abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18342121
Ja hele mooie cadeautjes , alleen vinden sommigen mij volgens mij stinken
2x douchegel , waarvan 1 huidverstevigend (vanwege het lijnen)
Een weleda zeepje (ben ik gek op alleen zijn best duur).
Huidlotion , douche gordijn , badjas.
Het gedichtje dat Jeroen had geschreven voor Neveah heeft ie mooi uitgeprint en ingelijst.
Een knuffel met een kettinkje.
Thee.
Een grote plant.
Een staafmixer met allemaal hulp stukjes erbij , zodat je niet alleen kunt pureren (zoals dat vroeger was) maar ook kan mixen en hakselen.
Een geurtje.
Een spel.
Het boek zwanger worden ( www.zwanger-worden.nl ) van Mariël Croon.
Geloof dat ik nu niks ben vergeten.
Dus zoals je ziet ben ik toch aardig verwend!
  zondag 11 april 2004 @ 12:57:30 #52
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18342732
nou zeg, veel stinkertjes ja wel leuke cadeautjes allemaal je bent echt verwend (mag dan ook wel he, je hebt het verdiend hoor)
pi_18343360
Dat vond mijn buuffie ook! Na alle ellende die we hadden meeggemaakt omdat ik begonnen was met afvallen.
Had van haar dan ook 1 van de douchegels gehad en de lotion + douchegordijn en badjas en een geurtje!
Had ook echt zoiets van wow wat een boel cadeautjes!
Wel leuk om allemaal uit te pakken.
De cadeautjes van mijn vriend vond ik ook erg leuk.
Vond het ook lief dat ie dat gedicht zo mooi had geprint en ingelijst ,
blijkt toch ook uit dat hij er ook nog steeds mee bezig is.
De mixer voor mijn dieet , nog steeds goed vol te houden hier
Alleen ben ik doordat mijn hormonen blijkbaar toch aardig in de war waren aangekomen
dus even afwachten hoe het de komende week gaat.
  zondag 11 april 2004 @ 13:43:10 #54
1087 Merisse
broddeltante
pi_18343764
Xanthe, van harte gefeliciteerd meid! Dikke kus en dat het voor jou maar het mooiste levensjaar ooit mag worden waarin je grote verlangen naar een klein babietje in vervulling mag gaan!

Girly, zie ik dat goed dat je een hele grote smile op je gezicht hebt????
Enneeehhh Hartje is ook verdacht stil.... Alles goed met onze NOD meiden? Hopelijk komen jullie me snel gezelschap houden
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 11 april 2004 @ 14:02:42 #55
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18344366
tis wel heel spannend nu zo vlak voor de nod datum ben benieuwd dames.
hoop dat jullie mogen gaan naar het andere topic (niet da ik jullie kwijt wil of zo hoor) en dat ik er snel achteraan mag komen.
pi_18345649
Xanthe - wat een leuke cadeaus heb je gehad zeg en over dat msn, ik kon je niet vinden rond 12en.. volgens mij dnek je dat ik rond 3en bedoel

merisse - hahaha ziet die smile er zo verdacht uit dan , had ik nog niet eens bij nagedacht , jah hartje is wel erg stil vind ik ook, hoop dat er niks is .
ik heb nog geen of wat daar op lijkt (krampjes enzo) , best wel raar heb gedroomd dat ik ging testen stiekum, zonder mijn vriend, en dat er wel van die plusjes kwamen, maar toch best vaag, moest elke keer in die aanwijzing zoeken wat het nou betekende, en zo raar IK WAS ZO BLIJ (maar de uitslag had ik nog neit eens , terwijl was wel een plusje) snappen jullie het of ikkuh??

martineke wordt wel eens tijd heh dat je naar het andere topic verhuist

pi_18346728
Dank je merisse!

Girly ik lag rond 12en al op bed , Jeroen moest werken vandaag en rond half 7 uit bed.
Ik dacht inderdaad dat je rond 3en bedoelde
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 16:24:51 #58
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18347573
Hey Xanthe, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geen visite en je cadeautjes al gehad... hmz ik kan me voorstellen dat je je niet echt jarig meer voelt vandaag. Misschien is het tijd om van de gelegenheid gebruik te maken nu je vriend aan het werk is door lekker jezelf te verwennen met een maskertje, heet bad/hete douche, meidenfilm of een middagslaapje? (oeps ik zie nu dat het alweer bijna half 5 is dus ik kom lekker op tijd met mijn ideetjes )

Renegate ongi nog niet doorgezet? O jeetje, ik begin het voor jou nu ook heel spannend te vinden. Het lijkt mijn verhaal wel van mijn afgelopen ongi. In totaal heb ik bijna twee weken erover gedaan om alles eruit te krijgen in kleine stapjes. Ik ben benieuwd wat de echo aankomende vrijdag voor ons zal laten zien...

En dan katinka Ik vind dat jij je heel dapper opstelt in het hele proces. Natuurlijk moet je even flink uithuilen en dan weer met de volle overtuiging naar de volgende ronde. Ik weet precies wat je bedoelt met dat je nog nooit twee streepjes hebt gezien. Ook ik zit elke keer weer met een negatieve test in mijn handen en het beeld van 1 streepje is zo gewoon geworden dat ik me het niet eens kan voorstellen hoe het zou zijn als ik ooit nog twee streepjes zou zien. Misschien moet ik voor het testen het eerst flink op een zuipen zetten dan zie ik tenminste dubbel

Dames, op naar de volgende ronde (en dat geldt lekker niet voor een aantal hier die gewoon positief gaan testen straks )
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 16:44:37 #59
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18348028
Worden jullie daar trouwens ook zo moe van dat mensen de hele tijd vragen of je al zwanger bent? Vorig weekend zaterdag: hé wat hoor ik, ben je zwanger? Ik vervolgens: nee hoor ik ben gewoon dik . Toen op zondag, verjaardag van mijn moeder: tja, hoe zit dat nou, jullie zijn vorig jaar juni getrouwd en je bent nog steeds niet zwanger. Jullie doen er wel lang over hoor. Ik: tja we blijven oefenen en dat is anders ook leuk hoor Ik vond het zo moeilijk om die tante van mij niet uit te schelden en te vragen waar ze zich in godsnaam mee bemoeit.

Er zijn een paar mensen in onze omgeving die weten hoe het echt zit en die gaan er heel tof mee om, maar hoe bot kun je zijn om zonder erbij na te denken over zoiets gevoeligs als zwanger worden, even een k-opmerking in een volle woonkamer neer te plempen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18350448
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Worden jullie daar trouwens ook zo moe van dat mensen de hele tijd vragen of je al zwanger bent? Vorig weekend zaterdag: hé wat hoor ik, ben je zwanger? Ik vervolgens: nee hoor ik ben gewoon dik . Toen op zondag, verjaardag van mijn moeder: tja, hoe zit dat nou, jullie zijn vorig jaar juni getrouwd en je bent nog steeds niet zwanger. Jullie doen er wel lang over hoor. Ik: tja we blijven oefenen en dat is anders ook leuk hoor Ik vond het zo moeilijk om die tante van mij niet uit te schelden en te vragen waar ze zich in godsnaam mee bemoeit.

Er zijn een paar mensen in onze omgeving die weten hoe het echt zit en die gaan er heel tof mee om, maar hoe bot kun je zijn om zonder erbij na te denken over zoiets gevoeligs als zwanger worden, even een k-opmerking in een volle woonkamer neer te plempen
ahh wat vervelend zeg ,mensen die er mee bemoeien... ik ken wel meerdere mensen die proberen zwanger te worden,maar ga echt niet vragen van hoe of wat.. toedeloki zeg.. ik vind zoiets hoor je vanzelf ja toch... pfff sommige mensen , en dat nog wel in een volle woonkamer.. ik had er echt wat van gezegd zeg.. (toch wel knap dat je niks heb gezegd)

nog ff een vraagje tussendoor- hebben jullie nou ook dat als jullie die testen gaan halen julie zich schamen??? ik ben echt vaste klant daar geloof ik , voor mijn zwangerschap haalde ik ook heel veel enzo.. toenk eindelijk zwanger was dacht ik, YES hoef daar niet meer langs.. maar nu begint het weer.. ik vraag me echt af wat die mensen denken hahahaha (zo'n jonge meid) ben ik nou de enigste??? (ik zit eraan te denken om de volgende test als die negi uitwijs om m ergens anders te halen.. of ben ik nou gek?
pi_18350704
Klinkt leuk Xanthe! Lekker verwennerij-dingetjes

Ergerlijk zijn die vragen Slaapmeisje.. Dat kreeg ik steeds te horen toen we net getrouwd waren, over negen maanden zien we jullie kindje zeker enzo...errug vervelend.

Girly, mijn man haalt altijd de tests, omdat ik me ook kapot schaam om ze steeds maar weer te halen...tenminste voorheen, laatste tijd geen tests meer gedaan...maar ze zijn toch ook online te bestellen? Dan heb je niet meer die beschamende momenten bij de drogist.
  † In Memoriam † zondag 11 april 2004 @ 19:07:35 #62
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18351006
Ik heb het ook hoor Girly dat ik me de laatste tijd een beetje schaam om een test te kopen. O ja, daar heb je haar weer, denkt ze nou alweer dat ze zwanger is? De vorige keer heb ik Slaapvriendje op pad gestuurd en hij vond het wel grappig om het te kopen, maar kwam er toen pas achter hoe duur die krengen eigenlijk zijn Ik zit er wel aan te denken om ze bij de Wehkamp te bestellen, die hebben ze tegenwoordig ook of anders bij Babybrabbel.nl ofzo. In ieder geval even niet meer bij onze buurtdrogisterij.
pi_18351870
ben ik gelukkig niet de enigste haha.... voor oudere vrouwen maak het minder uit denk ik,maar ik zo jong meisje, denken ze vast dat ik een slettebak ben ofzo kweet niet...

ik kijk wel wat ik doe, eerst ff deze dagen afwachten... voordat we nieuwe testen gaan halen
pi_18351997
hey Slaapmeisje; tja van die harken he? Die je ff onder je neus wrijven waarom je nog niet zwanger bent? Ik moet me vaak bedwingen om niet een flinke rechtse uit te delen .
Maarja, da's ook zo agressief he?

Ik word over 2 maanden 33 en dus hoor ik mijn klokje aardig tikken...als iemand dus een rotopmerking maakt kan ik me nog maar net bedwingen

Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er zo mee te maken krijgt. Dat geeft weer een beetje moed he...
pi_18359025
hmmm update van mij- ik voel lichte krampjes , ik hoop dat het vals alarm is

maar wilde het toch nog ff kwijt
  maandag 12 april 2004 @ 00:56:44 #66
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18359507
ik hoop met je mee dat het vals alarm is *keep my fingers crossed*
pi_18363843
Meiden,ik las net in Z&G een afschuwelijk bericht..........
Merisse heeft weer een miskraam gekregen,ik vind het zo erg voor haar..........

Merisse,als je hier leest,nogmaals een hele dikke knuf voor jullie samen en tot gauw

Groetjes,Minoes
  maandag 12 april 2004 @ 11:10:30 #68
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18364722
ja had het gelezen helaas.... ook vanuit dit topic een ontzettende dikke knuffel voor jou en je mannetje en echt heel veel sterkte!
  maandag 12 april 2004 @ 11:11:13 #69
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_18364730
Girly en uhh Hartje he? (zonder te spieken) hoe gaat het met de nod's? al tekenen of juist niet??

en Mallemeid (met spieken ) hoe staat het er bij jou voor? jouw nod komt ook al gevaardlijk dichtbij
  maandag 12 april 2004 @ 11:52:20 #70
86274 hartje
still waiting...
pi_18365354
ik wilde jullie ff updaten hoe het hier staat, lees ik net het bericht over merisse

lieve merisse, heel veel sterkte voor jou & je vriend. ik vind het zo erg, 'k vind het moeilijk wat nu te zeggen. doe maar even lekker rustig aan & geef de moed niet op!

girly: bij jou zit het wel goed volgens mij! wordt denk ik een vette + (of 2 vette strepen) hangt een beetje van je type test af!

nou ff mijn update: buik & boops pijn is een stuk minder sinds gisteren. had zaterdag beetje rozige afscheiding & 1 drupje bloed. gisteren ook nog vage rozige afscheiding. vandaag nog niet aan broekloeren toegekomen. hartjes-man denkt toch dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben. maar volgens mij komen toch de eraan. al vind ik het toch ook een vage toestand. normaal heb ik dan buikpijn & ben ik gelijk écht ongi. ik wacht nog maar ff vandaag af (zou ik officieel ongi moeten worden) & zie dan wel wat er gaat gebeuren
pi_18365478
quote:
Op zondag 11 april 2004 16:44 schreef Slaapmeisje het volgende:

Weten die mensen die die opmerkingen maken dat je in de mmm zit?
hier duurde het natuurlijk ook lang en ook ik kreeg dat soort opmerkingen , ik heb in die periode gewoon gezegd dat we er niet echt mee bezig waren en dat als het kwam het kwam.
Met goed excuus de ploegen diensten van vriendlief (werkt niet altijd postief voor de sexuele relatie ).
Verder heb ik ook nog wel dat soort opmerkingen gehad toen ik al in de mmm zat en ben daar dus altijd heel open in geweest .
Ik geef meteen een opmerking dat iemand erg kortzichtig is en dat het niet bij iedereen zo makkelijk gaat dat je na 1 wip al een baby in je buik hebt zitten en dat ze het vanzelf zouden zien aan een volle kinderwagen.

Heb trouwens vrijdag de kinderwagen gekregen , mijn vriend heeft de website voor het bedrijf van zijn broer gemaakt en in ruil daarvoor zouden we de kinderwagen (mutsy) met maxi cosi krijgen.
Dat was al afgesproken toen ik nog zwanger was.
Maar hij is er eindelijk!
pi_18365508
Oei en hoor net dat die Arjan ven Erkel vrij is sinds gister avond! Goed nieuws dus!
Heb gisteren geen nieuws gezien , maar het greep me altijd wel aan dat ie al zolang gegijzeld was.
pi_18365542
quote:
Op zondag 11 april 2004 18:38 schreef Girly het volgende:

[..]

nog ff een vraagje tussendoor- hebben jullie nou ook dat als jullie die testen gaan halen julie zich schamen??? ik ben echt vaste klant daar geloof ik , voor mijn zwangerschap haalde ik ook heel veel enzo.. toenk eindelijk zwanger was dacht ik, YES hoef daar niet meer langs.. maar nu begint het weer.. ik vraag me echt af wat die mensen denken hahahaha (zo'n jonge meid) ben ik nou de enigste??? (ik zit eraan te denken om de volgende test als die negi uitwijs om m ergens anders te halen.. of ben ik nou gek?
Ik bestel ze online .
Expres al omdat hier alles als een lopend vuurtje meteen rond gaat.
  maandag 12 april 2004 @ 12:02:38 #74
86274 hartje
still waiting...
pi_18365545
he merisse, moet er steeds maar aan denken. ik vind het allemaal zo oneerlijk
pi_18365588
quote:
Op maandag 12 april 2004 09:39 schreef minoes1967 het volgende:
Meiden,ik las net in Z&G een afschuwelijk bericht..........
Merisse heeft weer een miskraam gekregen,ik vind het zo erg voor haar..........

Merisse,als je hier leest,nogmaals een hele dikke knuf voor jullie samen en tot gauw

Groetjes,Minoes

Godverdeteringzooi!
Sorry kan me even niet beheersen!!!!

voor Merisse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')