abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18281709
Ik zit met een vraag:

In me auto zit een centrale deurvergrendeling (Golf IV) alleen zit er geen afstandsbediening bij. Nu zat ik een beetje te zoeken op internet en zag dat er setjes te koop zijn waarmee je hiervoor kan zorgen. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die weten welk setje ik het best kan kopen en of er mensen zijn die weten of het een beetje makkelijk aan te sluiten is.

Bedankt
pi_18281829
is het IR of radio signaal ...? want ik heb namelijk hetzelfde probleem
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_18282056
Daar vraag je me wat, met ir bedoel je infrarood? Ik zou het niet weten, ik moet me sleutel in me deur omdraaien en dan rosse die slote in 2 deuren en achterklep open. Ik zal zo ff kijken
  donderdag 8 april 2004 @ 19:28:08 #4
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18282114
Ikzelf heb een hele tijd marktplaats in de gaten gehouden. Toen er een keer een ongebruikte VDO Comfort Lock voorbij kwam voor 70 euro heb ik die meteen gekocht (nieuwprijs 129 euro).

Het installeren is simpelweg klote als je niet weet welke draden je moet hebben. Ik heb echt iedereen gevraagd (ook hier op PTA) en uiteindelijk heeft iemand die het vaker had gedaan me geholpen. Mocht je denken dat je het ook kan, (en een vraagbaak bij de hand hebt ) dan zou ik je adviseren marktplaats in de gaten te houden
pi_18284001
Dat is echt handig in de winter, dan is je auto al lekker warm als je er in gaat zitten
Age of fruity enlightenment!
pi_18288720
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:44 schreef FlowDesign het volgende:
Dat is echt handig in de winter, dan is je auto al lekker warm als je er in gaat zitten
Auto's worden doorgaans niet warmer van het niet-op-slot staan hoor

Het gaat hier natuurlijk niet om een standkachel, die dingen zijn trouwens ook wel vrij prijzig.
pi_18288855
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef Threepio het volgende:

[..]

Auto's worden doorgaans niet warmer van het niet-op-slot staan hoor

Het gaat hier natuurlijk niet om een standkachel, die dingen zijn trouwens ook wel vrij prijzig.
j e . m e e n t . h e t

goh... en ik maar denken hoe flikken ze het toch zo'n Centrale Verwarming met ketel en al die klets in een auto.

[ Bericht 0% gewijzigd door FlowDesign op 08-04-2004 23:35:31 ]
Age of fruity enlightenment!
pi_18290136
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:29 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

j e . m e e n t . h e t

goh... en ik maar denken hoe flikken ze het toch zo'n Centrale Verwarming met ketel en al die klets in een auto.
nja ik dacht dus meer aan een CV installatie in het zendertje, lekker warm aan je handen zeg maar
  vrijdag 9 april 2004 @ 19:24:40 #9
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_18306906
ga je het zelf inbouwen??? succes ermee,de draden die je nodig hebt zitten in je linkervoorportier!!!!
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
pi_18307476
Terugvindpost

Ik heb ook centrale vergrendeling...Sleuteltje draaien en 5 sloten gaan open...afstandbediening zou wel leuk zijn
pi_18326749
Ok... Het antwoord is nog steeds niet voorbijgekomen
pi_18327481
Ik heb het zelf ook ingebouwd en het is echt heel simpel, als je weet welke draden je nodig hebt.
Ik heb er een beschrijving bijgekregen met daarop de draden die ik moest aansluiten.
Het was ongeveer een half uurtje werk en sindsdien werkt het perfect!
ouwehoer
pi_18328692
Waar haal je zoiets en zijn ze universeel ?
pi_18335084
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:24 schreef Tommeh het volgende:
Die van mij was speciaal voor m'n auto. Heb ik aangeschaft via Marktplaats.
Op ebay Duitsland (www.ebay.de) worden die dingen ook vaak aangeboden.
ouwehoer
  maandag 12 april 2004 @ 18:02:42 #15
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18372423
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:24 schreef Tommeh het volgende:
je kan zoiezo bij lasaulec kijken, daar halen veel garages hun spul ook vandaan. Anders moet je ff zoeken bij google, er zijn genoeg autostyling zaken die universele setjes aanbieden
pi_18389605
Ik heb vorig jaar zo'n setje aan mijn vriendin gegeven voor haar verjaardag...

Klote aansluiten (daar heb je schoonpapa's voor gelukkig ;-) )... maar werkt toppie!
Ik kan me herinneren dat er 2 setjes waren:

Als je deurvergrendeling ook werkt als je het RECHTERPORTIER afsluit dan ben je goedkoper uit...anders heb je een ander setje nodig waar een extra motor voor het slot van het rechterportier in zit.
My imaginary friend thinks you have serious mental problems....
pi_18396906
Mijn deurvergrendeling werkt ook als ik het rechterportier afsluit. Ik kwam deze advertentie op marktplaats tegen, ziet het er zo uit wat ik nodig heb?

http://www.marktplaats.nl(...)es/4630.htm?oudei=45
pi_18399293
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:45 schreef bmaniac het volgende:
Ik heb vorig jaar zo'n setje aan mijn vriendin gegeven voor haar verjaardag...

Klote aansluiten (daar heb je schoonpapa's voor gelukkig ;-) )... maar werkt toppie!
Ik kan me herinneren dat er 2 setjes waren:

Als je deurvergrendeling ook werkt als je het RECHTERPORTIER afsluit dan ben je goedkoper uit...anders heb je een ander setje nodig waar een extra motor voor het slot van het rechterportier in zit.
denk dat er al een motortje zit als er centrale vergrendeling inzit....
2825cc Single Turbo Beast
pi_18400229
K wee nie hoor, maar je ken toch ook de VW-dealer bellen...

daar vraag je alle info over die shit op... en dan zoek je daarna een afstandsbediending uit (van ebay of in de winkel)
pi_18403334
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 19:33 schreef Ultimora het volgende:
denk dat er al een motortje zit als er centrale vergrendeling inzit....
Bmaniac bedoelt een motortje voor het linkerportier.
Deze vorm van CV zit namelijk ook in mijn Treinhomobieltje; alleen het slot van het bestuurdersportier bedient de CV. In dit portier zit dan ook geen motortje, maar alleen 2 schakelaars die de CV bedienen....
  woensdag 14 april 2004 @ 08:43:59 #21
41860 rollator_GSI
Zastava GTI-killer
pi_18410085
das meestal bij japanse autos die hebben alleen een schakelaar in de linkerdeur zitten die je met de sleutel bedient,dan moet je dus een servo plaatsen!
een beetje vreemd ,maar wel lekker !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')