errare humanum estquote:Op donderdag 8 april 2004 15:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
--> feedback
Nou en?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:44 schreef sizzler het volgende:
Zeikerd.
Kon je dit niet quoten van je medemodje??quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef schatje het volgende:
Zeikerd.
Hou je brutale mond dicht.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef japis het volgende:
[..]
Kon je dit niet quoten van je medemodje??![]()
Begin er dan niet aan.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef japis het volgende:
[..]
Was te verwachten
Wat wil je nou bereiken?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef japis het volgende:
[..]
Nou en?
Fouten niet durven toegeven vind ik erger...
Ik vind jou een zeikerd, nu gaan de modjes elkaar in bescherming nemen.
Was te verwachten
ook origineelquote:Op donderdag 8 april 2004 15:48 schreef du_ke het volgende:
Zeikerd.
Jij bent echt cool man!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:51 schreef S03P het volgende:
Jouw moeder.
Iets tegen werken??quote:He ja, ik verheug me nu al op een dagelijks nieuw te openen topic met een Megapool-update.
Zeikerd.
Open er anders nog drie topics over.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:47 schreef japis het volgende:
[..]
Fouten niet durven toegeven vind ik erger...
Ik vind jou een zeikerd, nu gaan de modjes elkaar in bescherming nemen.
En dat op je oude dagquote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef Kozzmic het volgende:
![]()
Wrom ben jij nog blauw?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef Kozzmic het volgende:
![]()
Nee, tis eerder kansloos.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:55 schreef japis het volgende:
Hm, ik moet toegeven dat dit wel grappig is
Zullen we er een slow chat van maken![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef No Nick het volgende:
[..]
Wrom ben jij nog blauw?
Ze zouden je meteen zwart koud moeten maken flutmod
[..]
Wrom ben jij nog blauw?
Ze zouden je meteen zwart moeten maken flutmod
In jouw geval van hartequote:Op donderdag 8 april 2004 15:53 schreef japis het volgende:
tja de reacties van de modjes spreken voorzich.
Stelletje eikels en eikellinnen.
Fouten toegeven moeilijk hoor...
[..]
Iets tegen werken??
Ja, achteraf zo gaan lullenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:55 schreef japis het volgende:
Hm, ik moet toegeven dat dit wel grappig is
Zullen we er een slow chat van maken![]()
yvonneeeee!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef No Nick het volgende:
[..]
jij bent echt stoer en origineel, nu nog aankomen met zeikerd. een zekere snelle reactie kan je niet ontzegt worden.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:58 schreef Jerruh het volgende:
zeikerd.
Reageer dan niet. het is al een slow chatquote:Op donderdag 8 april 2004 15:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, achteraf zo gaan lullen![]()
![]()
.
zeg opdondertjequote:Op donderdag 8 april 2004 16:01 schreef japis het volgende:
[..]
jij bent echt stoer en origineel, nu nog aankomen met zeikerd. een zekere snelle reactie kan je niet ontzegt worden.
Zeikerd,quote:Op donderdag 8 april 2004 16:01 schreef japis het volgende:
[..]
jij bent echt stoer en origineel, nu nog aankomen met zeikerd. een zekere snelle reactie kan je niet ontzegt worden.
Mwah, toch maar jouw moeder.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Nah, jouw moeder.
[..]
Wrom ben jij nog blauw?
Lithion is geen FA meer hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Trap je favo-FA dan ff voor z'n hol.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:52 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jij bent echt cool man!
Biertje?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
aaah gezellig hier
Gedenk hier op gepaste wijzequote:Op donderdag 8 april 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
aaah gezellig hier
Ik heb gefaald...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
aaah gezellig hier
Bij de volgende pol meet zijn de eerste 5 rondjes voor mijquote:Op donderdag 8 april 2004 16:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Biertje?
Kozzmic geeft zijn fouten niet toe.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
aaah gezellig hier
Dies nognie thuisquote:Op donderdag 8 april 2004 16:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Trap je favo-FA dan ff voor z'n hol.
Schreeuwlelijk, kan je niet tegen een complimentje?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg opdondertje
ik had vergadering, waarin ik belangrijkere dingen te bespreken had dan dit diarreemoment van jou. wees blij dat ik nog zo enthousiast in dit verderfelijke product van je reageer.
kutpuber.
Weer es wat anders dan een Groningen meet hè?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:09 schreef nikky het volgende:
aaah gezellig hier
Ontheffen uit z'n functie lijkt me inderdaad een goed idee.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:11 schreef sizzler het volgende:
[..]
Kozzmic geeft zijn fouten niet toe.
Wat doen we daar aan?
Mooi.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:12 schreef japis het volgende:
[..]
U've mde my day![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:15 schreef du_ke het volgende:
Er is vast wel een inlikkende opvolger te vinden.
ey! hij zat wel mij te likken hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 16:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mooi.
Maar je bent nog steeds een zeikerd.
elke keer op de wc en soms doe ik zelfs meer.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mooi.
Maar je bent nog steeds een zeikerd.
Je bent nog niet dood. Misschien kan je het nog een x roepen?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:18 schreef RichardQuest het volgende:
Hier mag 't?
STERF!
jou heb ik de afgelopen 2 keer al gemistquote:Op donderdag 8 april 2004 16:15 schreef Eightball het volgende:
[..]
Weer es wat anders dan een Groningen meet hè?
Blaat, zoek een speeltuin op ofzo.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:12 schreef japis het volgende:
[..]
Schreeuwlelijk, kan je niet tegen een complimentje?
Ik ben er erg trots op dat uwe Goddelijkheid het heeft beliefd in dit topic te posten.
U've mde my day![]()
Post het dan niet hierquote:Op donderdag 8 april 2004 16:17 schreef japis het volgende:
[..]
elke keer op de wc en soms doe ik zelfs meer.
Vlug, zoek een touw! SNEL!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef japis het volgende:
[..]
Je bent nog niet dood. Misschien kan je het nog een x roepen?
Niet in de buurt. Steeds minder trouwens.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:19 schreef nikky het volgende:
jou heb ik de afgelopen 2 keer al gemistwaar was je?
Snel pak je pistool uit de lade onderin .. SNEL je hebt niet veel tijd! .... Doe er nu 1 patroon in ... SNEL want ze staan al voor de deur! ........ Richt nu het schietijzer naar je hoofd het haal nu de trekker over. Een beetje tempo graag !!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vlug, zoek een touw! SNEL!!!!
enenenenenen'quote:Op donderdag 8 april 2004 16:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Vlug, zoek een touw! SNEL!!!!
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Richt nu het schietijzer naar je hooft het haal nu de trekker over.
En hooft is Apeldoorns voor hoofd?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is vlaams voor geweer.
oh.. dan is hooft ook zeker Vlaamsquote:Op donderdag 8 april 2004 16:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is vlaams voor geweer.
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
En hooft is Apeldoorns voor hoofd?
Ja.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
oh.. dan is hooft ook zeker Vlaams
Neu, maar ik zie dat je je touw niet gepakt hebquote:Op donderdag 8 april 2004 16:27 schreef japis het volgende:
[..]
enenenenenen'
Ben je dood?
Hmmmmmmmmm, tis dat ik niet op baardmannen val, maar anders...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Neu, maar ik zie dat je je touw niet gepakt hebDoe eens heel gauw, voordat ik je billenkoek geef
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:44 schreef japis het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm, tis dat ik niet op baardmannen val, maar anders...![]()
ja, vind je het een mooie steen of mag hij wel iets meer opvallen?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Het graf heb je al, zie ik
![]()
Daar zorg ik wel voor. Ga maar op de stoel staanquote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef japis het volgende:
[..]
ja, vind je het een mooie steen of mag hij wel iets meer opvallen?
ik vind hem wel bescheiden en daar hou ik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |