Bart Smitquote:Op zaterdag 10 april 2004 03:20 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Nee, maar Bart smit is een afzetter.
Ja je darmen zul je inderdaad kunnen zien aan het eind!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:16 schreef laffer het volgende:
[..]
wat een zelf reflectie!!![]()
hoezo, je mocht door jezelf opgemaakte barbiepop niet retouneren??quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:20 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
Nee, maar Bart smit is een afzetter.
Nee, erg hequote:Op zaterdag 10 april 2004 03:23 schreef laffer het volgende:
[..]
hoezo, je mocht door jezelf opgemaakte barbiepop niet retouneren??
vertel, pervert!!
Hallo! ChicoChica is mijn geile pijpvriendin!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:23 schreef laffer het volgende:
[..]
hoezo, je mocht door jezelf opgemaakte barbiepop niet retouneren??
vertel, pervert!!
okè, bedankt voor het melden van je ervaring!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:22 schreef xman het volgende:
[..]
Ja je darmen zul je inderdaad kunnen zien aan het eind!
barbiepoppen zijn koel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:24 schreef sourcy het volgende:
[..]
Hallo! ChicoChica is mijn geile pijpvriendin!!!
Barbiepoppen zijn geilquote:Op zaterdag 10 april 2004 03:26 schreef ChicoChica het volgende:
[..]
barbiepoppen zijn koel.
Ze probeerd haard barbie poppen-ik-speel-er-nog-mee- geheim te bewaren denk![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:29 schreef sourcy het volgende:
[..]
Barbiepoppen zijn geil
Nee niet mijn ervaring..ik zie het in jou para-anale toekomst!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:25 schreef laffer het volgende:
[..]
okè, bedankt voor het melden van je ervaring!!
vriendin??quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:24 schreef sourcy het volgende:
[..]
Hallo! ChicoChica is mijn geile pijpvriendin!!!
Ach, wanneer word jij eens ontmaagd leffer?quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:30 schreef laffer het volgende:
[..]
vriendin??
het zal wel zo`n dikke duitser zijn met zoveel vet dat het lijkt of ie tieten heeft, en inplaats van een braadworst 2 karbonades tussen z`n benen heeft geprakt!
leuke vriendin heb je!![]()
en daar moest je 5 minuten over nadenken??quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:30 schreef xman het volgende:
[..]
Nee niet mijn ervaring..ik zie het in jou para-anale toekomst!
Groot en wijds uitgebeeld! Je zal er een jaar stil van zijn!
quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:30 schreef laffer het volgende:
[..]
vriendin??
het zal wel zo`n dikke duitser zijn met zoveel vet dat het lijkt of ie tieten heeft, en inplaats van een braadworst 2 karbonades tussen z`n benen heeft geprakt!
leuke vriendin heb je!![]()
Haha wat toevallig! Nee ik was aan het onderhandelen over jou volgende shot!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:33 schreef laffer het volgende:
[..]
en daar moest je 5 minuten over nadenken??
was je soms met je crackdealer aan het onderhandelen over je volgende shot??
quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:32 schreef sourcy het volgende:
[..]
Ach, wanneer word jij eens ontmaagd leffer?
wie is dat? je moeder?quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:33 schreef xman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je daarom gekozen voor de rechter als je vriendin? Zodat je kon blijven volhouden dat je hetero was!
wat een goedkope tekst!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:36 schreef xman het volgende:
[..]
Haha wat toevallig! Nee ik was aan het onderhandelen over jou volgende shot!![]()
Met wie?quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:40 schreef sourcy het volgende:
Ik wil gewoon neuken wil je!?!?!!?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:44 schreef sourcy het volgende:
Gaat er nog iemand Laffer neuken of is iedereen daar te sick voor
Die hormonen hebben blijkbaar meer gedaan dan alleen je lichaam veranderen!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:42 schreef laffer het volgende:
[..]
wie is dat? je moeder?![]()
mag hopen van wel, net als jullie homo`s!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:44 schreef sourcy het volgende:
Gaat er nog iemand Laffer neuken of is iedereen daar te sick voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |