aahh, wat een schatjequote:Op vrijdag 9 april 2004 16:23 schreef Belana het volgende:
Eigenlijk is dit een testje, naar aanleiding van de tip va bix was het gellof ik over de MSN groep.
[afbeelding]
Ja, dat zou je zeggen, maar dan geeft ie een code met iets als "secure" erin en krijg je hier dus een kruisje...quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:55 schreef Jonnetje het volgende:
D a's heel gemakkelijk hoor Belana.
Klik de thumbnail aan, zodat je de grote foto krijgt, dan het gewoonlijke rechtermuis eigenschappen enz...
Dat klopt ja, bij Piet valt me dat ook steeds weer op.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:57 schreef Belana het volgende:
[..]
Enne, Tan....tja, hij is vrij wijs ja die mallerd. Ach, misschien heeft ie over een tijdje weer een dipje daarin zullen we maar denken. Hoewel, ik vind Piet bijvoorbeeld ook altijd zo wijs, ook al vanaf het begin.
De puzzel heeft 60 stukjes, dus voor je zoontje is hij nog te moeilijk, maar voor je dochtertje zou het wel kunnen danquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:54 schreef Tan het volgende:
Wat een vrolijke verjaardagsfoto's! Hoeveel stukjes heeft die K3 puzzel? Mijn zoontje is dol op K3 én op puzzelen, maar een puzzel meer dan 25 stukjes is nog te moeilijk voor hem. Maar mijn dochter is volgende maand jarig dus als het een puzzel van meer dan 50 stukjes is, dan is 'ie misschien nog wel leuk voor haar.
Enne Belana, wat doe jij met Liam? Het lijkt véél ouder dan hij is
Leuk bedankt.. gewoon bij de speelgoedwinkel te koop neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
De puzzel heeft 60 stukjes, dus voor je zoontje is hij nog te moeilijk, maar voor je dochtertje zou het wel kunnen dan
ja, wij hebben hem gewoon bij de Intertoys gekochtquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:08 schreef Tan het volgende:
[..]
Leuk bedankt.. gewoon bij de speelgoedwinkel te koop neem ik aan?
een stuk hehquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:54 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat een knapperd
en dit houden ze eindeloos lang vol, ik ken zoiets ook van mijn buurmeisje toen zij die leeftijd had. Zij gooide iets op de grond. Ik raapte het op, gaf het terug en zei: " o o o! " En zij het weer op de grond gooien, en steeds meer lachen. Op een gegeven moment ging ze ook "o o o" roepen net als ikquote:in het vorige topic schreef bixister:
Piet: *ondeugende blik* kijk mama ik gooi het slabbetje op de grond hoor!
ik: hee, waar is het slabbetje nou gebleven?
Piet:*kijkt op de grond*
ik: heee op de grond gevallen! zal ik 'm maar even pakken? hier is je slab weer!
Piet *schatert* en gooit 'm zo snel mogelijk weer op de grond. hoe verder hoe beter.
Als ik zo macaroni at had ik zelfs nadat mijn toet schoongemaakt was nog die rode plekken zitten... Beetje allergische reactiequote:Op vrijdag 9 april 2004 22:24 schreef CarOnline het volgende:
Verse foto van Lara... lekker macaroni vanavond!
[afbeelding]
Hihihi, dank je wel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:20 schreef Lois het volgende:
Mirage wat een schitterende outfit en die onderste foto is echt, net als die van Lily, ongelooflijk mooi en goed genomen.
ach ja, Julian is nergens bang voorquote:Aan de foto´s te zien heeft hij een erg leuke verjaardag gehad ( ik vind het knap dat hij zo stoer op de stoel in de klas " durft" te staan )
Laat maar, je had je al gemeld, zag ik netquote:Op zondag 11 april 2004 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar hebben we Thomas!!! Lies, kom eens gauw updaten in het babytopic, had me al zorgen om jullie gemaakt!!
Dat kan jij nog net aan als veertig-plusserquote:Op zondag 11 april 2004 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht ook al dat het oorspronkelijk Snakes and Ladders heette ja. In elk geval heel simpele regels
Met moeite hoor...quote:Op zondag 11 april 2004 19:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan jij nog net aan als veertig-plusser![]()
Daar was ik toch al bang voorquote:Op zondag 11 april 2004 20:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met moeite hoor...
Deze lurker breekt even in: volgens het christelijk geloof is alles wat met magie, heksen en tovenaars te maken heeft je reinste ketterij en des duivels. Herinneren jullie je die heisa om de Harry Potterboeken niet meer? Die zouden ook een verzoeking van de duivel zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het vreemde is dat er eerst nog over gedacht moest worden ( door de juf ) of het wel mocht !, ze was bang dat het te agressief/eng zou zijn.....
Ik heb geen standaard onder m`n fietsquote:Op maandag 12 april 2004 11:19 schreef bixister het volgende:hee, jasper, hoe kwam je aan die bult? wel toepasselijk om net met pasen zo'n ei op je voorhoofd te hebben.
ziet er gezellig uit dat fietsen, maar wat mij lastig lijkt: hoe krijg je die twee kinderen nou allebei op de fiets, welke gaat eerst en heb je een stevige standaard zodat ie niet zo makkelijk omkukelt?
quote:Op maandag 12 april 2004 22:05 schreef Meaghan het volgende:
Jaaah, das die mooie foto van Chiara!!
Ik wist dat ik zo'n schuimfoto eerder had gezien en dat vond ik toen zo mooi dat ik het ook eens wilde proberen
quote:Op maandag 12 april 2004 21:49 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Tan, Jasper keek naar die foto van Jessai en zegt: 'Wat heeft Jasper daar in zijn hand?"
Hij zag eerst niet eens dat hij het niet was
Een paar weken geleden al. Het seizoen begint en eindigt altijd in Veenendaalquote:Op maandag 12 april 2004 22:24 schreef melonovy het volgende:
Ha angel, is het seizoen weer geopend? Leuk hoor met de kids naar de kermis
Dankjewel,quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:38 schreef Tan het volgende:
Basset wat heeft jouw dochter een wereldveroverende smileEn ze staat er inderdaad lekker relaxed bij
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:55 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
PascalleEcht mooi die schuimfoto en ik moest ook gelijk denken aan die foto van Chiara een paar maanden geleden. We hebben toevallig zelf gisteren ook wat geprobeerd maar nog niet helemaal gelukt.
Suus, knap hoor al staan.
Livelink met een digi camera hoef je echt geen professional te zijn om foto's te maken. Er zitten vaak zoveel opties op die je kunt proberen. Is toch leuk voor later![]()
Angel22, heb jij nou een digi cameraLeuke kermis foto's van Damien en Duncan.
En die kleine Max. Wat een lekker ding he Eska![]()
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:14 schreef melonovy het volgende:
Wie heeft er nog meer een SUPERboy of SUPERgirl kleertjes?
Mag ik je een tip geven met foto's nemen ?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:16 schreef Angel22 het volgende:
[..]![]()
jazeker heb ik een digicamera... hoezow????
Je ziet in je lens ook het gezoomde. Het komt dichterbij zeg maar. En ja het had natuurlijk makkelijk geweest als ik het je irl uit zou kunnen leggen met camera erbij. Maar ja helaas.quote:Op woensdag 14 april 2004 08:56 schreef livelink het volgende:
Mmm, ik moet me toch eens gaan verdiepen in die digitale camera van ons. Ik heb geen idee waar de zoomfunctie zit. Toch nog een vraagje (zal wel heel dom zijn, hoor), maar zie je dan ook door je lens het gezoomde, of moet je een beetje op de gok klikken.
Ik geef je groot gelijk Basset. Eigenlijk ook een beetje offtopic, en ik had ook best Joshua kunnen fotograferen dan had het nog leuk geweestquote:Op woensdag 14 april 2004 09:18 schreef basset het volgende:
Supermanfoto's![]()
En die grom met papa!!!!!!
Lewis, het is voor het eerst dat ik moet zeggen in dit topic: Die laatste 2 foto's van jou vind ik nou niet echt lief!
Nog maar gauw een badfoto dat. Deze en die andere van gisteren verder hierboven geeft een voorbeeld van wel en niet zoomenquote:Op woensdag 14 april 2004 09:25 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk Basset. Eigenlijk ook een beetje offtopic, en ik had ook best Joshua kunnen fotograferen dan had het nog leuk geweest![]()
Angel22, Wat voor camera heb je? Daar zitten meestal 2 knopjes op waarmee je in en uit kan zoomen bij de "afdruk" knop. Ze zitten meestal in de buurt van je rechterduim als je, je camera vasthoud.quote:Op woensdag 14 april 2004 10:47 schreef Angel22 het volgende:
Dank voor de tip Lewis!!! Ik wist niet eens dat er een zoom op zat maar nu met wat gezoek in het menu-tje...![]()
Veel plezier met foto's nemenquote:Op woensdag 14 april 2004 10:47 schreef Angel22 het volgende:
Dank voor de tip Lewis!!! Ik wist niet eens dat er een zoom op zat maar nu met wat gezoek in het menu-tje...![]()
Sommige camera's hebben alleen een digitale zoom, die is idd vaak niet al te best. Als je een camera hebt met een lens die zeg maar beweegt, dan heb je ook een optische zoom, daar maakt het in principe niks bij uit. Soms oomen mensen te ver in waardoor men de optische zoom mogelijkheden voorbij gaan en automatisch op digitale zoom overgestapt wordt.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:31 schreef bixister het volgende:
mijn ervaring met inzoomen met onze digitale camera is juist niet zo goed: de foto's worden dan vaak veel minder scherp. als het even kan probeer ik inzoomen dus te voorkomen en 'snijd' ik achteraf desnoods een stukje uit de foto met een foto-programmaatje als bijv. LView.
en vleugeltjes!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:19 schreef basset het volgende:
Ik heb er nog 1 met een sikje!
[afbeelding]
Die foto is wel een stukkie ouder he basset? En ze heeft er idd ook vleugeltjes!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:19 schreef basset het volgende:
Ik heb er nog 1 met een sikje!
Maar ja een meisje he
Ach vooruit: (Ik had er eigenlijk nog hoorntjes en een vork bij moeten fotosoepen)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:23 schreef basset het volgende:
@beefcake:
Nee hoor, gemaakt met pasen.
Toch is ze pas 9,5 maand hoor! Misschien ziet ze er door dat sikje jonger uitquote:Op woensdag 14 april 2004 13:29 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ze lijkt een stuk jonger! ik vind trouwens toch wel dat kleine kindjes zo snel veranderen!
![]()
Dylan is pas twaalf dagen, maar ik vind dat ie er al zo anders uit ziet dan bv de eerste twee dagen!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:36 schreef basset het volgende:
[..]
Toch is ze pas 9,5 maand hoor! Misschien ziet ze er door dat sikje jonger uit
Bewijs het maar eens Beefcake!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dylan is pas twaalf dagen, maar ik vind dat ie er al zo anders uit ziet dan bv de eerste twee dagen!
Ik weet wel wat inzoomen is... ik wist alleen niet dat dat ook een optie was op die digicam...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:50 schreef Jessicaa het volgende:
Noa en Piet jullie zijn om op te vreten
Ik lig in een deuk om jullie. Ik denk menen ze dat nou echt dat ze niet weten wat inzoomen is en hoe je dat op je eigen camera doet? En blijkt het nog echt zo te zijn, hahahahahhahaha. MutseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhIk dacht dat ik een analfabeet wat betreft de computers enzo was maarre............ heel "ouders" kan er wat van hahahaha.
Zo dacht ik er eigenlijk ook over, maar soms is het voor de belichting mooier als je wel inzoomt.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:31 schreef bixister het volgende:
mijn ervaring met inzoomen met onze digitale camera is juist niet zo goed: de foto's worden dan vaak veel minder scherp. als het even kan probeer ik inzoomen dus te voorkomen en 'snijd' ik achteraf desnoods een stukje uit de foto met een foto-programmaatje als bijv. LView.
die spiegel is echt een mega-hit! Ze vind 't ook heel leuk om ons via de spiegel aan te kijken.. En dan draait ze d'r hoofd om en dan ziet ze mama nog een keer!quote:Op woensdag 14 april 2004 21:31 schreef Karin het volgende:
Heerlijk zo'n lekker pamperkontje in die jurk
Zo te zien vindt ze die spiegel wel erg leuk bij de commode, wat zullen jullie daarmee een pret hebben!
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 14 april 2004 21:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
die spiegel is echt een mega-hit! Ze vind 't ook heel leuk om ons via de spiegel aan te kijken.. En dan draait ze d'r hoofd om en dan ziet ze mama nog een keer!
Echt een gouden greep geweest dat ding
En Supergirl niet te vergeten!quote:Op donderdag 15 april 2004 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ontzettend leuk, die supermanfoto's!!!!
Het tekentje is toch van Supermanquote:Op donderdag 15 april 2004 15:28 schreef melonovy het volgende:
[..]
En Supergirl niet te vergeten!
quote:Op woensdag 14 april 2004 21:23 schreef E.T. het volgende:
Heeee, ik heb een jurk aan..
Dat is gaaf
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 april 2004 22:50 schreef ChrisJX het volgende:
Ik moet gewoon ff kwijt dat ik het kindje van basset zo'n schatje vind
(de rest ook, maar deze trekt altijd zo'n lekker bekkie)
quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:20 schreef Tan het volgende:
En alle foto's zijn weer super... Beefcake ook, dat was het wachten wel waard hè![]()
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:44 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Joshua samen met Oma vorige week in NL
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:44 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
En het toppunt van Kjuutheid![]()
Joshua met zijn vriendinnetje Zoe
Wij hebben nog gewoon de dubbele kinderwagen hoor, zeker voor de grote stukken. We waren gisteren eventjes vliegtuigen kijken op Schiphol en dan is zo'n smalle wagen wel handig en hoeft Eva niet zo lang op het plankje te staan.quote:Op zondag 18 april 2004 21:53 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahaha wel grappig Lois. En nee het ziet er bij jou niet uit alsof je in broek gescheten hebHeb je die dubbele kinderwagen ook niet meer? Lekker hoor dat Eva op dat plankje wilt.
Hahahaha jij hebt hem doorquote:Op maandag 19 april 2004 12:22 schreef dice het volgende:
[..]
Creatief met ikea (lack)tafels ??
Dat zeggen steeds meer mensenquote:Op maandag 19 april 2004 21:31 schreef Jonnetje het volgende:
[
Iris Wat ben je(stiekum vind ik dat je best veel op Bram begint te lijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |