jajaja! zekers! als ie morgen ochtend gebracht word meteen alquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:01 schreef RaTz het volgende:
Maak ook eens wat foto's dan...
ik heb m al een aantal keer in het echt gezien... als eerste op de introductie in Frankfurt op de IAA en toen waren we uitgenodigd bij de introductie bij de dealer hier in de buurt en een paar dagen terug heb ik al een 645ci cabrio zien rijden!! maar ik vind hem mooi.... vooral zo heel donkerblauw wat tegen het zwart aan ligt... dat is een super kleur!quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:03 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik heb hem al zien rijden en als ik eerlijk moet zijn vond ik hem op de foto's mooier dan in het echt
ik zal proberen subtiel te blijven...... wij rijden BMW.....quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Doe mij maar de nieuwe clk
zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:11 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Oke oke post die pics morgen dan misschien dat ik er dan weer anders over ga denken
Aso-bak! Waarom hebben wij dat nou nooit :'( Wel pics posten he van een flat-out in Duitslandquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:52 schreef Youp het volgende:
hoi hoi hoimorgen wordt hier een 645Ci op de oprit gezet
voor een 'testweekend'
![]()
>knip<
ideequote:Op zaterdag 10 april 2004 11:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Aso-bak! Waarom hebben wij dat nou nooitWel pics posten he van een flat-out in Duitsland
hey jayke, wat voor motor heb je?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:09 schreef jayke het volgende:
Hey Youp, zal ik straks eens ff met de motor langskomeneens kijken of ie in 't echt nog mooier is
![]()
een rebel 250... hij heeft net n maandje zn rijbewijsquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hey jayke, wat voor motor heb je?
Hey, ik heb een Honda Magna 500 staan, maar omdat ik net 18 ben en dus 2 jaar licht moet rijden heb ik een Honda Rebel 250, deze heb ik gratis ergens uit weten te halen en had 4 jaar stil gestaan. Ik heb er bijna alles zelf aan gedaan en hij ziet er nu wel weer mooi uit, maja het blijft maar 11 Kw.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hey jayke, wat voor motor heb je?
jaaaah hou maar stevig vast knul, jammer dat je je rijbewijs nog niet hebt hequote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef Youp het volgende:
nieuwe foto's.... youp @ auto enzo...
stuur stevig vast
Zo'n petje hoort er ook wel echt bij, hèquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef Youp het volgende:
nieuwe foto's.... youp @ auto enzo...
hoi
hehe, ik rij vaker in dat kleine rode VTSjequote:Op zaterdag 10 april 2004 13:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
jaaaah hou maar stevig vast knul, jammer dat je je rijbewijs nog niet hebt he![]()
* Youp te lui om haren te doenquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:13 schreef PatrickM het volgende:
Youp, je moet alleen dat petje even verwisselen voor een stropdas
Ennuh... het is echt een supergeile wagen
lees jij het topic wel?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:27 schreef GenesiZ het volgende:
Papa heeft geld teveel. Ik zal je wel een mailtje sturen met mijn bankgegevens voor een aalmoes
Vette bak man.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:34 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
lees jij het topic wel?
De dealer schrikt zich dinsdag dood als hij ziet dat er 2500 km ofzo mee is geredenquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:48 schreef Youp het volgende:
euhm... mn ouders zijn nutsze willen naar zwitserland
![]()
vandaag nog!!
![]()
![]()
naar zo'n watervallen koekeloeren en dan terug morgen...
nouja ik zal jullie natuurlijk nog voorzien van filmpjes en foto's morgen(avond)
![]()
Leg eens uit. Zover ik kan lezen (en ik heb idd heel het topic gelezen) staat er nergens dat ie hem huurt of wat dan ook. Aangezien hij een testweekendje maakt, heb je een grote kans dat hij hem koopt. En als je dat kan, dan heb je zat geld.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:34 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
lees jij het topic wel?
Haha ja mensen met gezinnen.... in die auto is fatsoenlijk ruimte voor 2 manquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:54 schreef StefanP het volgende:
Damn wat een vette bak! Persoonlijk zou ik voor zo'n enorme berg geld een sportwagen kopen, maar goed mensen met gezinnen willen natuurlijk iets anders
Waar heeft hij het over ''papa'' ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:11 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Leg eens uit. Zover ik kan lezen (en ik heb idd heel het topic gelezen) staat er nergens dat ie hem huurt of wat dan ook. Aangezien hij een testweekendje maakt, heb je een grote kans dat hij hem koopt. En als je dat kan, dan heb je zat geld.
er staat ergens bij de foto's op pagina 1 of 2 dat zijn stiefpapa een testrit wou makenquote:Op zondag 11 april 2004 01:33 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over ''papa'' ?
ze wilden gewoon een testritje maken![]()
en er staat niks over misschien kopen ofzo![]()
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje asociaal als je een auto bij een dealer leent en even een tourtje naar zwitserland gaat maken....quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:54 schreef Eyeopener het volgende:
De dealer schrikt zich dinsdag dood als hij ziet dat er 2500 km ofzo mee is gereden
ach ik zou het zelf ook doen. maarja dat de dealer zo'n auto meegeeft als er geen duidelijke koopinterresse is.quote:Op zondag 11 april 2004 11:51 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje asociaal als je een auto bij een dealer leent en even een tourtje naar zwitserland gaat maken....
ja dat was nergens in dit topic vermeld. maar dan ist super. ik wil ook zo'n stiefpa (met bijbehorende wagenquote:Op zondag 11 april 2004 13:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wat zit iedereen nou te bitchen. Youp heeft in andere topics al vaker aangegeven dat zijn stiefpa éen zes ging kopen als ie te koop was. Dat was dacht ik al best zeker. Ik neem dan ook aan dat er voor het testweekendje wel wat met de dealer is afgesproken.....
met alleen de wagen neem ik ook genoegenquote:Op zondag 11 april 2004 14:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja dat was nergens in dit topic vermeld. maar dan ist super. ik wil ook zo'n stiefpa (met bijbehorende wagen)
as da zou kunnenquote:Op zondag 11 april 2004 14:51 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
met alleen de wagen neem ik ook genoegen
![]()
Jaquote:Op zondag 11 april 2004 11:51 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje asociaal als je een auto bij een dealer leent en even een tourtje naar zwitserland gaat maken....
Dat ook.. maar toch..quote:Op zondag 11 april 2004 12:56 schreef kreischer2000 het volgende:
ach zeik niet, jullie zijn gewoon jaloers
denk het niet, vinden ze helemaal niet erg als je vervolgens een auto van meer dan een ton kooptquote:Op zondag 11 april 2004 16:58 schreef BaraCuda het volgende:
Laatste keer dat ze een testrit zullen krijgen gok ik zo. naar zwitserland![]()
hey sjef wij lopen al langer bij die dealer... en hij heeft het ons AANGEBODEN als zijnde TESTWEEKEND waarin we zo veel km's mochten maken als we zelf wouden... (we hebben dr ook een contractje voor moeten tekenen enzo)quote:Op zondag 11 april 2004 11:51 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
320Ci (exacutive)quote:Op zondag 11 april 2004 18:34 schreef PatrickM het volgende:
Youp zijn (stief)pappa heeft als ik het goed begrijp een BMW 320D en 330Ci. Dus als hij duidelijke koopinteresse heeft, vinden ze het echt niet erg om een 645Ci aan hem uit te lenen om te testen...
Sowiezo heeft BMW geen moeite met het uitlenen van dure auto's aan goede klanten
En ach... Dat ze naar Zwitserland gaan... who cares... daarvoor is zo'n 'testweekend' juist bedoeld, om kilometers te maken om te zien of de auto bevalt....
Ik dacht ergens iets te lezen over 320D... dan heb ik me vergist...quote:Op zondag 11 april 2004 19:34 schreef Youp het volgende:
[..]
320Ci (exacutive)en verder geen... jah een saxotje (VTS) maar dat is van mn mams
ik denk dat ik de filmpjes in divx ga knallen... dan past t probebly beter...quote:Op zondag 11 april 2004 19:55 schreef ThaFreak het volgende:
je mag me foto's mailen als je ze online wil hebben......
thafreak @ fok.nl
Heb je ook filmpjes met geluid? dat zou wel geweldig zijn namelijkquote:Op zondag 11 april 2004 20:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ik denk dat ik de filmpjes in divx ga knallen... dan past t probebly beter...
dan kijk ik nog ff of t uitkomt met mn webspace en dan zie ik wel of ik nog webspace van iemand anders nodig heb
nouja... van 160-260+(ergens) plankte wij m welquote:Op zondag 11 april 2004 20:40 schreef Sphinx2K het volgende:
leuk filmpje, tlijkt alleen of je er erg dicht opzit wat met zo'n snelheid nooit slim ismaar ach, daar is ie voor gemaakt, je hebt alleen geluk dat die modena hem niet plankt
anders had ie je zoek gereden.
t spijt me.... kutcam :Squote:Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je ook filmpjes met geluid? dat zou wel geweldig zijn namelijk
Erg stoere kar
Hoiquote:Op zondag 11 april 2004 19:51 schreef Youp het volgende:
nog wat foto's.... (niet alle helaas want k heb te weinig webspace :S )
hoi Tom
een paar posts hogerquote:Op zondag 11 april 2004 23:06 schreef Xtreem het volgende:
en waar is het filmpje
Das de temperatuurmeterquote:Op maandag 12 april 2004 00:10 schreef Eyeopener het volgende:
Het benzineverbruik valt zo te zien (kleine meter in toerenteller) nog wel mee bij die snelheid :|
das wel een leuke extraquote:Op maandag 12 april 2004 00:19 schreef Youp het volgende:
oja nog iets leuks wat me te binne schiet... een leuke gadget bij de toerenteller... het rode gebied begint gewoon bij 5200 toeren (ofzo) ja het is een V8 dus weinig toeren..... todat je een eindje gereden hebt en de motor is warm.... dan verschuift dit gebied stukje bij beetje naar 6400 toeren
(max toerental is 7000 op teller)
automaatbak paste zichzelf aan... maar we hebben t niet geprobeert eigenlijk... aangezien je toch eerst de stad uit moet... zodra je de stad uit moet issie al helemaal warmquote:Op maandag 12 april 2004 00:22 schreef win2k het volgende:
[..]
das wel een leuke extramaar kon je hem ook het rood intrappen toen die nog 5200 aangaf of had je dan een lekkere toerenbegrenzer
er komen nog meer filmpjes morgen waarschijnlijk alquote:Op maandag 12 april 2004 00:26 schreef MrX1982 het volgende:
coole foto's en dito filmpje
Het is ff wennen dat nieuwe design maar hoe vaker je het ziet hoe mooier ze worden, alleen de 7 vind ik nog steeds beetje log en groot mss wordt dat verbeterd met de komende face-lift![]()
Als ik zie hoe dicht je achter die 360 zit en er ook nog een filmpie komt waar je met 260 op een 2 baansweg langs caravans vliegt, mogen ze bij BMW blij zijn dat ze die kar in 1 stuk terugkrijgenquote:Op maandag 12 april 2004 00:31 schreef Youp het volgende:
[..]
er komen nog meer filmpjes morgen waarschijnlijk alzie je hoe hard 260+ is langs een auto met caravan op een 2 baans weg
![]()
![]()
jup we zijn Basel in gegaan... maar dat hard rijden.... tsjah zinloos ken wel... leuk?? ZEKER toegestaan... ookquote:Op maandag 12 april 2004 09:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als ik zie hoe dicht je achter die 360 zit en er ook nog een filmpie komt waar je met 260 op een 2 baansweg langs caravans vliegt, mogen ze bij BMW blij zijn dat ze die kar in 1 stuk terugkrijgen![]()
Het is natuurlijk wel lekker zinloos dit soort avonturen
Ben je via Basel CH ingevallen?
Lekkere kl@te snelweg dat stuk Offenburg-Basel; die Duitse autobahnen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
ah ik wist niet dat jij ook op t fok forum zatquote:Op zondag 11 april 2004 21:35 schreef Tom het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik heb gisteren het genoegen gehad om eens ff op t gaspedaal te trappen... in de N stand.... maar achterin zit je dus echt wel lekker (alike kuipstoelen), je moet alleen niet te lang zijn want dan kom je met je hoofd tegen t dak.quote:Op maandag 12 april 2004 12:18 schreef Gepperd het volgende:
Erg mooie wagen, maar het is echt een 2 persoonsauto.. Kan niemand aanraden om langer dan 10 minuten achterin te verblijven
Maar die acceleratie van 0-140 is beestachtig, (daarna ook nog wel heur)..
Dat systeem met die lampjes vind je alleen op de (nieuwere) M modellen en op de X5 4.6/4.8 iS.quote:Op maandag 12 april 2004 14:24 schreef Ultimora het volgende:
'die toerenteller met variabel gebied heeft de 5 ook, en de 7 weet ik het niet zeker van, en das idd wel grappig. eerst hadden ze dat systeem met lampjes, nu met die schijf die er dus acher zit. erg mooi en subtiel.'
heb jij tegenwoordig een M3 joh??quote:Op maandag 12 april 2004 15:07 schreef JWD het volgende:
[..]
Dat systeem met die lampjes vind je alleen op de (nieuwere) M modellen en op de X5 4.6/4.8 iS.
Bij de andere modellen is het idd wat subtieler.
Deze 6 was overigens zeer waarschijnlijk ook begrensd, alleen heeft BMW de begrenzer ingesteld op de daadwerkelijke waarde zonder de tellerafwijking mee te nemen, via wat trucjes in de boordcomputer kan je deze ook laten weergeven op je schermpje, het komt er op neer dat 265 op de teller +/- 250 in werkelijkheid is.
Mijn M3 is zeker weten begrensd (heb er niets aan gedaan) en toch heb ik hem al vaker over de 260 getrokken zonder iets van een begrenzer te voelen.
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je hierboven de lampjes vanaf 4000 toeren beginnen, als de motor koud is beginnen gele lampjes bij zo'n beetje 5000 toeren, als hij warm is begint rood bij 8500 rpm.
Tot zover deze educatieve noot.
We moeten maar eens gaan touren Youp als hij binnen is![]()
Zeg dan nixquote:Op maandag 12 april 2004 15:00 schreef B_BOY het volgende:
wow. mag ik je stiefpa aanraken?
quote:Op maandag 12 april 2004 14:09 schreef Youp het volgende:
ok hij is dus terug....MAAR er is er ook meteen een besteld
een 645Ci S uitvoering
zelfde kleur als die van de foto's, donker rode leren bekleding... van die 'druppelvelgen' die wat je vaker op de foto's ziet.... 19" 245 voor en 19" 275(!!!!) achter(op die wat we t weekend hier hadden zat voor en achter 245 18"... verder gewoon de automaatbak oa met semi automaat stand enzo en nog veel meer meuk
ook het panoramadak en bla bla de hele handel... nu wachten tot eind juni... de dealer kon ons wat regelen... anders werd t augustus
![]()
btw meer filmpjes enzo komen als t goed is vanavond
* ook_gek wilt nog een keer in dat gele monster mee rijdenquote:Op maandag 12 april 2004 15:26 schreef Ultimora het volgende:
[..]
heb jij tegenwoordig een M3 joh??ik wil wel mee touren hoor
Mee eens isquote:Op maandag 12 april 2004 16:57 schreef StefanP het volgende:
Gefeliciteerd met de aanschaf, maar persoonlijk had ik iets héél anders gehaald voor die 100+K
mn moeder past precies achterinquote:Op maandag 12 april 2004 18:06 schreef marruuuk het volgende:
iets waar je op een normale manier met 4 mensen in kan zodat jij ook lekker mee kunt rijden
Ik ookquote:Op maandag 12 april 2004 16:57 schreef StefanP het volgende:
Gefeliciteerd met de aanschaf, maar persoonlijk had ik iets héél anders gehaald voor die 100+K
XJRquote:Op maandag 12 april 2004 19:17 schreef ook_gek het volgende:
als je dan geld wil uit geven. En je wilt ruimte. Maar toch ook lekker kunne scheuren. Ga dan voor een jaguar XJ
Dat is de XJR super lulquote:Op maandag 12 april 2004 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
XJR
400pk
ik heb al in 3 verschillende gereden.. en ja, ook jij mag me aanrakenquote:Op maandag 12 april 2004 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is de XJR super lul
400PKHeb ik in mee gereden.
En ja je mag me aan raken
heb ik al gedaan.quote:Op maandag 12 april 2004 19:28 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ik heb al in 3 verschillende gereden.. en ja, ook jij mag me aanraken
Er staat toch Rquote:Op maandag 12 april 2004 19:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is de XJR super lul
400PKHeb ik in mee gereden.
En ja je mag me aan raken
wie zegt dat we ruimte willen? we hebben deze auto om zn uiterlijk en omdat mn stiefpa een BMW rijder is.... hij heeft trouwens de uitgesproken mening over jaguar dat ze voor ouwe lullen zijnquote:Op maandag 12 april 2004 19:17 schreef ook_gek het volgende:
als je dan geld wil uit geven. En je wilt ruimte. Maar toch ook lekker kunne scheuren. Ga dan voor een jaguar XJ
LOL welke gek heeft jou voor de gek gehouden danquote:Op maandag 12 april 2004 20:04 schreef ook_gek het volgende:
SUPER is de geen met 400 de XJR heeft dat niet. Die heeft maar 300
De DB0 kost ruim 200k, das wel ff een verschilquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:40 schreef Xtreem het volgende:
nog wat extra alternatieven:
Audi RS6 (129)
BMW M3 CSL (121)
Honda NSX (126)
Lexus SC430 (101)
Mercedes CL500 (145)
Mercedes SL350 (115) SL500 (145)
Morgan Aero 8 (126)
TVR Tuscan S (110)
Uiteraard zijn dit geen pure GT's zoals Eyeopener post... maar aangezien het toch een 2e of 3e auto betreft, wel als alternatief aan te merken..
Ook de DB9 die binnenkort komt valt er onder (of een jonge DB7 occasion?)
meen je dat?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:50 schreef Eyeopener het volgende:
[..]
De DB0 kost ruim 200k, das wel ff een verschil
Van de 645 geen filmpjes??quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:05 schreef Youp het volgende:
-ontopic-
kep nog geen filmpjeseen vriend van me moet die encoden zelf kan ik dat niet zo goed
![]()
Jawel op de 2e pagina van dit topic onder de foto's van de desbetreffende auto.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:37 schreef Roadster het volgende:
[..]
Van de 645 geen filmpjes??
Heb m nu gezien ja, thx. Bedoelde dat ik anders nog wel videotjes had, zijn o.a. al gepost in het filmpjes topic.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:41 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Jawel op de 2e pagina van dit topic onder de foto's van de desbetreffende auto.
Hij heeft meerdere filmpjes gemaakt maar ondervind wat probleempjes met het encoden.
Wat niet is kan nog komen voor iemand toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:53 schreef Little_Meanie het volgende:
zielig, stoer lopen doen over een auto die je toch niet kan kopen
iemand die nu in een BMW 320 rijdt gaat niet van de ene op de andere dag een auto kopen die 3 maal zoveel kost of je moet de lotto gewonnen hebben.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:03 schreef Roadster het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen voor iemand toch?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:53 schreef Little_Meanie het volgende:
Zielig hoor, mensen die een topic niet goed doorlezen en dan reageren uit jaloezie.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:53 schreef Little_Meanie het volgende:
Jaloerse mensenquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:04 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
iemand die nu in een BMW 320 rijdt gaat niet van de ene op de andere dag een auto kopen die 3 maal zoveel kost of je moet de lotto gewonnen hebben.
hey zielig figuurtje jij weet niks van onze financiele status afquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:53 schreef Little_Meanie het volgende:
Jij blijquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:21 schreef Youp het volgende:
[..]
hey zielig figuurtje jij weet niks van onze financiele status afbtw hij is al besteld... een S uitvoering ook nog
-edit-
nee we hebben niet de lotto gewonnen en nee we hebben geen hypotheek of lening opgenomen....
wat voor een CSL?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:03 schreef AppieHeijn het volgende:
[..]
Jij blij
Btw kewle auto. Ik heb um ook al thuis gehad, alleen was maar voor een weekendje![]()
Indrukwekkende auto. Maar de CSL vond ik specialer, alleen niet zo lux en comfortabel![]()
dat weet de dealerquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:28 schreef CybPraetorian het volgende:
vond de dealer niet leuk denk ik: 260... maar wat een bak zeg machtig..._O_
hehe kickassquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:48 schreef AppieHeijn het volgende:
Hehe M3 CSL ja, gewoon 1 woord-->verschrikkelijk !!!
Misschien iemand Top Gear aflevering gezien waar de CSL in zat? Nou dat gevoel had ik ook
ik hou persoonlijk ook van 'luxeloze' racemonsters maarja... mn stiefpa is toch geen coureurquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:55 schreef AppieHeijn het volgende:
Jah daz hij zeker perfecte combi race/comfort
Maar geef mij toch maar puur natuur --> CSL
Met een gezin heb je er nix aan natuurlijk
De S uitvoering van de BMW 6-seriequote:Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef Ultimora het volgende:
wat houdt eigenlijk dat "S" pakket in?? noemenswaardige dingen, of alleen minder comfort?
Nog ff doorsparen hèquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
meen je dat?ok, 'k had 'm ingeschat op 140 a 150 k
heb ik gelezen, maar ik geloof niet alles wat iemand schrijft.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:05 schreef Xtreem het volgende:
Als je gelezen had, had je geweten dat -ie besteld is.....
mensen die denken dat je jaloers bent als je eens iets aanhaalt dat niet perfect mogelijk lijktquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:18 schreef carfreak het volgende:
[..]
Jaloerse mensen![]()
Kansloos hoor
Waarom zou je na een 320 niet een bmw 6 kunnen kopen? Mijn oom had eerst een 10 jaar oude alfa romeo, maar nu heeft ie een CL55 AMG......quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:53 schreef Little_Meanie het volgende:
mensen die denken dat je jaloers bent als je eens iets aanhaalt dat niet perfect mogelijk lijkt
jaloers op een BMW 6? neeuh, BMW 7 roeleert harder![]()
dan geloof je t toch niet...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
heb ik gelezen, maar ik geloof niet alles wat iemand schrijft.
is in principe gewoon de exacutive uitvoeringen maar dan voor de meer 'exclusievere' BMW's... bij een 3 serie is het dus gewoon executivequote:Op dinsdag 13 april 2004 19:29 schreef Ultimora het volgende:
wat houdt eigenlijk dat "S" pakket in?? noemenswaardige dingen, of alleen minder comfort?
idd, maar dat wil niet zeggen dat hij goedkoper wordt of minder comfort heeftquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:19 schreef Ultimora het volgende:
bij de 3, 5, en 7 heet het gewoon exe(cutive) dat was idd ook mijn conclusie.. maargoed weer wat geleerd he
Hey dat is bij de kralingse-zoomquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:59 schreef StefanP het volgende:
Je ouders hadden de cabrio moeten nemen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm.... volgens mij moet ik zo eentje maar eens voor een weekendje gaan regelen, hij ziet er zo bijna nog beter uit dan in de folder.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:59 schreef StefanP het volgende:
Je ouders hadden de cabrio moeten nemen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Denk het niet een Supra en een 6 cabrio dat zijn wel erg veel centjesquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:50 schreef JWD het volgende:
[..]
Hmm.... volgens mij moet ik zo eentje maar eens voor een weekendje gaan regelen, hij ziet er zo bijna nog beter uit dan in de folder.
Is hij toevallig van jou Stefan?
er staan er maar 150 voor nederland in de quota... plus de levertijd is nu ongeveer n jaar... in 2005 kunnen de eerste modellen pas worden geleverd... er rijdt er dus 1tje in nederland rond en dat is de eerste en voorlopig ook de laatste...quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:50 schreef JWD het volgende:
[..]
Hmm.... volgens mij moet ik zo eentje maar eens voor een weekendje gaan regelen, hij ziet er zo bijna nog beter uit dan in de folder.
Is hij toevallig van jou Stefan?
HEERLIJK!!!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 12:08 schreef Domi het volgende:
zo echt een gave bak hoor, moest heel even wennen aan het model maar vind hem wel errug mooi hoor nu en het geluidje schijnt echt super te zijn ;D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |