ook al geen jaar meer gespeeldquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:23 schreef Internationalist het volgende:
Steam wel, Counterstrike niet
Op een LAN vind ik het tot daar aan toe, maar die freaks die de hele dag, na 3-4 jaar, nog steeds alleen DIT spel spelen, DAT vind ik wel triest...quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:03 schreef Flying het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen nog steeds zo'n idiote games spelen....
Log steam eens uit en opnieuw inquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:08 schreef Internationalist het volgende:
Steam werkt ineens met accounts waar je steeds voor moet inloggen en meteen heb ik een probleem.
Gisteren netjes registreerd, key ingevuld, kreeg bevestigingsemailtje etc ging perfect allemaal. Dubbelklikte in 'games' op Counterstrike en het werd geinstalleerd en geadd. Heb toen gewoon kunnen spelen. Maar nu als ik dubbelklik op Counterstrike wil hij hem wéér adden en moet ik weer mijn cd-key invullen waarna ik natuurlijk de melding 'key already in use' krijg :S
En dat terwijl ik al ben ingelogd. Wat doe ik of Steam verkeerd? Ik heb ze al gemaild maar nog niets gehoord![]()
Idd vreemd.. dat mensen counter strike gewoon leuk vinden en nog steeds spelenquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:03 schreef Flying het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mensen nog steeds zo'n idiote games spelen....
Jazeker!quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:58 schreef Toryu het volgende:
uhh heb je em wil officieel in de winkel gekocht?
Ik ga het even proberenquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:28 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Log steam eens uit en opnieuw in
of
pleur steam eens uit
Zoek in je steam dir de file ClientRegistry.blob verwijder die start steam weer
dit kan je iig proberen :/
[..]
Idd vreemd.. dat mensen counter strike gewoon leuk vinden en nog steeds spelen![]()
And CS with it.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Steam kan mijn reet op
Aan de ene kant wel goed dat ze CS blijven spelen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:47 schreef Piro het volgende:
[..]
And CS with it.
Ben je in een klap van de grootste kneuzenkermis in gameland verlost.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:47 schreef Piro het volgende:
[..]
And CS with it.
Ben je in een klap van de grootste kneuzenkermis in gameland verlost.
Ik ging CS spelen omdat ik in MoH Mp geen uitdaging meer hadquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:54 schreef Flying het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel goed dat ze CS blijven spelen.
Moest dat niet zo zijn zouden ze allemaal iets anders beginnen spelen en zitten we weer met de familie kneus opgeschept.
En?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:35 schreef Burner2000 het volgende:
Ik kreeg vandaag een vage mail van steam.
Ik zal even proberen in te loggen, kijken of het lukt.quote:Op zondag 21 november 2004 17:52 schreef S4ndro het volgende:
Steam is temporarily unavailable
Ik kreeg deze melding nadat ik xp servicepack 2 heb geinstalleerd, heb het nu (3 uur later) weer geprobeerd en krijg weer dezelfde melding. Nu kan ik dus niet meer verder met Half Life 2, heel erg irritant.
[afbeelding]
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb service pack 2 gedeinstalleerd, nu doet ie het weer, lekker gamenquote:Op zondag 21 november 2004 17:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik zal even proberen in te loggen, kijken of het lukt.
EDIT: dat duurt altijd super lang
EDIT: ow wacht even, ik heb geen idee of wij wel service pack2 hebben geïnstalleerd. Ik had niet de hele tekst gelezen (ik bedoel, kom op nou)
EDIT: hij doet het wel hoor
quote:Op zondag 21 november 2004 18:20 schreef S4ndro het volgende:
[..]
Ik heb service pack 2 gedeinstalleerd, nu doet ie het weer, lekker gamen![]()
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 21 november 2004 22:29 schreef nlboy het volgende:
CS 1.5![]()
CS 1.6
Dankzij Bassie & Adri....(oops)...STEAM!![]()
Wat is het verschil??quote:Op zondag 21 november 2004 22:29 schreef nlboy het volgende:
CS 1.5![]()
CS 1.6
Dankzij Bassie & Adri....(oops)...STEAM!![]()
Ik heb de laatste tijd geen problemen met Steam. (ow wacht, ik heb een zeker 2 weken steam niet meer gebruikt) Maar ik heb er inderdaad wel veel problemen mee gehad.quote:Op maandag 29 november 2004 17:39 schreef nlboy het volgende:
Bij 1.5 speelde je CS via CS zelf. (in-game browser, zonder steam)
Helaas zijn ze daar mee gestopt en nu moet je alles via Steam doen. (1.6)
Was er ook iets anders aan het spel zelf?quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef nlboy het volgende:
Daarom was 1.5 gewoon de beste versie.
Het menu in de game zelf was anders en ook de kick systeem.quote:Op maandag 29 november 2004 17:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Was er ook iets anders aan het spel zelf?
En de AWPquote:Op maandag 29 november 2004 18:16 schreef nlboy het volgende:
[..]
Het menu in de game zelf was anders en ook de kick systeem.
Verder was volgens mij alle hetzelfde gebleven. (tijd niet gespeeld ivm met installatie van steam etc.)
Dat snipergeweer waar je iemand mee kan dood schieten als je 'm in z'n voet raakt heet toch AWP?quote:Op maandag 29 november 2004 19:11 schreef nlboy het volgende:
AWP(= wat is dat)
Ik zie chiel montagne al voor me en hij zingt........ MOOOI WAS DIE TIJHIJDquote:Op woensdag 1 december 2004 14:30 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Dit is een slechte zet. Voor Doom3 moest ik een nieuwe VGA kaart halen, PC opnieuw installeren en de INI tweaken tot er geen haar meer tussen m´n bilnaat zat.
Nou HL2 weer.
Waar is de tijd dat je gewoon KEEN1.EXE intikte en het werkte gewoon..
LAN is niet triest? Ik vind het beide triest.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op een LAN vind ik het tot daar aan toe, maar die freaks die de hele dag, na 3-4 jaar, nog steeds alleen DIT spel spelen, DAT vind ik wel triest...
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hallo,
Ik heb vandaag Half Life gekocht, alleen maar om Steam te kunnen gebruiken. Dus ik installeer Half Life. Download Steam. Installeer Steam. "steam.dll is missing". Ja hoor, ik installeer een programma en een bestand mist. :S
Ik heb al meerdere keren geprobeerd het programma opnieuw te downloaden en te instaleren, maar het dll bestand blijf missen.
Het lijkt me sterk dat het aan Steam ligt, want dan zouden heel veel mensen dit probleem hebben en dan zouden ze er wel iets aan doen.
Wat moet ik nu doen??
EDIT:
Ik heb het dll bestand gevonden en gedownload. Ik zette het in de map, opende steam.exe, er kwamen een paar bestanden en een dir bij en dan mist hij het volgende bestand weer.
Er moet iets mis zijn gegaan bij het instaleren. Maar ik het al vaak geprobeerd om het te instaleren. Ik ga nog 1 keer proberen om Steam er af te gooien en op nieuw te instaleren.
EDIT: doet het weer niet.
Ervanuitgaande dat je thuis niet 6 PC's hebt staan, en dat je het spel dus maar een paar keer per jaar een paar uur achter elkaar intensief speelt.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:40 schreef pimpin het volgende:
[..]
LAN is niet triest? Ik vind het beide triest.
Weet je wat nou het leuke is ?? Er zijn mensen hersenlose AOL kiddies die het helemaal geweldig vinden ...quote:
het idee is opzich goed...voor hun...voor de klanten is het super irritant...aleen ze gaan het kopieren wel tegen...maargoed alles wat is te maken is te krakenquote:Op zaterdag 18 december 2004 04:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je wat nou het leuke is ?? Er zijn mensen hersenlose AOL kiddies die het helemaal geweldig vinden ...
Oh God, oh God, oh God. Die mensen zijn toch helemaal Nutsquote:Op zaterdag 18 december 2004 04:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je wat nou het leuke is ?? Er zijn mensen hersenlose AOL kiddies die het helemaal geweldig vinden ...
In theorie is het ook gewoon een ideaal systeem, echter dat je versleutelde content op een schijf verkoopt, waardoor je in feite alles 2x moet installeren, zuigtquote:Op zaterdag 18 december 2004 04:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
In theorie ja, maar de praktijk wijst uiteraard weer anders uit. M'n zus was zo gek om de retail versie te kopen, heeft ruim twee dagen moeten wachten voordat ze (en de rest van het grut) het E-I-N-D-E-L-I-J-K kon spelen, terwijl Emporio's en andere versies al twee dagen beschikbaar was en zonder enige moeite aan de praat te krijgen was/is . . .quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
In theorie is het ook gewoon een ideaal systeem, echter dat je versleutelde content op een schijf verkoopt, waardoor je in feite alles 2x moet installeren, zuigt![]()
So true . . .quote:Automatisch updaten: geweldig
aangeven welke spellen er nog meer compatible zijn: geweldig
stabiliteit en klant-keuze-vrijheden: welke?
Klagen over steam mocht daar toch ook niet meer? *proest* en hoe wil je dan feedback verwachten?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:24 schreef ThunderChild het volgende:
En VALVe ?? VALVe blijft de onschuld zelve, die steken gewoon hun koppen in het zand en houden gewoon hun koppen dicht. Moet je voor de gein es kijken naar die Steam forums van ze, wat voor kunstmatig plaatje je voorgeschoteld krijgt . . .
Denk je dat ik dat nog verwacht ?? Kom op zeg !! Iedereen die maar een beetje tegengas geeft wordt of geflamed bij het leven door hun hersenloze AOL kiddies of men krijgt zo'n leuke "Banned" onder hun naam staan en dan lopen ze nog te klagen dat ze uitgescholden worden voor Nazi's en kunnen ze niet tegen "Steamreich" of andere 'benamingen'.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Klagen over steam mocht daar toch ook niet meer? *proest* en hoe wil je dan feedback verwachten?
Helpquote:Op dinsdag 13 december 2005 07:34 schreef Piaf het volgende:
Na de install file die van de steamsite zelf gaat dat ding zichzelf updaten
Deze eerste update start elke keer nadat ie volledig gedownload is weer op 30%...
waar kan dat aan liggen?
Ze hebben z'n geld (of beter gezegd: hun geld) en daarna kan je gewoon domweg verrotten . . .quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:41 schreef nlboy het volgende:
Een neef van mij heeft dat nu al 2x gehad.
Zijn 1.6 account en zijn CS:Source zijn nu allebij geblokkeerd, terwijl hij gewoon niet cheaten.
Eerst begon het over serial already in use en daarna was zijn account geblokkeerd.![]()
Werkt dat 'Friends' dan ??quote:Verder vind ik steam ook erg kut, bij elke update raak je je vrienden en favorieten kwijt.
Ben blij dat ik Xfire heb.![]()
Gewoon je complete Steam folder naar je D-schijf zetten. Als het goed is, past het programma automatisch z'n register ingangen aan en anders moet je dat ff handmatig doen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb steam geinstalleerd op mijn C:\ schijf maar die heeft niet genoeg ruimte op mijn C: voor de games.
ik heb CS Source wel geinstalleerd maar wil nu ook nog DOD source installeren. is het mogelijk dat deze op de bv D: partitie geinstalleerd word zonder eerst Steam opnieuw te installeren + CS:S opnieuw te downloaden (via steam)
Sinds een paar weken hebben ze een nieuwe "Friends" gelanceerd, het is nog wel een beta, maar werkt (nog) perfect.quote:
Mag dan ook wel, na dik drie en een half jaar . . .quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Sinds een paar weken hebben ze een nieuwe "Friends" gelanceerd, het is nog wel een beta, maar werkt (nog) perfect.
Tja, als je een snelle verbinding heb dan is het nog niet zo'n groot probleem.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja ik heb het tot 00:00 geprobeert maar het lukte nog steeds niet ( bleef maar aangeven dat ik te weinig ruimte had) dus ik heb maar een uninstall gedaan. dan maar opnieuw 4 gb downen
Als je het bestandje ingevuld terug stuurt, blokkeerd de oplichter je, veranderd hij de wachtwoorden en het emailadres van het Steamaccount, en ben je dus een of twee Steam accounts lichter...quote:Name:
Cs Name:
You Want To Join:
How old are you:
Favoriete Gun:
Favoriete Map:
Account Name:
2e Account Name(if you have):
Account Password:
2e account pass:
Skill:
Steam ID:
|