Hallo,
Ik ben ook zo iemand die alleen maar klachten ondervind bij het slikken van de pil (eerst m30 drna diane35)
Deze ivm het bekende acne verhaal en ook verwege het feit dat ik altijd wel behoorlijk ziek was ,flauwvalle,misselijk,etc
Laatste jaren merk ik dat ik me helemaal niet meer "lekker" voel..hoofpijn,irriterende ogen,depri,bitcherig,alles is me teveel,nergens zin in en ga zo maar door..
En dit viel me helemaal op toen de diane35 opeens een andere naam kreeg,maar volgens mijn huisarts en apotheek gewoon het zelfde en is alleen de naam veranderd..Maar toch ervaar ik dit niet zo,haaruitval en de klachte wat ik al had versterkte..kon opeens niet meer de pil zo weg krijgen en moest (normaal beetje spuug verzamele en weg wastie) met un heel glas water en dan nog het gevoel dattie dr "hing" weer drinken enz..ff nadat ik um geslikt had kreeg ik un soort van "slijm-ophopingen" in me keel gevoel dat me (sorrie voor de lekkere uitdrukking) de kots in de keel hing..iemand me de keel dichtkneep..en dat gevoel had ik dus sinds diane35 een andere naam kreeg.
En ik ben het gewoon zat..ben sinds vorige week dinsdag gestopt met de pil en me hoofdpijn is als sneeuw voor de zon verdwenen!!! Ben vanmorgen bij mijn huisarts geweest en alles uitgelegt,ik heb nu een verwijskaart gekregen voor de gynaecoloog, maar ik zit nog te twijfelen over het spiraaltje of het staafje (implanon)
Heb een afspraak gemaakt met de Gyn op vrijdag 14juli 14.30uur..wil toch wel even vragen wat hij me aanbeveelt..omdat mijn huisarts niet zo happerig was dat ik met de pil stopte ivm me erge menstruatie-klachten..ook was hij niet zo happerig over de implanon..
Dit topic ga ik zeker in de gate houden..
Sorrie voor 't lange verhaal
[ Bericht 9% gewijzigd door Stamp_Kip op 04-07-2006 16:05:12 (spelfoutjes ;)) ]
Fotoboek Hating me is easy...Loving me takes courage