abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18276954

Te koop deze monitor met ZEER mooi beeld.

Zit alleen 1 nadeel aan; het komt wel eens voor dat de monitor uit en direct weer aan lijkt te springen. Dit gebeurt alleen als hij erg lang (bijv een dag) aan staat. Soms komt het ook weken niet voor. Ik heb de monitor zelf nu een jaar of 2 a 3 gebruikt en hij heeft het altijd gehad.

Ik heb 'm nu een half jaar aan m'n server hebben hangen, en hij gaat nu weg ivm aanschaf van een KVM-switch.

Het beeld is verder wel echt perfect in orde. Zeer scherp en mooi kleuren. Geen kringen, of vertekeningen zoals je ze wel eens ziet bij die brakke IIyama-gevallen.

Bieden vanaf 50,- en we zien wel waar 't schip strandt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 8 april 2004 @ 15:55:09 #2
52295 JWire
www.jwee.nl
pi_18277080
hoeveel inch?
I'm a happy tree friend
pi_18277114
Zie topictitel.. 19 dus

Specs:

Features/Specifications
--------------------------------------------------------------------------------

Gateway Color Monitor Model : VX900
CRT size : 19"
Viewable display : 18"
0.22mm dot pitch
anti-glare, anti-static coat
1600 x 1200 max. resolution
Horizontal Frequency : 31-95KHz
Vertical Frequency : 50-160Hz
Grade B
Includes Color Monitor, Manual, Power Cord
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 8 april 2004 @ 15:56:56 #4
52295 JWire
www.jwee.nl
pi_18277149
hehe
ik las alleen je intro niet op topic gelet
wat is max reso en hoeveel hertz?
I'm a happy tree friend
pi_18277174
Zie edit hierboven.
pi_18278489
Vlak beeldschedrm? denk t niet overigens
pi_18281375
Nee wel bijna vlak.. het is zeer zeker geen vissenkom ofzo.
pi_18284016
Waar woon je?
pi_18284023
Hmm naja dan laat maar hij moet echt vlak zijn.. ontzettend veel last van lichtinval... hele dag
pi_18284100
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:45 schreef Koenijntje het volgende:
Hmm naja dan laat maar hij moet echt vlak zijn.. ontzettend veel last van lichtinval... hele dag
Ik heb nog wel luxaflex te koop.

Maar ontopic Hoe lang springt de monitor dan uit? Gewoon ff klik of echt even beeld weg?
Heb wel interesse voor 50 euro.
pi_18287778
Ik woon bij Weert in de buurt (midden-Limburg).

Het wegvallen is heel effe beeld weg - en weer terug (dit alles binnen 1 sec ongeveer). Maar zoals gezegd komt het bijna nooit voor, dus het kan goed zijn dat je het nooit te zien krijgt als je het scherm een paar uur per dag gebruikt.
pi_18295621
Ik heb ook wel interesse voor 50,- , ophalen is geen probleem
pi_18300657
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 11:32 schreef jHack het volgende:
Ik heb ook wel interesse voor 50,- , ophalen is geen probleem
Zullen we zeggen dat als er vanavond 0.00 niemand meer heeft geboden je 'm van 't weekend op kunt halen?

Ik vind 50,- eigenlijk wel erg weinig, want het is echt een mooi schermpje maar hij staat me behoorlijk in de weg.. Maar goed, als er niemand meer biedt dan is ie morgen van jou, wat mij betreft.
pi_18308275
Nog 3,5 uur mochten mensen willen bieden..
pi_18310924
Ik moet helaas mijn bod intrekken, ik heb net een 17' monitor gekregen, dus deze is niet meer nodig, sorry.
pi_18313132
Ik kom regelmatig in die hoek waar je woont. heb nog steeds interesse.

pi_18315004
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef schvvmert het volgende:

Ik kom regelmatig in die hoek waar je woont. heb nog steeds interesse.

"Hoek"..

Laat maar eens horen wanneer je in de buurt bent; zoals je ziet is ie nog niet verkocht.
pi_18384979
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 03:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

"Hoek"..

Laat maar eens horen wanneer je in de buurt bent; zoals je ziet is ie nog niet verkocht.
Ik laat je weten als ik in die uithoek kom.
  dinsdag 13 april 2004 @ 07:53:15 #19
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_18385064
Hmm, kinda offtopic..
Mijn 19" HP91 flikkert ook soms even een seconde.. Typisch een 19" kuurtje ofzo? .
pi_18385593
sorry voor de off-topic.
American_Nightmare, hoe zit dat met die kano?
[GEZ] goedkope Kano
Triumph - The most fun you can have between your legs in public.
pi_18386066
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 09:26 schreef Polleke83 het volgende:
sorry voor de off-topic.
American_Nightmare, hoe zit dat met die kano?
[GEZ] goedkope Kano Ohja sorry ben je vergeten terug te mailen. Ik zal het vanavond even navragen aan m'n ouders hoe dat nu precies zit (de kano is van hen). Ik had wel al begrepen dat ze 'm niet voor niks weg wilden doen. En hij is zeker schoon te maken. Het vuil wat erop zit is gewoon van het liggen (heeft water in gestaan, dus alg, bladeren enzo).

[ Bericht 0% gewijzigd door American_Nightmare op 13-04-2004 10:07:35 (buggy forum :{) ]
pi_18386571
zou je eventueel voor een fototje kunnen zorgen?
dan hoor ik vanavond wel wat ze ervoor willen hebben.
hoe lang is ie ongeveer?
Triumph - The most fun you can have between your legs in public.
pi_18386648
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 10:35 schreef Polleke83 het volgende:
zou je eventueel voor een fototje kunnen zorgen?
dan hoor ik vanavond wel wat ze ervoor willen hebben.
hoe lang is ie ongeveer?
Ik zal vanavond ook een fotootje maken dan. Sja hoe lang is een kano.. het is gewoon een flinke stevige degelijke 2-persoons kano. Absoluut geen prul ofzo.
  dinsdag 13 april 2004 @ 19:11:19 #24
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18398737
Hmmm Gateway VX900..

Zit op dit moment achter mijn Gateway EV700 (17"") die toch al trouw 6 jaar dienst doet..

Is hij nog steeds te koop?

Je woont alleen wel een eindje weg, maar ja..
Moet kunnen
pi_18401457
Hij is er nog ja. Schvvmert wilde 'm ook dus hij krijgt de eerste keus. Hij wist alleen niet precies wanneer hij 'm op kon komen halen. Als hij dat nu aan kan geven dan mag hij 'm hebben anders mag jij 'm komen halen.
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')