abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18316339
ja...en om precies te zijn ook de eerste keer dat ik een bank heb gekocht. Binnenkort haal ik nog de twee zits (love seat zoals ze het hier noemen) en het bijbehorende voeten bankje...

Valt trouwens niet mee om een beetje modern spul hier te vinden in Alabama. Dan moet je toch vooral in Atlanta zijn of Nashville.

Dat zwart hondje is mijn waakhond Einstein
pi_18316347
Leuke hond Bank is minder... Ik snap het niet echt dat moderne... Zo bijzonder ziet het er toch niet uit, zit totaal geen bijzondere vorm in enzo... Maar als jij hem maar mooi vindt toch!

Volgens mij zit hij wel heel lekker
pi_18316358
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 08:52 schreef CiQNiZ het volgende:
Leuke hond Bank is minder... Ik snap het niet echt dat moderne... Zo bijzonder ziet het er toch niet uit, zit totaal geen bijzondere vorm in enzo... Maar als jij hem maar mooi vindt toch!

Volgens mij zit hij wel heel lekker
Dit is een beetje het minst oudbollige dat je kunt krijgen hier...
Laat ik het zo zeggen.... wij liggen hier zo'n 100 jaar achter met de rest van de wereld

[ Bericht 10% gewijzigd door vicz op 10-04-2004 09:00:51 ]
pi_18316423
ik vind hem mooi ^^
hopen dat die hond-proof is :p
  zaterdag 10 april 2004 @ 09:10:44 #5
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_18316446
Nu nog de rest van huis mooi maken: muren schilderen, andere deuren etc
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_18316456
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 09:10 schreef Gianluca het volgende:
Nu nog de rest van huis mooi maken: muren schilderen, andere deuren etc
Ik huur het huis, dus ik ga er niet al te veel geld/werk in steken. Aan de kant waar ik sta hangen wel allemaal posters aan de muur dus zo saai is het ook weer niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')