Mooie lucht en mooi dat de hele foto een beetje blauwe tint heeft. Ook de 'hoekige horizon' zit op een goede plek. Misschien moet je alleen wel ietsjes met de levels prutsen in photoshop ofzo, dan komt het blauw wat mooier uit.quote:Op maandag 12 april 2004 16:28 schreef E-male het volgende:
Dit was een vroege ochtend op wintersport.....
[afbeelding]
Viva la Plagne![]()
Heb jij wel eens een uitgeput konijn gezien?!quote:Op maandag 12 april 2004 16:40 schreef portier het volgende:
[..]
Voor de konijnenfotograven; leg wat eten neer of zorg ervoor dat je hem/haar eerst flink uitput voor je gaat fotograferen. Dan heb je al wat meer mogelijkheden. Je kan ook kijken of je ervoor kan zorgen dat het beestje een beetje geobsedeerd raakt van je camera zodat ie daarnaar gaat zitten staren.
ik vind hem niet mooi, hartstikke onduidelijk, te weinig contrast in de bergen en vind hem btw zo mooier:quote:Op maandag 12 april 2004 16:38 schreef E-male het volgende:
tja, dat heb ik niet...denk ik, blijft een mooie foto hoor.
Klopt, zo is hij mooier!quote:Op maandag 12 april 2004 16:44 schreef berc het volgende:
[..]
ik vind hem niet mooi, hartstikke onduidelijk, te weinig contrast in de bergen en vind hem btw zo mooier:
[afbeelding]
volgens mij is daar een speciaal topic voorquote:Op maandag 12 april 2004 20:40 schreef Disorder het volgende:
Mag je foto's laten zien die bewerkt zijn in photoshop? Ik bedoel met bewerking niet dat ik er dingen aan toegevoegd heb, of objecten heb verwijderd, maar ik heb dus soms behoorlijk met contrasten en kleuren gespeeld. Mag dat hier?
Bekend plekjequote:Op maandag 12 april 2004 16:28 schreef E-male het volgende:
Viva la Plagne![]()
Uiteraard! Dat is ook een deel van fotografiequote:Op maandag 12 april 2004 20:40 schreef Disorder het volgende:
Mag je foto's laten zien die bewerkt zijn in photoshop? Ik bedoel met bewerking niet dat ik er dingen aan toegevoegd heb, of objecten heb verwijderd, maar ik heb dus soms behoorlijk met contrasten en kleuren gespeeld. Mag dat hier?
Er zit wat voorquote:Op maandag 12 april 2004 22:23 schreef Crowded het volgende:
[..]
Bekend plekje
[afbeelding]
Klik hier voor Full Size, dan zie je het dorp tenminste een beetje...
Ik was er afgelopen kerst, prachtig gebied moet ik zeggen! Heb er nog een berg foto's van liggen ergens
Idd, dat vind ik wel erg jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:52 schreef portier het volgende:
[..]
Uiteraard! Dat is ook een deel van fotografie.
[..]
Er zit wat voor.
oh....quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:52 schreef portier het volgende:
[..]
Uiteraard! Dat is ook een deel van fotografie.
1: Beetje te fel, geeft ook wat vieze kleurranden en de zon zit wel erg in het midden, verder leuk idee.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:19 schreef cramus het volgende:
Vragen, opmerkingen, kritiek?
Het idee is super! Ik had alleen het bloemetje uit die boom gefrut zodat ie echt afsteekt tegen de lucht. Nogmaals, het idee is erg goedquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:20 schreef JoranVW het volgende:
Kan iemand nog mijn foto be-oordelen??
http://home.hccnet.nl/hm.wijk/bloempje.jpg
Natuurlijk.. Als jij dan ook die van mij je ongezouten mening geeft..quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:20 schreef JoranVW het volgende:
Kan iemand nog mijn foto be-oordelen??
http://home.hccnet.nl/hm.wijk/bloempje.jpg
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:46 schreef cramus het volgende:
[..]
Natuurlijk.. Als jij dan ook die van mij je ongezouten mening geeft..
Je 2 bloem vind ik ook wat aan de saaie kant. Probeer met je manual focus wat meer scherpte diepte in de foto te krijgen..quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:09 schreef JoranVW het volgende:
[..]
![]()
![]()
1leuk idee beetje vel (vies water kan je niets aan doen) stukje linksonder kan je mischien weghalen.
2er zit een lichtje in...
3deze vind ik niks, eng licht
4deze is lief![]()
5deze vind ik erg mooi met dat blaadje er zo voor![]()
6hoe heb je deze genomen? zat je er dicht op? vind hem wel leuk.
7beetje saai verder wel leuk
(nu ga ik tv-makelaar kijken)
Ik had nog een bloem http://home.hccnet.nl/hm.wijk/bloem2.jpg
Links boven net onder dat touw toch? reflectie kan het ook wel zijn ofzo..?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:33 schreef cramus het volgende:
[..]
Je 2 bloem vind ik ook wat aan de saaie kant. Probeer met je manual focus wat meer scherpte diepte in de foto te krijgen..
2: wat bedoel je met "er zit een lichtje in" ?
6: Ik heb t aapje van mijn camera af moeten slaan. Ik zat ongeveer 30 cm van 'm af...
have fun met de Makelaar..
Beterquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:51 schreef cramus het volgende:
Nr 1 van mijn "Apenheul" reeks even aangepast, want ik vond de waterkant-rand aan de linker onderkant toch ook wel storend:
[afbeelding]
Rule number 1; Foto's zien er vrijwel altijd leuker en dynamischer uit als je het onderwerp UIT het midden plaatst. De 1/3regel is een veelgebruikte methode hiervoor (ook wel de Gulden Snede genoemd).quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:21 schreef cramus het volgende:
Heb de Ringstaart (danku) xpres in het midden geplaatst, even als de klimmende doodshoofdaapjes. Omdat het om de beestjes ging.
Je hebt wel gelijk.. Maar regels zijn er om gebroken worden, toch?quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:21 schreef portier het volgende:
[..]
Rule number 1; Foto's zien er vrijwel altijd leuker en dynamischer uit als je het onderwerp UIT het midden plaatst. De 1/3regel is een veelgebruikte methode hiervoor (ook wel de Gulden Snede genoemd)..
Ik heb zelf m'n brightness altijd redelijk hoog staanquote:Op woensdag 14 april 2004 18:22 schreef thiamat het volgende:
Mooie foto's disorder.. behoorlijk apart. Maar soms vind ik ze te donker en niet duidelijk genoeg(basket).
Ik vind je foto van die troep op de grond erg mooi gemaakt!quote:Op woensdag 14 april 2004 18:22 schreef thiamat het volgende:
Mooie foto's disorder.. behoorlijk apart. Maar soms vind ik ze te donker en niet duidelijk genoeg(basket).
Hier wat abstracte van mij, rond het huis gemaakt.
Heb expres het dunne kader zo groen gemaakt, nu lijkt het alsof ik 2 delen in me foto heb. gras+kader en het andere deel houtblokjes. Zo zie ik het.
[afbeelding]
De volgende
[afbeelding]
mooi fotoquote:Op woensdag 14 april 2004 18:22 schreef thiamat het volgende:
Heb expres het dunne kader zo groen gemaakt, nu lijkt het alsof ik 2 delen in me foto heb. gras+kader en het andere deel houtblokjes. Zo zie ik het.
[afbeelding]
De volgende
[afbeelding]
Die eerste is stoer!quote:Op woensdag 14 april 2004 18:22 schreef thiamat het volgende:
[afbeelding]
De volgende
[afbeelding]
Ik vind de eerste wel goed, maar dan alleen het onderste gedeelte. Die 2 sprietjes in het midden heb je vrij lelijk ingekleurd, ze kloppen niet met de omgeving iig. Ik zou die gewoon laten...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:22 schreef thiamat het volgende:
[afbeelding]
De volgende
[afbeelding]
Nice. Lekkere dieptewerking, prima plaatjequote:Op donderdag 15 april 2004 10:53 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik gemaakt op Paaszondag. Ik vind hem erg mooi maar wat vinden jullie ervan? Het is de Sacre Couer in Parijs.
Neequote:
Kwaliteit is goed, maar kvind ze een beetje saaiquote:Op zondag 18 april 2004 00:54 schreef hassanjassan het volgende:
Eindelijk was mijn rolletje vol met de foto's van juliana's uittocht.
Dit vind ik 1 van de mooiste...
[afbeelding]
En dees is gewoon wel erg sprekend voor mij...maar je moet wel weten om wie het gaat....de foto an sich heeft wel symbolen die het wel verraden
[afbeelding]
So what do ya'll think?
De foto's zijn direct van de scanner zonder bewerkingen @ 1200 dpi en medium USM
Ja hallo...het is een begrafenis....ik heb tot nu toe nog nooit clowns en fanfares en drukte gezien...quote:Op zondag 18 april 2004 01:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed, maar kvind ze een beetje saai![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:00 schreef cramus het volgende:
Afgelopen winter op een mooie zonnige dag in Egmond a Zee.
Ik twijfel nog tussen 1 en 2. Welke vinden jullie 't "prettigst"?
Allen op dezelfde plek in Egmond:
1:
[afbeelding]
2:
[afbeelding]
3: als je later terug komt zit er op hetzelfde plekje opeens een Papa met z'n kids te genieten van het uitzicht..
[afbeelding]
eh?quote:Op zondag 18 april 2004 13:24 schreef TC03 het volgende:
[..]. Requiem for a Dream, anyone?
.
Dan moet ik de film nog maar een xje kijken, want ik kan t me niet herinnerren..quote:Op zondag 18 april 2004 14:45 schreef TC03 het volgende:
Het is net een locatie uit die film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |