hehe... mèt tietenraampje!quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
----------------------------------------quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:45 schreef Kimmster het volgende:
Ik vond trouwens eergisteren het buikje van Janine wat uitsteken, zou ze soms weer zwanger zijn ? (in het echt dan he ....)
Dat heb ik topics geleden al voorspeld.quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:45 schreef Kimmster het volgende:
Ik vond trouwens eergisteren het buikje van Janine wat uitsteken, zou ze soms weer zwanger zijn ? (in het echt dan he ....)
tuurlijk zal ze tegen jou niet zeggen als ze zwanger is.quote:Op zaterdag 10 april 2004 09:54 schreef Inca het volgende:
[..]
----------------------------------------
nee ze is niet zwanger dit weet ik van haar zelf
Eind april vertrekken ze naar Africa om hun projecten van Memisa te gaan bekijken.
In September komt hiervan een 13delige serie van op tv
Maar het is niet waar dusquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:03 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dat heb ik topics geleden al voorspeld..
.
. voordat het buikje begon uit te steken
We zullen zien.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar het is niet waar dusZeg maar dag tegen je voorspelling
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:39 schreef _bigmac_ het volgende:
ouwe tang.
Waarom wil ze dat?? Omdat ze soms inziet dat ze zoooo slecht is dat de honden er geen brood van lusten....quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:18 schreef Kylee het volgende:
Overigens zag ik een stukje van haar in weekend,. Ze wil dat wij haar zo snel mogelijk vergeten.
.
Ik moet toegeven dat ik de draad 'n beetje begin kwijt te raken wb die verhaallijn... (ik kijk gtst omdat ik 'n half uur simpele tv wil, dan moeten ze niet ineens moeiljk gaan doen haha)...quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:29 schreef Svensational het volgende:
Dat gedoe met Ludo en Martine, Martine heeft die man toch betaald om te laten verklaren dat er gif in de grond zat? Dus Ludo is er gewoon weer ingestonken? Want die denkt nu dat martine zich bedacht heeft
Martine heeft die man betaald om hem te laten zeggen dat er geen gif in de grond zat..zodat ze verder konden met de bouwquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:29 schreef Svensational het volgende:
Dat gedoe met Ludo en Martine, Martine heeft die man toch betaald om te laten verklaren dat er gif in de grond zat? Dus Ludo is er gewoon weer ingestonken? Want die denkt nu dat martine zich bedacht heeft
Maar ik dacht dat Martine het verhaal dat er gif in de grond zou zitten zelf in de wereld had geholpen??quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Martine heeft die man betaald om hem te laten zeggen dat er geen gif in de grond zat..zodat ze verder konden met de bouw
Ludo heeft die man het dubbele betaald, om er voor te zorgen dat die eerlijk zou zijn (-->dat er dus wel gif in de grond zat)
Volgens mij niet, of 't moet puur toeval zijn. Martine heeft dat verhaal de wereld in geholpen, nu gaat het officieel onderzocht worden. Martine is natuurlijk bang dat er niks gevonden wordt, dus heeft die kerel omgekocht. Ludo heeft dit weer door en heeft nóg meer betaald, om te zorgen dat het verslag de waarheid weergeeft: er zit GEEN gif in de grond....quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:10 schreef BVO het volgende:
Dacht ik ook...zit er nu wel of niet gif in de grond?
FOUT! Ludo ging naar Martine toe om te zeggen dat hij blij was dat ze zich bedacht had. Het officiele rapport was binnengekomen en hieruit bleek dat er gif in de grond zat.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, of 't moet puur toeval zijn. Martine heeft dat verhaal de wereld in geholpen, nu gaat het officieel onderzocht worden. Martine is natuurlijk bang dat er niks gevonden wordt, dus heeft die kerel omgekocht. Ludo heeft dit weer door en heeft nóg meer betaald, om te zorgen dat het verslag de waarheid weergeeft: er zit GEEN gif in de grond....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |