Oké. Dat is dus precies de vraag die ik wilde stellenquote:Op maandag 19 april 2004 20:52 schreef Dizer het volgende:
Lieve Irma,
Eerst wil ik je bedanken voor je aanwezigheid bij Idols. Je was naar mijn idee de allerbeste Idols kandidaat van de afgelopen twee jaar. Wat ik graag van jou zou willen weten is of je al iets weet of je een cd uitbrengt en wat voor muziek erop komt of in welke richting en wat de album zou heten als jij dat mocht beslissen?
Mijn stemmen heb je gehad en mijn deelname om je cd te kopen heb je ook
Bedankt voor je leuke aanwezigheid en mooie stem!
Groet.
Dat wilde ik dus ook vragenquote:Op maandag 19 april 2004 17:27 schreef PeterRabbit het volgende:
Marlies:
wat vind je van de (naakt)foto's van jou (en je ex) die op het internet te vinden waren? Wat vind je ervan dat je ex de foto's heeft laten rondcirculeren?
dit zou ik best wel willen weten, zou het geoorloofd zijn? of moet het echt specifiek met Idols te maken hebben?
Ik heb ook een vraag in die richting ingestuurd:quote:Op dinsdag 20 april 2004 01:39 schreef Svensational het volgende:
Oké. Dat is dus precies de vraag die ik wilde stellen
quote:Hoi Irma.
Je bent nu als solo-artieste bekend geworden in Idols. Hierna ga je vast een platencontract krijgen (ik hoop het tenminste), maar wat doe je dan. Wil je verder met Glass For Gold, of solo?
En wat doe je als een platenmaatschappij alleen jou wil. Als ze Glass For Gold (nog) niet goed genoeg vinden voor een platencontract?
En wil je je registreren op Fok!? Je bent tof.
Tom.
Toevallig, ik wilde vragen of Irma mij even wil mailenquote:Op dinsdag 20 april 2004 01:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké. Dat is dus precies de vraag die ik wilde stellen
quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wil je je registreren op Fok!? Je bent tof.
Ik mag het toch wel proberen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:59 schreef Svensational het volgende:Daar heeft dat meiske toch helemaal geen tijd voor. Ze moet muziek maken, voor ons
![]()
Tuurlijk! En ik hoop van harte dat het luktquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik mag het toch wel proberen?
heb mn vragen opnieuw verstuurdquote:Op woensdag 21 april 2004 16:54 schreef Angelic1 het volgende:
Vanaf nu kunnen er nog alleen vragen gesteld worden voor Marlies (en natuurlijk nog de afvaller van a.s. zaterdag!). De overige vragen zijn inmiddels verzonden aan de andere Idols-afvallers.
Mail je vragen voor Marlies dus naar angel@fok.nl met als subject: Vraag voor Marlies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |