Auto's worden doorgaans niet warmer van het niet-op-slot staan hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 20:44 schreef FlowDesign het volgende:
Dat is echt handig in de winter, dan is je auto al lekker warm als je er in gaat zitten
j e . m e e n t . h e tquote:Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef Threepio het volgende:
[..]
Auto's worden doorgaans niet warmer van het niet-op-slot staan hoor
Het gaat hier natuurlijk niet om een standkachel, die dingen zijn trouwens ook wel vrij prijzig.
nja ik dacht dus meer aan een CV installatie in het zendertje, lekker warm aan je handen zeg maarquote:Op donderdag 8 april 2004 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
j e . m e e n t . h e t
goh... en ik maar denken hoe flikken ze het toch zo'n Centrale Verwarming met ketel en al die klets in een auto.
Die van mij was speciaal voor m'n auto. Heb ik aangeschaft via Marktplaats.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:24 schreef Tommeh het volgende:
Waar haal je zoiets en zijn ze universeel ?
je kan zoiezo bij lasaulec kijken, daar halen veel garages hun spul ook vandaan. Anders moet je ff zoeken bij google, er zijn genoeg autostyling zaken die universele setjes aanbiedenquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:24 schreef Tommeh het volgende:
Waar haal je zoiets en zijn ze universeel ?
denk dat er al een motortje zit als er centrale vergrendeling inzit....quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:45 schreef bmaniac het volgende:
Ik heb vorig jaar zo'n setje aan mijn vriendin gegeven voor haar verjaardag...
Klote aansluiten (daar heb je schoonpapa's voor gelukkig ;-) )... maar werkt toppie!
Ik kan me herinneren dat er 2 setjes waren:
Als je deurvergrendeling ook werkt als je het RECHTERPORTIER afsluit dan ben je goedkoper uit...anders heb je een ander setje nodig waar een extra motor voor het slot van het rechterportier in zit.
Bmaniac bedoelt een motortje voor het linkerportier.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:33 schreef Ultimora het volgende:
denk dat er al een motortje zit als er centrale vergrendeling inzit....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |