Ook goed maar wel op jullie risicoquote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef Manweth het volgende:
[..]
we gaan daar gewoon met z'n allen voor staan als die beveiliging er staat. en dan net zolang foto's maken tot ie er wat van zegt.
als ie er niks van zegt gaan we naar binnen exclusief Mr Pink en dan gaan we daar wel foto's maken.
mocht ie iemand pakken dan gewoon geen gegevens en zo zeggen gewoon lekker politie laten komen en dan gebeurt er niets.
duh. ieder voor zichquote:Op donderdag 8 april 2004 21:31 schreef kibber het volgende:
[..]
Ook goed maar wel op jullie risico
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef Manweth het volgende:
wat is trouwens het ding voor dat cheerleader poppetje?
Beter heb ik ze niet hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef kibber het volgende:
[..]
QyRoZ wat doe je?! Mijn fotorolletje!!!
Achterlijke bewakings lul...![]()
![]()
ik ben geen kloonquote:Op donderdag 8 april 2004 21:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
duh. ieder voor zich
tis niemands idee
de TS is gewoon een kloon
dus.
* O *quote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef Manweth het volgende:
wat is trouwens het ding voor dat cheerleader poppetje?
weet ik tochquote:Op donderdag 8 april 2004 21:36 schreef Manweth het volgende:
[..]
ik ben geen kloon![]()
jij was een keer in mijn huis.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
weet ik toch
haha geheugen van een boek jijquote:Op donderdag 8 april 2004 21:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
jij was een keer in mijn huis.
en je had bier meegenomen.
en toen wilde je mij niet eens je laatste biertje geven..
en toen zette giel t aanrecht in de fik
maar goed
dat biertje krijg ik dus nog van je
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
* O *
(zonder de spaties dan natuurlijk)
nu kom ik zekerquote:Op donderdag 8 april 2004 21:43 schreef Manweth het volgende:
[..]
haha geheugen van een boek jij
maar ok je krijgt bier van mij
maar ik wilde toen ook bier!!!!!
maarjah toch vin ik je liev![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 april 2004 21:44 schreef Manweth het volgende:
[..]woohoo
ik kan em
Nope zaterdag met een paar vrienden en vriendinnenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
gaan er nog mensen naar de stad vanavond
k wil welquote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef Salvad0R het volgende:
gaan er nog mensen naar de stad vanavond
ja giel is naar frederikquote:Op donderdag 8 april 2004 22:42 schreef Manweth het volgende:
[..]
k wil wel
waarheen gewoon cafetje pakke of zo
weet je trouwes waar giel is?
geilquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef Party_P het volgende:
ik kom misschien, ik zit in enschede op school, en als ik donderdag een toets heb, kom ik ook wel langs, met me camera en ik wil ook wel van een afstandje filmen (leeg de digicam wel).
Ik heb een redelijke zoomlens, dus kan vanaf een eindje weg ook prima foto's maken).
Heb je ook geluid enzo?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef Salvad0R het volgende:
ik wil de actie wel filmen..
van een afstandje..
Die joint zal het goed doen bij die bewaker van MMquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:37 schreef Mugielz het volgende:
Ik ga met een joint op de lip en camera in de hand daar staan foto's maken hoor.
welke afdeling? (niet dat ik er ook werk, maari k kom er regelmatig)quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:33 schreef iScripters het volgende:
Ik werk zelf bij MediaMarlt (Rijswijk, ergens bij Den Haag in de buurt) en vind het best lame dat je niet eens foto's mag maken... goed idee dit
De tijd en datum staan nu op: donderdag 15 april om 15:30 uur (zie 1ste post)quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wanneer wordt deze meesterlijke actie nou uitgevoerd?
dus donderdag avond een vol verslag op het Forum, FP en weblogquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:25 schreef Hidden_Horror het volgende:
[..]
De tijd en datum staan nu op: donderdag 15 april om 15:30 uur (zie 1ste post)
Mag jij eens komen zien vriend,ik schop die bewaker lam.Meen ik echt hoor(12 jaar aikidoquote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Dat wil ik dan nog wel eens zien !![]()
Computer afdelingquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
welke afdeling? (niet dat ik er ook werk, maari k kom er regelmatig)
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Computer afdeling
hij is de lelijkste [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |