Als ik dat ga zeggen gaat RC me heel boos aankijkenquote:Op maandag 12 april 2004 21:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
wrom nie??
Het begint met een G en het eindigt op roningen.quote:vrijdag pas???
ehm... ik niet hoor (kom dan snel op irc/msnquote:Op maandag 12 april 2004 21:09 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Als ik dat ga zeggen gaat RC me heel boos aankijken
nou zeg...quote:Het begint met een G en het eindigt op roningen.
* EleanorGoesCrazy undo't zyn boze blikquote:Op maandag 12 april 2004 21:09 schreef Geartsjuh het volgende:
het is STIL op #truth !!!quote:Op maandag 12 april 2004 21:16 schreef qu63 het volgende:
* Psyche2003 mist bepaalde mensen... :'(
Owkay, kunnen we verandering in brengen...quote:Op maandag 12 april 2004 23:28 schreef Psyche2003 het volgende:
* Psyche momenteel ook.... het is STIL op #truth !!!
![]()
![]()
Zeer gaarne ende graag!quote:Op maandag 12 april 2004 23:31 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Owkay, kunnen we verandering in brengen...
Ik weet wel dat dit ironisch bedoeld is, maar ik ben toch even uit bed gekropen om hierop te reageren want het laat me niet losquote:Op maandag 12 april 2004 21:09 schreef Geartsjuh het volgende:
Nee dat ga ik hier even postenquote:Op maandag 12 april 2004 23:27 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
*Eleanor undo't zyn boze blik
Zo, vertel my 's wat er allemaal aan het handje is.. [afbeelding]
Een constructieve hap-actiequote:Op maandag 12 april 2004 23:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik weet wel dat dit ironisch bedoeld is, maar ik ben toch even uit bed gekropen om hierop te reageren want het laat me niet los.
Zei hij nou nooit?quote:Ten eerste juich ik jouw eigen keuzes van harte toe, want het zijn JOUW keuzes en bewust en met overweging gekozen. Dus ik ga niet boos kijken. Dat doe ik trouwens nooit
.
Ende woeshj! Tweede propedeuse: Come to mama!quote:En als nuance: ik denk dat de dicipline die je nu kunt opbrengen op de lange/middellange termijn wel de constructiefste weg is voor jou. Maar dat is aan jou om dat uit te vissen. Ga d'r voor, hè?![]()
.
quote:voor nu: RC out![]()
WoW!quote:Op dinsdag 13 april 2004 04:17 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb een drukke schooldag voor de boeg maar misschien (hopeliijk) zie ik jullie vanavond allemaal op IRC.![]()
Nu eerst ff uit![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 07:32 schreef Geartsjuh het volgende:
Nee dat ga ik hier even posten
Zal ik je een astraal smsje sturen? Lekker kostenbesparend enzo
Jah, jy ook al zo'n ochtendrustverstoorder van myquote:En een goeiemorgen btw!![]()
Tering, wat is het vroeg..
Ik ben uitgeweestquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:04 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Wat deed jy zo vroeg/laat op???
Ja voor vandaag kan ie best wel kloppen hoewel myn hersens nog niet echt warm zyn gedraaid.... Aan het einde van de dag zal ik wel even een report geven of het echt overeenkwamquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:22 schreef livEliveD het volgende:
Ik ben uitgeweestWel moe nu dus ik doe het ff wat rustiger aan vandaag.
Die kaart die je trok, denk je dat die klopt![]()
Owjee.... Nou, in ieder geval heb je het leuk gehad, da's het belangrykstequote:Op dinsdag 13 april 2004 13:39 schreef livEliveD het volgende:
Huh ja erg gezellig. Minder was dat ik 4:30 op mijn bed lag.
(degene waarmee ik was lag om 5:30 op bed en om 7:30 moet ie op om te werken)
Ik ga wel vaker uit door de weeks. Nadeel/Voordeel van student zijn.
Staan er nog leuke dingen op de planning?
Moi? What did I do?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:09 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Jah, jy ook al zo'n ochtendrustverstoorder van my![]()
Dat is wel veel ja. Ik heb om te functioneren 8 uur slaap nodig en het liefst 9 uur. Maar na astraal reizen kan ik soms ook wel met 6 uur toequote:Wat zei jy trouwens over het aantal slaapuren dat iemand nodig heeft? Ik voel me pas een beetje fit als ik twaalf uur!! slaap heb gehad... Is toch niet normaal meer???
Dankje!quote:Vandaag weer college? Indien ja, veel succes en plezier daarzo dan![]()
![]()
![]()
Gut wat istie weer treffendquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:32 schreef ReCreative het volgende:
Je leert verantwoording naar jezelf af te leggen, om werkelijk je eigen weg te vinden en te gaan.
Hmz![]()
![]()
's Ochtends veels te vroeg berichtjes postenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:51 schreef Geartsjuh het volgende:
Moi? What did I do?
Dat doe je dus dagelyks natuurlyk hè! Pfoe, wat je alemaal kunt doen op een dag als je maar zes uur slaap nodig hebt... Woei!quote:Dat is wel veel ja. Ik heb om te functioneren 8 uur slaap nodig en het liefst 9 uur. Maar na astraal reizen kan ik soms ook wel met 6 uur toe![]()
Dat heb je al gehad op je vorige opleiding ofzo?quote:Dankje!
Ik had en heb straks inderdaad weer college en het is saaaaaaaaaaaai!! Het gaat over websites enzo.. User interfaces... boringAllemaal al gehad enzo..
![]()
Woei!quote:![]()
![]()
Haaaaai Trinity!quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |