Scooters zijn debiel, xenon op scooters is zieligquote:Op donderdag 8 april 2004 19:43 schreef ruk het volgende:
jah maar xenon op me scooter staat stoer
dus ik wil het egt wel
wat voor scooter heb jij dan???
Een scooter is niet stoerquote:Op donderdag 8 april 2004 19:43 schreef ruk het volgende:
jah maar xenon op me scooter staat stoer
dus ik wil het egt wel
Scooter lampjes zijn kleinerquote:Op donderdag 8 april 2004 19:44 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Ik denk dat dat niet te doen isToen ik dat op me BMW wilde kostte dat net zoveel als jouw scooter nieuw
En wat nu dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef ruk het volgende:
ik heb een yamaha
Gefrusteerd dat je nog geen auto mag rijden? dat je mij uitscheld voor vrachtwagen chauffeur (niet dat daar iets mis mee is, zin top lui)quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef LostFormat het volgende:
Ben je niet blij genoeg met je vrachtwagen?
Je bent geboren in 1985, moet je nu iets van 19 zijn... Geruime tijd denk ik aan een jaar of 5, 10 of meer...quote:Op donderdag 8 april 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Scooters zijn debiel, xenon op scooters is zielig![]()
ik ben heb al geruime tijd m'n rijbewijs jochie
Is het niet andersom? Heb je je motorrijbewijs trouwens al?quote:Scooters zijn debiel, xenon op scooters is zielig
Lekker belangrijk wat dat kost.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef ruk het volgende:
wat kost het dan???
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef Klonk het volgende:
Xenon op je scooter goed plan![]()
Kan ik beter mikken![]()
Anders kijk je ff in de postgeschiedenis van ruk...quote:Op donderdag 8 april 2004 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gefrusteerd dat je nog geen auto mag rijden? dat je mij uitscheld voor vrachtwagen chauffeur (niet dat daar iets mis mee is, zin top lui)
Wel slecht voor de lak, das weer een minpuntquote:Op donderdag 8 april 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]idd, zo had ik het nog niet bekeken. Op m'n volgende auto toch maar die koeie/turken/scooter-vanger laten monteren
He jongetje.. Je geboortedatum is 24 februari 1985... dus dan heb je maximaal.... heb je uberhaupt al les gehad?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1985-02-24quote:Op donderdag 8 april 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig woon je in het oosten, kun je hier niet van die grappen uithalen.quote:Ik probeer ze er altijd uit te remmen, heb er 2 keer eentje achter op m'n bumper gehad, hij kreeg er een paar tikken van mij bij.
Dan moet ik jou teleurstellen met mij 3-jr oude 25k autoquote:Op donderdag 8 april 2004 19:46 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Je bent geboren in 1985, moet je nu iets van 19 zijn... Geruime tijd denk ik aan een jaar of 5, 10 of meer...
En "jouw" bumper?? Dan zal het wel zo'n gammele gejatte golf weze
Ik heb een scooter op geen 1 wielenquote:Op donderdag 8 april 2004 19:47 schreef ruk het volgende:
jah maar die is kapot
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wel slecht voor de lak, das weer een minpunt
Vertel, of geef op z'n minst een hintquote:Op donderdag 8 april 2004 19:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
als ik ruk tegenkom met zijn scooter heb ik nog een verrassing voor hem
Ik heb een vrachtwagen.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:46 schreef ruk het volgende:
heb jij een vrachtwagen???
Anders ga je ff elastiekloos bungyjumpen...quote:Op donderdag 8 april 2004 19:49 schreef ruk het volgende:
wat beodoel je???
Stoer hoor... Je rijdt als een debiel (als je brommerrijders achterop laat "knallen"), je hebt net je rijbewijs (puntenrijbewijs waarschijnlijk) en rijdt vast ook nog eens veel te hard (waarschijnlijk)... Die auto is dan misschien 3 jaar geleden gejat, maar dan is de vraag of jij zo'n auto wel waard bentquote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ik jou teleurstellen met mij 3-jr oude 25k auto![]()
Nope, komt als ik klaar ben met school, heb geen zin om zoals een jongen uit m'n klas zo'n beetje elke 2 mnd wat te breken.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:47 schreef dahei het volgende:
[..]
Is het niet andersom? Heb je je motorrijbewijs trouwens al?
Even veel als dat jij dat hebtquote:Op donderdag 8 april 2004 19:50 schreef ruk het volgende:
hebben jullie er wel vestand van???
Nou wat denk je wat ik ga doen als ik met mijn auto achter hem rijdtquote:Op donderdag 8 april 2004 19:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
Vertel, of geef op z'n minst een hint![]()
sorry? Turkenvanger?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]idd, zo had ik het nog niet bekeken. Op m'n volgende auto toch maar die koeie/turken/scooter-vanger laten monteren
Was jij niet die gast die op die meet aan kwam zetten met die gejatte boodschappenkar van je ma?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, komt als ik klaar ben met school, heb geen zin om zoals een jongen uit m'n klas zo'n beetje elke 2 mnd wat te breken.
Over een scooterquote:Op donderdag 8 april 2004 19:52 schreef ruk het volgende:
waar hebbe jullie het over???
Vrachtwagens toch?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Over een scooter
Nee dat was een modje die in een scoda kwam aan rijdenquote:Op donderdag 8 april 2004 19:52 schreef Baklap het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die op die meet aan kwam zetten met die gejatte boodschappenkar van je ma?
Zonde van je citroen, neem daar dan een golf ofzo voorquote:Op donderdag 8 april 2004 19:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou wat denk je wat ik ga doen als ik met mijn auto achter hem rijdt![]()
Ik heb inderdaadeen punten rijbewijs ja, die auto is eerlijk gekocht, ik rij nooit veel te hard, kom zelden boven de 130 uit. Dusquote:Op donderdag 8 april 2004 19:50 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Stoer hoor... Je rijdt als een debiel (als je brommerrijders achterop laat "knallen"), je hebt net je rijbewijs (puntenrijbewijs waarschijnlijk) en rijdt vast ook nog eens veel te hard (waarschijnlijk)... Die auto is dan misschien 3 jaar geleden gejat, maar dan is de vraag of jij zo'n auto wel waard bent
Nee dat is een topic verder opquote:Op donderdag 8 april 2004 19:53 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Vrachtwagens toch?
hmm dan maak ik kebab van ruk EN die golfquote:Op donderdag 8 april 2004 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zonde van je citroen, neem daar dan een golf ofzo voor
Alle centjes in me 2e hansje. Stoer manquote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ik jou teleurstellen met mij 3-jr oude 25k auto![]()
idd, of een Astra oidquote:Op donderdag 8 april 2004 19:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zonde van je citroen, neem daar dan een golf ofzo voor
Kansloze bejaardequote:Op donderdag 8 april 2004 19:54 schreef stay_fun het volgende:
kansloze puber
En dat zonder spelfouten!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:54 schreef ruk het volgende:
welke waarschijnijkheden???
nog welquote:Op donderdag 8 april 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb inderdaadeen punten rijbewijs
maar niet door jouquote:Op donderdag 8 april 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
ja, die auto is eerlijk gekocht,
maximum snelheid op de nederlandse wegen is.. 120, heel goed.. Dus, te hardquote:Op donderdag 8 april 2004 19:53 schreef PeuRac het volgende:
ik rij nooit veel te hard, kom zelden boven de 130 uit.
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:55 schreef ruk het volgende:
hallooooooooo????
Muhahaha,quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef ruk het volgende:
ik vind me scooter wel stoer
ik heb een yamaha
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:54 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Alle centjes in me 2e hansje. Stoer man![]()
kansloze puber
Als of jij nooit iets doet wat wel of niet mag.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:55 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
nog wel
[..]
maar niet door jou
[..]
maximum snelheid op de nederlandse wegen is.. 120, heel goed.. Dus, te hard
Als je wilt bashen, doe het dan goed...quote:Op donderdag 8 april 2004 19:55 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
nog wel
[..]
maar niet door jou
[..]
maximum snelheid op de nederlandse wegen is.. 120, heel goed.. Dus, te hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |