stoer joh, ga ergens anders de internet houllie uithangen...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:05 schreef altface het volgende:
2-0 en 11 verminkte joden !
Joh ? ik dacht dat altijd dat internet hoolie achtig gedrag was tijdens de wedstrijd postern hoe stil het wel niet is in het stadion,hoe dom de supporters zijn van de tegenpartij,waar waren jullie,we hebben jullie laten rennen enz,enz maar blijkbaar is je voorspelling geven dat ook alquote:Op donderdag 8 april 2004 23:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
stoer joh, ga ergens anders de internet houllie uithangen...
Ga aub ergens anders de cart-man clone uithangen.
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:18 schreef altface het volgende:
[..]
Joh ? ik dacht dat altijd dat internet hoolie achtig gedrag was tijdens de wedstrijd postern hoe stil het wel niet is in het stadion,hoe dom de supporters zijn van de tegenpartij,waar waren jullie,we hebben jullie laten rennen enz,enz maar blijkbaar is je voorspelling geven dat ook algelukig weet ik dat het niet zo is
Feijenoord jee jee jee
Ajaks boe boe boe
en nu kruip ik onder mijn Feijenoord dekbed in mijn Feijenoord pyama maar zonder sokken (niet tegen de gkl vertelen hoor want dan maak ik mischien wel niet kans op op dimondcard en dan hoor ik er niet bij)
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel ergere kleuters gezien.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:28 schreef golfer het volgende:
Stelletje kleuters.
quote:
Tering... jullie zijn meer anti-Ajax dan pro-kakkerlak? Jullie zijn er dus eindelijk toch achter gekomen dat het team waardeloos is en je je energie maar beter ergens anders aan kan gaan verspillen? Kom op gast...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:34 schreef altface het volgende:
[..]
[afbeelding] en nu is het wachten op de eerste grap leuk zo'n spandoek boven zo'n bord![]()
Tackleberry my guy.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:12 schreef Tackleberry het volgende:
Ik ga zondag ff wat later naar Paaspop, eerst ff Feyenoord - Ajax kijken...Als je Canal+ hebt, moet je er ook gebruik van maken...
Ah Dead moon, die tip kreeg ik van de cd-sjop-meneer, komt goed (kom ze trouwens maar zelf de groeten doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Tackleberry my guy.
Doe je de groeten aan Dead moon en Monster magnet ?
Ja, dat spandoek gaat altijd mee en voor de rest hangen er geen Feyenoord-vlaggen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Tering... jullie zijn meer anti-Ajax dan pro-kakkerlak?
Doc, SCH anyone?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond wel ergere kleuters gezien.
Zo goed, golfert?quote:Lodewijks
Gyan - v.d. Berg - Paauwe - Mtiliga
Smolarek - Ono - Ghaly - Lurling/v. Persie
Kuijt - Buffel
Beter ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:47 schreef Sloggi het volgende:
Zo goed, golfert?
Jij voegt ook echt níks toe met je domme reacties he?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:08 schreef mat_herben het volgende:
0-8
zo kennen we Mat toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:23 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Jij voegt ook echt níks toe met je domme reacties he?
Das waarquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
zo kennen we Mat toch?
Ook 0-8quote:Op donderdag 8 april 2004 23:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
aardige opwarmer voor PSV - Groningen
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, dat spandoek gaat altijd mee en voor de rest hangen er geen Feyenoord-vlaggen.![]()
Hoop dat er een lekker sfeertje hangt. Vindt het maar vaag dat Feyenoord opeens zelf wil meewerken aan de sfeer (muziekkeuze en toestemming voor vuurwerk). Maar van Keesie Wonderboy moeten we niet vergeten dat het slechts om een voetbalwedstrijdje gaat, het is maar een spelletje! Tis al weer bijna een jaar geleden joh..[afbeelding]
Hm dat hooghouden deed zeer ehquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, dat spandoek gaat altijd mee en voor de rest hangen er geen Feyenoord-vlaggen.![]()
Hoop dat er een lekker sfeertje hangt. Vindt het maar vaag dat Feyenoord opeens zelf wil meewerken aan de sfeer (muziekkeuze en toestemming voor vuurwerk). Maar van Keesie Wonderboy moeten we niet vergeten dat het slechts om een voetbalwedstrijdje gaat, het is maar een spelletje! Tis al weer bijna een jaar geleden joh..[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Is de shirtsponser daar TDK? Is dat dan al zo lang geleden?
Nee dat was een speciaal shirt. Was namelijk het jaar na Beverwijk....quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:05 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Is de shirtsponser daar TDK? Is dat dan al zo lang geleden?
"Voetbal verziek het niet" stond er geloof ik,quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:08 schreef mitt het volgende:
[..]
dat was volgens mij een wedstrijd waarbij Ajax en Feyenoord dezelfde shirtopdruk hadden.
Weet niet meer precies wat het was, tegen geweld ofzo?
Leg me dan eens uit wat dat grote doek op vak 410 deed. Met die "god" dat een rokje droeg en op iets groens stond...quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Tering... jullie zijn meer anti-Ajax dan pro-kakkerlak? Jullie zijn er dus eindelijk toch achter gekomen dat het team waardeloos is en je je energie maar beter ergens anders aan kan gaan verspillen? Kom op gast...
CBS
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding].
hehehehquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]Vinden jullie dat nou echt zóóó mooi?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Jij was toen nog niet eens geboren, dus hou je er buiten jochie.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:59 schreef Inquistor87 het volgende:
[..].
Het was echt te vernederend voor woorden,quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
1.Feyenoordquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was echt te vernederend voor woorden,.
En zo beleefde de feyenoordspelers het ook, getuige de opmerking die achteraf werd gemaakt door een van de spelers,.
Die kans is enorm klein, er is namelijk nog nooit niet gescoord bij een feyenoord-Ajax.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik teke voor een lamme en saaie 0-0
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
ow die ene keer in de 13 jaar dat feyenoord weer eens kampioen werd?
Met andere woorden:quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]![]()
Van jullie wordt verwacht dat jullie elk jaar kampioen worden. Wij hebben daar niet altijd het team voor, dus bij ons is het minder erg
Het zijn allebei topclubs, maar Feijenoord heeft niet altijd een topteam.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:05 schreef BZ het volgende:
[..]
Met andere woorden:
Ajax is een topploeg
Feyenoord niet
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:38 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
1.Feyenoord
.
.
.
6. Ajax
Een paar jaar geleden vond ik veel vernederender voor jullie
O was ik er toen nog niet? Goh.... volgens mij welquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:26 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Jij was toen nog niet eens geboren, dus hou je er buiten jochie.
*nomineert voor leukste opmerking in tijdenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]![]()
Van jullie wordt verwacht dat jullie elk jaar kampioen worden. Wij hebben daar niet altijd het team voor, dus bij ons is het minder erg
Ja, dat is mij inmiddels ook wel duidelijk,quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef mitt het volgende:
Loek_Gullit.
Wat zeidie? Het is nogal voor mijn tijd namelijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was echt te vernederend voor woorden,.
En zo beleefde de feyenoordspelers het ook, getuige de opmerking die achteraf werd gemaakt door een van de spelers,.
Lul zelf niet zo dom, dus volgens jullie hebben wij wél elk jaar een topteam?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*nomineert voor leukste opmerking in tijden
oohh dus toch, hij ontkende het laatst al.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef mitt het volgende:
Loek_Gullit.
Het zou inderdaad erg jammer zijn als Loek weer van het toneel verdwijnt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef RedGuy het volgende:
Straks jagen jullie Ruudje ook weer weg..
Krijgen we binnenkort Loko_Onoquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef RedGuy het volgende:
Straks jagen jullie Ruudje ook weer weg..
Dan ben je toch ook geen topclub meer slimpie. En als je dat wel bent behoor je dus elk jaar een topteam te hebben en mee te strijden om de titel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Lul zelf niet zo dom, dus volgens jullie hebben wij wél elk jaar een topteam?
Iets in de richting van "als ik in de buurt had gestaan dan had ik hem een trap verkocht"quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Wat zeidie? Het is nogal voor mijn tijd namelijk
Dat is het ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:Vinden jullie dat nou echt zóóó mooi?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:23 schreef keeper het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort Loko_Ono.
Zo die zit.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook geen topclub meer slimpie. En als je dat wel bent behoor je dus elk jaar een topteam te hebben en mee te strijden om de titel.
Loekie
Statistiek is nooit mijn sterkste punt geweest.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:48 schreef keeper het volgende:
Die kans is enorm klein, er is namelijk nog nooit niet gescoord bij een feyenoord-Ajax.
Hahaha.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:23 schreef keeper het volgende:
[..]
Krijgen we binnenkort Loko_Ono.
It is really me, Tony.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Of het nou wel of niet Loek is, de user die achter Ruud_Gullit schuil gaat post op een zeer behoorlijke manier, laat hem dan verder ook met rust
Loekiequote:Op vrijdag 9 april 2004 15:31 schreef Ruud_Gullit het volgende:ok, ok. Dát duurde lang. Ik heb hier maanden gepost, en iedereen om me heen (zoals die Sloggi en Altface) werden beschuldigd mij te zijn. Ook hebben veel users die normaal elke opmerking van mij als onzin afdeden, alleen omdat ik het was, gelachen of ingestemd met posts van mij onder deze account.
Dus ik had tóch gelijk dat ik bij wat ik ook zei iedereen hier over me heen kreeg, alleen maar omdat ik LoekB was. Elke andere user die dezelfde opmerking gemaakt had (Ruud_Gullit dus bijvoorbeeld) had gelijk gekregen of er werd om gelachen.
Dat wou ik juist even zien. Ik poste onder deze account echt niet heel veel anders dan onder m'n vorige hoor. Ik hield me nu misschien nét ietsje meer in, maar verder postte ik bijna op dezelfde manier hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:36 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Maar nee het had niks met loek te maken maar meer met de manier van posten
Ik verander niet elke week van meningquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is mij inmiddels ook wel duidelijk,.
Eerst dacht ik Sloggi, maar die post weer net iets anders..
Ik zie nu toch echt een verband tussen de posts en de club die ze aanmoedigen,.
We hebben het al eerder gezegd, maar telkens riep je neequote:Op vrijdag 9 april 2004 15:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat wou ik juist even zien. Ik poste onder deze account echt niet heel veel anders dan onder m'n vorige hoor. Ik hield me nu misschien nét ietsje meer in, maar verder postte ik bijna op dezelfde manier hoor.
Maar het duurde wel lang dit.
Ja?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, dat is mij inmiddels ook wel duidelijk,.
He just didquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja?
(Wil de echte Loek trouwens effe opstaan?)
Anyway:
[afbeelding]
Hoiquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:40 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja?
(Wil de echte Loek trouwens effe opstaan?)
Anyway:
[afbeelding]
De laatste paar dagen werd het een beetje duidelijker,quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:31 schreef Ruud_Gullit het volgende:ok, ok. Dát duurde lang. Ik heb hier maanden gepost, en iedereen om me heen (zoals die Sloggi en Altface) werden beschuldigd mij te zijn. Ook hebben veel users die normaal elke opmerking van mij als onzin afdeden, alleen omdat ik het was, gelachen of ingestemd met posts van mij onder deze account.
Dus ik had tóch gelijk dat ik bij wat ik ook zei iedereen hier over me heen kreeg, alleen maar omdat ik LoekB was. Elke andere user die dezelfde opmerking gemaakt had (Ruud_Gullit dus bijvoorbeeld) had gelijk gekregen of er werd om gelachen.
Op langere termijn val je toch wel door de mand want je kan een andere nickname nemen maar de persoon achter een nickname veranderd niet of amper.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dat wou ik juist even zien. Ik poste onder deze account echt niet heel veel anders dan onder m'n vorige hoor. Ik hield me nu misschien nét ietsje meer in, maar verder postte ik bijna op dezelfde manier hoor.
Maar het duurde wel lang dit.
Grammatica ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Statistiek is nooit mijn sterkste punt geweest.
50% kans dat het wel gebeurd, 50% dat het niet gebeurd
Loek!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:42 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hoi
ah gezellig tussen de purmerenders en de almeerdersquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nu al weer helemaal zin in de wedstrijd..
En in dit:
[afbeelding].
Je wist 't helemaal niet, je dacht dat ik 't wasquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Loek!
You son of a gun, i knew it!
Ja, dat liet ik me aanlullen door Daggla.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:49 schreef Sloggi het volgende:
Je wist 't helemaal niet, je dacht dat ik 't was
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef belanov het volgende:
[..]
ah gezellig tussen de purmerenders en de almeerders![]()
Excuses aanvaardquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Maarreh, sorry dat ik je voor Loek heb aangezien.
Geef mij maar de schuld hoor..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:51 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ja, dat liet ik me aanlullen door Daggla.![]()
Die is mod weetjewel. Die zal het wel weten dacht ik.
Maarreh, sorry dat ik je voor Loek heb aangezien.
Hij deed zich wel voor als iemand die altijd in de Kuip was te vinden, en hij had geen goed woord over voor 666 gasten dus waarschijnlijk is hij al na heel veel thuiswedstrijden geweest want anders zeg je zulke dingen toch niet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:47 schreef Eightball het volgende:
Ben je nou al eens naar een wedstrijd geweest?
Je krijgt de schuld niet, maar als je had gewild had je het kunnen wetenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geef mij maar de schuld hoor..
quote:Maar ik denk dat ik Loek m'n excuses aan moet bieden omdat ik dacht dat Sloggi een kloon van hem was,.
Staat er Forum Admin of Administrator achter mijn naam dan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:52 schreef Sloggi het volgende:
Daggla had het kunnen weten als 'ie naar de IP nrs had gekeken
Dus mitt heeft bluf pooker gespeelt?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Staat er Forum Admin of Administrator achter mijn naam dan?.
Geweldigquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Heb intussen wel m'n wedstrijd-gemiddelde wat omhoog geschroeft ja![]()
maar dat roepen tegen mensen die hier zaten tijdens wedstrijden was meer bedoeld als 'grapje' om m'n kloon nog doorzichtiger te maken
Eeeuh, niet echt..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:58 schreef -Hans- het volgende:
maar moderators kunnen toch wel ip's zien?
Je hebt ook wel degelijk een punt hoor! Sloggi kan het ook.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ik denk dat ik Loek m'n excuses aan moet bieden omdat ik dacht dat Sloggi een kloon van hem was,.
Dat spreekt voor zichquote:Ontopic:
AJAX!
ooh okay, best apart geregeld dan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eeeuh, niet echt...
Dus iedereen die voor Feyenoord is, én wat minder uhm "vriendelijker" post dan z'n mede-Feyenoorders is meteen LoekB?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:01 schreef Eightball het volgende:
Ik bedoel Loekiaans posten. Vandaar dat ik zo makkelijk om ging.
En vaak van mening veranderd jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:05 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Dus iedereen die voor Feyenoord is, én wat minder uhm "vriendelijker" post dan z'n mede-Feyenoorders is meteen LoekB?
Ben je niet blij golfer? Loek is terug!quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:14 schreef golfer het volgende:
En nu graag weer over de wedstrijd i.p.v. het geneuzel over wie achter welke usernaam schuil gaat.
Dat vermoedde ik al een tijdje, maar heeft verder niets met deze klassieker te maken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:16 schreef Eightball het volgende:
Ben je niet blij golfer? Loek is terug!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:52 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord is overigens gewoon een topclub
Hij is er weer hoor.........quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:57 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]Wel grappig om te horen dat Feyenoord geen topclub is van een fan van een club die op de Europese ranglijst zo'n 15 plaatsen lager dan Feyenoord staat.
![]()
Maar daar heeft hij dus wel helemaal gelijk in. Ik heb gisteren nog het lijstje gezien. Feyenoord stond 24e, PSV 26e en Ajax slechts 40e....quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:57 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]Wel grappig om te horen dat Feyenoord geen topclub is van een fan van een club die op de Europese ranglijst zo'n 15 plaatsen lager dan Feyenoord staat.
![]()
Ik wil alleen maar zeggen dat zeggen dat roepen dat Feyenoord geen topclub is gewoon belachelijk is. Ze hebben 2 jaar geleden nog de UEFA cup gewonnen. Ze streden vorig jaar mee om minstens de 2e plek, het jaar daardoor ook nog, versloegen Ajax in de halve beker-finale, en maken nu wéér kans op de 2e plek. Dat Feyenoord te weinig kampioenschappen behaald heeft, daar ben ik het mee eens. Maar niet alleen op grond daarvan kun je bepalen of een club een topclub isquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:01 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hij is er weer hoor.........
Heb je het team van Feyenoord gezien? Dat team dat 15 plaatsen hoger staat dan Ajax kan niet eens meedoen voor de MickeyMouse bokaal.
Je hebt wel volkomen gelijk!quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik wil alleen maar zeggen dat zeggen dat Feyenoord geen topclub is gewoon belachelijk is. Ze hebben 2 jaar geleden nog de UEFA cup gewonnen. Ze streden vorig jaar mee om minstens de 2e plek, het jaar daardoor ook nog, versloegen Ajax in de halve beker-finale, en maken nu wéér kans op de 2e plek. Dat Feyenoord te weinig kampioenschappen behaald heeft, daar ben ik het mee eens. Maar niet alleen op grond daarvan kun je bepalen of een club een topclub is
quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Maar goed, ik hap weer eens flink volgens mij
quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel volkomen gelijk!
Als Feyenoord op basis van de laatste 5 jaar geen topclub zou zijn, dan is ajax dat ook zeer zeker niet.
Een rijke historie is geen must om topploeg te zijn. Bovendien is het onzin om te stellen dat PSV geen rijke historie heeft. Het is eerder de stad Eindhoven die relatief geen rijke historie heeft, en de eeuwige strijd tussen R'dam en A'dam is het die de 'emoties' losmaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:23 schreef Suijk het volgende:
Het zijn de enige twee Nederlandse topclubs. Niet zozeer wat betreft prestaties in het recente verleden maar vanwege de historie. Niet voor niets dat de wedstrijd van zondag zoveel 'emoties' losmaakt, dat zal met psv niet gebeuren, hoeveel kampioenschappen die ook nog gaan halen.
ik denk dat het begrip topclub en rivalen nog weleens door elkaar worden gehaald... we spreken niet voor niets van een top 3. Of we willen of niet...de 3 topclubs hebben elkaar nodig om de competitie leuk te houden en om elkaar scherp te houden.. Valencia en Depor zijn de laatste jaren ook topclubs gebleken, maar staan in de schaduw van de rivaliteit tussen real en barca.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je hebt wel volkomen gelijk!
Als Feyenoord op basis van de laatste 5 jaar geen topclub zou zijn, dan is ajax dat ook zeer zeker niet.
Op basis van het afgelopen seizoen gaan ze meer voor de kwalificatie tobclub...quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:52 schreef Sloggi het volgende:
Feyenoord is overigens gewoon een topclub
Feyenoord heeft zich goed hersteld en is nog altijd een topclubquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:41 schreef sjun het volgende:
[..]
Momenteel gaan ze meer voor de kwalificatie tobclub... op basis van het afgelopen seizoen.
We zullen het na dit weekend wetenquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zich goed hersteld en is nog altijd een topclub
gek he.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:20 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]en toen waren ze stil....
Roep dan ook niet zulke onzin.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gek he.
deze feitjes zijn oud nieuws, en allang besproken.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Feijenoord Arsenal.... Op het moment dat ze succes ruiken, beginnen de knieen weer te knikken en dan is het gedaan. Het is leuk om te zien dat het zo zijn tradities onderhoudt
Zal wel gewoon een zielig feestje op een parkeerterrein worden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb nu al weer helemaal zin in de wedstrijd..
En in dit:
[afbeelding].
is al toegezegd dat het op Leidse mag.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een zielig feestje op een parkeerterrein worden.
Hij blijft leukquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:57 schreef afca het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:01 schreef afca het volgende:
Ach, morgen wordt het nog veel leuker.
5-0
Kijk daar heb je het al, waar speelde hij?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:02 schreef Praag het volgende:
Mike Obiku aap hekken
die een keer in de acht jaar bij jullie moet het wel op de coolsingel he, zo bijzonder als jullie een keertje kampioen worden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een zielig feestje op een parkeerterrein worden.
Inderdaad. + Een gebroken been van vd Vaartquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:11 schreef Praag het volgende:
Ik wil bloed zien morgen.
hebben jullie dat nodig om een kans te maken?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:18 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Inderdaad. + Een gebroken been van vd Vaart![]()
ik heb nog een user icon nodig, mag ik deze gebruiken?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:57 schreef afca het volgende:
[afbeelding]
Nee, maar het is wel leukquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hebben jullie dat nodig om een kans te maken?![]()
De commentator van Radio Rijnmond horen wanneer Fey. kansloos verliest van AJAX. Dat is pas leuk!quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:45 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel leuk
Volgens dergelijke lijstjes is NL meer een topteam dan Italie en is de USA ook een topteam ...quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:06 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij dus wel helemaal gelijk in. Ik heb gisteren nog het lijstje gezien. Feyenoord stond 24e, PSV 26e en Ajax slechts 40e....
Dus mensen die zeggen dat Ajax een topclub is en Feyenoord niet![]()
Niet helemaal, dit is gewoon de Europese ranglijst over 5 seizoenen....quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:58 schreef Doc het volgende:
Volgens dergelijke lijstjes is NL meer een topteam dan Italie en is de USA ook een topteam ...
Omdat Fey. toevallig een 2e-rangs cupje heeft gewonnen een paar seizoenen geleden. Poe poe, chapeau hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Niet helemaal, dit is gewoon de Europese ranglijst over 5 seizoenen....
ik hou ook veel van mijn vlag en die ziet er zo uit :quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:33 schreef altface het volgende:
[..]
ik hou ook veel van mijn vlag en die ziet er zo uit : [afbeelding] en die gaat morgen ook mee![]()
Dat lijstje met NL is ook een ranglijstje van wedstrijden over een X aantal seizoenen hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
ik heb geen probleem met een moskee hoor want ik kom zelf uit turkijequote:Op zaterdag 10 april 2004 14:36 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nogal logisch dat bij F'noord van die palestijnse dus moslim vlaggen meegevoerd worden
En door de week maar klagen over de moskee![]()
![]()
En sinds wanneer zijn Turken dol op Palestijnen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:37 schreef altface het volgende:
[..]
ik heb geen probleem met een moskee hoor want ik kom zelf uit turkije
Hij moet toch meepraten met z'n moslimvriendjes......quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:38 schreef Doc het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn Turken dol op Palestijnen?
Nou dol het is gewoon bedoeld om te provoceeren want die joden vlag in de arena dit seizoen die jongens van jullie ouwe hardekern vinden dat jodengedoe maar niksquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:38 schreef Doc het volgende:
[..]
En sinds wanneer zijn Turken dol op Palestijnen?
Neem hoor zelf knokken is leukerquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:42 schreef Suijk het volgende:
Ik moet trouwens wel een beetje lachen om je icoontje altface.
Prutserij ten top!
Hij's fijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:33 schreef altface het volgende:
[..]
ik hou ook veel van mijn vlag en die ziet er zo uit : [afbeelding] en die gaat morgen ook mee![]()
Alsof er maar een Ajacied geprovoceerd wordt door die Palestijnen vlaggen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:40 schreef altface het volgende:
[..]
Nou dol het is gewoon bedoeld om te provoceeren want die joden vlag in de arena dit seizoen die jongens van jullie ouwe hardekern vinden dat jodengedoe maar niksdus waarom was die er dan voor de show ?
Ik ken iemand van jullie hardekern die zelf ook joods is die er behoorlijk opgefokt van raakt hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Alsof er maar een Ajacied geprovoceerd wordt door die Palestijnen vlaggen.
Ik denk niet dat je die echt "kent". ..quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:50 schreef altface het volgende:
[..]
Ik ken iemand van jullie hardekern die zelf ook joods is die er behoorlijk opgefokt van raakt hoor
Ik heb vorige week nog een biertje met hem gedronken en een losse kaart geregeld......dus ik ken hem aardig goed dat wil natuurlijk niet zeggen dat het gewoon een tyfuslijer isquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die echt "kent". ..
Idd, de meeste Ajacieden zijn te dom om te weten van welke land bevolkingsgroep die vlag isquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Alsof er maar een Ajacied geprovoceerd wordt door die Palestijnen vlaggen.
Moehahaha.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Idd, de meeste Ajacieden zijn te dom om te weten van welk land die vlag is
quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Moehahaha.
Palestina is geen land
Vast niet bij Ajax Paramaribo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Kijk daar heb je het al, waar speelde hij?.
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bevolkingsgroep
ik schaam mij diep
Sarcasme?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Vast niet bij Ajax Paramaribo.
(c) Jesus.
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:13 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
Nee Gil y Gil is gewoon een racist.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:14 schreef Inquistor87 het volgende:
Sarcasme?.
Omdat hij voor ajax is ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:54 schreef altface het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een biertje met hem gedronken en een losse kaart geregeld......dus ik ken hem aardig goed dat wil natuurlijk niet zeggen dat het gewoon een tyfuslijer is
Jaquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat hij voor ajax is ?
Als je ma voor ajax zou zijn zou je haar dan een tyfushoer vinden?
Och, ieder lijstje waar "hunnie" niet boven de rest staan wordt meteen in twijfel genomen..quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:03 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Klopt. Die is automatisch niet correct of niet representatief.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:15 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Och, iedere lijstje waar "hunnie" niet boven de rest staan wordt meteen in twijfel genomen..
Net als dat de UEFA cup en Amstel cup niet meer belangerijk zijn, wanneer zij eruit liggenquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:15 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Och, iedere lijstje waar "hunnie" niet boven de rest staan wordt meteen in twijfel genomen..
Ook dat klopt. Inferieure toernooitjes.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Net als dat de UEFA cup en Amstel cup niet meer belangerijk zijn, wanneer zij eruit liggen
Maar als jullie mee doen, zijn het top-toernooien, toch?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ook dat klopt. Inferieure toernooitjes.
maar dat jullie geen kanker gepreseteerd hebben buiten de grenzen (afgelopen 5 jaar), dat doet er natuurlijk niet toequote:Op zaterdag 10 april 2004 16:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Die is automatisch niet correct of niet representatief.
Dan zijn het leuke opwarmertjes voor het echte werk.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Maar als jullie mee doen, zijn het top-toernooien, toch?
Tijdelijk dipje.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:18 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
maar dat jullie geen kanker gepreseteerd hebben buiten de grenzen (afgelopen 5 jaar), dat doet er natuurlijk niet toe![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tijdelijk dipje.![]()
Over 15 jaar is iedereen die periode vergeten en hebben ze het nog over de treble van 2005-2006.
ja ik haat iedre ajaxjoodquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat hij voor ajax is ?
Als je ma voor ajax zou zijn zou je haar dan een tyfushoer vinden?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:20 schreef altface het volgende:
[..]
ja ik haat iedre ajaxjood![]()
Flikkerquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
![]()
Klopt, Paauwe verschalkt Zoetebier op hilarische wijze.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:32 schreef Ruud_Gullit het volgende:
iets zegt me dat Feyenoord de openings-goal gaat maken.
Ik ga steeds meer van je houdenquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:22 schreef altface het volgende:
[..]
Flikker![]()
Ik hoop niet dat er veel losse Ajacieden komen, want straks mis ik mijn aansluiting door rellen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:05 schreef mat_herben het volgende:
Hoelaat komen de ajacieden in Rotterdam aan. ongeveer?
Ik ga vannacht al....................eerst stappen en daarna lekker chilluh in de kuipquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:05 schreef mat_herben het volgende:
De 1e combitrein rond een uur of 11quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:05 schreef mat_herben het volgende:
Als er losse joden komen gaan ze echt niet rellen hoor want dan weet je echt dat je kapot geslagen wordt....quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er veel losse Ajacieden komen, want straks mis ik mijn aansluiting door rellen.
Hoezo gaan jullie helemaal los op het voorplein ofzo en als er 1 ME'ertje aan komt snel weer wegwezen en de andere laten staan ? nee mij niet gezien ik zit dan lekker met een biertje op dhzquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:05 schreef mat_herben het volgende:
hey hallo laat kanker er ff buiten jahquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:18 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
maar dat jullie geen kanker gepreseteerd hebben buiten de grenzen (afgelopen 5 jaar), dat doet er natuurlijk niet toe![]()
gezondheidquote:Op zondag 11 april 2004 07:33 schreef RedGuy het volgende:
HAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAS!!!!!!!!
je frustratie zal na vanmiddag alleen maar weer meer toenemen...quote:Op zondag 11 april 2004 07:33 schreef RedGuy het volgende:
HAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAS!!!!!!!!
quote:Op zondag 11 april 2004 10:13 schreef Kupoi het volgende:
AJAX wordt KAMPIOEN![]()
en gaat dus winnen 1-3 van Feijenoord..![]()
(eerst 1-0 achter..... en dan pakken we ze met 1-3)![]()
Precies ook mijn voorspellingquote:Op zondag 11 april 2004 10:13 schreef Kupoi het volgende:
AJAX wordt KAMPIOEN![]()
en gaat dus winnen 1-3 van Feijenoord..![]()
(eerst 1-0 achter..... en dan pakken we ze met 1-3)![]()
Zlatanquote:Op zondag 11 april 2004 10:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Precies ook mijn voorspelling, die rukbuffel die scoort weer, Feyenoord helemaal blij, en dan haal Zlatan verwoestend uit met 2 goals en in de laatste minuten nog eentje van VDV
dat hoeft van mij niet... gewoon de gefrustreerde gezichten van die fnoorders en een vol leidseplein over 2 weken is voor mij genoegquote:Op zondag 11 april 2004 11:20 schreef Praag het volgende:
Ik wil bloed zien. En jankende f'noorders, mwuah ah aaahhh!![]()
Ook goedquote:Op zondag 11 april 2004 11:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
dat hoeft van mij niet... gewoon de gefrustreerde gezichten van die fnoorders en een vol leidseplein over 2 weken is voor mij genoeg
quote:Op zondag 11 april 2004 11:20 schreef jp84 het volgende:
weet iemand die site van een of andere japanse tv station die de wedstrijden van feyenoord live streaming uitzend?
Kezmanquote:Op zondag 11 april 2004 10:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Zlatan![]()
![]()
Ik zou geen rekening houden met tere kinderzieltjes als ik jou was.quote:Op zondag 11 april 2004 11:17 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat ik tijdens de wedstrijd maar beter niet on-line ben. Mijn reacties zijn dan in eerste instantie meestal niet erg "mod-like".
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:20 schreef altface het volgende:
[..]
ja ik haat iedre ajaxjood
ik had eerst wel die link, toen heb ik nog stukje fnoord - groningen gekeken, je hoort alleen japans gebrabbel en de kwaliteit is niet echt super maar het werkte welquote:Op zondag 11 april 2004 11:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2004 11:49 schreef StarGazer het volgende:
Kheb er zin an
Hier ookquote:Op zondag 11 april 2004 11:52 schreef Eightball het volgende:
[..]
Een gezonde spanning heeft zich inmiddels aangediend.
quote:Op zondag 11 april 2004 11:20 schreef jp84 het volgende:
weet iemand die site van een of andere japanse tv station die de wedstrijden van feyenoord live streaming uitzend?
vertel!quote:Op zondag 11 april 2004 12:07 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
![]()
mitea (licht) geblesseerd...quote:Op zondag 11 april 2004 12:10 schreef Eightball het volgende:
[..]
What the fuck?
Als ik nu de beelden zie van Ajax - Feyenoord van dit seizoen dan gaat Ajax Mitea echt missen want Mitea was bij beide goals betrokken. Mooi Pienaar is er dus wel bij, gelukkig maar.quote:Op zondag 11 april 2004 12:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
mitea (licht) geblesseerd...
nou fnoord, gefeliciteerd
Wist ik het maar!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 12:10 schreef Paradepaardje het volgende:
[..]
vertel!
Kom kom, tuut tuut, ho ho!quote:Op zondag 11 april 2004 12:12 schreef devv05 het volgende:
nou fnoord, gefeliciteerd
Ahjohh.. Niemand anders die het url'etje weet?quote:Op zondag 11 april 2004 12:21 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Wist ik het maar!!!!
ik deed zo vanlaat maar komen die url...!!
Link...quote:Op zondag 11 april 2004 11:44 schreef jp84 het volgende:
[..]
ik had eerst wel die link, toen heb ik nog stukje fnoord - groningen gekeken, je hoort alleen japans gebrabbel en de kwaliteit is niet echt super maar het werkte wel
In jouw geval zou ik opteren voor een bescheiden doch dwingend: "Hup Ajax!".quote:Op zondag 11 april 2004 12:19 schreef SCH het volgende:
lucky ajax
Er moet eens zo'n actie komen in de ArenA op spandoeken met 4-4-2 erop ofzo.quote:Op zondag 11 april 2004 12:23 schreef The_Coach het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels op een goede afloop aangezien Koeman zich al weer eens belachelijk maakt met een 4-3-3 zonder goede buitenspelers.![]()
Jup!quote:Op zondag 11 april 2004 12:27 schreef Eightball het volgende:
Woei! Van Basten vanavond in Studio Voetbal!
Tuuk, maar ik moet toch 1 x lucky ajax zeggen - ik denk dan heb ik het maar vast gedaanquote:Op zondag 11 april 2004 12:26 schreef Eightball het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik opteren voor een bescheiden doch dwingend: "Hup Ajax!".
Ik neem aan dat jullie graag derde willen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |