quote:Dat wist ik niet?!
Op maandag 01 oktober 2001 20:07 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Hoi!!
Ik stuiter net even langs en zie deze thread.
Ik zou ook graag mee willen doen aan dit "project", camera available. Toevallig ben ik in Alphen geboren, dus ik "hoor er ook bij".![]()
![]()
Sterker nog, het huis waar we toen woonden spookte ook, ik weet hier niets meer van, toen ik 1.5 jaar oud was zijn we ervandaan verhuisd.
Iedere avond rond tien uur schijnen daar voetstappen op de trap te horen geweest te zijn. Het huis staat er nu niet meer, dat was ook de reden van verhuizen.
Ik ben in April nog in Alphen geweest, en ik meen dat het huis op de plaats stond op de plaats waar tegenwoordig de bushalte is naast het station, het was namelijk een oude spoorwoning.
Blessed be..
quote:Ze hebben het ooit eens gezegd, toen ik er later naat vroeg zeiden ze dat het te maken had met dat het een oud huis was en dat door de temperatuurschommelingen de traptreden begonnen te kraken.
Op woensdag 03 oktober 2001 16:19 schreef Lady_Faolan het volgende:[..]
Dat wist ik niet?!
Pa en Ma hebben het eigenlijk nooit over goes, en Alphen a/d Rijn enz.
Is het iets wat alleen jij wist? of wat pa en ma ook zelf hebben gezegt.
Want ze zijn vaak over dit soort dingen erg nuchter.Blessed be..
quote:ahja..
Op woensdag 03 oktober 2001 20:39 schreef Slough_Feg het volgende:[..]
Ze hebben het ooit eens gezegd, toen ik er later naat vroeg zeiden ze dat het te maken had met dat het een oud huis was en dat door de temperatuurschommelingen de traptreden begonnen te kraken.
Maar dat verklaart dan niet dat het s'zomers ook zou gebeuren. Pa heeft het later altijd af gedaan als natuurlijk iets en zei dat ik het niets was. Pfft. Maar ik weet zeker dat ie dat toen een keer heeft gezegd op een verjaardag ofzo.
Sjah... Ik geloof iig wat ie toen een keer heeft gezegd.
quote:gaan we nog wat doen daar?
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:19 schreef iteejer het volgende:
mr dodge, en/of ester,
hebben jullie noch nagevraagd of we in 'de hoop' een nachtje kunnen overnachten?
dat pand in hazerswoude, bedoel ik:)
quote:Een mini meeting zal het niet worden als je kijkt naar het zwolse gat geloof ik.
Op zondag 11 november 2001 23:39 schreef iteejer het volgende:[..]
gaan we nog wat doen daar?
quote:Yep, kom er regelmatig langs..
Op zaterdag 29 september 2001 11:11 schreef MrDodge het volgende:
Nog een Alphenees? Ik woon in Hazerswoude, vlakbij Afval aan den Rijn ;-) Ken je het huis, miss Hobje? Vast wel als je weleens in Leiden komt!
quote:Had je het wel beter mogen volgen als je deze vragen post )
Op dinsdag 20 november 2001 19:26 schreef Bolletje... het volgende:
En ? heb dit topic van het begin af aan gevolgd, en wil weten of jullie nu al een beetje verder zijn?
hebben jullie al een foto?
is het weer bewoond?
wat is nou eik het verhaal achter "de Hoop"?
quote:nou sorry maar ik vind het allemaal niet echt duidelijk hoor
Op dinsdag 20 november 2001 23:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Had je het wel beter mogen volgen als je deze vragen post )
sorry had de andere pagina's niet gezien,
[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 22-10-2003 22:18]
Ga de zooi hier niet vol lopen spammen joh
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 23-10-2003 10:29]
quote:Mooi
Op woensdag 22 oktober 2003 22:16 schreef mikezwet het volgende:
waar staat dit spookhuis dan, ik woon in hazerswoude en wil wel eens weten van hoe en wat...
quote:ik woon in Leiden, ben al vaak langs dit huis gefietst maar wist niet dat het bekend zou staan als spookhuis...spannend!
Op donderdag 23 oktober 2003 10:32 schreef iteejer het volgende:[..]
Mooi
![]()
Ik ben er destijds een paar keer langs geweest, zag er idd wat creepy uit. Een spookhuis-meet is nog steeds een optie! Niets voor jou om als inwoner van dat dorp even uit te zoeken wie de eigenaar is (volgens mij die dieren-troep-fabrikant er schuin tegenover) en te informeren naar mogelijkheden daar een nacht door te brengen met een groepje ghosthunters?
quote:fijn voor je, ik geloof echter dat dit soort dingen wel degelijk mogelijk zijn.
Op donderdag 23 oktober 2003 12:12 schreef mikezwet het volgende:
nou ik geloof er niet veel van eigenlijk
Dus...ik hou me aanbevolen!
quote:Baseer je dat op kennis van het betreffende pand, of op eigen ervaringen daar?
Op donderdag 23 oktober 2003 12:12 schreef mikezwet het volgende:
nou ik geloof er niet veel van eigenlijk
quote:Tuurlijk
Op donderdag 23 oktober 2003 11:24 schreef Marietje_34 het volgende:
ik woon in Leiden, ben al vaak langs dit huis gefietst maar wist niet dat het bekend zou staan als spookhuis...spannend!
Als jullie daar nog eens naartoe gaan, mag ik mee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |