blijven ze nou samen bezig. Eerst formule 1 en nu wielrennen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Trust en Halfords stonden hier in de krant als kandidaat-sponsors.
Trust geloof ik niet. Die hebben totaal geen belang bij Wielrennen, terwijl F1 en een leuke speeltje is en goed aansluit bij hun product. Halfords lijkt mij een zeer reele kandidaat, alleen ofdat die zomaar 15 miljoen euro ophoesten voor sponsoring per jaar.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
blijven ze nou samen bezig. Eerst formule 1 en nu wielrennen.
omdat het wat had gesneeuwd had ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:33 schreef okee6 het volgende:
De rennertjes mochten vanochtend weer 13 kilometer korter rijden omdat het wat had gesneeuwd![]()
Wat wil je, Spanje, inkopperquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Veiligheid staat boven alles.
haha ja maar dan nog dan ben je nergens meer veiligquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat wil je, Spanje, inkopper![]()
en Bobby Julich ook. Hij wint weer eens na 5 jaren waar die niks noemenswaardig gepresteerd heeft na zijn 3e plaats in de Tour van '98.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:49 schreef Leatherface het volgende:
Goed bezig dit voorjaar, die Voigt.
Ik kan het begrijpen. Ik durf te veronderstellen dat er veel gebruikt wordt. So be it. Er heerst een zwijgplicht. OK. Maar wanneer er dan eens iemand betrapt wordt, trekt iedereen daar z'n handen vanaf en laat die men die persoon als een baksteen vallen. Ik kan begrijpen dat je dan bij jezelf denkt: "Als ze me laten stikken, sleur ik er zoveel mogelijk met me mee."quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:27 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het een lage stoot onder de gordel van Gaumont. Er zijn nog geen bewijzen en tot die tijd vind ik het een vreemd verhaal.
precies dat deden ze in het Festina proces, in het proces TVM. Gaumont en Manzano doen het en nog meer mensen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen. Ik durf te veronderstellen dat er veel gebruikt wordt. So be it. Er heerst een zwijgplicht. OK. Maar wanneer er dan eens iemand betrapt wordt, trekt iedereen daar z'n handen vanaf en laat die men die persoon als een baksteen vallen. Ik kan begrijpen dat je dan bij jezelf denkt: "Als ze me laten stikken, sleur ik er zoveel mogelijk met me mee."
Zo werkt het in het peleton. Ieder voor zich.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen. Ik durf te veronderstellen dat er veel gebruikt wordt. So be it. Er heerst een zwijgplicht. OK. Maar wanneer er dan eens iemand betrapt wordt, trekt iedereen daar z'n handen vanaf en laat die men die persoon als een baksteen vallen. Ik kan begrijpen dat je dan bij jezelf denkt: "Als ze me laten stikken, sleur ik er zoveel mogelijk met me mee."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |