abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1805789
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 20:07 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Hoi!!
Ik stuiter net even langs en zie deze thread.
Ik zou ook graag mee willen doen aan dit "project", camera available. Toevallig ben ik in Alphen geboren, dus ik "hoor er ook bij".
Sterker nog, het huis waar we toen woonden spookte ook, ik weet hier niets meer van, toen ik 1.5 jaar oud was zijn we ervandaan verhuisd.
Iedere avond rond tien uur schijnen daar voetstappen op de trap te horen geweest te zijn. Het huis staat er nu niet meer, dat was ook de reden van verhuizen.
Ik ben in April nog in Alphen geweest, en ik meen dat het huis op de plaats stond op de plaats waar tegenwoordig de bushalte is naast het station, het was namelijk een oude spoorwoning.
Dat wist ik niet?!
Pa en Ma hebben het eigenlijk nooit over goes, en Alphen a/d Rijn enz.
Is het iets wat alleen jij wist? of wat pa en ma ook zelf hebben gezegt.
Want ze zijn vaak over dit soort dingen erg nuchter.

Blessed be..

Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
pi_1807992
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 16:19 schreef Lady_Faolan het volgende:

[..]

Dat wist ik niet?!
Pa en Ma hebben het eigenlijk nooit over goes, en Alphen a/d Rijn enz.
Is het iets wat alleen jij wist? of wat pa en ma ook zelf hebben gezegt.
Want ze zijn vaak over dit soort dingen erg nuchter.

Blessed be..

Ze hebben het ooit eens gezegd, toen ik er later naat vroeg zeiden ze dat het te maken had met dat het een oud huis was en dat door de temperatuurschommelingen de traptreden begonnen te kraken.
Maar dat verklaart dan niet dat het s'zomers ook zou gebeuren. Pa heeft het later altijd af gedaan als natuurlijk iets en zei dat ik het niets was. Pfft. Maar ik weet zeker dat ie dat toen een keer heeft gezegd op een verjaardag ofzo.
Sjah... Ik geloof iig wat ie toen een keer heeft gezegd.
Deze kloon misbruikt Equilan voor sex...
  woensdag 3 oktober 2001 @ 22:59:36 #103
4493 devvos
GoT roels!
pi_1809367
Waar blijft die foto nou?
pi_1810891
Waar blijven die foto's?

(Ik ben in Alphen geboren, wil er ook bij horen )

pi_1815605
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 20:39 schreef Slough_Feg het volgende:

[..]

Ze hebben het ooit eens gezegd, toen ik er later naat vroeg zeiden ze dat het te maken had met dat het een oud huis was en dat door de temperatuurschommelingen de traptreden begonnen te kraken.
Maar dat verklaart dan niet dat het s'zomers ook zou gebeuren. Pa heeft het later altijd af gedaan als natuurlijk iets en zei dat ik het niets was. Pfft. Maar ik weet zeker dat ie dat toen een keer heeft gezegd op een verjaardag ofzo.
Sjah... Ik geloof iig wat ie toen een keer heeft gezegd.

ahja..
dag broeder
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
pi_1824265
mr dodge, en/of ester,
hebben jullie noch nagevraagd of we in 'de hoop' een nachtje kunnen overnachten?
dat pand in hazerswoude, bedoel ik:)
pi_1826413
Owjee..
Ik zie net dat ik laatst per ongeluk met een eiland kloon heb gepost. Nouja, jullie zullen het wel begrepen hebben.
TA! RA! NIS!
  zaterdag 10 november 2001 @ 20:30:48 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2145531
Ja snorry hoor maar dat onding van een creative webcam is zo creatief dat hij het gewoon niet meer doet. Sorry voor het ontbreken van de foto's mijner zijde dus.
The truth was in here.
pi_2155802
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 18:19 schreef iteejer het volgende:
mr dodge, en/of ester,
hebben jullie noch nagevraagd of we in 'de hoop' een nachtje kunnen overnachten?
dat pand in hazerswoude, bedoel ik:)
gaan we nog wat doen daar?
  maandag 12 november 2001 @ 00:39:04 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2156367
quote:
Op zondag 11 november 2001 23:39 schreef iteejer het volgende:

[..]

gaan we nog wat doen daar?

Een mini meeting zal het niet worden als je kijkt naar het zwolse gat geloof ik.
Jammer hoor, had er wel bij willen wezen dan.
The truth was in here.
pi_2185794
Ik geloof dat er weer mensen wonen! Of althans, ik zie er soms licht branden....
V8; there's no substitute for cubic inches....
  donderdag 15 november 2001 @ 00:51:21 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2187368
Ben er vandaag nog geweest... zag er "bewoond" uit wel . Stond ook een auto voor de deur.
The truth was in here.
  donderdag 15 november 2001 @ 01:27:25 #113
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_2187574
quote:
Op zaterdag 29 september 2001 11:11 schreef MrDodge het volgende:
Nog een Alphenees? Ik woon in Hazerswoude, vlakbij Afval aan den Rijn ;-) Ken je het huis, miss Hobje? Vast wel als je weleens in Leiden komt!
Yep, kom er regelmatig langs..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 20 november 2001 @ 19:26:18 #114
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_2245950
En ? heb dit topic van het begin af aan gevolgd, en wil weten of jullie nu al een beetje verder zijn?
hebben jullie al een foto?
is het weer bewoond?
wat is nou eik het verhaal achter "de Hoop"?
doei
  dinsdag 20 november 2001 @ 23:00:54 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2248236
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 19:26 schreef Bolletje... het volgende:
En ? heb dit topic van het begin af aan gevolgd, en wil weten of jullie nu al een beetje verder zijn?
hebben jullie al een foto?
is het weer bewoond?
wat is nou eik het verhaal achter "de Hoop"?
Had je het wel beter mogen volgen als je deze vragen post )
The truth was in here.
  woensdag 21 november 2001 @ 12:17:42 #116
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_2251612
quote:
Op dinsdag 20 november 2001 23:00 schreef Bastard het volgende:

[..]

Had je het wel beter mogen volgen als je deze vragen post )

nou sorry maar ik vind het allemaal niet echt duidelijk hoor
doei
pi_14064872
waar staat dit spookhuis dan, ik woon in hazerswoude en wil wel eens weten van hoe en wat...

sorry had de andere pagina's niet gezien,

[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 22-10-2003 22:18]

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  donderdag 23 oktober 2003 @ 01:59:16 #118
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_14070994
-edit iteejer-

Ga de zooi hier niet vol lopen spammen joh

[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 23-10-2003 10:29]

pi_14073870
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:16 schreef mikezwet het volgende:
waar staat dit spookhuis dan, ik woon in hazerswoude en wil wel eens weten van hoe en wat...
Mooi
Ik ben er destijds een paar keer langs geweest, zag er idd wat creepy uit. Een spookhuis-meet is nog steeds een optie! Niets voor jou om als inwoner van dat dorp even uit te zoeken wie de eigenaar is (volgens mij die dieren-troep-fabrikant er schuin tegenover) en te informeren naar mogelijkheden daar een nacht door te brengen met een groepje ghosthunters?
  donderdag 23 oktober 2003 @ 11:24:55 #120
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14074968
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 10:32 schreef iteejer het volgende:

[..]

Mooi
Ik ben er destijds een paar keer langs geweest, zag er idd wat creepy uit. Een spookhuis-meet is nog steeds een optie! Niets voor jou om als inwoner van dat dorp even uit te zoeken wie de eigenaar is (volgens mij die dieren-troep-fabrikant er schuin tegenover) en te informeren naar mogelijkheden daar een nacht door te brengen met een groepje ghosthunters?

ik woon in Leiden, ben al vaak langs dit huis gefietst maar wist niet dat het bekend zou staan als spookhuis...spannend!
Als jullie daar nog eens naartoe gaan, mag ik mee??
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_14076119
nou ik geloof er niet veel van eigenlijk
  donderdag 23 oktober 2003 @ 12:38:04 #122
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14076721
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 12:12 schreef mikezwet het volgende:
fijn voor je, ik geloof echter dat dit soort dingen wel degelijk mogelijk zijn.

Dus...ik hou me aanbevolen!

pi_14078029
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 12:12 schreef mikezwet het volgende:
Baseer je dat op kennis van het betreffende pand, of op eigen ervaringen daar?
Zo ja - interessant standpunt. Graag meer info dan
Zo nee - dan is het dus gewoon een persoonlijke mening, die meer zegt over jezelf dan over het (spook?)huis. Dan is deze post dus meer op zijn plaats in het 'Hoe voel je je vandaag' topic in R&P.
pi_14078051
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:24 schreef Marietje_34 het volgende:
ik woon in Leiden, ben al vaak langs dit huis gefietst maar wist niet dat het bekend zou staan als spookhuis...spannend!
Als jullie daar nog eens naartoe gaan, mag ik mee??
Tuurlijk
  FOK!fotograaf donderdag 23 oktober 2003 @ 14:24:48 #125
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14079409
Lijkt me humor als de SP zo'n huis kraakt en er dan achterkomt dat het echt niet goed zit daar .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 16:35:57 #126
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14082847
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:24 schreef freud het volgende:
Lijkt me humor als de SP zo'n huis kraakt en er dan achterkomt dat het echt niet goed zit daar .
dat zou idd wel 'geestig' zijn
pi_14083121
En hoe is het afgelopen ? Ook een vervallen topic inmiddels.
pi_14095374
Wie woont er in Hazerswoude-Rijndijk en wil er achter aan gaan, zodat we wellicht een spookhuis-meet kunnen gaan houden..?
pi_14110961
Ik ga er morgenavond wel even langs en dan maak ik wel een foto,
Staat het aan de rijnkant? of naar het weiland toe?

Zelf woon ik ook op de rijndijk, meer naar alphen toe,

Maar wat is nou het verhaal hierachter? wat is er in het verleden gebeurt? en wanneer is iets een spookhuis, wat betreft kraken, dat heeft idd te maken met uitzetten en werken van hout ect.

Groetjes, Mike

ps het is geen monument zoals ik in dit topic las (www.rijnwoude.nl) als het ten minste nr 160 of 162 was.
verder is er niks over te vinden op internet voor zover ik gezocht heb.

[Dit bericht is gewijzigd door mikezwet op 24-10-2003 17:56]

maandag 27 oktober 2003 @ 12:28:35 #130
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14169546
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 17:43 schreef mikezwet het volgende:
Ik ga er morgenavond wel even langs en dan maak ik wel een foto,
Staat het aan de rijnkant? of naar het weiland toe?

Zelf woon ik ook op de rijndijk, meer naar alphen toe,

Maar wat is nou het verhaal hierachter? wat is er in het verleden gebeurt? en wanneer is iets een spookhuis, wat betreft kraken, dat heeft idd te maken met uitzetten en werken van hout ect.

Groetjes, Mike

ps het is geen monument zoals ik in dit topic las (www.rijnwoude.nl) als het ten minste nr 160 of 162 was.
verder is er niks over te vinden op internet voor zover ik gezocht heb.

dit is er over geschreven op FOK:
Geplaatst door MrDodge op maandag 30 juli 2001 13:41Bastard, is dat toevallig De Hoop in Hazerswoude Rijndijk? Ken ik ook ja, mijn tante heeft erin gewoond.... Het schijnt dat er een hele tijd geleden eens een paar mensen in de silo gevallen zijn, deze zijn hierin overleden. Sindsdien waren ze rond in het huis en de fabriek....
Ik heb gekeken of ik het huis tijdelijk kon huren, dit werd me zelfs met KLEM afgewezen. Mensen houden het er niet lang uit. De meeste mensen wonen er maar een paar weken in schijnt het.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

alhoewel ik dus zelf in Leiden woon heb ik hier nog nooit iets over gehoord, nou ben ik ook geen 'echte Leienaar', misschien is dat het..
heb je nog een foto gemaakt Mike?

Maar als die spookhuismeet komt ga ik graag mee, ben jij al niet eens poolshoogte wezen nemen iteejer?
Denk je dat je daar echt naar binnen kan?

maandag 27 oktober 2003 @ 12:48:36 #131
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14170027
[quote]Op donderdag 23 oktober 2003 13:34 schreef iteejer het volgende:

[..]

Baseer je dat op kennis van het betreffende pand, of op eigen ervaringen daar?
Zo ja - interessant standpunt. Graag meer info dan
[quote]

oeps, ik had je post over het hoofd gezien iteejer, sorry,
nee, helaas beschik ik niet over meer info over dit huis! Ik ga iig wel eens rondvragen of er wat meer over bekend is, heb een hoop collega's in die buurt wonen..

maandag 27 oktober 2003 @ 12:54:34 #132
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_14170150
Ik weet niet wat jullie willen, maar ik wil best met een paar gasten een avondje doorbrengen in dat huis... Ik vind die spooky-shit wel interessant namelijk...
  maandag 27 oktober 2003 @ 17:09:55 #133
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14176051
Ik heb ook een beetje gegoogled, heb zoveel over de geschiedenis van H'woude gevonden dat ik er een leuk boekje over zou kunnen gaan schrijven...
Maar niets over de geschiedenis van dat bewuste huis, helaas.

Er is ook iets dat ik niet helemaal begrijp, volgens iemand in dit topic zou het er spoken omdat er ooit iemand (of meer dan 1?) in een silo in een graanfabriek is gevallen en verongelukt.

Wat zou dan de link zijn naar dit huis?

Ik heb wel iets gelezen over een dodelijk ongeluk ooit in de meelfabriek in Leiden:

''Verderop langs de slingerende Zijlsingel ligt de voormalige meelfabriek (mailfabriek, schreef ik bijna), eens deel uitmakend van het Meneba-concern. Het is één van de hoogste gebouwen van de stad; een grote stenen olifant, grimmig als een dwangburcht en indrukwekkend in zijn lelijkheid.
Veel jongens uit mijn buurt gingen in de zomervakantie werken in de meelfabriek, waaronder mijn broer. Ik deed niet mee, had weinig geld nodig, zei ik, maar had eigenlijk een broertje dood aan hard werken. Erg enthousiast werd ik ook niet van de verhalen die ik hoorde. De hele dag sjouwen met balen meel van 50 kilogram, in een smerige en onveilige fabriek. Er was een gammele paternosterlift, waarmee in die tijd een dodelijk ongeval gebeurd is. Je kon in de pauze zonnen op een 40 meter hoog richeltje - liever maar niet naar beneden kijken. Volgens het getuigenis van mijn broer bestond het personeelsbestand voor een aanzienlijk percentage uit debielen, van wie er nog wel eens een in een silo viel, in een tijd dat ARBO nog niet in het afkortingenwoordenboek stond.'' (bron: home.wanadoo.nl/framenso/col03/xx03118.htm )

Een ongeluk waarbij iemand in een silo zou zijn gevallen dus...maar ook al ligt dit in de buurt, deze fabriek staat toch echt in Leiden...

Iemand die me hier iets meer over kan vertellen?

pi_14179746
Ik heb nog geen foto's gemaakt, wilde zaterdagavond even maar toen regende het en daarna was het donker, aangezien ik op de brommer moet
pi_14197255
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:09 schreef Marietje_34 het volgende:
Iemand die me hier iets meer over kan vertellen?
Dat huis staat tegen een fabriek-achtig ding aangebouwd, waar ook een groot silo-ding bij staat.
Die fabriek ziet er ook verlaten uit, hooguit nog in gebruik als opslag.
Als het ff kan ga ik dit weekend er even heen om foto's te maken. Als er geinteresseerden zijn kunnen we er misschien wel een pre-meet van maken
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:04:43 #136
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14198524
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 14:15 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat huis staat tegen een fabriek-achtig ding aangebouwd, waar ook een groot silo-ding bij staat.
Die fabriek ziet er ook verlaten uit, hooguit nog in gebruik als opslag.
Als het ff kan ga ik dit weekend er even heen om foto's te maken. Als er geinteresseerden zijn kunnen we er misschien wel een pre-meet van maken

als je op zaterdag gaat ben ik geïnteresseerd, zondag kan ik niet..kunnen we misschien gelijk eens een beetje rondvragen..

nog meer belangstellenden?

dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:10:49 #137
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_14198720
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:04 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

als je op zaterdag gaat ben ik geïnteresseerd, zondag kan ik niet..kunnen we misschien gelijk eens een beetje rondvragen..

nog meer belangstellenden?

Ik zou opzich ook wel willen, amar we kunnen natuurlijk niet met een hele groep gaan... Dan worden de spoken boos
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:14:34 #138
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14198843
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:10 schreef shady1983 het volgende:

[..]

Ik zou opzich ook wel willen, amar we kunnen natuurlijk niet met een hele groep gaan... Dan worden de spoken boos

tuurlijk wel, als we alleen gaan om foto's te maken en een beetje rond te vragen...
volgens mij zit daar in de buurt een cafe, kunnen we gelijk de locale bevolking eens aan de tand voelen
daarbij ben ik (nog) niet bang voor boze spoken zeker
pi_14199169
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:14 schreef Marietje_34 het volgende:
tuurlijk wel, als we alleen gaan om foto's te maken en een beetje rond te vragen...
volgens mij zit daar in de buurt een cafe, kunnen we gelijk de locale bevolking eens aan de tand voelen
daarbij ben ik (nog) niet bang voor boze spoken zeker
Klopt, er is daar inderdaad schuin ertegenover een cafe. Zaterdag zou moeten kunnen. Wie wil mee? En hoe laat etc?
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:04:34 #140
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14200350
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Klopt, er is daar inderdaad schuin ertegenover een cafe. Zaterdag zou moeten kunnen. Wie wil mee? En hoe laat etc?

nou, ik dus
tijd maakt niet zo heel veel uit, alhoewel, ergens in de namiddag zou wel het beste uitkomen..maar ik pas me aan
pi_14200584
A meet has born

Exacte tijd weet ik nog niet, ergens in de middag is prima. Moet ook wel, wordt al vroeg donker, dan kunnen we ook geen foto's meer maken. En 'savonds schijn ik al bezet te zijn hoor ik net.

Nog meer geinteresseerden?

dinsdag 28 oktober 2003 @ 16:20:42 #142
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_14200829
Ik vraag wel even aan 2 andere fokkers of ze zin hebben.
Als dat het geval is kun je mij considereren als een lid van het gezelschap
pi_14201397
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 16:20 schreef shady1983 het volgende:
Ik vraag wel even aan 2 andere fokkers of ze zin hebben.
Als dat het geval is kun je mij considereren als een lid van het gezelschap
Mooi
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 17:02:14 #144
40072 Ed_win
Fantasie-gek
pi_14201979
Ik woon zelf ook in Alphen aan den Rijn en ik ken het 'spook' huis in Hazerswoude vrij goed. Ik weet nog wel dat vroeger een vriend van me mij het verhaal vertelde dat het spookte daar. Elke keer dat ik er langs reed was ik gefascineerd door het huis. Of het bewoond of niet bewoond is etc. weet ik allemaal niet. Ik vind het nu nog steeds een erg onprettig huis.

Hier in Alphen aan den Rijn op de Aarkade hebben we ook een huis staan dat deel uit maakt van een blok huizen. In dat huis schijnt het op de zolder niet pluis te zijn. Ik ben zelf één keer op die zolder geweest en kreeg plotseling kippevel (dit gebeurde 3 andere mensen ook die de trap naar zolder opliepen) Het huis is zelf niet echt groot.
Vlak naast het huis is een groot grasveld waar nu regelmatig een potje voetbal op gespeeld wordt. Dat grasveld is vroeger een joodse begraafplaats geweest. Om dat grasveld zijn geloof ik kuilen met een grote plaat erover heen. Als je die plaat eraf haalt kun je een stukje onder de grond. Wat die kuilen/gangen onder de begraafplaats voor zin hadden weet ik niet. Naast dat ene huis heeft vroeger ook het washuisje van de lijken gestaan. Meer weet ik er niet over, het is gewoon een onguur huisje van binnen èn van buiten.
Ik geloof dat het nu niet meer bewoond is (misschien soms door een zwerver, maar ik kan het helemaal verkeerd hebben, misschien woont er nu wel weer iemand, niet dat ik dat echt verwacht ofzo...)

Groetjes,
Ed_win

[Dit bericht is gewijzigd door Ed_win op 28-10-2003 17:08]

"I wonder what sort of tale weve landed in"
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 18:04:00 #145
68228 shady1983
Viddy well, my brothers
pi_14203351
Spooky
  woensdag 29 oktober 2003 @ 17:18:33 #146
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14227459
mooi verhaal ook, van dat huis in Alphen..

Ik heb nog druk gezocht naar wat meer info over ' de Hoop' op Internet, maar ik kan er niks over vinden helaas. Wel andere mooie verhalen over kerkhoven/huizen waar het zou spoken...maar alles heel summier, helaas.

donderdag 30 oktober 2003 @ 13:03:04 #147
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14246658
Gaat het nou nog door zaterdag? Niet zoveel belangstelling zie ik?
pi_14249052
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Gaat het nou nog door zaterdag? Niet zoveel belangstelling zie ik?
Ik ga er in ieder geval wel heen ja, even wat foto's maken. Belangstelling valt tegen Waar zijn al die mensen uit het begin van het topic gebleven?
En iemand zei iets over andere fokkers meevragen die ook geinteresseerd waren?
  donderdag 30 oktober 2003 @ 16:21:54 #149
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_14252279
Nou was dat ook al weer een aardig tijdje geleden natuurlijk.

Ik zie er ook vanaf dan (sorry), ik krijg nl eters hoor ik net van manlief, maar als er nog eens overnacht gaat worden ga ik zeker mee!

pi_14254086
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 14:28 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik ga er in ieder geval wel heen ja, even wat foto's maken. Belangstelling valt tegen Waar zijn al die mensen uit het begin van het topic gebleven?
En iemand zei iets over andere fokkers meevragen die ook geinteresseerd waren?

Hier is een van de fokkers uit het begin van het topic.

Ik zie dat er mensen zaterdag willen gaan. Helaas ben ik zaterdag al bezet, maar ben wel benieuwd naar het verslag + foto's.
Wie gaan er eigenlijk allemaal?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')