Och, biedt een goed alternatief: goede orale sexquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh.... beheersing!!!
Is dat niet heel moeilijk? Vooral voor je partner dan.
quote:Op maandag 10 januari 2005 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Och, biedt een goed alternatief: goede orale sex
Ik heb dat ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 17:11 schreef Christine het volgende:
Als je met de pil stopt, moet je dit dan melden aan de huisarts eigenlijk?
Dat begint bij mij ook te komen nuquote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:22 schreef Nadientje het volgende:
ik ben gestopt en dit is echt de beste beslissing die ik sinds tijden heb genomen, ik was 5 jaar aan de pil maar wist niet dat je je zo gigantisch goed kon voelen, de laatste tijd was ik altijd enorm duf, moe en snel geirriteerd, nergens meer zin in en altijd last van hoofdpijn enzo...
Ik heb geen idee... maar bij mij komt die rommel er niet meer inquote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:49 schreef Inu het volgende:
Jullie laten het steeds interessanter klinken... maar ik maak me toch een beetje zorgen voor wanneer ik weer aan de pil wil.. Is dat echt niet slecht als je je hormonen op en neer gooit?
Nou, verwacht die acne geheid maar terugquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:25 schreef Shantee het volgende:
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar meer mensen die de Diane-pil juist slikten om acne tegen te gaan, en wat de reactie was toen ze ermee stopten.
Ik slik nu vijf jaar de pil(mijn gehele puberteit eigenlijk) om acne tegen te gaan, zit er nu aan te denken om te stoppen maar ik weet niet of ik die acne ervoor over heb.
Zit nu echt erg te twijfelen![]()
Ja, daar was ik ook al bang voor... Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:22 schreef flutterbye het volgende:
@ Shantee, het kan natuurlijk wel zijn dat je acne inmiddels vanzelf over is gegaan als je uit de pubertijd bent. Maar je kunt ook pech hebben... Het probleem is dat je het nooit van tevoren weet, het is altijd een kwestie van uitproberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |