Ahum! .... Dat laat ik aan Q zelf om uit te leggenquote:Op woensdag 14 april 2004 09:27 schreef ReCreative het volgende:hoezo?
Sterktequote:Pfoe, dat hoorde ik net op tyd! Scheurscheur, is myn dochter wéér aan een chocladereep begonnen! En dat terwyl ons eten al in de bereiding is.. En ze heeft net al een broodje gehad... Aaargh! Okay, terwyl ik dit type, heeft ze een tweede reep gehaald! Dit zag ik omdat ze me een kusje kwam brengen.. Heel lief en schattig allemaal, maar ze had wel weer zo'n verboden reep in haar hand! Nadat ik hem af had gepakt, bekogelde ze me met een bal Ah, nu de bellenblaas.... Zo'n kind houd je wel bezig... zucht..!
Aaargh! Psyche!!! Laat je niet in een depressieve bui trekken, eenmaal erin, kom je er nauwelijks meer uit!!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:31 schreef Psyche2003 het volgende:
Tuurlijk wel.. Ik ook... Alleen had en heb ik juist een beetje de balen in... Beetje depressief aan het zijn/worden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:50 schreef Barbamama het volgende:Gebod I:Haal onmiddelijk het boek "Je kunt je leven helen" van Louise Hay (of iets anders over positieve affirmaties) in huis... Gebod II: Zet inderdaad een irritante onuitwisbare grijns op je kop ![]()
Gebod III: Ga naar het strand Gebod IV: Geniet!... Het is allemaal een spelletje, de situatie waar je nu inzit, de dingen waar je nu mee loopt.... Een spelletje die je voor jezelf van tevoren hebt bedacht en waarby je bepaalde kennis van jezelf verwijderd hebt, omdat het anders geen spelletje meer zou zijn als je in een keer bij je eindstation zou kunnen komen
Wat een gezelligheidquote:Op woensdag 14 april 2004 16:12 schreef qu63 het volgende:
dag dag![]()
woei!![]()
atijd! woei!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid. Ben jij in hogere sferen?
gear!quote:Op woensdag 14 april 2004 16:40 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
enz.
Zullen we dit topic even volmaken?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
gear!![]()
![]()
![]()
enz.
waar zit je dan?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zullen we dit topic even volmaken?![]()
Ik zit hier nog wel even nl..![]()
Jaquote:Op woensdag 14 april 2004 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar zit je dan?
op school??
-edit- volmaken dus
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:47 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
JaEn vanavond ook nog omdat ik geen pc op mijn kamer heb
*grumbelz*
Nee ik heb die kl*te verslagen die ik eigenlijk vorige week moest inleveren maar waar ik dit weekend aan gewerkt heb gister ingeleverd en nu ben ik bezig met een dossier (opdrachten) wat eigenlijk gisteren ingeleverd moest worden maar wat ik morgen ga inleveren.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
veel succes dan!
nog steeds bezig met dat project?
Jaja! Ik moest even van pc wisselen...quote:Op woensdag 14 april 2004 16:51 schreef qu63 het volgende:
je moet wel doorposten hoor! zo krijgen we dit topic nooit vol!
ik heb namelijk nog maar 20 min ongeveer. dan gaan we weer honkballen!!
was jij niet degene met veel discipline enzo?? degene die tegen ons (mij eigenlijk) zei dat je wel alles op tijd moest doen enzo??quote:Op woensdag 14 april 2004 16:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nee ik heb die kl*te verslagen die ik eigenlijk vorige week moest inleveren maar waar ik dit weekend aan gewerkt heb gister ingeleverd en nu ben ik bezig met een dossier (opdrachten) wat eigenlijk gisteren ingeleverd moest worden maar wat ik morgen ga inleveren.
Snap je het nog?![]()
Ik zei toch dat ik de laatste 2 weken niet helemaal mezelf was?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
was jij niet degene met veel discipline enzo?? degene die tegen ons (mij eigenlijk) zei dat je wel alles op tijd moest doen enzo??
nu snap ik t echt niet meer!
Das nou de nachtmerrie van elke iteejer.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:47 schreef Geartsjuh het volgende:
En vanavond ook nog omdat ik geen pc op mijn kamer heb*grumbelz*
Ik ben gelukkig geen iteejerquote:Op woensdag 14 april 2004 16:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das nou de nachtmerrie van elke iteejer.
Succes in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |