Uh oh .. je begint het al te leren.. hapt nu niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja daaag![]()
ik moet zeggen dat ik die ook niet snap...quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zijn vriendin moet ons haar dank maar eens tonen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind dat OPM maar een beetje dankbaarder moet zijn......... zonder ons had ie allang op zn Fireblade rond gereden met alle gevolgen van dien
ben ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind dat OPM maar een beetje dankbaarder moet zijn......... zonder ons had ie allang op zn Fireblade rond gereden met alle gevolgen van dien
hallo, vanacht niet genoeg gehadquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:25 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn vriendin moet ons haar dank maar eens tonen.![]()
![]()
Zonder ons geen OPM ..
*Mee eens* Maar iedereen is anders en zolang iemand nog niet gemeet heeft vat je dingen soms wat anders op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ik ookmaar ik vind ook dat het niet nodig is om met een
te reageren out of the blue.
Ik heb amper geslapen .. en vanochtend .. laat maar ..quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hallo, vanacht niet genoeg gehad?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb amper geslapen .. en vanochtend .. laat maar ..
het nadeel van schriftelijke communicatie.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
*Mee eens* Maar iedereen is anders en zolang iemand nog niet gemeet heeft vat je dingen soms wat anders op.
vaak wel maar 's middags verplicht boodschappen enzo...quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:29 schreef Patrick281 het volgende:
Maar waarom kan jij nooit op zaterdag toeren .. je zit altijd op fok!!
Vertel mij wat.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het nadeel van schriftelijke communicatie.
Zijn de winkels in het buitenland niet tot 20:00 open doordeweeks.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vaak wel maar 's middags verplicht boodschappen enzo...
sterker nog: do tm za tot 21:00 uur (AH XXL) 'maar dan zijn de andere winkels gesloten...'quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn de winkels in het buitenland niet tot 20:00 open doordeweeks.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het nadeel van schriftelijke communicatie.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Was dit bedoeld voor mijn.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben ik ookmaar ik vind ook dat het niet nodig is om met een
te reageren out of the blue. en dan reageer ik wel, ja zo ben ik ook.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]je mist de expressie van de uitspraak en het gezicht... en smilies kunnen dat niet altijd vervangen... Gelukkig wordt alles wel weer makkelijker als je elkaar irl hebt gezien
want dan weet je hoe iemand is nl. (alhoewel je ook dan nog wel eens spraakverwarring kan krijgen (refererend aan rel paar maanden geleden
))
yepquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Was dit bedoeld voor mijn.?
Ik is onschuldig.![]()
Ach... het is geweest en we weten nou allemaal beterquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen......
Moet jij nodig zeggen:quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat zitten jullie nou te zeiken
Oh mijn excuses, ik zie weinig betekenis in smileys dus ik gebruik ze meer als opvulling. Smileys kunnen geen expressie overbrengen hoewel veel mensen dat er wel in zien. Ik loop hier wel vaker tegenaan maar ik kan in die gele hoofdjes echt niet zien wat voor idee iemand achter een uitspraak heeft.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yepkomt nogal raar over...maar goed, zand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |