abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18315945
Stop vanaf nu met het gebruiken van geuren, zoals deodorant, aftershave, parfum enzovoorts. Geef de lichaamsgeur ruim baan, ook als dat een zweetlucht inhoudt. Onze samenleving heeft een bepaalde anitpathie jegens eigen lichaamsgeur, en met name zweetlucht, ontwikkeld die nergens voor nodig is. Lichaamsgeur is puur natuur en bestaat deels uit de wel bekende feromonen. Deze zorgen ervoor, dat een mens van het andere geslacht zich tot je aangetrokken (in seksueel opzicht) kan voelen. Ook als is er op het eerste gezicht geen sprake van aantrekkelijkheid. Het is de oplossing van Moeder Natuur om steun te bieden aan hen, die niet door haar rijkelijk zijn bedeeld met schoonheid.

Maar uiteraard zou niemand meer geurtjes moeten gebruiken. Het is tegen natuurlijk en bijvoorbeeld deodorant zou zelfs kankerverwekkend zijn. Ik bedoel maar.
pi_18315954
ga jij maar lekker stinken
Ik hou het wel gewoon bij deo
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_18315964
Ja, maar je begrijpt het niet. Eigenlijk stink je helemaal niet zonder geurtjes. De samenleving (en de media voorop) laten je geloven dat je zonder geurtjes stinkt. Het is een marketingtruc om je over te halen geurtjes te kopen.

Zweer ruikt juist lekker.
pi_18315965
je hebt een punt enzo.
maar ik ruik toch liever een beetje fris.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18315970
He Caesu, ook al weer op?

Maar Caesu, er is ook niets mis met fris ruiken. Gewoon 's ochtends even snel je afspoelen onder de douche en je wat wassen met water. Dat kan geen kwaad. Je moet alleen geen geurtjes gebruiken verder. Probeer het eens en je zult zien dat de dames je tot je huis toe volgen om een nummertje met je maken.
pi_18315972
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 06:43 schreef FuifDuif het volgende:
Probeer het eens en je zult zien dat de dames je tot je huis toe volgen om een nummertje met je maken.
niet alleen duiven?
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 10 april 2004 @ 06:46:26 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18315976
Wil een scheet laten nu.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_18315978
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 06:44 schreef Caesu het volgende:
niet alleen duiven?
Duiven zijn ook geil hoor. .
Maar nee, voornamelijk vrouwtjes van de menselijke soort.
pi_18316146
mmm ik heb al een vriendin, daar hou ik het bij.... maar je hebt wel een punt, als je genoeg wast, dan stink je (meestal) niet...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_18316577
Meen je toch niet zeker...
Dan zullen al die zwetende deoloze bouwvakkers in de zomer wel veel sjans hebben zeker

en soms vind ik een man door zijn geurtje (nee niet lichaamsgeur) nog aantrekkelijker. of is dat dan eigenlijk door de lichaamsgeur die eronder zit? Ik blijf geurtjes gebruiken en vooooral deoderant.
pi_18316714
-edit: offtopic

[ Bericht 82% gewijzigd door Mylene op 10-04-2004 10:39:20 ]
pi_18316768
Zit wat in. Ik gebruik alleen wat douchegel bij het douchen, en geen deo en geen parfums.
Ik ruik lekker van mezelf, en ja dat is mij ook regelmatig door derden verteld.
Het is wel zo dat er mensen zijn die een onverdraaglijke BO hebben. Dan ruik ik inderdaad liever een walm deo.
pi_18316773

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 10-04-2004 10:39:35 ]
pi_18316793
dan ga jij maar fijn NIET aan de deo etc etc etc. Ik blijf dat lekker wel doen

gisteren namelijk CeruttiSI gekocht en dat is iets wat je altijd op wil doen als je et ruikt
  zaterdag 10 april 2004 @ 10:27:38 #15
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_18316969

[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 10-04-2004 10:39:47 ]
Het beste horlogeforum van Nederland
  zaterdag 10 april 2004 @ 10:34:27 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_18317055
Mwoaaah, het enige waar ik voor zou pleitten is het gebruik van minder geuren, dus geen liters parfum meer, maar gewoon een vleugje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_18317063
Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen van jullie als een schok komt. Dat zou betekenen dat alle moeite voor niets is geweest.

Ik begrijp overigens niet waarom ik direct een alto zou moeten zijn, of "zo'n linkse geitenwollensokken bomenknuffelaar." Slaat nergens op natuurlijk.
pi_18317114
Ik ken zat mensen die uit principe geen deo gebruiken
dude, they stink..
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_18317166
Nee, 'stinkende' lichaamsgeur wordt als negatief ervaren omdat jullie geindoctrineerd zijn door de media. Lichaamsgeur zou eigenlijk heel normaal moeten zijn. Ja, regelmatig wassen is ook belangrijk, maar al die geurtjes... overbodig. Laat je lichaamsgeur tot de neuzen van omstanders komen, opdat de ware geliefde daaruit voort mag komen.
pi_18317200
ik vind meisjes met een lekker parfum op altijd geiler...
Jupiler is goed
pi_18317231
Ik vind zonder deo iemand toch wel stinken hoor.....
pi_18317255
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 10:51 schreef daeri het volgende:
Ik vind zonder deo iemand toch wel stinken hoor.....
Hoe weet je dat? Weet je zeker dat iedereen die in jou buurt is en die je niet ruikt per definitie deo gebruikt? Misschien zit er toevallig eentje bij die niet stinkt maar ook geen deo gebruikt.
pi_18323654
ik kende een gast die woonde in Saudi Arabia.
hij gebruikte geen deo.

en man wat kon hij stinken.

echt niet gedoctrineerd ofzo. de duiven vielen van het dak als hij langskwam.
pi_18324196
Wanneer je allemaal stinkt dan ruik je het niet...............

Ga maar eens een met een gioep mensen in 1 huis zitten en douche/was je allemaal niet. Wanneer iedereen dit doet ruik je het niet. Pas wanneer jij als 1e gaat douchen en dan terug komt vind je de rest stinken....

Maar goed, neemt niet weg dat ik mijn deo nog steeds lekker onder de okseltjes spuit. En na het scheren een geurtje op doe
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_18324494
wat een onzin

nee, kleren zijn niet natuurlijk, dus draag allemaal berevellen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_18324578
Zelf gebruik ik wel deo enzo, anders ga ik stinken , maar het is zeker waar dat sommige meisjes lekker ruiken, dan moeten ze vooral geen deo gebruiken want dat verpest het dan weer .
pi_18324878
mijn vorige vriendje gebruikte ook geen geurtjes of deo ofzoiets dergelijks.. zelf geen shampoo.
hij gebruikte wel zeep tijdens het douchen, maar niet van die axe, gewoon neutraal...

en JA, hij rook (en ruikt vast nog) übergeil..
pi_18324900
hij gebruikte geen shampoo

hij was kaal of gestoord?
pi_18325030
WeridMickey, slaat nergens op. .

Ten eerste, een kale kan nog steeds gebruik maken van shampoo voor het wassen van zijn resterende haren.

Ten tweede, shampoo is nergens voor nodig in de regel. Het is voor jezelf misschien prettiger, maar gewoon uitwassen met lauw water is voldoende. En volgens sommigen zelfs gezonder (voor je hoofdhuid).
pi_18325082
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:48 schreef WeirdMicky het volgende:
hij gebruikte geen shampoo

hij was kaal of gestoord?
hij was gewoon niet gewent aan shampoo, dus z'n haar deed niet raar of werd niet vettig als hij het niet gebruikte.. en ja hij gebruikt ook gel, veel gel, en ja dat ging er allemaal gewoon uit
en ja hij had heel gezond haar..

pi_18346197
Waar is mijn post gebleven? Ik had hier een link gepost naar een artikel op de website van de Kankerbestrijding waarin staat dat er geen enkel verband is tussen deodorantgebruik en kanker (wat TS zegt in de openingspost). Mag je zo'n link niet plaatsen ofzo..??
  zondag 11 april 2004 @ 15:25:43 #32
16715 Mylene
*schatje*
pi_18346265
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:22 schreef rooierooie het volgende:
Waar is mijn post gebleven? Ik had hier een link gepost naar een artikel op de website van de Kankerbestrijding waarin staat dat er geen enkel verband is tussen deodorantgebruik en kanker (wat TS zegt in de openingspost). Mag je zo'n link niet plaatsen ofzo..??
Ik heb wat posters verwijderd vanwege offtopic geleuter. Misschien is jouw poster er dan bij in geschoten. Excuus. Je kunt 'm alsnog plaatsen.
pi_18348798
Ah okee, ik snapte het al niet. Hier is die link nog een keertje voor wie geïnteresseerd is: http://www.kwfkankerbestrijding.nl/pageViewer.jsp?id=3707
pi_18348854
Als ik ergens een rothekel aan heb, is het wel dat ik iemand op meer dan een halve meter kan ruiken. Ik ervaar het meestal als vrij storend. Ik doe alleen deo op om een al te erge zweetlucht tegen te gaan, maar verder draag ik geen bewuste geurmiddlen. (ok, mijn after shave bevat ook parfum, maar dat is een vrij neutraal geurtje en ik scheer me slechts 3x per week)
  zondag 11 april 2004 @ 17:22:04 #35
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_18348941
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 06:30 schreef FuifDuif het volgende:
Stop vanaf nu met het gebruiken van geuren, zoals deodorant, aftershave, parfum enzovoorts. Geef de lichaamsgeur ruim baan, ook als dat een zweetlucht inhoudt. Onze samenleving heeft een bepaalde anitpathie jegens eigen lichaamsgeur, en met name zweetlucht, ontwikkeld die nergens voor nodig is. Lichaamsgeur is puur natuur en bestaat deels uit de wel bekende feromonen. Deze zorgen ervoor, dat een mens van het andere geslacht zich tot je aangetrokken (in seksueel opzicht) kan voelen. Ook als is er op het eerste gezicht geen sprake van aantrekkelijkheid. Het is de oplossing van Moeder Natuur om steun te bieden aan hen, die niet door haar rijkelijk zijn bedeeld met schoonheid.

Maar uiteraard zou niemand meer geurtjes moeten gebruiken. Het is tegen natuurlijk en bijvoorbeeld deodorant zou zelfs kankerverwekkend zijn. Ik bedoel maar.
Ja je hebt wel een punt... maar er zijn ook mensen die nogal niet lekker ruiken van zichzelf.. (buiten beschouwing gelaten of ze de vorige dag goed zijn uitgegaan, of knoflookhoudend eten hebben gegeten.. Dat ruikt imho dan weer een heel stuk minder)
Maar inderdaad, zweetgeur heeft een bepaalde sexueel aantrekkelijkmakende werking... Maar wordt gewoon niet geaccepteerd in onze samenleving...
Is het dan meteen fout om die geur te maskeren met andere geurtjes? Ik vind van niet..

Toen ik je openingspost las, had ik meteen een flashback naar Das Parfum trouwens .. Ook gelezen toevallig?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_18349036
Fuifduif, wat wil je nou eigenlijk zeggen met al die topics van je. De ene keer moeten we allemaal naakt rond gaan lopen, nu mogen we geen parfum of deodorant gebruiken. What's next...dat we alleen nog maar fruit mogen eten. En dat moet dan zeker ook nog eens biologisch zijn

* Avani blijft lekker geurtjes gebruiken
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_18349546
Tja, ik denk dat iedereen lekker zelf moet weten of hij of zij deo/geurtjes gebruikt.
Ik vind zweetlucht nog steeds niet echt lekker ruiken... Maar van die hele walmen parfum ook niet.
Ik blijf lekker mn deo gebruiken en af en toe een lekker luchtje
Fake it till you make it...
  zondag 11 april 2004 @ 19:34:35 #38
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_18351517
Als m'n zweetgeur nou erg aantrekkelijk was zou ik erover denken, maar het is natuurlijk gek. Men zou dan ook meteen maar kunnen stoppen met wassen, of kleren wassen. Gewoon een paar kleren, lekker terug naar de oervorm.

Doe mij maar lekker een beetje verzorgd. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.
pi_18352720
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 17:56 schreef grassprietje het volgende:

[..]

hij was gewoon niet gewent aan shampoo, dus z'n haar deed niet raar of werd niet vettig als hij het niet gebruikte.. en ja hij gebruikt ook gel, veel gel, en ja dat ging er allemaal gewoon uit
en ja hij had heel gezond haar..

gestoord dus
  maandag 12 april 2004 @ 01:03:01 #40
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_18359616
Ik gebruik never nooit deo eigenlijk. Enige keren dat ik t gebruik is als ik last van muggen ofzo heb .. in combinatie met een aansteker (ooit een seen busje gekregen bij een gratis reclame pakket).

Anyway.. gewoon wassen, al die meurtjes is nergens voor nodig. Zeker ranzige AXE troep niet.
Het leek zo'n goed idee...
pi_18363824
Ik denk dat als je zelf al heel veel geurtjes gebruikt en per dag een halve deofles leesspuit, dat je zeker niet in één keer moet stoppen.
Je lichaam is nu eenmaal gewent aan die verzorging..
Als je het rustig afbouwt en je hebt een lekkere lichaams/zweetgeur..

Als je overmatig zweet is het ook niet aan te raden natuurlijk.

Maar over het algemeen zou je lichaam het niet nodig moeten hebben. Het zou niet (heel erg) moeten gaan stinken, tenzij je veel zweet en/of een vieze zweetgeur hebben.

Hoe dat bij de oksels zit weet ik niet.
Van nature heb je natuurlijk okselharen, maar in ieder geval bijna alle vrouwen scheren dit af.
Misschien dat dit wel een natuurlijk 'frishoudsysteem' is...??
pi_18363830
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:25 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

gestoord dus
jaloerse kip

pi_18389774
Vers zweet ruikt niet, dus als jij je gewoon elke ochtend en avond afspoelt onder de douche zou je niet hoeven te stinken.
Maar ik ben het gewoon gewend om lekker met zeep te wassen dus doe ik dat ook.
pi_18392291
quote:
Op maandag 12 april 2004 09:36 schreef grassprietje het volgende:

[..]

jaloerse kip

een jaloerse schone kip dan he
  dinsdag 13 april 2004 @ 14:49:50 #45
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_18392647
In eau de toilet zit ook het natuurlijke middel dat vrouwen aan trekt....en zelfs sterker dan de natuurlijke hoeveel heden die men produceerd. dus al met al is een eau de toilet vaak geiler voor de wijfies
pi_18394123
Apekoek, gebruik jij eau de toilet dan? Zo ja, zijn dat ook werkelijk jouw ervaringen?
  dinsdag 13 april 2004 @ 18:56:19 #47
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_18398336
laat ik het zo zeggen ,als ik het niet op heb staan de meiden wel verder uit de buurt
  dinsdag 13 april 2004 @ 18:57:18 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18398353
TS is een Erwtensoepfan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18398811
Fuifduif, je vindt wel dat 'men' door de media/samenleving is geindoctrineerd, maar net ben je net zo hard bezig met je eigen mening opdringen. Ik vind deospuiten alles behalve overbodig trouwens, nieteens zozeer om de geur, maar omdat ik het gewoon heel smerig vind als het zweet onder mijn oksels vandaan gutst.
Soms vergeet ik mijn deo te spuiten sochtends en dan heb ik daar later op de dag altijd weer spijt van.. Luchtjes gebruik ik ook bijna niet trouwens, soms als ik uitga of naar een feestje ofzo (al vraag ik me af hoeveel anderen daar dan weer van kunnen ruiken in een rokerig hol..)
pi_18398936
Nou. Ik was laatst op een feestje en toen begon er iemand tegen me te praten die, door het zweet, naar rottende brie rook. Geloof me, dan zou je echt willen dat diegene wat deo had gebruikt.

Maarja, verder heb ik er nooit last van ofzo.

Ik vind het toch voor mezelf wel een fijn gevoel als ik elke ochtend wat deo opspuit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')