Je kijkt naar Idols, je luistert naar Yorin FM.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:59 schreef Magics het volgende:
Als ik het goed bergrijp kunnen we dus niet horen wat ze zingen zodat dat wel een verrassing voor die avond blijft. Of heb ik het verkeerd?
Met dank aan mijn werkgeverquote:Op donderdag 8 april 2004 17:08 schreef sdnl het volgende:
Zaterdag kan je Idols vanaf 10:00 tot 19:30 achter de schermen volgen via http://www.rtl.nl/shows/i(...)l
Slijmbalquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:30 schreef Julia_is_lief het volgende:
[..]
Met dank aan mijn werkgever![]()
valt ook wel mee tochquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
De nieuwe single van Dido is zooo mooi!.
Ik vind het ook allemaal hetzelfde klinken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:22 schreef Timmai het volgende:
[..]
valt ook wel mee toch![]()
Voor mij is het echt het mooiste nummer van haar album Life For Rent.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:22 schreef Timmai het volgende:
valt ook wel mee toch![]()
oke dat respecteer ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Voor mij is het echt het mooiste nummer van haar album Life For Rent..
Partyquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:42 schreef texelonia het volgende:
Wat iemand al wat het thema vanavond is?
Het is in ieder geval een videoband van een concert van heel wat jaartjes geleden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:42 schreef PrayingFalcon1981 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Boris, Michael Jackson gaat nadoen?? Aan zijn pasjes enzo te zien...
die tv is gewoon tmf hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een videoband van een concert van heel wat jaartjes geleden.
Aha, lachen. Heb ik niet zulke goeie ogen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
die tv is gewoon tmf hoor
ja aan die balk onderin te zien, kan het alleen maar tmf zijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Aha, lachen. Heb ik niet zulke goeie ogen.![]()
Zou misschien TMF Awards van vorig jaar kunnen zijn. Dan toch een beetje concert.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:46 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja aan die balk onderin te zien, kan het alleen maar tmf zijn
Tjonge, in gokken ben ik niet goed vandaag. Maud heeft natuurlijk, omdat het niet haar sterkste punt is, de hele nacht haar danspasjes zitten oefenen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:49 schreef Timmai het volgende:
neuh, net was marco ft do - voorbij op die tv..
Maud is zeker net wakker ofzo.. ze ziet er niet uitgeslapen uit
/editquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:57 schreef mia_wallace het volgende:
is Irma nu bezig? Of is dat Marlies?
Wie het ook is, ze doet J-Lo pasjes!!![]()
Is dus zoals je ziet Marlies.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:57 schreef mia_wallace het volgende:
is Irma nu bezig? Of is dat Marlies?
Wie het ook is, ze doet J-Lo pasjes!!![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:58 schreef mia_wallace het volgende:
het is Marlies.
Die zal heus geen J-Lo doen
Let's get Loud. En nog een waar ik de titel even niet van weet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:01 schreef Timmai het volgende:
wat is een party-nummer van J-Lo dan?
Thema is party, als het al niet duidelijk was.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:01 schreef PrayingFalcon1981 het volgende:
hm...thema: the 80's ?
Met een leuke idols-badjas, én uiteraard de rexona-deo-busquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:03 schreef mia_wallace het volgende:
Irma is nu!
Ja ze weet al helemaal hoe ze dat moet doen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
Met een leuke idols-badjas, én uiteraard de rexona-deo-bus
waar blijft maud?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja ze weet al helemaal hoe ze dat moet doen.
voor de opening denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Welke mongolen zijn er nu aan het dansen?
Ben benieuwd of dat vanavond ook uit de optredens blijkt, dat alleen Irma en Boris opgelet hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:45 schreef LeBeau het volgende:
Ze moeten elke keer weglopen en 'spontaan en enthusiast' naar het publiek zwaaien.Wat me verder nog opviel was dat:
- Marlies en JK met elkaar staan te praten terwijl ze op horen te letten.
- Maud er een beetje bij staat
- Irma en Boris tenminste luisteren naar wat er gezegd wordt
Dat is elke week zo, al ziet het publiek dat maar niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:48 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat vanavond ook uit de optredens blijkt, dat alleen Irma en Boris opgelet hebben
Met YORIN FM geluid ????quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:49 schreef BVO het volgende:
Tussen 1400 en 1830 is de generale repetitie van de optredens.
ja geluid erbij had wel wat leuker geweest ja, maar anders is het ook niet echt meer leuk om te kijken vanavond..quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:57 schreef Marcus977 het volgende:
[..]
Met YORIN FM geluid ????
Hahahaha, lekker kijken en luisteren is dat. Tis net of je stomme TV zit te kijken (voor de jeugdigen onder ons: dat is TV zonder geluid of TV met ander geluid dan wat je ziet)
Niks mis mee, toch?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:43 schreef Christine het volgende:
Wat heeft Irma aan... het lijkt op deze screen wel een bikini
[afbeelding]
Volgens mij is het ook een bikini. Een roze. Volgens mij is Irma wel van het roze en rood, had ze tijdens het theater ook aan (tijdens de duetten).quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:43 schreef Christine het volgende:
Wat heeft Irma aan... het lijkt op deze screen wel een bikini
[afbeelding]
Irma's favoriete kleur is rood. Dat zag ik gister bij Nickelodeon.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:46 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij is het ook een bikini. Een roze. Volgens mij is Irma wel van het roze en rood, had ze tijdens het theater ook aan (tijdens de duetten).
Zoiets dacht ik al. Enne... Nickelodeon?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Irma's favoriete kleur is rood. Dat zag ik gister bij Nickelodeon..
Ja. Bij Nickelodeon hebben ze elke dag een top 5 van populairste nummers. En daar zat I Got The Music In Me ook tussen. En dan komen er onder in beeld altijd 'leuke weetjes' over de artiesten te staan. Zo ook van onze Irma.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:52 schreef LeBeau het volgende:
Enne... Nickelodeon?
Misschien dat ze bij beide nummers wat anders aandoet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:56 schreef Christine het volgende:
Het is toch geen bikini...
[afbeelding]
Maar dat eerdere was waarschijnlijk een filmpje, zoals ze altijd van te voren hebben. Dat lijkt mij logisch in ieder geval.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:56 schreef Christine het volgende:
Het is toch geen bikini...
[afbeelding]
Dat dansen van hem vind ik alleen niet zo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is leuk![]()
Boris ziet er weer goed uit![]()
ik welquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat dansen van hem vind ik alleen niet zo.
Ja klopt, met die moves van hem.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
Het nummer van JK kwam weer erg R&B over..
Kut, weer die kankermuziek die we moeten aanhoren.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
Het nummer van JK kwam weer erg R&B over..
kan je ook een beetje normaal doen! Je zit altijd met het k-woord de gooien, voor sommige mensen is dat erg kwetsendquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:12 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kut, weer die kankermuziek die we moeten aanhoren..
idd!quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je ook een beetje normaal doen! Je zit altijd met het k-woord de gooien, voor sommige mensen is dat erg kwetsend![]()
Dat zijn flinke krullersquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:07 schreef Toeps het volgende:
Ik zag maud in de krullers zitten volgens mij.
Zie je welquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:43 schreef Mike21 het volgende:
Als ik het goed heb gezien op het scherm op de achtergrond gaat Maud iets van Dido en Sugababes zingen.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en Boris deed Billie Jean...
K3 - Blub Ik ben Een Vis.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Al info over JK's nummers?
Vanmorgen had ie nog een zwart met geel wegwerkerskostuum aan...quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij heeft wel eindelijk in de spiegel gekeken voordat ie t podium opging..eindelijk een fatsoenlijke outfit haha!
Pas maar op, straks wint JKquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
K3 - Blub Ik ben Een Vis.
Chipz - Cowboy.
Ariel de Kleine Zeemeermin - Dat Is Mijn Wens.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:27 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vanmorgen had ie nog een zwart met geel wegwerkerskostuum aan...
Ik denk dat ze ook moeten presenteren tussendoor, dus dat ze hooguit twee kostuums hebben. Maar ik kan het ook mis hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij hebben ze 3 outfits voor vanavond....en met die nummers wint JK echt wel!
Dan denk ik dat Maud als tweede gaat en Boris als derde.quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:07 schreef LeBeau het volgende:
JK mag in ieder geval als eerste vanavond... op het scherm stond dat Bel voor JK naar 0909-0301 dinges.
Wat heeft JK trouwens voor een KLEREN aan zeg? Jesus...
Maus?quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:15 schreef BVO het volgende:
Maus is nu..
0909-0303?quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie heeft er opgelet en weet het nummer van Boris om te bellen en te smsen?
Hebben ze niet geleerd van vorig jaar?quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NEEE!
Reinout en Tooske gaan weer zingen vanavond!
Reinout en zingen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
NEEE!
Reinout en Tooske gaan weer zingen vanavond!
Ze gaan ook nog alle 10 samen dat nummer zingenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:06 schreef MissPretty het volgende:
Wat doet JK daar nou weer???
Ze wil wel alle aandacht hebben ja. Ze waren er trouwens wel erg van overtuigt dat Boris ging winnen, zeker Irma en Marlies.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:33 schreef Timmai het volgende:
Alice is wel weer lekker irritant bij Yorin FM
Ze wilden dat Boris ging winnen, maar ze verwachtten dat Maud ging winnenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze wil wel alle aandacht hebben ja. Ze waren er trouwens wel erg van overtuigt dat Boris ging winnen, zeker Irma en Marlies.
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:19 schreef sdnl het volgende:
Kijk vanavond om 21 uur en je ziet het vanzelf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |