niet alleen duiven?quote:Op zaterdag 10 april 2004 06:43 schreef FuifDuif het volgende:
Probeer het eens en je zult zien dat de dames je tot je huis toe volgen om een nummertje met je maken.
Duiven zijn ook geil hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 06:44 schreef Caesu het volgende:
niet alleen duiven?
Hoe weet je dat? Weet je zeker dat iedereen die in jou buurt is en die je niet ruikt per definitie deo gebruikt? Misschien zit er toevallig eentje bij die niet stinkt maar ook geen deo gebruikt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:51 schreef daeri het volgende:
Ik vind zonder deo iemand toch wel stinken hoor.....
hij was gewoon niet gewent aan shampoo, dus z'n haar deed niet raar of werd niet vettig als hij het niet gebruikte.. en ja hij gebruikt ook gel, veel gel, en ja dat ging er allemaal gewoon uitquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:48 schreef WeirdMicky het volgende:
hij gebruikte geen shampoo
hij was kaal of gestoord?
Ik heb wat posters verwijderd vanwege offtopic geleuter. Misschien is jouw poster er dan bij in geschoten. Excuus. Je kunt 'm alsnog plaatsen.quote:Op zondag 11 april 2004 15:22 schreef rooierooie het volgende:
Waar is mijn post gebleven? Ik had hier een link gepost naar een artikel op de website van de Kankerbestrijding waarin staat dat er geen enkel verband is tussen deodorantgebruik en kanker (wat TS zegt in de openingspost). Mag je zo'n link niet plaatsen ofzo..??
Ja je hebt wel een punt... maar er zijn ook mensen die nogal niet lekker ruiken van zichzelf.. (buiten beschouwing gelaten of ze de vorige dag goed zijn uitgegaan, of knoflookhoudend eten hebben gegeten.. Dat ruikt imho dan weer een heel stuk minder)quote:Op zaterdag 10 april 2004 06:30 schreef FuifDuif het volgende:
Stop vanaf nu met het gebruiken van geuren, zoals deodorant, aftershave, parfum enzovoorts. Geef de lichaamsgeur ruim baan, ook als dat een zweetlucht inhoudt. Onze samenleving heeft een bepaalde anitpathie jegens eigen lichaamsgeur, en met name zweetlucht, ontwikkeld die nergens voor nodig is. Lichaamsgeur is puur natuur en bestaat deels uit de wel bekende feromonen. Deze zorgen ervoor, dat een mens van het andere geslacht zich tot je aangetrokken (in seksueel opzicht) kan voelen. Ook als is er op het eerste gezicht geen sprake van aantrekkelijkheid. Het is de oplossing van Moeder Natuur om steun te bieden aan hen, die niet door haar rijkelijk zijn bedeeld met schoonheid.
Maar uiteraard zou niemand meer geurtjes moeten gebruiken. Het is tegen natuurlijk en bijvoorbeeld deodorant zou zelfs kankerverwekkend zijn. Ik bedoel maar.
gestoord dusquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:56 schreef grassprietje het volgende:
[..]
hij was gewoon niet gewent aan shampoo, dus z'n haar deed niet raar of werd niet vettig als hij het niet gebruikte.. en ja hij gebruikt ook gel, veel gel, en ja dat ging er allemaal gewoon uit
en ja hij had heel gezond haar..
![]()
een jaloerse schone kip dan hequote:Op maandag 12 april 2004 09:36 schreef grassprietje het volgende:
[..]
jaloerse kip![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |