Maar waarom het is zo klein en onovallend. De enige omerking die ik erover kreeg is dat iemand vroeg of het een 'bullethole' wasquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:38 schreef Ifyafeelme het volgende:
Was een vrouw bij extreme-makeovers die ook een 3e tepel had en konden ze heel eenvoudig weghalen, ik begrijp niet waarom je eerst research wilt doen, laat die 3e tepel gewoon weghalen.
Met andere woorden: I am specialquote:ANSWER
December 21, 2001
Dear Viclong,
Extra nipples are quite common. Most often they are simply spots of brown (pigmented) skin, located along the so-called "nipple lines" -- imaginary lines running up and down the body, that cross through the nipple on each side. Sometimes they are fully formed nipples located on the chest or abdomen below one of the standard nipples. They are not dangerous in any way, and are not a sign of any more serious problem, but they don't fade either. Most people simply leave them alone. But they can usually be removed with a simple surgical operation.
? by Robert Needlman, M.D., F.A.A.P
omg omg omg semtex zei geil omg omg omg * N_I_ zet antwoord in sig.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Geil.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:53 schreef N_I_ het volgende:
[..]
omg omg omg semtex zei geil omg omg omg * SEMTEX zet antwoord in sig.
Dat zijn de grote vragen des levens he?quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:58 schreef Aventura het volgende:
Als je als vrouw een derde tepel hebt en je dan een baby krijgt, komt er dan ook melk uit die tepel?
Ik denk het niet, omdat er geen borst achter zit.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:58 schreef Aventura het volgende:
Als je als vrouw een derde tepel hebt en je dan een baby krijgt, komt er dan ook melk uit die tepel?
Tsjah bij zo'n onderwerp borrelen er echt allerlei vragen opquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zijn de grote vragen des levens he?
Dat is ook niet nodig, om te voeden heb je alleen melkklieren nodig en dat heeft niks te maken met de aanwezigheid van borsten. Kijk maar naar andere zoogdierenquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:59 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, omdat er geen borst achter zit.
Nee, dus, want in de text staat dat het vrij normaal is...quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:50 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Met andere woorden: I am special
jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:58 schreef Aventura het volgende:
Bahquote:
Weer iets geleerdquote:ja
(zo ben ik dr namelijk achter gekomen dat ik een derde tepel had)
ah nasty biatchquote:
Polythelia.quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:18 schreef N_I_ het volgende:
Wat is de wetenschappelijke benaming hiervoor?
Fuckin great body, manquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:31 schreef N_I_ het volgende:
[afbeelding]
Dat is hem dus.quote:Polythelia.
quote:Fuckin great body, man
quote:Niet verwijderen dan verlies je je humor!!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:07 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
oww je hebt het nou al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |