Iets in de richting van "als ik in de buurt had gestaan dan had ik hem een trap verkocht"quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat zeidie? Het is nogal voor mijn tijd namelijk
Dat is het ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:Vinden jullie dat nou echt zóóó mooi?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:23 schreef keeper het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort Loko_Ono.
Zo die zit.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook geen topclub meer slimpie. En als je dat wel bent behoor je dus elk jaar een topteam te hebben en mee te strijden om de titel.
Loekie
Statistiek is nooit mijn sterkste punt geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:48 schreef keeper het volgende:
Die kans is enorm klein, er is namelijk nog nooit niet gescoord bij een feyenoord-Ajax.
Hahaha.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:23 schreef keeper het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort Loko_Ono.
It is really me, Tony.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Of het nou wel of niet Loek is, de user die achter Ruud_Gullit schuil gaat post op een zeer behoorlijke manier, laat hem dan verder ook met rust
Loekiequote:Op vrijdag 9 april 2004 15:31 schreef Ruud_Gullit het volgende:ok, ok. Dát duurde lang. Ik heb hier maanden gepost, en iedereen om me heen (zoals die Sloggi en Altface) werden beschuldigd mij te zijn. Ook hebben veel users die normaal elke opmerking van mij als onzin afdeden, alleen omdat ik het was, gelachen of ingestemd met posts van mij onder deze account.
Dus ik had tóch gelijk dat ik bij wat ik ook zei iedereen hier over me heen kreeg, alleen maar omdat ik LoekB was. Elke andere user die dezelfde opmerking gemaakt had (Ruud_Gullit dus bijvoorbeeld) had gelijk gekregen of er werd om gelachen.
Dat wou ik juist even zien. Ik poste onder deze account echt niet heel veel anders dan onder m'n vorige hoor. Ik hield me nu misschien nét ietsje meer in, maar verder postte ik bijna op dezelfde manier hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Maar nee het had niks met loek te maken maar meer met de manier van posten
Ik verander niet elke week van meningquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is mij inmiddels ook wel duidelijk,.
Eerst dacht ik Sloggi, maar die post weer net iets anders..
Ik zie nu toch echt een verband tussen de posts en de club die ze aanmoedigen,.
We hebben het al eerder gezegd, maar telkens riep je neequote:Op vrijdag 9 april 2004 15:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat wou ik juist even zien. Ik poste onder deze account echt niet heel veel anders dan onder m'n vorige hoor. Ik hield me nu misschien nét ietsje meer in, maar verder postte ik bijna op dezelfde manier hoor.
Maar het duurde wel lang dit.
Ja?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, dat is mij inmiddels ook wel duidelijk,.
He just didquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja?
(Wil de echte Loek trouwens effe opstaan?)
Anyway:
[afbeelding]
Hoiquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja?
(Wil de echte Loek trouwens effe opstaan?)
Anyway:
[afbeelding]
De laatste paar dagen werd het een beetje duidelijker,quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:31 schreef Ruud_Gullit het volgende:ok, ok. Dát duurde lang. Ik heb hier maanden gepost, en iedereen om me heen (zoals die Sloggi en Altface) werden beschuldigd mij te zijn. Ook hebben veel users die normaal elke opmerking van mij als onzin afdeden, alleen omdat ik het was, gelachen of ingestemd met posts van mij onder deze account.
Dus ik had tóch gelijk dat ik bij wat ik ook zei iedereen hier over me heen kreeg, alleen maar omdat ik LoekB was. Elke andere user die dezelfde opmerking gemaakt had (Ruud_Gullit dus bijvoorbeeld) had gelijk gekregen of er werd om gelachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |