Een voetbal (maat 4) in je kruis niet dan ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:34 schreef Praag het volgende:
een basketbal recht op je neus. dat doet pas pijn.
mietje!
en als het niet goed is?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:35 schreef Burner2000 het volgende:
Als het goed is zakken ze naar eeb paar dagen geleidelijk terug naar beneden.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:36 schreef Blixar het volgende:
tja kan pijn doen, heb ik vroeger ook wel eens gehad.
normaal komen ze na enige tijd vanzelf weer op oude plaats.
klinkt ongezond, doktor is goede raad.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:37 schreef BMWM3 het volgende:
Weet je wat het gekke nu is. Mijn buik is heel rood/paarzig blauw :|
Je zal het behoorlijk gekneusd hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:37 schreef BMWM3 het volgende:
Weet je wat het gekke nu is. Mijn buik is heel rood/paarzig blauw :|
yep, had een teamgenoot van mij...die moest binnen 3 uur geopereerd worden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:35 schreef T1andonly het volgende:
het is nu 00.34 dus ik zou ff richting huisartsenpost gaan voor de zekerheid natuurlijk...
als je bal verdraait zou zijn kan dat nog wel es nare gevolgen hebben
Buik pijn en draaierig/duizeligquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je zal het behoorlijk gekneusd hebben.
Verder andere klachten?
Voelen zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:37 schreef Brennie het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nuja.. toch raad ik hem aan even de dokter te zien..
dan liggen je ballen er misschien al af te rotten..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef BMWM3 het volgende:
Ik ga morgen wel... Ben nu te moe...
sorry hoor, maar waar haal je die onzin nou weer vandaan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:35 schreef Burner2000 het volgende:
Als het goed is zakken ze naar eeb paar dagen geleidelijk terug naar beneden.
Tis niet ok..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:39 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Buik pijn en draaierig/duizelig![]()
en morgen een eunich.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef BMWM3 het volgende:
Idd!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sorry hoor, maar waar haal je die onzin nou weer vandaan?
als je ballen werkelijk weg zouden zijn (en daar geloof ik weinig van, tenzij je recent nog wat darmlussen in je scrotum gehernieerd hebt gekregen), dan kun je ze op dit moment ook niet meer voelen door je balzak heen; áls dat zo is, moet je gelijk naar de huisartsenpost toe idd, want dan is het gewoon een trauma dat (binnen een paar uur al, áls het echt zo is) flinke problemen kan geven; iemand noemde hier al een torsio testis (gedraaide bal), dit kan leiden tot afsnoering, afsterving en helse pijnen.
laat ik het anders zeggen; voel je je ballen écht niet meer -- en dan ook echt nérgens meer) en wil je later nog kinderen kunnen krijgen? ga dan als de donder naar de huisartsenpost / ehbo.
Tja harde jongenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:40 schreef Brennie het volgende:
Er kunnen mogelijk wat kleine inwendige bloedinkjes zijn, afknellingen van de bloedvoorziening in de ballen..
Waarom ben je niet direct naar een dokter gegaan?
In ieder geval sterkte!
Of een hockeybal in je maagquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:34 schreef Praag het volgende:
een basketbal recht op je neus. dat doet pas pijn.
mietje!
houd er wel rekening mee dat als er te weinig bloed doorstroomt er hele, maar dan ook hele nare gevolgen voor je zal hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef BMWM3 het volgende:
Kinderen niet, trouwen niet. Dus. Maar waar moet ik heen. Iedereen slaap al en is al kwart voor 1quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
laat ik het anders zeggen; voel je je ballen écht niet meer -- en dan ook echt nérgens meer) en wil je later nog kinderen kunnen krijgen? ga dan als de donder naar de huisartsenpost / ehbo.
Naar de eerste hulp!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Tja harde jongen
Nee hoor, ik d8 het gaat wel over![]()
hey Brennie!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Idd!
Dan maak je ze wakker..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kinderen niet, trouwen niet. Dus. Maar waar moet ik heen. Iedereen slaap al en is al kwart voor 1![]()
Sorry dat ik het zeg... Ik durf nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:44 schreef Brennie het volgende:
[..]
Naar de eerste hulp!
Hoeveel meer zusters en dokters moeten het tegen je zeggen?
( je hebt beide hier op t forum nu)
dude, blijf zitten en laat je ballen lekker wegrotten; wist je dat je er op termijn (korte!) zelfs dood aan zou kunnen gaan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Kinderen niet, trouwen niet. Dus. Maar waar moet ik heen. Iedereen slaap al en is al kwart voor 1![]()
als hij weekend had, zat hij niet op z'n werk.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg... Ik durf niet![]()
Kom ik daar dadelijk aan. Ik heb pijn. Zegt de dokter. Heb weekend![]()
Sorry
Dokter is dit soort dingen echt wel gewend hoor. (zijn vast vele mensen die voor veel minder naar de dokter gaan)quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry
durf je niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry
Haiquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey Brennie!
wat vind je van het idee om in de faq van dit subforum te zetten dat mensen niet met hun medische problemen bij andere fokkers moeten komen, als iedere boerenlul kan verzinnen dat je met zoiets direct naar een arts toe moet?
geez, zoveel domme mensen
Geloof me dat zegt hij niet..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:45 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Sorry
112?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
verstandigquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
Heb de huisarts gebeld, moet er om kwart over 1 zijn :/ Wish me luck ..
streeldequote:Op zaterdag 10 april 2004 00:48 schreef BMWM3 het volgende:
Ik merk net dat mijn linker bal is terug gekomen, omdat ik op mijn buik naar beneden streelde. (buik, niet het andere) Maar de rechtse ben ik nu mee bezig ..
goed zo...is natuurlijk maf als zo'n man aan je kloten zit te voelen...maar hij doet het om je te helpen.....succes!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
Goodluck..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
Wel..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
goh, z'n hersens zijn eindelijk ingedaald, nu z'n ballen nog.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
goh, z'n hersens zijn eindelijk ingedaald, nu z'n ballen nog.
verstandig!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:51 schreef BMWM3 het volgende:
Het kan ook een net afgestudeerde jonge studente zijn met dikke tieten, waarvan je ballen spontaan hun zak inspringen!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:52 schreef Famas het volgende:
[..]
goed zo...is natuurlijk maf als zo'n man aan je kloten zit te voelen...maar hij doet het om je te helpen.....succes!
enne...hou ons op de hoogte hè
quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:53 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
goh, z'n hersens zijn eindelijk ingedaald, nu z'n ballen nog.
maar dat omlaag 'strelen' is idd wel de oplossing, mochtten de teelballen ietswat omhoog zitten.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:52 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
streelde
'oohh lief balletje, kom alsjeblieft weer terug bij het baasje in het zakje, alsjeblieeeeeffttttt; hier een lief aaitje '![]()
![]()
donder toch een end op richting die huisartsenpost man, je hebt er zo te horen op z'n minst een flink trauma aan over gehouden, ben je werkelijk zo laks met niet alleen je toekomstige kinderen die je nu (als jong en naïef menneke) nog niet wilt, maar ook de verlichamelijking van je mannelijkheid? als je een transsexueel wilt worden en daarmee je mannelijke hormoon wilt elimineren, ben je op dit moment iig goed op weg met dit soort laksheid
Tja, en nu doen we ons werk zelfs gratisquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:49 schreef dr.dunno het volgende:
Bij nader inzien is dit eigenlijk best een amusant topic; ik ga even nog een beugeltje halen en zie TS nog wel binnen een paar uur jankend van de pijn terug op dit forum om wederom te vragen om iemand die hem een troostende arm biedt, omdat hij te lui is om z'n aars van z'n stoel af te halen en even naar het ziekenhuis of de huisartsenpost te gaan.
Dit soort mensen moeten we hebben, hier verdienen Brennie en ik ons brood mee
Pics?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:55 schreef T1andonly het volgende:
succes manen post ff hoe het allemaal verlopen is
zijn wij ook weer blij
Ja wist niet eens dat ballen in je buik terecht konden komen!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:54 schreef Lelyzee het volgende:
o, dude, zoveel pijn als ik alleen al dit topic lees![]()
Maar is iig heel verstandig om naar doc te gaan, want anders
loopt echt verkeerd af![]()
vaders ook altijd met hun ongepaste kut opmerkingenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Pics?
Haal ik net mijn vader uit zijn nest. Zegt hij , aansteller!Ik zeg ja, jij hoeft niet meer. Ik wel
![]()
Als ik OOIT een vriendin krijg
mjah, maar weet je wat de keerzijde is... er hoeft er maar eentje te zijn die het fok en/of individuele gebruikers daarvankwalijk gaat nemen voor de 'adviezen' die hier worden gegeven door (over het algemeen) leken; de crew heeft al een beleid tov mensen die dreigen met zelfmoord, het lijkt mij een goed idee om consequent te zijn in dit soort ernstige(re) gevallen, dan geef je het duidelijkste alarmsignaal af en laat je mensen ook eerder doorzien dat het serieus is. Veel mensen komen met dit soort problemen op fok klagen omdat ze of onzeker zijn idd, of gewoon lui / ontkennend.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hai
Tja, meestal wordt er een vraag gesteld waarvan ik als eerste denk: dokter!
Vaak onvoorsstelbaar idd.. maar er zijn een hoop onzekere leken die of de ernst er niet van inzien, graag willen horen dat het toch vast niets is ( terwijl de angst er goed in zit) etc.
Ik zou zeggen: problemen die klaarblijkelijk ernstig zijn moeten hier niet besproken worden als het de persoon zelf betreft en het op dat moment speelt.
Ik denk dat je het niet tegenhoudt..
geweldig antwoord :pquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
Haal ik net mijn vader uit zijn nest. Zegt hij , aansteller!Ik zeg ja, jij hoeft niet meer. Ik wel
![]()
Ja je pa lag natuurlijk lekker te pitten (misschien wel wat andersquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Pics?
![]()
Ieder zn vak,,..je moet het ook maat net weten. De 1 gaat bij elk pijntje naar de dokter, en de ander kijkt het even aan en slaapt er een nachtje over.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef Brennie het volgende:
[..]
Het inzicht ( ook al is het zo overduidelijk) is er blijkbaar bij veel mensen niet.
Toch zorgwekkend.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:59 schreef xman het volgende:
Moest gelijk denken aan HOT SHOTS2 waar Martin Sheen tegen die arabier vecht en keihard in zijn kruis trapt. Komen er twee goude ballen uit de mond van de arabier!
Succes TS!
Dat topic open je maar lekker in R&P en dan praat ik daar ook wel over meequote:Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef BMWM3 het volgende:
komen ze vandaan hoor, ontwikkelings-technisch gezienquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:57 schreef xman het volgende:
[..]
Ja wist niet eens dat ballen in je buik terecht konden komen!![]()
Auw!![]()
Ik zal even overdenken om de faq wat te verduidelijken omtrent bovenstaande..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
mjah, maar weet je wat de keerzijde is... er hoeft er maar eentje te zijn die het fok en/of individuele gebruikers daarvankwalijk gaat nemen voor de 'adviezen' die hier worden gegeven door (over het algemeen) leken; de crew heeft al een beleid tov mensen die dreigen met zelfmoord, het lijkt mij een goed idee om consequent te zijn in dit soort ernstige(re) gevallen, dan geef je het duidelijkste alarmsignaal af en laat je mensen ook eerder doorzien dat het serieus is. Veel mensen komen met dit soort problemen op fok klagen omdat ze of onzeker zijn idd, of gewoon lui / ontkennend.
mij persoonlijk zou het een goed idee lijken om hier toch wat harder tegen op te treden of iig een duidelijker signaal over uit te geven, je wilt niet dat dadelijk een of andere jojo van 15 verantwoordelijk gaat zijn voor een verkeerd advies, dat een instabiel iemand brengt tot medisch letsel aan zichzelf oid.
Excuses, Charlie Sheen natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:01 schreef Lelyzee het volgende:
[..]
![]()
het gebeurt gewoon wel vaak, ik heb het vaak genoeg gezien en wij hebben zelfs samen eerder ingesprongen in topics waarbij vergelijkbare tot ergere onderwerpen aan de orde waren, dat weet je vast ook nog welquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:03 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik zal even overdenken om de faq wat te verduidelijken omtrent bovenstaande..
Kan geen kwaad.
Ben het wel met je eens, al zou je verwachten dat mensen enigzins verstandig zijn en dit medium slechts als info zien en niet als diagnosesteller..
Tja..
sensatiebelust?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik hoop dat ik het red tot half 2en anders zie ik t morgen wel
Er zijn veel dingen die je niet altijd weet idd, of over twijfelt en dat is niet erg.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:00 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Ieder zn vak,,..je moet het ook maat net weten. De 1 gaat bij elk pijntje naar de dokter, en de ander kijkt het even aan en slaapt er een nachtje over.
vind het raar dat de verzorger v/h team hier geen actie op ondernomen heeft..lekker dan![]()
Klopt!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
het gebeurt gewoon wel vaak, ik heb het vaak genoeg gezien en wij hebben zelfs samen eerder ingesprongen in topics waarbij vergelijkbare tot ergere onderwerpen aan de orde waren, dat weet je vast ook nog wel
het lijkt mij een goed plan, wees vrij om mijn stukjes evt. over te nemen voor in de faq; wil ook wel een nieuw stukje schrijven ervoor ofzo
dat ben ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sensatiebelust?
nee erg benieuwd of het ernstig is en hoe het gaat met TSquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sensatiebelust?
denk het ook nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:12 schreef D1N0 het volgende:
die is om half 2 nog niet terug hoor...!
top, goede ontwikkelingquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:07 schreef Brennie het volgende:
[..]
Klopt!
Zal er naar kijken.
jij ziet hem al liggen tussen die 6 planken of niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:13 schreef Dizzee het volgende:
[..]
denk het ook niet
en misschien morgen ook niet in het ergste geval...
Ah, de zakkenvullers mentaliteit zit er al vroeg in. Wat zijn artsen toch een helden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:56 schreef Brennie het volgende:
Tja, en nu doen we ons werk zelfs gratis
En toch.. is het maar verdomde goed dat hij toch nog even hier kwam kijken.
Das de andere kant.. ik heb toch liever dat ze met iets wat blijkbaar ernstig is hier advies vragen dan dat ze gaan slapen en helemaal niets doen.
Het inzicht ( ook al is het zo overduidelijk) is er blijkbaar bij veel mensen niet.
Toch zorgwekkend.
Dan is de kans groot dat er een ingreep plaats moet vinden. (Hopelijk voor de ts geen balbloeding)quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:36 schreef T1andonly het volgende:
[..]
en als het niet goed is?
Woordspeling?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:16 schreef Steijn het volgende:
Ah, de zakkenvullers mentaliteit zit er al vroeg in.
Nee. Maar nu je het zegt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:21 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Woordspeling?![]()
Nou... Dit hele gebeuren is ook wel héél... Bizar. Net een medisch mysterie. Verscholen vruchtbaarheid of wat voor brakke titel dit avontuur wel moge hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sensatiebelust?
ja, wat je niet gebruikt mis je niet... ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
maar als je ballen weg zijn!?!?
Geef liever de stand van zaken doorquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:31 schreef BMWM3 het volgende:
*meldt me weer, en schik van de aantal posts die ik nog moet lezen
Aan je smiley te zien ben je een vrouwtje geworden?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:31 schreef BMWM3 het volgende:
Dat was een korte bezoek.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:31 schreef BMWM3 het volgende:
Volgens mij is probleem juist ontstaan omdat er een bal bij kwam.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed, hardheid kan ik begrijpen maar als je ballen weg zijn!?!?
En hoe staat het ermee?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:31 schreef BMWM3 het volgende:
Hallo, meneer heeft BMWM3 als username. Dat zegt imo genoeg.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:34 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dat was een korte bezoek.
quote:Spoorloos bellen??
Kunnen ze geen tafelvoetbalbal installeren of zo? Je hebt toch maar 1 bal nodig....quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:35 schreef BMWM3 het volgende:
De huisart heeft mijn linkerbal weer weten terug te zetten op de normale plek. En nu komt het.
Mijn 2e bal is spoorloos. Morgen dus even laten behandelen. Hij heeft er 10 minuten gevoeld (buik, lies, etc) maar niets te voelen zei hij![]()
Kut!!!!!!
toch blij dat je heen bent geweest?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:35 schreef BMWM3 het volgende:
De huisart heeft mijn linkerbal weer weten terug te zetten op de normale plek. En nu komt het.
Mijn 2e bal is spoorloos. Morgen dus even laten behandelen. Hij heeft er 10 minuten gevoeld (buik, lies, etc) maar niets te voelen zei hij![]()
Kut!!!!!!
Minder kans om kinderen te krijgen. Minder zoveel sperma!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kunnen ze geen tafelvoetbalbal installeren of zo? Je hebt toch maar 1 bal nodig....
Ja ben wel blij.. Tering dat was me druk daaroquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:37 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
toch blij dat je heen bent geweest?
wie weet wat er was gebeurt als je er niets aan had gedaan...
gelukkig heb je naar de juiste raad van medefokkers geluisterd, hoop dat alles weer goed komt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:35 schreef BMWM3 het volgende:
Kut!!!!!!
Daar doelde ik niet op. Als hij pas uren later terug was, zou het slecht nieuws betekenen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hallo, meneer heeft BMWM3 als username. Dat zegt imo genoeg.
Jij kent de afloop als TS niet was geweest?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:38 schreef Blixar het volgende:
gelukkig heb je naar de juiste raad van medefokkers geluisterd, hoop dat alles weer goed komt.
Krijgen je kinderen nu ook 1 bal?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Minder kans om kinderen te krijgen. Minder zoveel sperma!![]()
nee, bij mij was het binnen een uur weer oke, was toen wel meteen naar de dokter willen gaan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:39 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij kent de afloop als TS niet was geweest?
-3 Zinloos!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Krijgen je kinderen nu ook 1 bal?
Hoezo? De bal zit vast aan een zaadleider, als die er nog aan zit is er geen probleem denk ik. Althans wat betreft de zaadproductiequote:Op zaterdag 10 april 2004 01:41 schreef BMWM3 het volgende:
Alleen de kans is kleiner dat je (vrouw) bevrucht wordt... Als ik ook ga trouwen dan hè
We weten niet hoe mijn bal zit. Bekneld etc,etc.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? De bal zit vast aan een zaadleider, als die er nog aan zit is er geen probleem denk ik.
ze hangen niet voor niets buiten je lichaamquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? De bal zit vast aan een zaadleider, als die er nog aan zit is er geen probleem denk ik. Althans wat betreft de zaadproductie
Ik weet niet direct hoe vaak ik de middelste teen van mijn linkervoet gebruik maar als ik 's avonds mijn kistjes verwijder en ik zie een bloederig stompje alwaar een frubbel met een nagel hoort te zitten, dan ga ik echt niet op een forum vragen of dat erg is. Dan zit ik bij de EHBO.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:32 schreef neh het volgende:
[..]
ja, wat je niet gebruikt mis je niet... ofzo![]()
Oh... De gedachte alleen al. Tientallen potjes straatvoetbal flitsen voorbij.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Volgens mij is probleem juist ontstaan omdat er een bal bij kwam.![]()
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We weten niet hoe mijn bal zit. Bekneld etc,etc.![]()
sterktequote:Op zaterdag 10 april 2004 01:43 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
We weten niet hoe mijn bal zit. Bekneld etc,etc.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:45 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
sterkte![]()
sorry ik was even ergens anders, maar ben er weer hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ah, de zakkenvullers mentaliteit zit er al vroeg in. Wat zijn artsen toch een helden.Het is eigenlijk hun werk en ze zouden er geld voor kunnen vragen maar omdat de zorg voor de patient voorop staat knijpen we maar even een oogje dicht.
Helden op sokken wel te verstaan. Nofi verder maar ik kon het niet laten.
Kijken of Dunno hapt.Maar ik meen het wel een beetje maar ik moet niet generaliseren.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:37 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Minder kans om kinderen te krijgen. Minder zoveel sperma!![]()
jammer alleen dat sperma alleen vruchtbaar is op moment dat het rond de 36 graden (3 tienden graden speling max dacht ik) celcius geproduceerd wordt, ook de reden dat het in een losse zak hangt en niet in de romp (37,3 gemiddeld).quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hoezo? De bal zit vast aan een zaadleider, als die er nog aan zit is er geen probleem denk ik. Althans wat betreft de zaadproductie
Jij weet veel over het mannelijke productie machinequote:Op zaterdag 10 april 2004 01:57 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jammer alleen dat sperma alleen vruchtbaar is op moment dat het rond de 36 graden (3 tienden graden speling max dacht ik) celcius geproduceerd wordt, ook de reden dat het in een losse zak hangt en niet in de romp (37,3 gemiddeld).
zolang de testis niet ook nog eens afgedraaid wordt, ja, dan heb je productie, maar sowieso verminderd... en bewegelijk is het al helemaal niet.
neej, lang niet!quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:45 schreef Steijn het volgende:
En succes natuurlijk met die bal die zoek is. Sterkte vind ik altijd klinken alsof het einde nabij is.
ik word er dagelijks mee geconfronteerd jaquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:00 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Jij weet veel over het mannelijke productie machine![]()
![]()
dude, waar heb je het overquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:02 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
neej, lang niet!
ik wil wel ff helpen bij t zoeken naar een vermist onderdeel.![]()
maar die klap moet je gewoom meteen na laten kijken.
misschien off topic,
in t kort,
ik kreeg bij t kijken naar een voerbalwedstrijd een bal keihard op mijn bortst, b cub
rechts
meteen van de wereld af,
weken blauwe ribben,
t bloed daalt naar de laagste plaats... en veel pijn
advies, ijs erop leggen
spermadonor? pornostar? gigolo?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik word er dagelijks mee geconfronteerd ja
wat bied je?quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
spermadonor? pornostar? gigolo?
![]()
zeg ik .....ga naar de EHBOquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dude, waar heb je het over![]()
hij klaagt toch niet over onnoemelijke pijn, anders had hij dat wel gezegd... en ijs erop leggen werkt averechts, dan voel je namelijk niet die pijn die je als alarmsignaal hoort te voelen om zsm naar de EHBO te strompelen!
jij moet cabaretier wordenquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:12 schreef BB-King het volgende:
Ik zou in ieder geval maar oppassen met schijten, straks zit hij tussen je stront.
omdat ik er toch geen ijs op mag leggen......quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat bied je?
nee joh, dat kun je mn arme zaadcelletjes niet aandoen; ben zelf al zo'n koukleumquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
omdat ik er toch geen ijs op mag leggen......
2 weken lang donor spelen? wat moet je daarmee?quote:opti 1..2 weken als decoratie op mijn bank
wist niet dat pornstars daarin uitblinkten; kan je daar niet beter een n3rd voor vinden?quote:opti 2 fiks mijn pc van bugs?
wat moet ik me als (schijnbaar) gigolo voorstellen bij 'aeen' ?quote:opti 3
maak duidelijk wat je wil aeen, en welk badschuim je haat
thats it![]()
als hij na die klap nog ff kan zitten, om te postenquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:39 schreef Brennie het volgende:
Paar berichten geheel verwijderd..
Er is meer offtopic, maar dan blijf ik deleten.
Vanaf nu dus ontopic!
Ts zal morgen zijn verhaal wel kwijt willen.
hockeybal recht op je knieschijf is anders ook niet aan te raden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:43 schreef NewLife het volgende:
[..]
Of een hockeybal in je maag. Doet ook pijn
![]()
.
zeker niet, maar daar loop je een paar dagen kreupel van,quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:16 schreef Praag het volgende:
[..]
hockeybal recht op je knieschijf is anders ook niet aan te raden.
En? Hoest nou afgelopen dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:46 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jullie horen het morgen van me![]()
Lees het topic is doorquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:35 schreef The_Foxz het volgende:
[..]
En? Hoest nou afgelopen dan?
Hey, anders heb ik dat gedaan!!! Maar hij zou vandaag ook nog terugkomen om te melden of de rechterbal alweer terug was, Tssssssquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:07 schreef Perzikje het volgende:
[..]
Lees het topic is door![]()
Moet je nu naar het ziekenhuis of is het allemaal nog goedgekomen in dit nachtje?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:20 schreef BMWM3 het volgende:
. Maar na 4 uur zit hij weer terug waar hij altijd zat
Nou ben ik toch wel erg benieuwd waar hij zich verstopt hadquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:20 schreef BMWM3 het volgende:
BMWM3 is net terug van het ziekenhuis. En een foto van mijn ondebuik heup laten maken. Ze hebben hem gevonden. Was even friemelen/passen. Maar na 4 uur zit hij weer terug waar hij altijd zat
Zat achter mijn maag. Dus rug kantquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:25 schreef NewLife het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel erg benieuwd waar hij zich verstopt had.
Whaaa ÁCHTER je maag, stond het zaadleidertje zeker wel strak gespannen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zat achter mijn maag. Dus rug kant :')
De artsen en ik waren even bang, omdat hij dacht dat het erg beschadigd zou kunnen zijn. Maar dat was gelukkig niet aan de handquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:32 schreef The_Foxz het volgende:
[..]
Whaaa ÁCHTER je maag, stond het zaadleidertje zeker wel strak gespannen...:%
Maar alles goed weer dus, gheheh, mooi man!![]()
Auwauwauw!!! Hoe hebben ze het precies teruggezet dan? Ik wil de full horror story, alle ranzige detailsquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zat achter mijn maag. Dus rug kant![]()
Met 2 artsen 1tje bij mijn rug, de andere buik en geprobeerd terug te plaatsen. Met s6 na 4 uur frummelen. Maar goed, hij zit weer helemaal goedquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:29 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Auwauwauw!!! Hoe hebben ze het precies teruggezet dan? Ik wil de full horror story, alle ranzige details.
klotequote:Op zaterdag 10 april 2004 23:41 schreef CybErik het volgende:
Lijkt me best klote, 2 dokters die aan je zaakje zitten te hijsen
Het leuke moet nog komen. Waren ze bezig alles goed terug te zetten. Komen er 4 zusters binnengehuppeldquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:41 schreef CybErik het volgende:
Lijkt me best klote, 2 dokters die aan je zaakje zitten te hijsen
ik heb blijkbaar veel geluk gehad.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Met 2 artsen 1tje bij mijn rug, de andere buik en geprobeerd terug te plaatsen. Met s6 na 4 uur frummelen. Maar goed, hij zit weer helemaal goedAlleen nog maar hopen dat ik kinderen kan krijgen maken
Als ik een vrouw krijg
![]()
Moeten wachten op de Toekomst!quote:Op zondag 11 april 2004 00:13 schreef Sjaddaj het volgende:
Heb je helemaal geen enkele vorm van blijvende schade of moet zich dat nog gaan uitwijzen in de toekomst?
Hmmm, je verhaal klonk wel erg pijnlijk en ook wat "belastend" voor je klokkenspelquote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Moeten wachten op de Toekomst!![]()
ach..het komt het goed met TS...het is een bikkel (quote:Op zondag 11 april 2004 00:35 schreef Sjaddaj het volgende:
[..]
Hmmm, je verhaal klonk wel erg pijnlijk en ook wat "belastend" voor je klokkenspel. Het zou wel shit zijn om blijvend letsel op te lopen, vooral op zo'n manier.
hehe.. Nee man, ze waren 30 tot 35quote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef Adelante het volgende:
had die doktoren meteen gevraagd of de zusters wilden blijven,
had je alles direct "real live" kunnen testen
30-35 jaar? (probeer met een zaadbal kwijt te raken, lukt men nietquote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
hehe.. Nee man, ze waren 30 tot 35![]()
Heb liever jongere dames...:')
geef je geen ongelijk!quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef BMWM3 het volgende:
hehe.. Nee man, ze waren 30 tot 35![]()
Heb liever jongere dames...![]()
![]()
Als je je er onzeker over voelt kun je toch wel ergens laten testen?quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Moeten wachten op de Toekomst!![]()
Ja, dat kan inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2004 00:58 schreef NewLife het volgende:
[..]
Als je je er onzeker over voelt kun je toch wel ergens laten testen?
Getest? Hoe moet ik ze nou testenquote:Op maandag 12 april 2004 02:56 schreef D1N0 het volgende:
TS, je hebt je goods toch wel al 'getest' hè!!?
Nee niet uitgetestquote:Op maandag 12 april 2004 21:57 schreef Mistix het volgende:
direct ff gemasseert om te testen of ie het nog deed??
Mij niet gezien hoorquote:Op maandag 12 april 2004 22:00 schreef -En4Cer- het volgende:
gewoon een keer goed aan je pik trekken
dan blijkt dat de doktor een paar kabels vergeten is aan te kopelenquote:Op dinsdag 13 april 2004 02:02 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Nee niet uitgetest![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |