abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18291384
Volgens mij heb je iets op je geweten
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:46:07 #27
8346 Asmo
Maare...
pi_18291399
Nou niet dat ik weet... Twas een bonje en hij heeft verloren....
En dan krijg je dit soort acties
Opzich...
pi_18291401
Hij wil niet echt downloaden.. Baggerchello
pi_18291406
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:37 schreef Ripley het volgende:

[..]

doe maar niet, geen prive correspondentie oid hier op het forum svp.
moet ie toch zelf weten, zijn gesprek
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 01:46:43 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18291408
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:20 schreef Asmo het volgende:
Ik had vorige week donderdag ruzie met iemand. Gaat er ff niet om waarom en met wie...
Jij en je drie vriendjes hadden ruzie bedoel je?
pi_18291410
Op het moment dat je niet naar de politie gaat, zeggen ze op het moment dat er echt iets gebeurt: "ja meneer, ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar dit alles had misschien voorkomen kunnen worden op het moment dat u eerder naar ons toe was gekomen." Als je wel aangifte doet, en er gebeurt toch iets, dan kan jij zeggen "Ik ben een tijdje geleden naar jullie toe gekomen, met de mededeling dat iemand mij schade wilde berokkenen, maar jullie hebben toen besloten om niets te doen, zouden jullie aan mij ut kunen leggen waarom niet?"

Wat ik wil zeggen is, het kost je maximaal een klein uur op het moment dat je aangifte doet, en je kan je er echt een hele hoop gezeik, (en inzet van de wouten) mee besparen op het moment dat zit voortvloeit uit een aanklacht van jou waar zij besloten hebben om geen actie over te ondernemen.
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_18291423
Wie is Ben
En wie bedreigt hem?
I was an atheist until I realized I was God
pi_18291432
Tja, wat moet je er van zeggen... Het klinkt allemaal niet erg intelligent
pi_18291436
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:44 schreef Light het volgende:
In Nederland hebben we behalve briefgeheim ook telefoongeheim. Het afluisteren van telefoongesprekken mag niet, en om een opname aan derden te laten horen is toestemming van beide partijen nodig. Of het dus slim is die opname online te gooien betwijfel ik.

Overigens denk ik niet dat die opname zelf een probleem is. En 't kan ook helpen bij de politie.
Bij misdaad/oplichtingsprogramma's op TV hoor je toch ook heel vaak telefoongesprekken? Ljkt me niet dat alle partijen daar toestemming voor hebben gegeven...
pi_18291442
hmmmmm tja stoere man hoor, tja wat ik zou doen... ik zou aangifte gaan doen. Neem die opname mee, zeg hoelaat die gebeld heeft en kijk wat ze ermee kunnen doen. Aangifte doen is niet echt stoer ofzo maar als ze er iets mee doen heb je ze het hardst!
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 01:50:13 #36
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:51:03 #37
8346 Asmo
Maare...
pi_18291454
heeft iemand ervaringen....

ik ga morgen aangifte doen, vroeg op... en veel omkijken
Opzich...
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 01:51:10 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18291459
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:48 schreef Flamey het volgende:
Tja, wat moet je er van zeggen... Het klinkt allemaal niet erg intelligent
Die ene klinkt heel boos en ik denk dat die andere wel heel goed achterom moet kijken de komende tijd en niet alleen op stille plekjes moet gaan lopen!
pi_18291462
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:20 schreef Asmo het volgende:
Ik had vorige week donderdag ruzie met iemand. Gaat er ff niet om waarom en met wie...

Ik ben vandaag gebeld door die kerel, een week later. Ik verstond niet goed wat hij zei ik dacht eerst dat het mn broertje was die liep te klooten. Maar het laatste wat hij zei verstond ik nog wel: dat hij nog niet klaar met mij was.

Nu werd ik later die avond weer gebeld. De vorige keer werd ik anoniem gebeld, en nu weer. Dus ik nam op, en zei meteen: "ff wachten!" zonder dat ik wist wie het wast, en zette mijn telefoon op record. Zo heb ik dus een groot deel van het gesprek opgenomen. Ik heb het ook meteen omgezet naar mp3. Waar het gesprek kort op neer komt:

Ik had met een maat van hem gefucked en ik moet echt oppassen. Hij weet alles van me, en hij schiet me echt een keer voor mn flikker. Ik wordt een keer in een bus meegenomen de ooijpolder in, en me verrot slaan, en meer had hij niet te zeggen.

Best ernstige bedreiging dus, en ik zou ook echt niet weten wat ik hiermee aanmoet. Naar de politie gaan heeft denk ik weinig zin, maar ik denk toch dat ik aangifte ga doen voor bedreiging.

Nou is mijn vraag, hebben meer mensen zoiets meegemaakt, en hoe hebben jullie gehandeld?

ff SERIEUZE reacties graag, ik zit niet te wachten op geintjes...thnx
Die huidige wannabe-gangsters kan je nou niet bepaald serieus nemen. Een grote smoel maar zodra 't er op aan komt staan ze in de achtertuin hun pikkie te legen.
X
X
X
  † In Memoriam † vrijdag 9 april 2004 @ 01:51:53 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_18291470
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:51 schreef Asmo het volgende:
Neen, die kunnen het hier niet meer navertellen hè?
pi_18291475
En dat alleen omdat ie mot met die gast z'n maat heeft gehad? Volgens mij is er meer aan de hand.
pi_18291478
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:46 schreef Mr_Knoxville het volgende:

[..]

moet ie toch zelf weten, zijn gesprek
Er waren twee deelnemers aan het gesprek.

En daarnaast, chatlogs mogen ook niet.
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:53:40 #43
8346 Asmo
Maare...
pi_18291493
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:50 schreef Loedertje het volgende:
Waar is de (H)ooypolder?
Ooypolder vlakbij nijmegen.
Opzich...
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:55:01 #44
8346 Asmo
Maare...
pi_18291512
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:51 schreef Frasier het volgende:

[..]

Die huidige wannabe-gangsters kan je nou niet bepaald serieus nemen. Een grote smoel maar zodra 't er op aan komt staan ze in de achtertuin hun pikkie te legen.
Kweenie.. deze wannabe gangster denk ik niet, waarom zouden ze anders 2x de moeite nemen om te bellen.
Opzich...
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:55:04 #45
61926 caponi
Alphonse Capone
pi_18291514
ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken... blaffende honden bijten niet... als hij je echt wat aan wou doen, had ie je allang gepakt zonder waarschuwing. dit is alleen bangmakerij lijkt me.
pi_18291526
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:51 schreef Asmo het volgende:

ik ga morgen aangifte doen, vroeg op... en veel omkijken
niet met bedreigingen, het zal zo'n vaart niet lopen maar sowieso als je de politie inlicht en die nemen contact met hem op of jij laat het hem weten dan zal hij zich wel rustig houden. Mocht er iets gebeuren dan is HIJ meteen de hoofdverdachte namelijk, maar nogmaals, zo'n blaaskaak blaft alleen. Hij weet waar je woont maar ipv van dat die langskomt belt ie je op... stoer hoor, beetje schelden door de telefoon
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:56:10 #47
85635 u2petre
ik zie dubbel en dwars
pi_18291533
zou iig melding (melding is geen aangifte!) doen bij de politie, dan kunnen ze als hij je nog een keer bedreigd gelijk oppakken omdat ze dan zeker weten dat het echt is, zeker met die opname erbij.
onthoud de datum en tijd waarop je gebeld bent, daarmee kan de politie achter het nummer en adres komen van de beller.
als jeje echt bedreigd voelt kun je ook gelijk aangifte doen, maar als diegene gelijk weer buiten staat heb je de poppen aan het dansen.
mijn beste advies dus: MELDING doen bij de politie (inclusief de mp3), en ALTIJD je mobiel bij je hebben en zorgen dat je niet in een rustige straat (vaak) alleen loopt.

[nog ff info over waarom een melding te doen :bijvoorbeeld: mijn zus werd gestalkt, voor zoiets is het lastig iemand aan te houden omdat het nogal lastig te bewijzen is. als je één of meerdere meldingen doet van voorvallen word je eerder serieus genomen en kan de politie ook sneller ingrijpen als het echt mis gaat/dreigt te gaan.
en je kan zeggen dat de politie er van op de hoogte is en dat ze dus nergen mee weg komen, is een heel sterk argument als je in acuut gevaar bent!]

suc6!
pi_18291535
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:55 schreef Asmo het volgende:

[..]

Kweenie.. deze wannabe gangster denk ik niet, waarom zouden ze anders 2x de moeite nemen om te bellen.
Intimideren via de telefoon kan elke nerd wel doen.
X
X
X
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:57:22 #49
8346 Asmo
Maare...
pi_18291550
Ik denk ook wel dat het verstandig is om dit aan zoveel mogelijk mensen te vertellen. Ik zit er over te denken om zijn broertje op te bellen waar ik dus eerst bevriend mee was, ik ken hem en hij is zeker niet zo, en weet zelf ook dat dit nergens over gaat.
Opzich...
pi_18291552
Hij klinkt in dat gesprek echt als een wannabe-ganster-sukkel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')