abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18312200
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18315085
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
hehe... mèt tietenraampje!
pi_18316610
Ik vond trouwens eergisteren het buikje van Janine wat uitsteken, zou ze soms weer zwanger zijn ? (in het echt dan he ....)
pi_18316667
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 09:45 schreef Kimmster het volgende:
Ik vond trouwens eergisteren het buikje van Janine wat uitsteken, zou ze soms weer zwanger zijn ? (in het echt dan he ....)
----------------------------------------
nee ze is niet zwanger dit weet ik van haar zelf
Eind april vertrekken ze naar Africa om hun projecten van Memisa te gaan bekijken.
In September komt hiervan een 13delige serie van op tv
Twinning = boring
pi_18316730
oh ok nou dan lag het aan mij......
pi_18316732
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 09:45 schreef Kimmster het volgende:
Dat heb ik topics geleden al voorspeld. . . . voordat het buikje begon uit te steken
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_18316738
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 09:54 schreef Inca het volgende:

[..]

----------------------------------------
nee ze is niet zwanger dit weet ik van haar zelf
Eind april vertrekken ze naar Africa om hun projecten van Memisa te gaan bekijken.
In September komt hiervan een 13delige serie van op tv
tuurlijk zal ze tegen jou niet zeggen als ze zwanger is. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_18317716
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 10:03 schreef Kylee het volgende:

[..]

Dat heb ik topics geleden al voorspeld. . . . voordat het buikje begon uit te steken
Maar het is niet waar dus Zeg maar dag tegen je voorspelling
pi_18317774
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 11:23 schreef Svensational het volgende:

[..]

Maar het is niet waar dus Zeg maar dag tegen je voorspelling
We zullen zien. .
pi_18317799
.
pi_18317981
ouwe tang.
pi_18318056
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 11:39 schreef _bigmac_ het volgende:
ouwe tang.
.
  zaterdag 10 april 2004 @ 11:51:40 #113
90140 TFD
Business Man
pi_18318220
Ouwe fiets, maar op deze wil je nix leren
pi_18318714
Laura is al dood. .
Is gestorven toen in Amerika.
Dit is een kloon.
pi_18318730
Toen met Maria Kooistra voorspelde ik het ook ver van te voren toen wilde niemand dat geloven, nu is ze me toch zwanger. .

Overigens zag ik een stukje van haar in weekend, . Ze wil dat wij haar zo snel mogelijk vergeten. .

Daar hebben wij geen enkele moeite mee toch? .
pi_18318909
Dat gedoe met Ludo en Martine, Martine heeft die man toch betaald om te laten verklaren dat er gif in de grond zat? Dus Ludo is er gewoon weer ingestonken? Want die denkt nu dat martine zich bedacht heeft
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:34:13 #117
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_18318992
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:18 schreef Kylee het volgende:
Overigens zag ik een stukje van haar in weekend, . Ze wil dat wij haar zo snel mogelijk vergeten. .
Waarom wil ze dat?? Omdat ze soms inziet dat ze zoooo slecht is dat de honden er geen brood van lusten....
Dan beschikt ze in ieder geval nog over 'n beetje zelfkennis...
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:35:40 #118
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_18319022
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:29 schreef Svensational het volgende:
Dat gedoe met Ludo en Martine, Martine heeft die man toch betaald om te laten verklaren dat er gif in de grond zat? Dus Ludo is er gewoon weer ingestonken? Want die denkt nu dat martine zich bedacht heeft
Ik moet toegeven dat ik de draad 'n beetje begin kwijt te raken wb die verhaallijn... (ik kijk gtst omdat ik 'n half uur simpele tv wil, dan moeten ze niet ineens moeiljk gaan doen haha)...
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:46:36 #119
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18319186
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:29 schreef Svensational het volgende:
Martine heeft die man betaald om hem te laten zeggen dat er geen gif in de grond zat..zodat ze verder konden met de bouw
Ludo heeft die man het dubbele betaald, om er voor te zorgen dat die eerlijk zou zijn (-->dat er dus wel gif in de grond zat)
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_18319394
Ik vond gisteren meneer Harmsen wel grappig hoor, was wel een beetje voorspelbaar maar toch..
En Nick die ineens helemaal lief doet tegen Charlie Het is wel schattig, maar ik vind het toch een eikel
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_18320486
Weet iemand hoe iedereen het weet dat Ludo het naar de krant heeft uitgelekt?
Heb een aflevering gemist, vandaar...
pi_18320894
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:46 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Martine heeft die man betaald om hem te laten zeggen dat er geen gif in de grond zat..zodat ze verder konden met de bouw
Ludo heeft die man het dubbele betaald, om er voor te zorgen dat die eerlijk zou zijn (-->dat er dus wel gif in de grond zat)
Maar ik dacht dat Martine het verhaal dat er gif in de grond zou zitten zelf in de wereld had geholpen??
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:10:40 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18320912
Dacht ik ook...zit er nu wel of niet gif in de grond?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 10 april 2004 @ 14:49:00 #124
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_18321693
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:10 schreef BVO het volgende:
Dacht ik ook...zit er nu wel of niet gif in de grond?
Volgens mij niet, of 't moet puur toeval zijn. Martine heeft dat verhaal de wereld in geholpen, nu gaat het officieel onderzocht worden. Martine is natuurlijk bang dat er niks gevonden wordt, dus heeft die kerel omgekocht. Ludo heeft dit weer door en heeft nóg meer betaald, om te zorgen dat het verslag de waarheid weergeeft: er zit GEEN gif in de grond....
pi_18321766
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:49 schreef babette21 het volgende:

[..]

Volgens mij niet, of 't moet puur toeval zijn. Martine heeft dat verhaal de wereld in geholpen, nu gaat het officieel onderzocht worden. Martine is natuurlijk bang dat er niks gevonden wordt, dus heeft die kerel omgekocht. Ludo heeft dit weer door en heeft nóg meer betaald, om te zorgen dat het verslag de waarheid weergeeft: er zit GEEN gif in de grond....
FOUT! Ludo ging naar Martine toe om te zeggen dat hij blij was dat ze zich bedacht had. Het officiele rapport was binnengekomen en hieruit bleek dat er gif in de grond zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')