Ja, het is een grote, je gaat doodquote:Op donderdag 8 april 2004 20:34 schreef ivetje het volgende:
Ik hoorde dat er een bommelding is geweest in Tilburg bij de woontoren...weet iemand er meer van?
Och, bel ze op met een bom-melding op school en je bent op tijdquote:Op donderdag 8 april 2004 20:38 schreef Sylvana het volgende:
en was ik bijna te laat voor mijn tentamen
hmm, beetje lomp...meteen denken dat de hele toren om gaat vallenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:04 schreef Morgil het volgende:
Jep in Westpoint. Ik woon er 100 meter vanaf en alles was afgezet, want het gebouw zou weleens alle kanten op kunnen vallen. Het was een valse melding.. na een uur gingen alle wegen weer open.
Ik heb er zojuist een nieuwsbericht over getypt, ben benieuwd of het erop word gezet.
haha nogal! Maar ze moeten alle voorzorgsmaatregelen nemen natuurlijk, want als het echt is is de schade niet te overzien.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
hmm, beetje lomp...meteen denken dat de hele toren om gaat vallen![]()
Ja ok, maar ik vind het nu toch wel een beetje overdreven worden overal..ik moet morgen van tilburg naar utrecht met de trein en ik ben bang...niet voor een bom in de trein, maar wel voor een bommelding en dat ik dus in die trein zit voor 2 uur...en dat voor iemand die z'n boterhammen is vergeten ofzoquote:Op donderdag 8 april 2004 21:06 schreef Morgil het volgende:
[..]
haha nogal! Maar ze moeten alle voorzorgsmaatregelen nemen natuurlijk, want als het echt is is de schade niet te overzien.
Nou, ik ben vandaag (toevalligquote:Op donderdag 8 april 2004 21:15 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik vind het nu toch wel een beetje overdreven worden overal..ik moet morgen van tilburg naar utrecht met de trein en ik ben bang...niet voor een bom in de trein, maar wel voor een bommelding en dat ik dus in die trein zit voor 2 uur...en dat voor iemand die z'n boterhammen is vergeten ofzoIk ben banger dat ik vertraging heb dan voor een bom eigenlijk
Wat ik zou doen als een vriend van me een melding doet...hem aanspreken op z'n lompe gedrag, en als ik hem/haar niet zo heel goed ken gewoon aangeven denk ik...wel anoniem natuurlijk, anders word je daarna afgetuigd ofzo
Dat is echt wel het mínste waar ik bang voor ben... Wat wil zoiemand dan? Mij aftuigen, omdat hij de NS en wat reizigertjes weer met de handen in het haar heeft gezet? Of zullen zijn vrienden mij een triest mannetje vinden?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:15 schreef ivetje het volgende:
Wat ik zou doen als een vriend van me een melding doet...hem aanspreken op z'n lompe gedrag, en als ik hem/haar niet zo heel goed ken gewoon aangeven denk ik...wel anoniem natuurlijk, anders word je daarna afgetuigd ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |