Op langere termijn val je toch wel door de mand want je kan een andere nickname nemen maar de persoon achter een nickname veranderd niet of amper.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat wou ik juist even zien. Ik poste onder deze account echt niet heel veel anders dan onder m'n vorige hoor. Ik hield me nu misschien nét ietsje meer in, maar verder postte ik bijna op dezelfde manier hoor.
Maar het duurde wel lang dit.
Grammatica ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Statistiek is nooit mijn sterkste punt geweest.
50% kans dat het wel gebeurd, 50% dat het niet gebeurd
Loek!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hoi
ah gezellig tussen de purmerenders en de almeerdersquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nu al weer helemaal zin in de wedstrijd..
En in dit:
[afbeelding].
Je wist 't helemaal niet, je dacht dat ik 't wasquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Loek!
You son of a gun, i knew it!
Ja, dat liet ik me aanlullen door Daggla.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:49 schreef Sloggi het volgende:
Je wist 't helemaal niet, je dacht dat ik 't was
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef belanov het volgende:
[..]
ah gezellig tussen de purmerenders en de almeerders![]()
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maarreh, sorry dat ik je voor Loek heb aangezien.
Geef mij maar de schuld hoor..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja, dat liet ik me aanlullen door Daggla.![]()
Die is mod weetjewel. Die zal het wel weten dacht ik.
Maarreh, sorry dat ik je voor Loek heb aangezien.
Hij deed zich wel voor als iemand die altijd in de Kuip was te vinden, en hij had geen goed woord over voor 666 gasten dus waarschijnlijk is hij al na heel veel thuiswedstrijden geweest want anders zeg je zulke dingen toch niet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:47 schreef Eightball het volgende:
Ben je nou al eens naar een wedstrijd geweest?
Je krijgt de schuld niet, maar als je had gewild had je het kunnen wetenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld hoor..
quote:Maar ik denk dat ik Loek m'n excuses aan moet bieden omdat ik dacht dat Sloggi een kloon van hem was,.
Staat er Forum Admin of Administrator achter mijn naam dan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Daggla had het kunnen weten als 'ie naar de IP nrs had gekeken
Dus mitt heeft bluf pooker gespeelt?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Staat er Forum Admin of Administrator achter mijn naam dan?.
Geweldigquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Heb intussen wel m'n wedstrijd-gemiddelde wat omhoog geschroeft ja![]()
maar dat roepen tegen mensen die hier zaten tijdens wedstrijden was meer bedoeld als 'grapje' om m'n kloon nog doorzichtiger te maken
Eeeuh, niet echt..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef -Hans- het volgende:
maar moderators kunnen toch wel ip's zien?
Je hebt ook wel degelijk een punt hoor! Sloggi kan het ook.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ik denk dat ik Loek m'n excuses aan moet bieden omdat ik dacht dat Sloggi een kloon van hem was,.
Dat spreekt voor zichquote:Ontopic:
AJAX!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |