Idd gaat ie een beetje lomp met zn vingertje zwaaien :S.quote:Op vrijdag 9 april 2004 04:50 schreef Megumi het volgende:
Commando fuck werkt in elk geval niet.
gewoon iets typen in het engels en die maloot doet hetquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:32 schreef blublub het volgende:
wat cool! ik snap t alleen niet...
Duhhh kerel... denk je echt dat die vent dat steeds doetquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef Klonk het volgende:
het rare is, mijn vriendin zit achter haar computer en als zij zegt :dance, ziet ze het bij haar maar bij mij niets, is op de een of andere manier errug knap gemaakt
Weet ik veel, heb net wat bier op, ik geloof allesquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Duhhh kerel... denk je echt dat die vent dat steeds doet
Da's allemaal 1 keer opgenomen
Ik heb ook bier op.... maargoedquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Weet ik veel, heb net wat bier op, ik geloof alles![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef Klonk het volgende:
het rare is, mijn vriendin zit achter haar computer en als zij zegt :dance, ziet ze het bij haar maar bij mij niets, is op de een of andere manier errug knap gemaakt
Ik zeg toch, ben niet meer toerekeningsvatbaar, te vroeg, te veel bierquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
![]()
Hahahahaaa!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef Klonk het volgende:
Jij bent zeker zo'n persoon die constant voor plintenladdertjes wordt rondgestuurd?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:41 schreef Klonk het volgende:
Normaal gesproken stuur ik de mensen voor dat soort geintjes weg, maar had een traumatische verjaardag en die ben ik nu met alcsohol aan het vergetenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n persoon die constant voor plintenladdertjes wordt rondgestuurd?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n persoon die constant voor plintenladdertjes wordt rondgestuurd?
hij PIKt er toch in....quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:31 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
NIET
bij mij niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:32 schreef blublub het volgende:
[..]
hij PIKt er toch in....![]()
Ja maar toen ik 'm 'Dance the Polka' vroeg deed hij ook de Moonwalk.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:22 schreef El_Bartos het volgende:
'Do the moonwalk'
Hij Doet Het!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |