Het kost zoveel ruimte.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:31 schreef daeri het volgende:
Ik vind telefoonboeken sparen toch wel een vreemde hobby....
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:50 schreef GiSH het volgende:
mijn huis staat er bijna op... alleen die boot van die man met die pizza's staat er op
Die hand wijst naar een soort hijskraan?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:58 schreef GiSH het volgende:
[afbeelding]
tuurlijk zijn er verschillende boeken, zou anders wel een heeeel dik boekwerk worden, ga maar eens in de bibliotheek kijken hoe groot de rij met telefoonboeken isquote:Op donderdag 8 april 2004 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
k wist niet eens dat er verschillende boeken waren. Doet er ook niet toe, want internet werkt veel beter en sneller.
vette domino's reclamequote:Op donderdag 8 april 2004 19:29 schreef GiSH het volgende:
was de telefoongids vroeger saai.. nee tegenwoordig mooi opgefleurd met een foto
[afbeelding]
zullen er nu mensen zijn, die telefoongidsen gaan sparen???
ik ruik een gevalletje sluikreklamequote:Op donderdag 8 april 2004 19:37 schreef DJ-Maurits het volgende:
Op de voorkant van de telefoongids van deze regio staat mijn collega met een auto van ons... gratis reclame...
in ieder geval kan je wel het telefoon nummer lezen wat achter op de brommer staat.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:08 schreef 303 het volgende:
[..]
ik ruik een gevalletje sluikreklame
Er is vast en zeker voor betaald...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |