Juist het omgekeerde !quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Martine heeft die man betaald om hem te laten zeggen dat er geen gif in de grond zat..zodat ze verder konden met de bouw
Ludo heeft die man het dubbele betaald, om er voor te zorgen dat die eerlijk zou zijn (-->dat er dus wel gif in de grond zat)
dit komt het meest bij enige logica in de buurt....quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:18 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Juist het omgekeerde !
De grond WAS schoon, Martine heeft het rapport anoniem naar Ludo gestuurd dat het niet schoon was terwijl het dus wel zo was.
Daarna heeft ze die man omgekocht zodat hij zou zeggen dat de grond vervuild was, maar Ludo dacht dus dat ze die man had omgekocht om te zeggen dat de grond schoon was.
Die man heeft dus 2x geld gevangen en nog een vals rapport afgegeven.
Of zit ik nu geheel fout ?
Het is erg hequote:Op zondag 11 april 2004 00:09 schreef bloodymary het volgende:
Wel een beetje triest hoor, dat het niveau van g.t.s.t. blijkbaar zelfs voor jullie te hoog is.....![]()
En ze had het shirtje alweer aanquote:Op zondag 11 april 2004 08:51 schreef Riann het volgende:
[..]
Geweldig![]()
![]()
Ik snapte hem dus echt nietquote:Op maandag 12 april 2004 20:23 schreef Dizer het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
Ik ga even een muziekje uitzoeken en juij gaat me daarbij helpen...Oh ok.
Kom je net van ludo, nee van de WC...oh sorry
Ik moest er eigenlijk best wel om lachen toenstraksquote:Op maandag 12 april 2004 20:23 schreef Dizer het volgende:
OMG![]()
![]()
![]()
Ik ga even een muziekje uitzoeken en juij gaat me daarbij helpen...Oh ok.
Kom je net van ludo, nee van de WC...oh sorry
Wie is Loe Loequote:Op maandag 12 april 2004 20:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Loe Loe nieuwe gtst babe??/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |