Ik heb nog wel luxaflex te koop.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:45 schreef Koenijntje het volgende:
Hmm naja dan laat maarhij moet echt vlak zijn.. ontzettend veel last van lichtinval... hele dag
Zullen we zeggen dat als er vanavond 0.00 niemand meer heeft geboden je 'm van 't weekend op kunt halen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:32 schreef jHack het volgende:
Ik heb ook wel interesse voor 50,- , ophalen is geen probleem
"Hoek"..quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef schvvmert het volgende:
Ik kom regelmatig in die hoek waar je woont. heb nog steeds interesse.
![]()
Ik laat je weten als ik in die uithoek kom.quote:Op zaterdag 10 april 2004 03:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
"Hoek"..
Laat maar eens horen wanneer je in de buurt bent; zoals je ziet is ie nog niet verkocht.![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:26 schreef Polleke83 het volgende:
sorry voor de off-topic.
American_Nightmare, hoe zit dat met die kano?
[GEZ] goedkope Kano Ohja sorry ben je vergeten terug te mailen. Ik zal het vanavond even navragen aan m'n ouders hoe dat nu precies zit (de kano is van hen). Ik had wel al begrepen dat ze 'm niet voor niks weg wilden doen. En hij is zeker schoon te maken. Het vuil wat erop zit is gewoon van het liggen (heeft water in gestaan, dus alg, bladeren enzo).
[ Bericht 0% gewijzigd door American_Nightmare op 13-04-2004 10:07:35 (buggy forum :{) ]Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Ik zal vanavond ook een fotootje maken dan. Sja hoe lang is een kano.. het is gewoon een flinke stevige degelijke 2-persoons kano. Absoluut geen prul ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:35 schreef Polleke83 het volgende:
zou je eventueel voor een fototje kunnen zorgen?
dan hoor ik vanavond wel wat ze ervoor willen hebben.
hoe lang is ie ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |