestellen. Solaritas: ff voor de zekerheid, ze zijn 100% echt?
Kan ook wel, in de US liggen ze sowieso al voor 40e in de winkel
Op eBay staat dat ze retailen voor 52.50 en op Polo.com stonden ze ook voor die prijs dacht ik. Solaritas, bij greatlittlegift had je ze toch besteld?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:48 schreef Fabio_Aldo het volgende:
[..]
in normale winkels zijn lacoste en ralph lauren overal 70 dollar, alleen bij een outlet winkel van RL heb ik ze voor 35 dollar zien liggen
Na een paar wasbeurten wel.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:04 schreef gelly het volgende:
Alsof je het verschil ziet...
Nou en, je koopt 3 neppe voor 1 echte. Niet dat ik ze koop, maar toch.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Na een paar wasbeurten wel.
Dan kun je dus beter een echte kopen.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou en, je koopt 3 neppe voor 1 echte. Niet dat ik ze koop, maar toch.
Jaquote:Op zondag 6 juni 2004 02:11 schreef Speth het volgende:
Grappig is dat met die neppolo's altijd op de knoopjes heel nadrukkelijk "Tommy Hilfiger" of "Ralph Lauren" staat, terwijl dat op de echte polo's helemaal niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |