quote:Ja ik baal er ook van, had die paarse foto wel willen plaatsen..
Op zondag 12 augustus 2001 18:07 schreef Ester het volgende:
KIJK! KIJK! Het gespook begint al........
quote:Ik ook. Jullie weten nu wel dat ik gewoon op de achtergrond blijf en gewoon observeer.
Op woensdag 08 augustus 2001 23:33 schreef iteejer het volgende:ik wil ook mee
quote:Verder als "de hoop" in Hazersoude Rijndijk kom ik niet..
Op maandag 13 augustus 2001 16:09 schreef Ester het volgende:
Bastard, heb jij het exacte adres? Straatnaam + huisnummer? Dan zal ik eens even uit gaan zoeken wie de eigenaar is.
quote:Station , witte bus met opdruk. Ge wit wel.
Op maandag 13 augustus 2001 16:56 schreef MrWilliams het volgende:Ik wil eigelijk ook wel mee...
Nou jullie horen wel. Hebben jullie het andere (oude) topic ook gelezen over dit huis?
quote:Staat niets geupdate...
Op maandag 13 augustus 2001 22:15 schreef Ester het volgende:Nou jullie horen wel. Hebben jullie het andere (oude) topic ook gelezen over dit huis?
ik heb zojuist contact gehad met het gemeentehuis van Hazerswoude en ze hebben GELACHENEN!!!!!
Ze vonden het blijkbaar heel vermakelijk (ik heb dan ook een lulverhaal opgehangen, anders gaan ze moeilijk doen i.v.m. privacy enzo).
Eerst dacht ze dat het pand gesloopt was, uiteindelijk heeft ze weten te achterhalen wie de eigenaar is. Ze heeft er helaas geen fone nummer van. En ik heb geen telefoonboek van die plaats dussss even op een andere manier zien te fixen.
Jullie horen nog verder.
Naam: Thijssen Jachtbouw (B.V.?)
buurtschap Groenedijk
Denken jullie dat we toestemming krijgen als we het gewoon vragen en zoals het is?]
Of moet er een mooi verhaal omheen geluld worden?
Wat denken jullie?
misschien wil mijn oudste dochter ook mee... die heeft bepaalde gaves als het om overledenen gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Squartaq op 14-08-2001 15:43]
quote:Offtopic: 28 jaar en meer dan 1 dochter? * Bastard mag wel eens wat gaan doen in zn leven dan
Op dinsdag 14 augustus 2001 15:37 schreef Squartaq het volgende:
fok!meeting in hazerswoude rijdijk ? cool i'm there ! WHEN !!!!????denk dat als je zegt hoe het is, gewoon eerlijk, dan krijg je die toestemming wel. Zo niet, bel ik ze wel :-)misschien wil mijn oudste dochter ook mee... die heeft bepaalde gaves als het om overledenen gaat.
quote:Joh, hoort dat pand bij Thijssen?? Die zitten verderop op de rijndijk als ik me niet vergis, dat bedrijf maakt luxe cruiseschepen van een miljoen per meter voor die sjeiks..
Op dinsdag 14 augustus 2001 14:45 schreef Ester het volgende:
Oké, ik heb het nummer. Het is volgens mij geen particulier, maar een B.V. zoals het er nu uitziet.Naam: Thijssen Jachtbouw (B.V.?)
buurtschap GroenedijkDenken jullie dat we toestemming krijgen als we het gewoon vragen en zoals het is?]
Of moet er een mooi verhaal omheen geluld worden?Wat denken jullie?
Ja wat wilde je vragen? "Mogen we een nacht slapen in uw huis?"
Het huis staat zowat op instorten, ziet er ontzettend goor uit al van buiten..
( Ik baal dus als een stekker dat ik die foto's niet kan plaatsen )
* Bastard wil best mee naar binnen en rond kijken, maar slaapt liever 3 km verderop in zn eigen bedje
Die is momenteel nog in gesprek, dus ik probeer het straks nog eens.
Ik denk dat het wel verstandig is om het gewoon te vragen. Dan krijgen we in ieder geval te horen of er reëel instortingsgevaar is. (aangezien Bastard het pand niet in zeer goede staat acht lijkt dit me toch wel prettig om te weten)
maar het zijn de kinderen van m'n vriendin, dus ook "van mij"
Echter. Ze wil niet mee. Ze is paranormaal begaafd en ze zegt dat de kans vrij groot is dat er "bozen" zitten. (mensen die op een onnatuurlijke manier om het leven gekomen zijn en die daarom kwaad zijn) Die zetten haar soms aan tot zelfmoordpogingen.
Zij gaat dus niet mee. Ik ben vooralsnog van de partij.
quote:*SLIK*
Op woensdag 15 augustus 2001 10:35 schreef Squartaq het volgende:
Echter. Ze wil niet mee. Ze is paranormaal begaafd en ze zegt dat de kans vrij groot is dat er "bozen" zitten. (mensen die op een onnatuurlijke manier om het leven gekomen zijn en die daarom kwaad zijn) Die zetten haar soms aan tot zelfmoordpogingen.
Juist ja.....
Euhm enne, dat er een veevoeder naast zit had ik wel kunnen vertellen, wist alleen niet dat die ook thijssen heette...
Ja huis ziet er bouwvallig uit hoor, misschien valt het wel mee maar het is oud.
* Bastard vraagt zich af of we wel willen weten of het spookt daar
Ik ga er gewoon uit nieuwsgierigheid heen en om mijzelf weer met ervaring/ kennis te verrijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Ester op 15-08-2001 19:44]
Die kan haar vertellen en leren hoe ze deze typetjes buiten kan sluiten. Ook haar eventuele angsten zullen dan verdwijnen.
Ze heeft namelijk zélf de controle over hoe diep ze haar "raken" of in haar hoofd komen.
Fijn trouwens dat ze begrijpende ouders heeft. Het is belangrijk dat ze het kan uiten zonder dat haar gezegd wordt dat ze met slechte dingen bezig is of dat het niet waar is.
Groetjes Ester
*boehoeoeoeoeoeoeoe*
quote:En dan zeker met die kaarten geesten oproepen in het huis, dadelijk heb je allemaal klopgeesten, volgens mij slaapt dat zeer irritant hoor
Op zondag 05 augustus 2001 16:46 schreef Ester het volgende:
10 vind ik een beetje veel ik denk, maar om even op je vraag terug te komen. Ja hoor dat zou ik wel durven.Gewoon relaxed zacht/ gezellig muziekje een zakje chippies en een stel kaarten erbij. verder wat kaarsjes voor een beetje licht en een warme deken.
Ik zie het wel zitten.
Ik zie dat er nogal wat actie is ondernomen omtrent het spookhuis! Thijssen veevoeders zit er schuin tegenover, in een nieuw pand naast de manege. Ik wist wel dat zij de eigenaars waren, helaas heb ik een tijdje niet op dit forum kunnen kijken.
Buurtschap Groenendijk is een soort van "sub"gemeente van Hazerswoude Rijndijk. Inderdaad, dit is vlakbij Hotel Groenendijk.
Ik weet niet of de mensen van dit bedrijf ons zomaar toestemming zullen geven hoor.... Ik denk dat ze niet de naam van het bedrijf willen schaden. Maar het is denk ik de enige manier om hier achter te komen. Ester, je moet gewoon zeggen dat je van een of ander niet bestaand tv-programma bent, en dan nemen we wel een camera mee ofzo.... (lijkt me soiezo de moeite waard om te filmen).
Ik hoop dat er iets van terecht komt!
Groetjes,
Dodge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |