*LOL*quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:48 schreef -Trinity- het volgende:
*knuffelt qu en barbamama*
*laat*
woei!
Heheh... Had je eerder moeten zijn, toen waren we er welquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:56 schreef Psyche2003 het volgende:
Sjeesh! iedereen aan het afkicken van slowchat EN IRC ofzo?? na 7-en niets meer hier en nu ook al zo goed als niemand in IRC ??
Ik was tussen 23:00 en 23:30 even binnenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:56 schreef Psyche2003 het volgende:
Sjeesh! iedereen aan het afkicken van slowchat EN IRC ofzo?? na 7-en niets meer hier en nu ook al zo goed als niemand in IRC ??
quote:Op woensdag 14 april 2004 02:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Oja, btw, Q is gek!
Sommige mensen hebben ook een leven, hoop ik?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:56 schreef Psyche2003 het volgende:
hé! ik was er niet hoor!! ik had juist een leven!!quote:Op woensdag 14 april 2004 10:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook een leven, hoop ik?![]()
![]()
No offence qu![]()
![]()
alsof ik de enige benquote:Op woensdag 14 april 2004 02:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Oja, btw, Q is gek!
Tuurlijk wel.. Ik ook... Alleen had en heb ik juist een beetje de balen in... Beetje depressief aan het zijn/wordenquote:Op woensdag 14 april 2004 10:05 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook een leven, hoop ik?![]()
![]()
No offence qu![]()
![]()
Tja, kon niet eerderquote:Op woensdag 14 april 2004 02:20 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Heheh... Had je eerder moeten zijn, toen waren we er wel![]()
Oja, btw, Q is gek!
Zal eens kijken of ik er ook weer wat vroeger kan zijn dan vanavond....quote:Op woensdag 14 april 2004 09:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik was tussen 23:00 en 23:30 even binnen. Maar dat was eigenlijk al veel te laat voor mij voor door de week
.
btw toen waren er best wel wat mensen....
ik ben echt niet de enige hoor!! dr lopen hier wel meer gekken rondquote:Op woensdag 14 april 2004 11:32 schreef Psyche2003 het volgende:
Alleen Q gek?
Doe is:quote:Op woensdag 14 april 2004 11:33 schreef Psyche2003 het volgende:
Misschien kom ik dan ook van mijnbui af...
dit is leuker hoor:quote:Op woensdag 14 april 2004 12:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Doe is:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat werkt
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit is leuker hoor:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
veeel leuker![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik kijk liever alleen blij dan dat ik een beetje ongefundeerd loop ja te knikken de hele dag.
probeer deze dan:quote:Op woensdag 14 april 2004 12:31 schreef Psyche2003 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
erm...
helaas...
Nah lieve Psyche datquote:Op woensdag 14 april 2004 11:31 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. Ik ook... Alleen had en heb ik juist een beetje de balen in... Beetje depressief aan het zijn/worden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
hé! ik was er niet hoor!! ik had juist een leven!!
We gaan snel weer hoor B!quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:05 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:Ja hierzo !!
Maar echt, ik heb enorm veel zin weer in zo'n astrale reis, volgens my sta je dan zelf ook veel opener voor energie, want ik stuur wel steeds heel veel jouw kant op, maar volgens my haalt het niets uit
quote:![]()
![]()
![]()
Hmm ik ga echt nog laaaaaaaaaaang niet aan kinderen beginnenquote:Pfoe, dat hoorde ik net op tyd! Scheurscheur, is myn dochter wéér aan een chocladereep begonnen! En dat terwyl ons eten al in de bereiding is.. En ze heeft net al een broodje gehad... Aaargh! Okay, terwyl ik dit type, heeft ze een tweede reep gehaald! Dit zag ik omdat ze me een kusje kwam brengen.. Heel lief en schattig allemaal, maar ze had wel weer zo'n verboden reep in haar hand!Nadat ik hem af had gepakt, bekogelde ze me met een bal
Ah, nu de bellenblaas.... Zo'n kind houd je wel bezig... zucht..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |