Nou ja, je reageert in dit topic, dus ziek ben je welquote:Op zaterdag 10 april 2004 03:48 schreef laffer het volgende:
[..]
mag hopen van wel, net als jullie homo`s!!
jullie zijn echt ziek!![]()
En homo!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:49 schreef sourcy het volgende:
[..]
Nou ja, je reageert in dit topic, dus ziek ben je wel
Ik ben bi dus wat lul je??!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:52 schreef xman het volgende:
[..]
En homo!![]()
Ja nou ik ook! Neuken??quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:52 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ik ben bi dus wat lul je??!!
Ja lekker enzoquote:Op zaterdag 10 april 2004 03:53 schreef xman het volgende:
[..]
Ja nou ik ook! Neuken??
Naja laat een bericht achter! Ik ga nu pitten.quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:56 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ja lekker enzo![]()
![]()
![]()
jij bent echt zo`n kansloos figuur die met elke slet mee loopt, zo`n josti-figuur die z`n geslachtziektes het liefst bestelt bij bol.com i.p.v. het zelf op te halen!!quote:
Je zegt dit vast tegen al de jongens waar je hard door genomen wilt worden!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:59 schreef laffer het volgende:
[..]
jij bent echt zo`n kansloos figuur die met elke slet mee loopt, zo`n josti-figuur die z`n geslachtziektes het liefst bestelt bij bol.com i.p.v. het zelf op te halen!!
zo`n schoffie, die te lui is om z`n eigen reet af te vegen na het in zijn reet geneukt te zijn door piet paulusma omdat ie bang is dat er bliksem in z`n ballen slaat.
echt zo`n loser, die het aanzeggen van "het schaamrood op de kaken" aanziet als het hebben van schaamhaar op je zak....
zielig hoor!!
![]()
![]()
tot slaags!!![]()
trustuh, gore poot!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 04:05 schreef xman het volgende:
[..]
Je zegt dit vast tegen al de jongens waar je hard door genomen wilt worden!
Ik ook van jou!![]()
Trusten!![]()
Vuile lafaard!!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 04:10 schreef laffer het volgende:
oja....
ter afsluiting!!!!
*de posts van laffer moeten vooral niet serieus genomen worden*
Niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 04:10 schreef laffer het volgende:
oja....
ter afsluiting!!!!
*de posts van laffer moeten vooral niet serieus genomen worden*
Ja, overduidelijk. Dus.quote:Op zaterdag 10 april 2004 04:16 schreef teknomist het volgende:
Moet deze niet vol ofzo?
Ik ben beterquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
jij bent conflict niet
He, je chocomel-snor is nu weg maar je hebt nu je nieuwe vriendin op die plek geplakt? Kamelen niet meer genoeg voor je?quote:Op zaterdag 10 april 2004 05:03 schreef sourcy het volgende:
Dus...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |