Ach, je vindt zo wel weer een andere vriendin.quote:Op zondag 11 april 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog niet naar bed! Ik zei truste tegen babette. Ik bezat me thuis wel. Irma is er nl. uit![]()
Ik ken nog een mooie surinaamse schone uit Limburgquote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, je vindt zo wel weer een andere vriendin.
Ik ken nog een klootzak uit Eindhoven. Heb je daar wat aan? -- Ik heb je wel in de gaten.quote:Op zondag 11 april 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
Ik ken nog een mooie surinaamse schone uit Limburg
neuh, heb ik neit zo veel aan, wie is die klootzakquote:Op zondag 11 april 2004 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ken nog een klootzak uit Eindhoven. Heb je daar wat aan? -- Ik heb je wel in de gaten.
Jij misschien?quote:Op zondag 11 april 2004 01:00 schreef Svensational het volgende:
neuh, heb ik neit zo veel aan, wie is die klootzak
ik woon niet in Eindhovenquote:Op zondag 11 april 2004 01:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij misschien?
Dan hebben ze je uit Eindhoven getrapt en woon je nu bij Aafke? Je verdiende loon!quote:Op zondag 11 april 2004 01:03 schreef Svensational het volgende:
ik woon niet in Eindhoven
ik vraag me nog altijd af hoe jannes en lizzy Huize Couwenberg in ca. één dag compleet vernieuwd/gemoderniseerd hebbenquote:Op zondag 11 april 2004 01:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan hebben ze je uit Eindhoven getrapt en woon je nu bij Aafke? Je verdiende loon!
Ze hebben JP ingehuurd. Die was vroeger decorbouwer.quote:Op zondag 11 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
ik vraag me nog altijd af hoe jannes en lizzy Huize Couwenberg in ca. één dag compleet vernieuwd/gemoderniseerd hebben
waar gebruik je ze eigenlijk voor?quote:Op zondag 11 april 2004 11:21 schreef Noa-lynn het volgende:
Hé Wup.Dank je wel hoor.Die screenshots bedoelde ik!Als ze van de week weer een relatie krijgen moet je er ook plaatjes van opzetten hoor!
misschien als behangetje?!quote:Op zondag 11 april 2004 13:14 schreef Wup het volgende:
waar gebruik je ze eigenlijk voor?
gezellie...quote:Op zondag 11 april 2004 15:09 schreef babette21 het volgende:
misschien als behangetje?!![]()
Ik heb wat pics van jou op mijn cluppie (van 't Net) geplaatst...quote:Op zondag 11 april 2004 15:40 schreef Wup het volgende:
gezellie...
nee ik vind alles prima maar als die pics bij de jongens van het net geplaatst worden ga ik er voortaan een dik watermerk op plakken....vandaar die vraag.
jij en Svensational zijn vrijgesteld van mijn gezeur.quote:Op zondag 11 april 2004 15:41 schreef babette21 het volgende:
Ik heb wat pics van jou op mijn cluppie (van 't Net) geplaatst...![]()
Maar ALTIJD met bronvermelding!!!![]()
Done...quote:Op zondag 11 april 2004 16:31 schreef Svensational het volgende:
Wup, MM en WIV, jullie moeten nog stemmen:
The Ultimate ONM-tournament!
En ik dan?quote:Op zondag 11 april 2004 15:42 schreef Wup het volgende:
jij en Svensational zijn vrijgesteld van mijn gezeur.
Ik ga een paar mooie voor je zoeken.quote:Op zondag 11 april 2004 17:51 schreef Svensational het volgende:
Hee Iwan, jij had toch ook caps van Goudkust? Heb jij misschien een paar goede caps van Vivienne als Sophie in Goudkust? Volgens mij had je laatst ook al zoiets geplaatst, maar ik ben ze kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |