Ja?quote:Op zondag 11 april 2004 18:04 schreef qu63 het volgende:
sms is al binnen..
dat eten komt zo.. t was nog niet helemaal klaar.. en t is ook zo lullig als ik binnenkom en meteen aan tafel schuif toch?
dat wel.. mar dat is alweer zo'n tijd geleden!quote:Op zondag 11 april 2004 18:07 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ja?Hmmmm.... Jouw ouders zyn nooit jong geweest???
Nee, ik zag het, was nog anders ingelogd...quote:Op zondag 11 april 2004 18:08 schreef qu63 het volgende:
dat wel.. mar dat is alweer zo'n tijd geleden!![]()
![]()
ik kan niet eens reageren op je reactie in mn fotoboek!!![]()
Aah, gourmetten...quote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef qu63 het volgende:
eten!!
toto strakkies mensen!!![]()
![]()
en weer klaar!quote:Op zondag 11 april 2004 18:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Aah, gourmetten...Heb ik gister gedaan!
jij ook klaar met eten??quote:Op zondag 11 april 2004 20:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Hehe..
woei!quote:Op zondag 11 april 2004 20:28 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Yezzz!!!
Owjee.... Moet je dat nou écht vragen???quote:Op zondag 11 april 2004 20:29 schreef qu63 het volgende:
woei!wat heb jij gegeten??
oke.. dan niet!quote:Op zondag 11 april 2004 20:36 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Owjee.... Moet je dat nou écht vragen???
Tsssk... Jy geeft ook makkelyk op zeg!quote:Op zondag 11 april 2004 20:37 schreef qu63 het volgende:
oke.. dan niet!je hebt je fotoboek aangepast
!
!
erg he.. ik ondervraag je straks wel op IRCquote:Op zondag 11 april 2004 20:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Tsssk... Jy geeft ook makkelyk op zeg!
te verwachten: f***'s???quote:Op zondag 11 april 2004 20:54 schreef ReCreative het volgende:
RC weer hier
zonsondergang+polder+lammetjes+autoradio = ge-wel-dig!!!!. Er waren een stuk of 15 lammetjes die ineens de gekte kregen en keihard begonnen te rennen! Ik moet de auto bijna aan de kant zetten van het lachen
Ow, prachtig....quote:Op zondag 11 april 2004 20:54 schreef ReCreative het volgende:
RC weer hier
zonsondergang+polder+lammetjes+autoradio = ge-wel-dig!!!!. Er waren een stuk of 15 lammetjes die ineens de gekte kregen en keihard begonnen te rennen! Ik moet de auto bijna aan de kant zetten van het lachen
laat die dan zienquote:Op zondag 11 april 2004 21:00 schreef ReCreative het volgende:
Nee! Geen foto's want ik kwam van thuis om daar te eten. Jammer hè?
Dit is trouwens wel uitstekend fotografieweer, lage oranje zon, relief in de polder, een schaap voor de smaak van de foto... al heel wat foto's gemaakt zo met dit weer.
dies mooi! met t zonnetje erbij!quote:Op zondag 11 april 2004 21:06 schreef ReCreative het volgende:
Als je Tori's Gold Dust hebt gehoord, snap je mensen hun "obsessie" met foto's...quote:Op zondag 11 april 2004 21:00 schreef ReCreative het volgende:
Nee! Geen foto's want ik kwam van thuis om daar te eten. Jammer hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |