Nee, dat is niet waar. Het is wel zo dat de kans dat er niet normaal en inhoudelijk gediscussierd gaat worden wel groter is nu, en dat het vrijwel zeker nu wel eens voorkomt ja.quote:Op maandag 12 april 2004 20:46 schreef Xeus het volgende:
Ok, dus er zal nooit normaal en inhoudelijk gediscussierd kunnen worden omdat er altijd relusers zullen gaan lopen stoken en meer van die troep?
En dat stoppen gebeurd door het editten of verwijderen van de posts, of het bannen van een user.quote:I mean, heb ook wel genoeg van de dagelijkse bash topic op iedereen uit het politieke spectrum die toch niets bijdragen omdat mensen nooit elkaars meningen volledig zullen delen. Imo kan je beter er dus voor zorgen dat dat gescheld stopt en beetje gewoon halve boeken met informatie naar elkaar smijten van normale bronnen om elkaar te proberen overtuigen van je gelijk.
Niet iedereen voert discussie op de saaie manier van Kozzmic.quote:Op maandag 12 april 2004 20:54 schreef Xeus het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen de gemiddelde post van een FP'er en een van Kennyman of Kozzmic?
Ok, maar dit jaagt toch mensen weg die wel normaal willen praten?quote:Op maandag 12 april 2004 20:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Het is wel zo dat de kans dat er niet normaal en inhoudelijk gediscussierd gaat worden wel groter is nu, en dat het vrijwel zeker nu wel eens voorkomt ja.
Nog veel te weinig dan als dit de enige maatregelen zijn om mensen normaal te laten posten. Dan vind ik dat de mods hun functie niet goed uitvoeren omdat ze POL niet schoonhouden van die shit, want je vind het nog genoeg.quote:[..]
En dat stoppen gebeurd door het editten of verwijderen van de posts, of het bannen van een user.
Natuurlijk valt er nooit te garanderen dat het niet zal gebeuren, maar veel valt wel tegen te houden.quote:Beperkt toegang sluit ook nog niet eens dat er gescheld en dergelijke komt. Hoe wil je zien of iemand van plan is niet normaal te doen? En dan moet je toch de huidige mod-mogelijkheden toepassen om zo'n iemand eruit te knikkeren.
Dus je hebt liever ook nog wat pr0n onder elke post zodat het nog leuker word?quote:Op maandag 12 april 2004 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet iedereen voert discussie op de saaie manier van Kozzmic.![]()
Nee, nu trek je het naar een ander uiterste.quote:Op maandag 12 april 2004 21:00 schreef Xeus het volgende:
[..]
Dus je hebt liever ook nog wat pr0n onder elke post zodat het nog leuker word?
Ok, dus iemand post iets wat nergens op slaat. Die krijgt daar een flame op en daar flamed weer iemand anders op en dat gaat een half topic door. Niet echt de bedoeling imo.quote:Op maandag 12 april 2004 21:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, nu trek je het naar een ander uiterste.
Iemand die een goede post levert, zal niet zo snel aangevallen worden met stompzinnigheden.
Ik vind sjun bijvoorbeeld een kanjer, hoewel ik hem niet altijd kan volgen.
Het zijn vooral de oppervlakkige posts die aangevallen worden, en terecht. Als jij een goede poster bent, waar vrees je dan voor? De kwaliteit is ook afhankelijk van het onderwerp.
Nee, jij bepaalt nu eenzijdig wie in die pool mag. Alleen Sjun gebruikt echt zijn verstand.quote:Op maandag 12 april 2004 21:09 schreef Xeus het volgende:
[..]
Ok, dus iemand post iets wat nergens op slaat. Die krijgt daar een flame op en daar flamed weer iemand anders op en dat gaat een half topic door. Niet echt de bedoeling imo.
Kijk, als je nou een berg users als:
- Kennyman
- Kozzmic
- Meneer_Aart
- Sjun
- Sidekick
+ rest die beetje normaal kan doen er in gooit kan je best wel nice dingen krijgen, kost denk ik veel minder tijd dan alle users bannen die geen reet toevoegen.
Ja, ik bepaal eenzijdig wie in die pool mag.quote:Op maandag 12 april 2004 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, jij bepaalt nu eenzijdig wie in die pool mag. Alleen Sjun gebruikt echt zijn verstand.
je kunt wel een topic openen waarin je bepaalde mensen uitnodigt en de rest weigert. Dan heb je een juridische basis.quote:Op maandag 12 april 2004 21:15 schreef Xeus het volgende:
[..]
Ja, ik bepaal eenzijdig wie in die pool mag.
Hoeft niet, ik bepaal het wel zonder overleg.quote:Op maandag 12 april 2004 21:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je kunt wel een topic openen waarin je bepaalde mensen uitnodigt en de rest weigert. Dan heb je een juridische basis.
Succes.![]()
Ok, is goed, ik hou me bek wel.quote:Op maandag 12 april 2004 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Maar Xeus, als je echt serieus bent over POL als een restricted forum, dan moet je de (Forum)-Admins mailen.
Ten eerste vind ik het niets, ten tweede ga ik er niet over, ten derde kan ik het niet realiseren.
Nice try, though.quote:Op maandag 12 april 2004 21:23 schreef Xeus het volgende:
Ok, is goed, ik hou me bek wel.
Ach, ik sloop je ooit nog wel eens.quote:Op maandag 12 april 2004 21:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nice try, though.![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 21:26 schreef Xeus het volgende:
Ach, ik sloop je ooit nog wel eens.
Ik vond je toch schattiger vroeger toen je nog ging janken in feedback topics.quote:Op maandag 12 april 2004 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik herinner me jou niet meer, was je een fan van me?quote:Op maandag 12 april 2004 21:29 schreef Xeus het volgende:
[..]
Ik vond je toch schattiger vroeger toen je nog ging janken in feedback topics.
Dit gelul hoort niet in feedback en heb weinig zin erin.quote:Op maandag 12 april 2004 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik herinner me jou niet meer, was je een fan van me?![]()
Dat had je wel eens eerder kunnen bedenken, hadden we dit niet gehad.quote:Op maandag 12 april 2004 21:34 schreef Xeus het volgende:
[..]
Dit gelul hoort niet in feedback en heb weinig zin erin.
Kga ff spel spelen.
Wat loop je nou te lullen, ik heb gewoon idee en post em.quote:Op maandag 12 april 2004 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat had je wel eens eerder kunnen bedenken, hadden we dit niet gehad.
Had je aandacht nodig?![]()
Het was allang duidelijk dat het een baggeridee was.quote:Op maandag 12 april 2004 21:37 schreef Xeus het volgende:
[..]
Wat loop je nou te lullen, ik heb gewoon idee en post em.
Omdat jij er nooit in zou komen omdat je nog nooit iets zinnigs hebt gepost?quote:Op maandag 12 april 2004 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het was allang duidelijk dat het een baggeridee was.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 21:43 schreef Xeus het volgende:
[..]
Omdat jij er nooit in zou komen omdat je nog nooit iets zinnigs hebt gepost?![]()
Zal ik mama maar roepen om je te troosten?quote:Op maandag 12 april 2004 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ideeen zijn altijd welkom. iig goed dat je meedenkt.quote:Op maandag 12 april 2004 21:37 schreef Xeus het volgende:
Wat loop je nou te lullen, ik heb gewoon idee en post em.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |