quote:Hmm nog nooit van gehoord hier.. zal es informeren
Op dinsdag 28 oktober 2003 17:02 schreef Ed_win het volgende:
spookhuis alphen verhaal
Groetjes, Mike Zwetsloot
quote:Gave foto, vreemd sfeertje.
Op maandag 3 november 2003 09:52 schreef mikezwet het volgende:
Zaterdag even gestopt bij De Hoop en een piccie gemaakt, ik zie dat hij een beetje vaag is dus maak binnenkort nog wel wat meer (als het niet regent) Hij is vanaf de zijkant gemaakt. Het leek erop dat er mensen wonen, er brandde licht en aan de voorkant hingen slingers voor de ramen met: HOERA EEN ZOON en blauwe ballontjes enz.Groetjes, Mike Zwetsloot
Ik woon overigens ook in Alphen a/d Rijn.
quote:
Op zondag 16 november 2003 20:21 schreef Omkron het volgende:
Aan welke zijde is het..? Het hoerenhuis of hotel groenendijk?
quote:Ha streamer,
Op zondag 16 november 2003 17:01 schreef Streamer het volgende:
Ja misschien wel ja, Ik ga dat is verder uitzoeken.
Ik kan me trouwens ook voorstellen waar vreemde geluiden vandaan komen op dat 'verlaten' terrein als er meerdere groepjes spokenjagers onafhankelijk van elkaar aan het rondsnuffelen zijn.
quote:Hoi Marietje_34;
Op donderdag 20 november 2003 17:09 schreef Marietje_34 het volgende:[..]
Ha streamer,
heb je nog wat ontdekt?
quote:Uiteraard, een mens moet natuurlijk wel z'n prioriteiten stellen
Op donderdag 20 november 2003 18:08 schreef Streamer het volgende:[..]
Ik denk dat ik dit weekend een foto maak, (van het huis in Alphen). tenminste als ik tijd heb, eerst uitgaan, dan daarheen..
Wat ik wel jammer vind is dat het zo moeilijk is om te achterhalen waarom het dan spookt in zo'n huis. Ik heb over de Hoop bv zelfs op allerlei fora oproepjes gezet, maar helaas, niemand die me wat meer kon vertellen..m3nsen die er wonen niet, zelfs mijn ouwe overbuurvrouw van bijna 80 die een 'echte Leidse' is heeft hier nog nooit over gehoord.
Ik ga ook nog eens op Internet zoeken over dit huis in Alphen.
quote:Ja dat kan op zich wel,maar inderdaad moet je oppassen dat de buren niets horen of zien.
Op maandag 24 november 2003 18:05 schreef Marietje_34 het volgende:
Kon je in het huis zelf komen? Als dat kan, lukt dat zonder al te veel op te vallen denk je, of kijken de buren van de overkant vanachter hun gordijntjes stiekem mee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |