Bij mij is het andersom, er kan dan best iemand op gaan zitten..quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:00 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan mijn knieen heel ver naar achter buigen en mn vingers ook en nee geen foto's
Het is trouwens best irritant als ik mn voeten op tafel wil hebben want dan gaan mn knieen zeer doen
Je kan het ook in zo'n lichte vorm hebben dat je het niet echt opvallend merkt. En dat je er dan later last van krijgt...quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:55 schreef _t-i-m_ het volgende:
Haha, dat heeft een vriend van mij dan dus ook,... die dude is altijd raar met zn armen om zn lijf aan het draaien enzo.![]()
Maar is dat echt 10% die dat zou hebben? Lijkt me wel erg veel, ik ken verder ook niemand die zoiets nog meer heeft.
Ummzzzz....quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:16 schreef alsem het volgende:
Ik kan m'n oor ombuigen, en m'n neusvleugel bewegen zonder handen! ben ik nu ook hypermobiel?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:38 schreef GhostMan84 het volgende:
ik denk dat ik het tegenovergestelde van hypermobiel ben, ben zo stijf als een hark
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:38 schreef GhostMan84 het volgende:
ik denk dat ik het tegenovergestelde van hypermobiel ben, ben zo stijf als een hark
Nee, dat heet 'hyperdebiel', niet 'hypermobiel'quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:16 schreef alsem het volgende:
Ik kan m'n oor ombuigen, en m'n neusvleugel bewegen zonder handen! ben ik nu ook hypermobiel?
Ja ik ook, als je nagaat wat mij allemaal gebeurd is. Vallen met skies in volle vaart en 7.5 meter verderop pas terecht komen, ook nog met je hoofd van de berg af dus ook nog blijven rolllen, allemaal mensen om me heen, terwijl ik helemaal nix had, geen eens een beetje pijn mooie dingen zijn dat. Ook uit bomen vallen etc. Ik kan niks breken of iets anders.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ben meer oerdegelijk.. ofzo..
pleur uit bomen, overreden door auto's en nooit wat gebroken. 1 keer wat gescheurd..
of ik heb gewoon geluk
Hoort dat trouwens bij hypermobiel zijn? Nooit iets breken? Ik heb namelijk in mijn hele leven ook nog nooit iets gebroken, veel mensen noemen het geluk, maar heeft het dan hier mee te maken? Weet iemand dat?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:53 schreef Catsy het volgende:
(...) Maarja, heb nooit wat gekneusd of gebrokenWist trouwens niet dat zoveel mensen hypermobiel zijn, 10% is best wel veel!
Ik geloof niet dat mensen die hypermobiel zijn per definitie niets breken. Je gewrichten zijn immers felxibel en daar hebben je botten niets mee te maken...Ik weet dat het bij mij zo is dat mijn hele lichaam een beetje de 'klap opvangt' als ik bijvoorbeeld val en ik denk dat ik daarom niet zo snel iets kan kneuzen of breken. Maarja, voor hetzelfde geld heb ik gewoon altijd veel geluk gehadquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:09 schreef THE_wrong_GIRL het volgende:
[..]
Hoort dat trouwens bij hypermobiel zijn? Nooit iets breken? Ik heb namelijk in mijn hele leven ook nog nooit iets gebroken, veel mensen noemen het geluk, maar heeft het dan hier mee te maken? Weet iemand dat?
Ik zal kijken of ik er foto's van kan makenquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:54 schreef Vodka_Lime het volgende:
ben wel benieuwd naar foto's.
heb welles op tv programma's gezien, en geloof ook nog in een clip van brainpower
dat wat jij allemaal hebt kan k ook... k noem het bij mezelf meer slungelig of zoquote:Op donderdag 15 april 2004 22:30 schreef Jelief het volgende:
owja, ik kan ooknog net als een ballerina staan, tenen tegen hielen en benen recht. dus voeten met de zijkanten tegen elkaar en dan omgekeerd tegen elkaar snappu?
ik heb van de dokter een mooi "stickertje" gekregen er staat op : HYPERMOBIEL.quote:Op donderdag 15 april 2004 23:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat wat jij allemaal hebt kan k ook... k noem het bij mezelf meer slungelig of zo
ik heb er wel twee en blij dat ik er mee benquote:Op woensdag 21 april 2004 12:49 schreef THE_wrong_GIRL het volgende:
Ik kreeg nooit stickertjes :S
Idem.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:38 schreef GhostMan84 het volgende:
Dat kan ik ook. En ik ben niet hypermobiel.quote:Op zondag 25 april 2004 22:23 schreef zerosignal het volgende:
Ik kan met mijn rechter hand mijn rechter oor aanraken... jaja, easy peasy denk je natuurlijk!Maar dan wel om je hoofd/nek heen (achterlangs!)!
Ben ik het nu ook of is mijn arm gewoon uit de kom ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |