ahh wat vervelend zeg ,mensen die er mee bemoeien... ik ken wel meerdere mensen die proberen zwanger te worden,maar ga echt niet vragen van hoe of wat.. toedeloki zeg.. ik vind zoiets hoor je vanzelf ja toch... pfff sommige mensenquote:Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Worden jullie daar trouwens ook zo moe van dat mensen de hele tijd vragen of je al zwanger bent? Vorig weekend zaterdag: hé wat hoor ik, ben je zwanger? Ik vervolgens: nee hoor ik ben gewoon dik. Toen op zondag, verjaardag van mijn moeder: tja, hoe zit dat nou, jullie zijn vorig jaar juni getrouwd en je bent nog steeds niet zwanger. Jullie doen er wel lang over hoor. Ik: tja we blijven oefenen en dat is anders ook leuk hoor
Ik vond het zo moeilijk om die tante van mij niet uit te schelden en te vragen waar ze zich in godsnaam mee bemoeit.
Er zijn een paar mensen in onze omgeving die weten hoe het echt zit en die gaan er heel tof mee om, maar hoe bot kun je zijn om zonder erbij na te denken over zoiets gevoeligs als zwanger worden, even een k-opmerking in een volle woonkamer neer te plempen![]()
Weten die mensen die die opmerkingen maken dat je in de mmm zit?quote:Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Worden jullie daar trouwens ook zo moe van dat mensen de hele tijd vragen of je al zwanger bent? Vorig weekend zaterdag: hé wat hoor ik, ben je zwanger? Ik vervolgens: nee hoor ik ben gewoon dik. Toen op zondag, verjaardag van mijn moeder: tja, hoe zit dat nou, jullie zijn vorig jaar juni getrouwd en je bent nog steeds niet zwanger. Jullie doen er wel lang over hoor. Ik: tja we blijven oefenen en dat is anders ook leuk hoor
Ik vond het zo moeilijk om die tante van mij niet uit te schelden en te vragen waar ze zich in godsnaam mee bemoeit.
Er zijn een paar mensen in onze omgeving die weten hoe het echt zit en die gaan er heel tof mee om, maar hoe bot kun je zijn om zonder erbij na te denken over zoiets gevoeligs als zwanger worden, even een k-opmerking in een volle woonkamer neer te plempen![]()
Ik bestel ze onlinequote:Op zondag 11 april 2004 18:38 schreef Girly het volgende:
[..]
nog ff een vraagje tussendoor- hebben jullie nou ook dat als jullie die testen gaan halen julie zich schamen??? ik ben echt vaste klant daar geloof ik , voor mijn zwangerschap haalde ik ook heel veel enzo.. toenk eindelijk zwanger was dacht ik, YES hoef daar niet meer langs.. maar nu begint het weer.. ik vraag me echt af wat die mensen denken hahahaha (zo'n jonge meid) ben ik nou de enigste??? (ik zit eraan te denken om de volgende test als die negi uitwijs om m ergens anders te halen.. of ben ik nou gek?
quote:Op maandag 12 april 2004 09:39 schreef minoes1967 het volgende:
Meiden,ik las net in Z&G een afschuwelijk bericht..........
Merisse heeft weer een miskraam gekregen,ik vind het zo erg voor haar..........
Merisse,als je hier leest,nogmaals een hele dikke knuf voor jullie samen en tot gauw![]()
Groetjes,Minoes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |