echt waar? nou doe maar een extra wup-stem voor Wim Bax hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:46 schreef babette21 het volgende:
De finale op 't Archief is geëindigt en "gelijk spel" tussen Sebastiaan Labrie en Wim Bax...
Als je d'r één neerschiet komen er 29 op de begrafenis!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
* PANG!!! schiet springertje kapot *
En als ik jou neerschiet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je d'r één neerschiet komen er 29 op de begrafenis!
nee joh die moeten allemaal opwachting maken op de begrafenis van Bram...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je d'r één neerschiet komen er 29 op de begrafenis!
Die gooien we in de kist erbij. Dan hebben ze wat te vreten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
nee joh die moeten allemaal opwachting maken op de begrafenis van Bram...
Als je me neerschiet ga je me missen. (verrek, ik maak zowaar een woordspeling)quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als ik jou neerschiet?
Jij gelooft je eigen onzin?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je me neerschiet ga je me missen. (verrek, ik maak zowaar een woordspeling)
Wim Bax... Hoef ik niet lang over na te denken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:46 schreef babette21 het volgende:
De finale op 't Archief is geëindigt en "gelijk spel" tussen Sebastiaan Labrie en Wim Bax...
zolang we Margot er niet ook bij krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:48 schreef Svensational het volgende:
Hee babette werd genoemdmisschein komt ze wel terug
Niels vond dat Aafke Babette en Margot moest inlichten over haar gezondheidstoestand.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:56 schreef dunn0w het volgende:
Werd vandaag Babette genoemd? Waneer?
nou hier nog 1quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Wat had ik een hekel aan die Margot zeg.
Ow nou kee thnx.. kzat zeker niet op teletten ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:59 schreef Wup het volgende:
[..]
Niels vond dat Aafke Babette en Margot moest inlichten over haar gezondheidstoestand.
Ja, had ik ff zin inquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Wat was er nou weer mis met Margot?
Off-topic: BVO, waarom zet je ineens uit dat mensen kunnen zien dat je online bent? Dat doet Wup ook. Erg flauw
Maar wel errug lekker!quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
Margot was ontzettend saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |